Vytvorte si virtuálne call centrum, ako súčasť vášho help desku. Pomer ceny k hodnote je na špičkovej úrovni aj vďaka pokročilým funkciám, ako napríklad neobmedzeným nahrávkam hovorov, inteligentného smerovania hovorov či IVR.
Všetky hovory sú nahrávané a ukladané do jednej univerzálnej schránky vo forme tiketu alebo vo vnútri hybridného tiketu, ktorý vám poskytne komlexný pohľad na všetky interakcie so zákazníkmi.
Spracúvame vaše údaje...
Svojou registráciou súhlasím s pravidlami a podmienkami užívania a zásadami ochrany osobných údajov.
Prečo spoločnosti, ktorých zákaznícka podpora sa zakladá na call centre, začali používať LiveAgent ako svoj primárny softvér call centra? Nižšie vám predstavíme tie najbežnejšie dôvody.
Umožnite vašim zákazníkom, aby vás telefonicky kontaktovali aj v prípade, keď nemáte žiadneho zamestnanca k dispozícií, ktorý by dané hovory prijal. Využite naše nahrávanie hovorov, funkciu spätného volania či poradia čakania.
Definujte pravidlá a pracovné postupy pre automatizáciu smerovania a prenosov hovorov vo vašej spoločnosti. Bohaté funkcie IVR vám umožnia navrhnúť akýkoľvek typ scenára.
Vlastníte veľkú medzinárodnú firmu a potrebujete segmentovať svoje telefónne čísla podľa jazyka alebo konkrétnej divízie? Môžeme vás spojiť s akýmkoľvek poskytovateľom VoIP.
Nahrajte a uložte si každý hovor s vaším zákazníkom. Umožnite vášmu tímu zákazníckej podpory mať prístup ku všetkým hovorom. Zabezpečíte tým, aby ktokoľvek z tímu mohol prevziať komunikáciu so zákazníkom.
Zákazníci od vašej spoločnosti očakávajú osobný prístup už v okamihu, keď s vami začnú chatovať či vám zavolajú. V skutočnosti viac než 63% zákazníkov očakáva, že im spoločnosti poskytnú rýchlu, okamžitú odpoveď bez problémov či chýb akéhokoľvek druhu. Preto kľúčom k udržaniu si zákazníkov je osobný zákaznícky servis. Práve ten má veľmi veľký vplyv na zdravie a rast vášho podniku.
Ponúkajte zákazníkom špecializovanú alebo lokalizovanú podporu prostredníctvom uvítacích správ. Vytvorte jednotlivé správy pre rôzne produkty, oddelenia či telefónne čísla. Vaši zákazníci si vyberú konkrétnu oblasť či problém, o ktorom budú chcieť pri telefonickom hovore s vami diskutovať, čo ušetrí čas a zdroje na oboch stranách. Vďaka funkcii interaktívnej hlasovej odpovedi (IVR) ich ľahko prepojíte s konkrétnym oddelením a poskytnete im zákaznícku podporu na svetovej úrovni.
Vyskúšajte si, ako vám LiveAgent dokáže pomôcť s manažovaním hovorov od zákazníkov a integrovať funkcie call centra do multikanálového softvéru zákazníckej podpory. Tento softvér obsahuje všetko to, čo k vašej práci potrebujete.
Cloudové call centrum je iba jednou časťou rozsiahleho a komplexného riešenia
Prijímajte všetky hovory od zákazníkov a nechajte softvér LiveAgent ich preradiť na tú správnu osobu alebo oddelenie vo vašom tíme.
LiveAgent poskytuje integráciu s akýmkoľvek poskytovateľom VoIP úplne bez problémov.
V LiveAgente si môžete navrhnúť aj tie najzložitejšie personalizované stromy IVR na základe jednotlivých zákazníkov. Zautomatizujte svoju hlasovú podporu.
Vaši agenti môžu prijímať hovory prostredníctvom akýchkoľvek hardvérových telefónov, softvérových telefónov, prehliadačov alebo prostredníctvom mobilných aplikácií aj mimo svojho počítača.
Už nebudete musieť! LiveAgent je jedinečný softvér integrujúci viacero komunikačných kanálov na jedno miesto a to za dostupné a transparentné ceny. Neplaťte už ďalšie dodatočné poplatky iba za používanie call centra. Porovnajte náš multi-funkčný softvér s ostatnými softvérami na trhu.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzií
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Nastavovanie call centra už nemusí byť vašou nočnou morou. So softvérom LiveAgent môžete začať poskytovať hlasovú podporu behom niekoľkých minút vďaka rýchlemu nastaveniu.
LiveAgent vám ponúka nekonečné možnosti poskytovania bezproblémovej podpory zákazníkov prostredníctvom e-mailu, chatu a call centra.
Vyberte si z predpripravených integrácií alebo nechajte našich špecialistov spojiť váš LiveAgent s vaším obľúbeným SIP poskytovateľom zdarma.
Na vaše webové stránky umiestnite tlačidlo „Zavolajte nám“ a začnite prijímať hovory od vašich zákazníkov. Poskytujte tú najlepšiu zákaznícku podporu, akú len môžete.
Neobmedzene prijímajte prichádzajúce hovory od zákazníkov a v prípade potreby si vypočujte neobmedzené hlasové nahrávky a odchádzajúce hovory.
Bezpečne si zaznamenávajte a ukladajte všetky vaše hovory na právne a školiace účely. Nezáleží na tom, do akého odvetvia spadáte alebo akej veľkosti je vaša spoločnosť. Ukázalo sa, že práve nahrávanie hovorov je jedným z najúčinnejších prostriedkov na riešenie problémov a právne zabezpečenie spoločnosti. Neobmedzené nahrávanie hovorov vám zaistí neprestajnú ochranu vysoko-kvalitnými nahrávkami vašich hovorov. Budete ich mať k dispozícii neustále, kedykoľvek ich budete najviac potrebovať. Všetky vaše nahrávky sa ukladajú a zároveň aj vyzerajú ako bežné tikety.
Call centrum LiveAgent automaticky priraďuje hovory od zákazníkov vašim agentom na základe predurčenej priority alebo náhodným priraďovaním. Prednastavením priority bude hovor s najvyššou prioritou priradený agentovi, ktorý je neaktívny najdlhšiu dobu od posledného hovoru. Náhodné priraďovanie smeruje hovory všetkým dostupným agentom, čím sa vytvorí rovnaké pracovné zaťaženie pre všetkých zamestnancov.
Prostredníctvom integrovanej funkcie videorozhovoru môžete začať poskytovať zákaznícku podporu na vysokej úrovni. Nie je potrebné tráviť dlhý čas výberom a spoliehaním sa na externé riešenie (napr. Skype či Hangouts). Týmto spôsobom môžete poskytovať ešte viac personalizovanú komunikáciu so zákazníkmi. Naše riešenie je založené na prehliadači a je súčasťou All-Inclusive plánu bez akýchkoľvek ďalších poplatkov. Videohovory sa ukladajú ako tikety v konkrétnych oddeleniach.
Softvér call centra je odteraz priamo zabudovaný do nášho softvéru zákazníckej podpory LiveAgent. Naši zákazníci neplatia žiadne poplatky za prevolané minúty. Všetky náklady sú zahrnuté v jednoduchých a transparentných cenách podľa jednotlivých plánov. Žiadne uzatváranie zmlúv na niekoľko rokov vopred. Plaťte za softvér iba za mesiace jeho používania.
Call centrum softvér je komunikačná platforma, ktorá umožňuje spoločnostiam riešiť problémy svojich zákazníkov prostredníctvom telefónnych hovorov. Agenti zákazníckej podpory môžu so zákazníkmi komunikovať, jednoduchšie porozumieť ich problémom a nájsť riešenie v priebehu niekoľkých sekúnd. Nastavenie tohto cloudového call centra je otázkou niekoľkých minút.
Výber toho najlepšieho softvéru call centra pre vašu zákaznícku podporu si vyžaduje hĺbkový prieskum. My vám však predstavíme niekoľko tipov pre uľahčenie výberu. Po prvé, spoločnosť poskytujúca call centrum softvér by vám nemala účtovať dodatočné poplatky za prevolané minúty. Jediné, čo by mala vaša faktúra obsahovať, sú skutočné náklady za čas, počas ktorého ste softvér používali. Po splnení prvých kritérií sa podrobnejšie oboznámte s poskytovanými funkciami – funkcia IVR, neobmedzené nahrávky, priraďovanie hovorov, atď. Posledným krokom je pozrieť sa na samotný softvér a otestovať ho, či sa hodí pre vašu spoločnosť.
Spoločnosti po celom svete sa spoliehajú na softvér LiveAgent, jeho vlastnosti a integrácie. Pripojte sa k nim tiež.
Call centrum softvér je riešenie, ktoré pomáha spoločnostiam spravovať ich prichádzajúce hovory od zákazníkov. Tento softvér obsahuje veľké množstvo výkonných funkcií, ako napríklad centralizované telefónne hovory priamo z vašich webových stránok, smerovanie hovorov alebo samotné nahrávanie všetkých hovorov. Call centrum softvér by mal pomáhať vašim agentom zákazníckej podpory a mal by im poskytovať prístup k dôležitým údajom o vašich zákazníkoch, ako napríklad k histórii objednávok, kontaktným informáciám a prechádzajúcim tiketom.
Call centrum softvér funguje na základe centralizácie a smerovania hovorov z pevných liniek či webových stránok do vášho softvéru. Ak vám zákazník zavolá, softvér naskenuje databázu zákazníkov, aby zistil, či má nejaké predchádzajúce informácie o volajúcom. K týmto informáciám potom pristupuje agent a prehodnotí ich pred prijatím hovoru. Medzitým sa hovor zaradí do čakacieho radu. Hneď ako sa hovor prijme, začne sa zaznamenávať za účelom zlepšovania kvality poskytovaných služieb.
IVR je technológia interaktívnej hlasovej odozvy. IVR umožňuje počítačom komunikovať s ľuďmi pomocou hlasových príkazov alebo tónov z klávesnice. IVR sa používa v prostredí call centra na smerovanie hovorov k príslušným agentom alebo oddeleniam. IVR sa dá tiež použiť na získavanie informácií o zákazníkovi a jeho účte alebo na poskytovanie spätnej väzby.
Hlavnou funkciou call centra je umožniť zákazníkom jednoducho zavolať spoločnosti a spýtať sa jej zamestnancov všetky otázky ohľadom produktov, služieb, reklamáciách, funkčnosti, riešenia problémov či poskytnúť im spätnú väzbu.
Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha, O2 či Univerzita Oxford? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!
Dostávajte exkluzívne ponuky a najnovšie správy o našich produktoch a službách priamo do vašej mailovej schránky ako prvý.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..