Bezplatná skúšobná verzia

Váš call centrum softvér s kompletným balíkom funkcií

Spojte sa so svojimi zákazníkmi kedykoľvek a kdekoľvek naprieč rôznymi komunikačnými kanálmi. LiveAgent, multi-kanálový cloudový call centrum softvér, je všetko, čo potrebujete na poskytovanie spoľahlivých a personalizovaných služieb zákazníkom.

Náš VoIP (Voice over Internet Protocol) call centrum softvér je vybavený pokročilými funkciami, ako sú IVR, požiadavky na spätné volanie, ACD, inteligentné smerovanie hovorov, transfery hovorov, neobmedzené nahrávanie hovorov a videohovory v HD kvalite – a to je len začiatok.

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené

Call centrum s neobmedzenou históriou

Náš call centrum softvér je súčasťou multi-kanálového riešenia, ktoré vám umožňuje byť v spojení s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi

Cloudový call centrum softvér

Bezkonkurenčné
úspory

Webové call centrum LiveAgent je efektívne riešenie pre miestne a medzinárodné prichádzajúce a odchádzajúce hovory. Nevyžadujeme žiadne skryté poplatky za použitie či ďalšie extra platby. Neustále pridávame nové funkcie a vylepšujeme náš softvér, takže vaše virtuálne call centrum bude vždy vybavené najnovšou technológiou – zadarmo.

Spoľahlivé, profesionálne call centrum

LiveAgent call centrum softvér je spoľahlivý a škálovateľný, čo z neho robí dokonalé riešenie pre malé aj veľké podniky. Ponúkame nepretržitú podporu naprieč rôznymi komunikačnými kanálmi, 365 dní v roku a vo viacerých jazykoch.

Jednoduché, ale výkonné call centrum

Nastavte si svoje virtuálne call centrum a začnite poskytovať profesionálnu hlasovú podporu v priebehu niekoľkých minút. Vyberte si svojho obľúbeného poskytovateľa VoIP služieb zo zoznamu našich partnerov, nastavte zariadenia s neobmedzeným počtom agentov a začnite odpovedať na telefónne hovory priamo z vášho prehliadača.

Začnite používať náš call centrum softvér ešte dnes

Nastavovanie call centra už nemusí byť vašou nočnou morou. So softvérom LiveAgent môžete začať poskytovať hlasovú podporu behom niekoľkých minút vďaka rýchlemu nastaveniu.

reporty a analytika v LiveAgente

Kompletný prehľad riešenia vášho kontaktného centra

Monitorovaním štatistík hovorov, spôsobu používania, dostupnosti a hodnotení agentov prostredníctvom jednotného informačného panela prehľadov zabezpečíte, aby sa vaše telefónne call centrum používalo optimálne a aby vaši zákazníci dostávali čo najlepšie služby.

Identifikujte medzery vo výkone kontrolou všetkých metrík call centra a zlepšite výkon svojej služby na základe použiteľných štatistík.

Použite naše natívne CRMko alebo integrujte svoje vlastné

LiveAgent ponúka zabudovaný CRM softvér, ale tiež sa bezproblémovo integruje s ďalšími významnými poskytovateľmi CRM softvéru. Ukladajte, upravujte a prezerajte údaje svojich zákazníkov v reálnom čase, aby ste zaistili čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť.

LiveAgent je možné integrovať s viacerými softvérmi na správu vzťahov so zákazníkmi vrátane SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera a Highrise. Nevidíte v zozname preferované CRM riešenie? Oslovte nás a radi ho doplníme.

kontaktné polia
Call Centrum Softvér

Výkonná automatizácia pre správu pracovných tokov

Viac-kanálový help desk softvér LiveAgent, ktorého súčasťou je aj call centrum, je nabitý výkonnými automatizačnými funkciami, ktoré môžu zvýšiť produktivitu vašich agentov. Automatizujte distribúciu úloh (vrátane hovorov pomocou ACD), všedné a opakujúce sa úlohy a poskytnite agentom kontaktného centra flexibilitu zamerať sa na dôležitejšie úlohy, ktoré zlepšujú spokojnosť a lojalitu zákazníkov a vedú k ďalším predajným príležitostiam.

Špičkové súkromie a bezpečnosť údajov

Call centrum softvér od LiveAgenta je plne v súlade s nariadením GDPR, šifruje komunikáciu pomocou HTTPS a úspešne prešiel overovacím auditom Google OAuth API.

Bezpečnostná politika

Bezpečnosť
produktu

Naše cloudové riešenie call centra pracuje na zabezpečenom pripojení pomocou protokolu HTTPS. Celá komunikácia medzi prehliadačom a cloudovým kontaktným centrom je šifrovaná, vrátane vašich live chatov, hovorov z call centra a e-mailovej komunikácie.

Viacero dátových centier

Zabezpečenie
dátového centra

Servery, na ktorých je hostovaný LiveAgent sa nachádzajú v objektoch kompatibilných s Tier III + alebo IV alebo PCI DSS, SSAE-16 alebo ISO 27001. Naše dátové centrá sú zabezpečené viacerými ochrannými prvkami, 24/7 straženou službou, kamerovým systémom CCTV, identifikáciou prostredníctvom viacerých faktorov a ďalšími.

GDPR

Zabezpečenie
siete

Naša sieť je chránená pokročilými bránami firewall, špičkovou technológiou routerov, zabezpečeným prenosom HTTPS po verejných sieťach a technológiami detekcie a / alebo prevencie sietí (IDS / IPS), ktoré monitorujú a / alebo blokujú škodlivý prenos a sieťové útoky.

GDPR

GDPR & Google
Overenie

Náš call centrum softvér je plne kompatibilný s GDPR. LiveAgent taktiež úspešne prešiel overovacím auditom OAuth API spoločnosti Google v januári 2020.

Funkcie call centra

Interné hovory
LiveAgent ako call centrum softvér podporuje neobmedzené interné hovory zadarmo medzi všetkými agentmi. Poskytnite svojim agentom možnosť, ako získať odpovede na otázky čo najrýchlejšie a umožnite im pomáhať si navzájom.
Viac-kanálový help desk softvér
Náš viac-kanálový help desk softvér vám pomôže uľahčiť komunikáciu so zákazníkmi zhromaždením všetkých správ do jednej schránky vrátane správ z Facebooku, Twitteru, Viberu, live chatov, call centra či tradičných e-mailov.
Funkcia click-to-call a mail-to
Naše webové call centrum má schopnosť volať na akékoľvek telefónne číslo na webe. Stačí kliknúť číslo, ktoré chcete zavolať, a o zvyšok sa postará LiveAgent. LiveAgent tiež využíva protokoly typu mail-to.
Transfery hovorov
Náš call centrum softvér ponúka sprostredkované hovory. Zároveň poskytuje možnosť transferu hovorov tak, aby bol zákazník úspešne prepojený na iného agenta predtým, než je hovor ukončený.
Telefónny systém VoIP call centra
Softvér call centra LiveAgent je možné integrovať s viac ako 99% VoIP poskytovateľmi. Nenašli ste svojho preferovaného VoIP poskytovateľa v zozname? Kontaktujte nás a radi ich pridáme do zoznamu.
Funkcie spätného volania
Zvýšte spokojnosť zákazníkov prostredníctvom dožadovania sa spätného volania vždy, keď vaši agenti call centra nie sú k dispozícii na prijímanie hovorov.
Softvér pre odchádzajúce hovory​
Kontaktujte svojich zákazníkov proaktívne tým, že ich oslovíte prostredníctvom nášho call centra, ktoré podporuje odchádzajúce hovory. Zlepšite vzťahy so zákazníkmi, optimalizujte odchádzajúce interakcie so zákazníkmi a zvýšte objemy predaja.
Smerovanie hovorov do osobného zariadenia
Agenti majú možnosť presmerovať prichádzajúce hovory na osobné zariadenie, napríklad na mobilný telefón. Toto umožňuje agentom naďalej poskytovať zákaznícku podporu na cestách alebo na zariadení podľa vlastného výberu.
Viacero podporovaných zariadení a telefónnych čísel
Pripojte si neobmedzené množstvo zariadení a telefónnych čísiel do svojho LiveAgent účtu. LiveAgent je kompatibilný s hardvérovými aj virtuálnymi zariadeniami, ako sú softvérové telefóny.
Viac-kanálová pracovná plocha
Kontaktné centrum LiveAgent ponúka kontextovo bohaté prvky pracovnej plochy pre všetkých agentov. Umožnite agentom sa jednoducho navigovať medzi rôznymi komunikačnými kanálmi či ponúknite im príležitosť jednoducho vyhľadávať dôležité informácie o zákazníkoch. LiveAgent uľahčuje vyhľadanie všetkých kontextových informácií o ceste zákazníka k vyriešeniu problému od jeho začiatku až do konca.
Natívna CRM integrácia a integrácia so softvérom tretích strán
Zaistite, aby vaši agenti neustále poskytovali informované a personalizované služby, a to integráciou vášho obľúbeného CRM softvéru do nášho webového call centra. Ak nemáte preferovaný softvér CRM, pokojne použite náš natívny nástroj na správu vzťahov so zákazníkmi, ktorý je prístupný priamo na paneli s informáciami / podrobnosťami tiketu.
Integrácia počítačovej telefónie (CTI)
Integrujte svoje stolové počítače, notebooky a hardvérové telefóny so softvérom call centra LiveAgent. Ľahko odpovedajte a volajte, a zároveň svojim zákazníkom poskytujte bezchybnú zákaznícku podporu.
Push notifikácie priamo v aplikácií
Povoľte push notifikácie na pracovnej ploche a LiveAgent vás upozorní vždy, keď sa objaví nový live chat, hovor alebo tiket.
Denníky hovorov
Skontrolujte svoje denníky hovorov a nájdite údaje o hovoroch, ktoré ste uskutočnili, prijali alebo zmeškali v konkrétnom časovom období. Analýza denníka hovorov softvéru call centra vám môže pomôcť zlepšiť kvalitu vašich služieb tým, že vám pomôže identifikovať medzery vo výkonnosti medzi rôznymi oddeleniami a skupinami agentov.
Interaktívna hlasová odozva (IVR)
Softvér call centra LiveAgent podporuje vytváranie komplexných IVR stromov. Zaznamenajte svoje vlastné nahrávky IVR alebo nahrajte vopred zaznamenané súbory a umiestnite ich do svojho systému hlasovej odozvy LiveAgent, aby ste presmerovali volajúcich na príslušné oddelenia alebo agentov.
Automatická distribúcia hovorov (ACD)
Naša aplikácia call centra automaticky smeruje a distribuuje hovory podľa priority agenta alebo náhodného priradenia. Vyberte si nastavenie, ktoré vám najviac vyhovuje, ako aj ďalšie vlastné nastavenia, napríklad dobu pauzy medzi hovormi.
Nahrávanie hovorov
Softvér call centra LiveAgent poskytuje možnosti nahrávania neobmedzeného počtu hovorov. Každý hovor, ktorý sa uskutoční, prijme alebo odpovie prostredníctvom služby LiveAgent, sa automaticky zaznamená a uloží. Hovory si môžete taktiež kedykoľvek prehrať. Nahrávanie hovorov používajte na zabezpečenie zvýšenia kvality, školenie alebo na právne účely.
Softvérové telefóny
Softvér call centra LiveAgent je kompatibilný so všetkými poskytovateľmi softvérových telefónov, vrátane Bria, ZoiPer a Linphone. Premeňte akýkoľvek stolný počítač, notebook, mobilný telefón alebo tablet na softvérové zariadenie vzdialeného call centra.
Call centrum softvér pre prichádzajúce hovory
Nie je potrebné zdôrazňovať alebo neustále monitorovať prichádzajúce telefónne hovory z viacerých zariadení. Náš call centrum softvér pre prichádzajúce hovory je spoľahlivý nástroj, ktorý vás v aplikácii upozorní vždy, keď sa vás zákazník pokúsi kontaktovať na jednom z vašich pripojených zariadení alebo telefónnych čísel.
Vstavaná báza znalostí
Zlepšite spokojnosť a lojalitu zákazníkov tým, že zákazníkom poskytnete nepretržitú podporu, aj keď sú agenti vášho call centra offline. Ponúkať samoobslužné riešenie, ako je báza znalostí plná užitočných článkov s postupmi, často kladenými otázkami a komunitným fórom, je pre každé moderné podnikanie nevyhnutnosťou.
Reporty a analýza
Využite naše prehľady na neustále zlepšovanie služieb zákazníkom. Vytvorte stĺpcové grafy, spojnicové grafy, koláčové grafy alebo plošné grafy a segmentujte údaje podľa týždňa, mesiaca, roku alebo vlastného rozsahu dátumov a zistite, ako si každý agent, kanál, tím alebo oddelenie vedie. Zistite, koľko hovorov bolo uskutočnených, zmeškaných, prijatých a ako dlho každý hovor trval. LiveAgent ponúka nekonečné možnosti prehľadov.
Softvér pre videohovory
Náš webový softvér call centra umožňuje agentom spojiť sa so zákazníkmi aj prostredníctvom videohovorov. Poskytnite osobnejšiu podporu, aby ste posilnili svoje vzťahy so zákazníkmi a zlepšili ich skúsenosti.

Spokojní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby migrácie a prenosu dát z najpopulárnejších riešení help desku.

ocenenia
tiketing-systém-status-tiketu

Buďte organizovaný prostredníctvom zjednotenej schránky

Softvér call centra LiveAgent je ľahko použiteľný, ale dostatočne výkonný na to, aby zaujal profesionálov. Ponúkame intuitívne používateľské rozhranie so zjednoteným pracovným priestorom agenta vo forme univerzálnej schránky. Každá interakcia so zákazníkom je prehľadne usporiadaná vo viac-kanálovom systéme a dá sa ľahko nájsť pomocou značiek, špeciálnych filtrov alebo vyhľadávacieho panela.

Poskytnutím komplexného prehľadu o každom tikete či zákazníkovi umožníte agentom call centra jednoducho riešiť problémy každého zákazníka a poskytovať tak bezproblémovú a prispôsobenú skúsenosť.

Kontaktné centrum, ktoré je ľahko ovládateľné

Softvér call centra LiveAgent je flexibilný, škálovateľný, plne prispôsobiteľný a ľahko sa ovláda. Či už sa vaša firma zameriava na odvetvie elektronického obchodu, zdravotníctva, školstva, automobilového priemyslu alebo SaaS, pokrokové technológie nášho kontaktného centra, ako sú IVR a ACD, môžu zjednodušiť váš proces podpory nasmerovaním volajúcich na príslušné oddelenia alebo agentov.

chat-v-realnom-čase

All-Inclusive riešenie call centra pre malé podniky a veľké organizácie

Prepojte všetky svoje účty na sociálnych sieťach s našim call centrom, aby ste zvýšili produktivitu agentov a zaistili tak bezpečnosť údajov svojich zákazníkov. Help desk softvér LiveAgent je možné integrovať so sociálnymi sieťami ako Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger a Viber.

Náš help desk softvér sa môže pochváliť najrýchlejším widgetom live chatu na trhu. Konvertujte návštevníkov webových stránok na zákazníkov v priebehu niekoľkých sekúnd. Proaktívne ich oslovte, ponúknite personalizovanú a znalú pomoc a tešte sa zo zlepšenej spokojnosti zákazníkov.

Zjednoťte všetky dotazy zákazníkov do centralizovanej plochy agenta s mnohými kanálmi pomocou nášho tiketovacieho softvéru. Priraďte tikety rôznym oddeleniam a agentom a usporiadajte každý podnet podľa značiek, priority alebo prijatého dátumu. Prezrite si cestu riešenia problémov každého zákazníka od začiatku do konca, naprieč rôznymi kanálmi podpory a v kontextovo bohatom formáte pomocou nášho hybridného toku tiketov.

Vytvorte a štylizujte svoju vlastnú bázu znalostí pomocou nášho editora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zlepšite spokojnosť zákazníkov tým, že im poskytnete samoobslužné nástroje, ako sú portál s návodmi, časté otázky alebo komunitné fóra.

Dokonalý help desk softvér

Nespočetné možnosti prispôsobenia

Softvér call centra LiveAgent bol zostavený s ohľadom na flexibilitu, škálovateľnosť a tímovú spoluprácu. Pretože každá firma (bez ohľadu na jej veľkosť alebo odvetvie, v ktorom sa nachádza) má iné potreby, naše call centrum je plne prispôsobiteľné.

Náš softvér je možné škálovať pre operácie akejkoľvek veľkosti a akéhokoľvek účelu, či už sa vaše call centrum špecializuje na prichádzajúci zákaznícky servis, odchádzajúci predaj alebo oboje. Naši profesionálni konzultanti a technický personál vám môžu pomôcť pri vytváraní najefektívnejšieho riešenia, ktoré plne vyhovuje vašim potrebám.

Či už pôsobíte v zdravotníckom odvetví, SaaSe, automobilovom priemysle alebo máte interné alebo vzdialené tímy, LiveAgent je šitý na mieru vašim potrebám.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido cierne

Pokročilý, cenovo dostupný a ľahko použiteľný call centrum softvér s viacerými kanálmi

Vernostný program zákazníkov

Mnohokrát ocenený

Náš call centrum softvér získal len v roku 2020 viac ako 20 ocenení vďaka možnosti efektívne kombinovať viaceré komunikačné kanály pod jednu strechu, výkonnému natívnemu CRM softvéru a pokročilej možností automatizácie.

zámok

Špičková bezpečnosť

Call centrum softvér od LiveAgenta je plne v súlade s GDPR, šifruje komunikáciu pomocou HTTPS a ukladá údaje o zákazníkoch v zariadeniach kompatibilných s úrovňami III + alebo IV nebo PCI DSS, SSAE-16 alebo ISO 27001.

dolar

Cenovo dostupný softvér

Softvér call centra LiveAgent je ponúkaný v cenovom modeli freemium. Ponúkame bezplatný softvér call centra a pokročilú platenú verziu, ktorá je ponúkaná za prijateľnú cenu.

cloud

Cloudový SaaS softvér

Softvér call centra LiveAgent je úplne cloudový. Každý deň máte ľahký prístup k výkonným funkciám call centra.

Viac-kanálový softvér poskytujúci personalizované skúsenosti

Dajte svojim zákazníkom možnosť kontaktovať vás prostredníctvom tých kanálov, ktoré uprednostňujú. Či už prostredníctvom live chatu, e-mailu, hlasu, videa, sociálnych sietí alebo webového chatu, LiveAgent je pripravený poskytnúť špičkový zákaznícky servis, aký vaši klienti očakávajú.

Poskytujte vysoko personalizované, dobre informované a kontextovo bohaté služby s našim riešením call centra a užívajte si vylepšené dlhotrvajúce vzťahy so zákazníkmi, vyššiu spokojnosť, zlepšenú vernosť zákazníkov a viac obchodných príležitostí.

Čo si o nás myslia zákazníci?

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

Martin Drugaj

Martin Drugaj

Atomer

LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

Ivan Golubović

Ivan Golubović

AVMarket

Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

user testimonials

Rustem Gimaev

Antalya Consulting Language Center

Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

Randy Bryan

Randy Bryan

tekRESCUE

LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

Timothy G. Keys

Timothy G. Keys

Marietta Corporation

LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

user testimonials

Mihaela Teodorescu

eFortuna

Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

Hilda Andrejkovičová

Hilda Andrejkovičová

TrustPay

Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

user testimonials

Alexandra Danišová

Nay

LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

user testimonials

Samuel Smahel

m:zone

LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

David Chandler

David Chandler

Volterman

Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha či O2? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!

Vyskúšajte si to bezplatne Nevyžadujeme kreditné karty

Všetky komunikačné kanály pod jednou strechou

LiveAgent, cloudový call centrum softvér, môžete integrovať s viacerými komunikačnými kanálmi a využiť takmer 200 funkcií.

 

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Čo je to call centrum softvér?

Call centrum softvér je riešenie, ktoré pomáha spoločnostiam spravovať ich prichádzajúce hovory od zákazníkov. Tento softvér obsahuje veľké množstvo výkonných funkcií, ako napríklad centralizované telefónne hovory priamo z vašich webových stránok, smerovanie hovorov alebo samotné nahrávanie všetkých hovorov. Call centrum softvér by mal pomáhať vašim agentom zákazníckej podpory a mal by im poskytovať prístup k dôležitým údajom o vašich zákazníkoch, ako napríklad k histórii objednávok, kontaktným informáciám a prechádzajúcim tiketom.

Ako tento softvér funguje?

Call centrum softvér funguje na základe centralizácie a smerovania hovorov z pevných liniek či webových stránok do vášho softvéru. Ak vám zákazník zavolá, softvér naskenuje databázu zákazníkov, aby zistil, či má nejaké predchádzajúce informácie o volajúcom. K týmto informáciám potom pristupuje agent a prehodnotí ich pred prijatím hovoru. Medzitým sa hovor zaradí do čakacieho radu. Hneď ako sa hovor prijme, začne sa zaznamenávať za účelom zlepšovania kvality poskytovaných služieb.

Čo je to IVR v call centre?

IVR je technológia interaktívnej hlasovej odozvy. IVR umožňuje počítačom komunikovať s ľuďmi pomocou hlasových príkazov alebo tónov z klávesnice. IVR sa používa v prostredí call centra na smerovanie hovorov k príslušným agentom alebo oddeleniam. IVR sa dá tiež použiť na získavanie informácií o zákazníkovi a jeho účte alebo na poskytovanie spätnej väzby.

Aká je funkcia call centra?

Hlavnou funkciou call centra je umožniť zákazníkom jednoducho zavolať spoločnosti a spýtať sa jej zamestnancov všetky otázky ohľadom produktov, služieb, reklamáciách, funkčnosti, riešenia problémov či poskytnúť im spätnú väzbu.

Koľko stojí call centrum softvér?

Cena závisí od kvality softvéru, ktorý si vyberiete. LiveAgent je komplexné riešenie zákazníckej podpory, ktoré obsahuje aj call centrum. Cena je odvodená od toho, koľko agentov vaša spoločnosť mesačne potrebuje. Naše predplatné All-inclusive obsahuje call centrum s kompletným balíkom funkcií, čo predstavuje 39 dolárov mesačne za jedného agenta.

Aké sú výhody softvéru call centra?

Medzi výhody softvérového call centra patrí vylepšená efektivita agentov, zapojenie zákazníkov, lepšia zákaznícka skúsenosť a vyšší predaj.

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..

×

Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru