Každá spoločnosť sa snaží zlepšiť svoj konverzný pomer hľadaním spôsobov, ako zvýšiť návštevnosť svojej webovej stránky. Pokiaľ však ide o konverziu potenciálnych zákazníkov na platiacich, táto metóda má nízku mieru úspešnosti.
Najlepším spôsobom, ako zlepšiť konverzný pomer, je zamerať sa na vyladenie aspektov vašej stratégie poskytovania podpory zákazníkom. Skvelým príkladom je implementácia live chatu a poskytovanie podpory zákazníkom v reálnom čase.
Takéto malé vylepšenia môžu úplne zmeniť vaše úsilie o zlepšenie konverzného pomeru. Spoločnosti, ktoré uviedli, že sa zameriavajú na zlepšenie svojich služieb zákazníkom, v skutočnosti uviedli o 11% vyšší konverzný pomer ako spoločnosti, ktoré tak neurobili.
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Váš konverzný pomer je percento návštevníkov na vašom webe, ktorí splnia požadovaný cieľ (napríklad si vytvoria skúšobné konto, prihlásia sa na odber newslettra alebo si zakúpia produkt či službu) z celkového počtu návštevníkov.
Konverzný pomer sa líši v závislosti od odvetvia a obchodného modelu tej-ktorej spoločnosti, takže možno budete musieť urobiť menší prieskum, aby ste zistili, aká miera prevláda vo vašom podniku. Skvelým zdrojom je nástroj Google Adwords Industry Benchmarks. Bežne je však dobrý konverzný pomer niekde medzi rozmedzím 2% až 5%.
Zvýšenie konverzného pomeru znamená, že väčšia časť návštevníkov vašich webových stránok vykoná zmysluplné a želané kroky, ktoré rozšíria vaše podnikanie. V konečnom dôsledku to môže predstavovať registráciu nového konta alebo uskutočnenie nákupu.
Ponúkame služby a asistenciu pri prenose dát z väčšiny populárnych help desk riešení.
Najlepším spôsobom, ako zlepšiť konverzný pomer, je prehodnotiť svoju aktuálnu ponuku. Ak vaši zákazníci nekupujú to, čo ponúkate, môže to znamenať, že produkty / služby, ktoré ponúkate sú buď príliš drahé, alebo neprinášajú dostatočnú hodnotu vášmu publiku.
Druhým krokom je optimalizácia vášho webu.
– Znížte cenovú reláciu
– Zlepšite funkcionalitu
– Ponúknite dodatočné benefity ako napríklad dopravu zdarma
– Vytvorte jednoducho neodolateľnú ponuku, ktorú vaši zákazníci zamilujú
– Vyskúšajte nové elementy A/B testovacou metódou
– Použite silné call-to-action (CTA) prvky
– Skontrolujte umiestnenie hlavičky a pozíciu tlačidiel / formulárov
– Uistite sa, že sa váš obsah na mobilných zariadeniach zobrazuje správne
Okrem poskytovania rýchlych (a správnych) odpovedí zákazníkom je nesmierne dôležité vážiť si ich čas. Ak si chcete získať svojich zákazníkov, uistite sa, že ste si vedomí ich minulých nákupov a všetkých ich predchádzajúcich interakcií s vašou spoločnosťou bez ohľadu na použitý komunikačný kanál.
Tým, že budete pripravení a budete mať dostatočné vedomosti, budete môcť svojich zákazníkov ohromiť kedykoľvek sa na vás obrátia.
Ešte stále bojujete s nízkymi konverznými pomermi, vysokými mierami okamžitých odchodov alebo vysokými mierami opustenia nákupného košíka? Ak ste odpovedali kladne, vaši potenciálni zákazníci majú pravdepodobne jeden z nasledujúcich problémov:
Absencia podpory v reálnom čase
Neexistujúca zákaznícka podpora na webe
Komplikovaný platobný proces
Nerozhodnosť
Vaši zákazníci sú vzdialení od konkurencie a jej alternatív len na jeden klik v Google vyhľadávači. Nedajte im dôvod, aby sa zatúlali a opustili vašu stránku.
Nerobte proces platenia za produkty či služby zbytočne komplikovaným. Snažte sa znížiť počet krokov, ktorými si zákazníci musia prejsť. Takisto neklaďte zbytočné otázky alebo nevyžadujte registráciu pred samotným platením.
Poskytnite svojim zákazníkom niekoľko spôsobov, ako vás môžu kontaktovať, a poskytnite rýchlu podporu naprieč všetkými kanálmi. Využite bázy znalostí, zákaznícke portály a často kladené otázky pri ponúkaní možností samoobsluhy pomoci.
Pomôžte svojim zákazníkom v reálnom čase. Odpovedzte na všetky otázky, ktoré by mohli mať ohľadom vašich produktov, dopravy alebo doručenia, aby ste im pomohli s nákupným procesom.
Vaši zákazníci sa môžu cítiť neisto ohľadom toho, či vás kontaktovať, alebo nie. Ak ich proaktívne oslovíte a ponúknete pomocnú ruku, určite budú klásť otázky, ktoré im pomôžu pri rozhodovaní o kúpe.
Výskum ukazuje, že pridanie tlačidla live chatu na vaše webové stránky môže zvýšiť konverzný pomer o 27%. V závislosti od odvetvia môže byť toto číslo oveľa vyššie. S minimálnymi nákladmi na implementáciu to je obrovská výhra.
Vaši zákazníci môžu mať otázky, na ktoré môžu nájsť odpoveď jednoduchým vyhľadávaním na vašom webe. Ak však nenájdu potrebné informácie, budú frustrovaní a sklamaní.
Poskytnite im dedikované miesto, napríklad zákaznícky portál, kde si môžu pozrieť odpovede na často kladené otázky (FAQ) o doprave, rozmeroch produktu, možnostiach reklamácie a ďalších. Tento typ podpory je veľmi cenný, pretože nevyžaduje od vašich agentov žiadne úsilie a je k dispozícii nepretržite.
Ak na svojom webe vidíte potenciálnych kupujúcich dlhšie ako pár minút, jednoznačne niečo hľadajú alebo si nie sú istí či majú nakúpiť práve u vás. Zmiernite starosti svojich zákazníkov proaktívnym pozvaním na chat, kde s vami môžu viesť konverzáciu.
Môžete im odpovedať na akékoľvek otázky týkajúce sa vašich výrobkov alebo ich nasmerovať správnym smerom.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Mať skvelý produkt jednoducho nestačí. Zákazníci často opúšťajú značky, pretože úroveň služieb, ktoré dostávajú, jednoducho nie je dosť dobrá. Zákazníci sa jednoducho chcú cítiť docenení. Preto, aby ste predišli zmenám a zvýšili konverzný pomer, je dôležité vytvoriť vo vašom podnikaní kultúru zameranú na zákazníka.
Čím spokojnejší sú zákazníci s vašou službou a produktom, tým viac nakupujú.
Zákazníci, ktorí majú zlé skúsenosti so službami, majú o 50% vyššiu pravdepodobnosť, že ich budú zdieľať online s ostatnými.
S LiveAgentom budú vaše e-maily, chaty, hovory, zmienky na sociálnych sieťach a správy z iných kanálov zhromaždené v jednej univerzálnej schránke.
LiveAgent vám umožňuje vytvárať viaceré interné a externé bázy znalostí doplnené o často kladené otázky, fóra, články a návrhy.
Vybudujte si virtuálne call centrum ako súčasť svojho multikanálového riešenia technickej podpory. LiveAgent centralizuje hovory z vášho webu alebo pevnej linky do jedného miesta.
“LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert
“Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik
“Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron
“My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam
“Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad
“Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga
“Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal
“Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison
Integrujte svoje obľúbené profily na sociálnych sieťach do služby LiveAgent a odpovedajte na komentáre k vašim príspevkom, súkromným správam alebo tweetom priamo z vášho účtu LiveAgent. Eliminujte potrebu sledovať a starať sa o viac účtov na niekoľkých portáloch a integrujte ich do LiveAgenta. Medzi siete, ktoré možno integrovať patrí Facebook, Twitter, Instagram a Viber, aby bol zákaznícky servis čo najplynulejší, najrýchlejší a najefektívnejší.
Získajte prehľad o svojom oddelení zákazníckej podpory, službách, ktoré poskytujete, a spokojnosti vašich zákazníkov. Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou, a sledujte pomoc, ktorej sa mu dostáva. Zamerajte sa na dáta, nájdite priestor na zlepšenie a budujte na svojich schopnostiach. Doprajte svojej spoločnosti trochu zábavy povolením funkcií gamifikácie.
Vytvorte zákaznícke portály, aby vaši zákazníci mali centralizovanú oblasť na úpravy svojich kontaktných informácií, vytváranie platieb a odosielanie tiketov. Budovanie komplexného zákazníckeho portálu môže znížiť nápor tiketov a tiež vám pomôcť poskytovať zákaznícke služby 24/7/365, aj keď sú vaši agenti offline. Začnite vytvorením bázy znalostí, zahrňte často kladené otázky, fóra a na konci pridajte widget pre spätnú väzbu a návrhy. Všetko je možné úplne prispôsobiť, aby zodpovedalo vašim predstavám o brandingu a dizajne.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je pokročilý help desk softvér, ktorý vám pomôže zlepšiť služby zákazníkom a zároveň zvýši konverzné pomery. Náš softvér má atraktívne ceny vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré ponúka. Vyskúšajte LiveAgenta ešte dnes.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
Podnikom sa odporúča investovať do vhodného help desk softvéru na zlepšenie marketingovej stratégie a plnohodnotnej zákazníckej podpory prostredníctvom sociálnych sietí. LiveAgent je osvedčeným softvérom s neobmedzeným počtom účtov na rôznych platformách sociálnych médií. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch