Call centrum softvér pre rýchle vyriešenie problémov

Vytvorte si virtuálne call centrum, ako súčasť vášho help desku. Pomer ceny k hodnote je na špičkovej úrovni aj vďaka pokročilým funkciám, ako napríklad neobmedzeným nahrávkam hovorov, inteligentného smerovania hovorov či IVR.

Všetky hovory sú nahrávané a ukladané do jednej univerzálnej schránky vo forme tiketu alebo vo vnútri hybridného tiketu, ktorý vám poskytne komlexný pohľad na všetky interakcie so zákazníkmi.

Prečo by ste si mali zaobstarať softvér call centra?

Prečo spoločnosti, ktorých zákaznícka podpora sa zakladá na call centre, začali používať LiveAgent ako svoj primárny softvér call centra? Nižšie vám predstavíme tie najbežnejšie dôvody.

call centrum spravovanie zmeškaných hovorov

Spracúvanie zmeškaných hovorov

Umožnite vašim zákazníkom, aby vás telefonicky kontaktovali aj v prípade, keď nemáte žiadneho zamestnanca k dispozícií, ktorý by dané hovory prijal. Využite naše nahrávanie hovorov, funkciu spätného volania či poradia čakania.

call centrum smerovanie hovorov vo vašom teame

Preraďovanie hovorov vo vašom tíme

Definujte pravidlá a pracovné postupy pre automatizáciu smerovania a prenosov hovorov vo vašej spoločnosti. Bohaté funkcie IVR vám umožnia navrhnúť akýkoľvek typ scenára.

call centrum viaceré zariadenia

Viaceré telefónne čísla

Vlastníte veľkú medzinárodnú firmu a potrebujete segmentovať svoje telefónne čísla podľa jazyka alebo konkrétnej divízie? Môžeme vás spojiť s akýmkoľvek poskytovateľom VoIP.

call centrum uchovávanie histórie hovorov

Sledujte históriu hovorov

Nahrajte a uložte si každý hovor s vaším zákazníkom. Umožnite vášmu tímu zákazníckej podpory mať prístup ku všetkým hovorom. Zabezpečíte tým, aby ktokoľvek z tímu mohol prevziať komunikáciu so zákazníkom.

Problém: Pomalá zákaznícka podpora

Zákazníci od vašej spoločnosti očakávajú osobný prístup už v okamihu, keď s vami začnú chatovať či vám zavolajú. V skutočnosti viac než 63% zákazníkov očakáva, že im spoločnosti poskytnú rýchlu, okamžitú odpoveď bez problémov či chýb akéhokoľvek druhu. Preto kľúčom k udržaniu si zákazníkov je osobný zákaznícky servis. Práve ten má veľmi veľký vplyv na zdravie a rast vášho podniku.

problém pomalá zákaznícka podpora
Woman holding smartphone

Riešenie: Hlasová podpora

Ponúkajte zákazníkom špecializovanú alebo lokalizovanú podporu prostredníctvom uvítacích správ. Vytvorte jednotlivé správy pre rôzne produkty, oddelenia či telefónne čísla. Vaši zákazníci si vyberú konkrétnu oblasť či problém, o ktorom budú chcieť pri telefonickom hovore s vami diskutovať, čo ušetrí čas a zdroje na oboch stranách. Vďaka funkcii interaktívnej hlasovej odpovedi (IVR) ich ľahko prepojíte s konkrétnym oddelením a poskytnete im zákaznícku podporu na svetovej úrovni.

Objavili sme spôsob, akým spoločnosti môžu jednoducho komunikovať so svojimi zákazníkmi

Vyskúšajte si, ako vám LiveAgent dokáže pomôcť s manažovaním hovorov od zákazníkov a integrovať funkcie call centra do multikanálového softvéru zákazníckej podpory. Tento softvér obsahuje všetko to, čo k vašej práci potrebujete.

ako spoločnosti komunikujú so svojimi zákazníkmi

Prezrite si detailnejšie naše call centrum LiveAgent

Cloudové call centrum je iba jednou časťou rozsiahleho a komplexného riešenia

Prijímajte všetky hovory od zákazníkov a nechajte softvér LiveAgent ich preradiť na tú správnu osobu alebo oddelenie vo vašom tíme.

LiveAgent poskytuje integráciu s akýmkoľvek poskytovateľom VoIP úplne bez problémov.

V LiveAgente si môžete navrhnúť aj tie najzložitejšie personalizované stromy IVR na základe jednotlivých zákazníkov. Zautomatizujte svoju hlasovú podporu.

Vaši agenti môžu prijímať hovory prostredníctvom akýchkoľvek hardvérových telefónov, softvérových telefónov, prehliadačov alebo prostredníctvom mobilných aplikácií aj mimo svojho počítača.

Už vás nebaví prepínať sa medzi telefónmi, chatmi, e-mailami a inými komunikačnými nástrojmi?

Už nebudete musieť! LiveAgent je jedinečný softvér integrujúci viacero komunikačných kanálov na jedno miesto a to za dostupné a transparentné ceny. Neplaťte už ďalšie dodatočné poplatky iba za používanie call centra. Porovnajte náš multi-funkčný softvér s ostatnými softvérami na trhu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzií

už sa prestaňte prepínať medzi softvérmi
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido cierne

Tri jednoduché kroky k začatiu používania nášho call centrum softvéru

Nastavovanie call centra už nemusí byť vašou nočnou morou. So softvérom LiveAgent môžete začať poskytovať hlasovú podporu behom niekoľkých minút vďaka rýchlemu nastaveniu.

Call Centrum Softvér

Call Centrum Softvér

Call Centrum Softvér

Call centrum softvér obsahujúci všetko, čo potrebujete

call centrum cloudový call centrum softvér

Cloudový softvér call centra

LiveAgent vám ponúka nekonečné možnosti poskytovania bezproblémovej podpory zákazníkov prostredníctvom e-mailu, chatu a call centra.

call centrum spojte sa s vašim obľúbeným voip poskytovateľom

Spojte sa s vaším obľúbeným VoIP poskytovateľom

Vyberte si z predpripravených integrácií alebo nechajte našich špecialistov spojiť váš LiveAgent s vaším obľúbeným SIP poskytovateľom zdarma.

call centrum prijímanie hovorov z vašej webstránky

Prijímajte hovory z vašej webovej stránky

Na vaše webové stránky umiestnite tlačidlo „Zavolajte nám“ a začnite prijímať hovory od vašich zákazníkov. Poskytujte tú najlepšiu zákaznícku podporu, akú len môžete.

call centrum interné a externé hovory

Prichádzajúce a odchádzajúce hovory

Neobmedzene prijímajte prichádzajúce hovory od zákazníkov a v prípade potreby si vypočujte neobmedzené hlasové nahrávky a odchádzajúce hovory.

LiveAgent sa dokáže spojiť s viac než 99% VoIP poskytovateľmi

neobmedzené nahrávanie hovorov call centra

Neobmedzené nahrávanie hovorov

Bezpečne si zaznamenávajte a ukladajte všetky vaše hovory na právne a školiace účely. Nezáleží na tom, do akého odvetvia spadáte alebo akej veľkosti je vaša spoločnosť. Ukázalo sa, že práve nahrávanie hovorov je jedným z najúčinnejších prostriedkov na riešenie problémov a právne zabezpečenie spoločnosti.Neobmedzené nahrávanie hovorov vám zaistí neprestajnú ochranu vysoko-kvalitnými nahrávkami vašich hovorov. Budete ich mať k dispozícii neustále, kedykoľvek ich budete najviac potrebovať. Všetky vaše nahrávky sa ukladajú a zároveň aj vyzerajú ako bežné tikety.

Inteligentné smerovanie hovorov

Call centrum LiveAgent automatickypriraďuje hovory od zákazníkov vašim agentom na základe predurčenej priority alebo náhodným priraďovaním. Prednastavením priority bude hovor s najvyššou prioritou priradený agentovi, ktorý je neaktívny najdlhšiu dobu od posledného hovoru. Náhodné priraďovanie smeruje hovory všetkým dostupným agentom, čím sa vytvorí rovnaké pracovné zaťaženie pre všetkých zamestnancov.

inteligentné smerovanie hovorov
integrovaný video chat v call centre liveagent

Integrovaný video chat

Prostredníctvom integrovanej funkcie videorozhovoru môžete začať poskytovať zákaznícku podporu na vysokej úrovni. Nie je potrebné tráviť dlhý čas výberom a spoliehaním sa na externé riešenie (napr. Skype či Hangouts). Týmto spôsobom môžete poskytovať ešte viac personalizovanú komunikáciu so zákazníkmi. Naše riešenie je založené na prehliadači a je súčasťou All-Inclusive plánu bez akýchkoľvek ďalších poplatkov. Videohovory sa ukladajú ako tikety v konkrétnych oddeleniach.

Fixné mesačné platby - žiadne poplatky navyše

Softvér call centra je odteraz priamo zabudovaný do nášho softvéru zákazníckej podpory LiveAgent. Naši zákazníci neplatia žiadne poplatky za prevolané minúty. Všetky náklady sú zahrnuté v jednoduchých a transparentných cenách podľa jednotlivých plánov. Žiadne uzatváranie zmlúv na niekoľko rokov vopred. Plaťte za softvér iba za mesiace jeho používania.

All-Inclusive

VoIP číslo, smerovanie a nahrávanie hovorov a IVR.

$39 /mesiac

Čo je to call centrum softvér?

Call centrum softvér je komunikačná platforma, ktorá umožňuje spoločnostiam riešiť problémy svojich zákazníkov prostredníctvom telefónnych hovorov. Agenti zákazníckej podpory môžu so zákazníkmi komunikovať, jednoduchšie porozumieť ich problémom a nájsť riešenie v priebehu niekoľkých sekúnd. Nastavenie tohto cloudového call centra je otázkou niekoľkých minút.

Three agents providing support via voice
ako si vybrať správny call centrum sotfvér

Ako si vybrať ten správny softvér call centra?

Výber toho najlepšieho softvéru call centra pre vašu zákaznícku podporu si vyžaduje hĺbkový prieskum. My vám však predstavíme niekoľko tipov pre uľahčenie výberu. Po prvé, spoločnosť poskytujúca call centrum softvér by vám nemala účtovať dodatočné poplatky za prevolané minúty. Jediné, čo by mala vaša faktúra obsahovať, sú skutočné náklady za čas, počas ktorého ste softvér používali. Po splnení prvých kritérií sa podrobnejšie oboznámte s poskytovanými funkciami – funkcia IVR, neobmedzené nahrávky, priraďovanie hovorov, atď. Posledným krokom je pozrieť sa na samotný softvér a otestovať ho, či sa hodí pre vašu spoločnosť.

Overené poprednými spoločnosťami

Spoločnosti po celom svete sa spoliehajú na softvér LiveAgent, jeho vlastnosti a integrácie. Pripojte sa k nim tiež.

call centrum softvér overený známymi spoločnosťami

FAQ

Čo je to call centrum softvér?

Call centrum softvér je riešenie, ktoré pomáha spoločnostiam spravovať ich prichádzajúce hovory od zákazníkov. Tento softvér obsahuje veľké množstvo výkonných funkcií, ako napríklad centralizované telefónne hovory priamo z vašich webových stránok, smerovanie hovorov alebo samotné nahrávanie všetkých hovorov. Call centrum softvér by mal pomáhať vašim agentom zákazníckej podpory a mal by im poskytovať prístup k dôležitým údajom o vašich zákazníkoch, ako napríklad k histórii objednávok, kontaktným informáciám a prechádzajúcim tiketom.

Ako tento softvér funguje?

Call centrum softvér funguje na základe centralizácie a smerovania hovorov z pevných liniek či webových stránok do vášho softvéru. Ak vám zákazník zavolá, softvér naskenuje databázu zákazníkov, aby zistil, či má nejaké predchádzajúce informácie o volajúcom. K týmto informáciám potom pristupuje agent a prehodnotí ich pred prijatím hovoru. Medzitým sa hovor zaradí do čakacieho radu. Hneď ako sa hovor prijme, začne sa zaznamenávať za účelom zlepšovania kvality poskytovaných služieb.

Čo je to IVR v call centre?

IVR je technológia interaktívnej hlasovej odozvy. IVR umožňuje počítačom komunikovať s ľuďmi pomocou hlasových príkazov alebo tónov z klávesnice. IVR sa používa v prostredí call centra na smerovanie hovorov k príslušným agentom alebo oddeleniam. IVR sa dá tiež použiť na získavanie informácií o zákazníkovi a jeho účte alebo na poskytovanie spätnej väzby.

Aká je funkcia call centra?

Hlavnou funkciou call centra je umožniť zákazníkom jednoducho zavolať spoločnosti a spýtať sa jej zamestnancov všetky otázky ohľadom produktov, služieb, reklamáciách, funkčnosti, riešenia problémov či poskytnúť im spätnú väzbu.

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha, O2 či Univerzita Oxford? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!

Vyskúšajte si to bezplatne Nevyžadujeme kreditné karty

Naše webové stránky používajú cookies. Pokračovaním na webe súhlasíte s používaním súborov cookies, ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov a súborov cookies.