Jednoducho manažujte zodpovednosti za tikety. Meňte vlastníctvo tiketov, preraďujte ich iným oddeleniam alebo jednotlivým agentom. Majte vždy prehľad o tom, kto je zodpovedný za riešenie jednotlivých tiketov. Už nikdy nebudete počúvať výhovorky typu “Nevedel som, že to mám na starosti”.

Ak ste jediným agentom vo vašom softvéri LiveAgent, všetky tikety sa vám budú automaticky priraďovať. Ak si do softvéru pridáte aj ďalších agentov, všetky tikety sa stanú nepriradenými. Potom budete môcť priraďovať prichádzajúce tikety konkrétnym agentom vytvorením automatických pravidiel alebo manuálnym presunutím myšou.
Vlastníctvo tiketu môže byť zmenené:
- Preradením tiketu do iného oddelenia
- Priradením tiketu inému agentovi


Ak je tiket preradený do určitého oddelenia, neznamená to, že je priradený konkrétnemu agentovi z tohto oddelenia. Znamená to len toľko, že tiket bol prevedený na ich oddelenie a jeden z agentov ho musí prevziať a odpovedať naň, poprípade priradiť inému agentovi.
Emailové oznámenia
Oznámenia môžu byť aktivované k automatickému odosielaniu mailov agentom:
- Keď sa agentovi priradí tiket
- Keď zákazník odpovie na priradený tiket
- Keď sa vytvorí nový tiket v oddelení, ktorého je agent súčasťou

LiveAgent je softvér pre správu e-mailov s cenníkom, funkciami integrácie, alternatívami a podporou. Produkt ponúka aj portál zákazníckej podpory a systém správy sťažností. Spoločnosť získala ocenenia a certifikáty a má partnerský program. LiveAgent poskytuje osobné údaje GDPR a ponúka bezpečnostnú politiku.
Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!
Ponúkame služby migrácie technickej podpory a snažíme sa mať spokojných zákazníkov. LiveAgent má robostný systém tiketovania, ktorý zjednodušuje všetky podnety do jednej doručenej pošty pre agentov a umožňuje aj live chat.
Tento text obsahuje informácie o softvéru zákazníckej podpory, telefónnych systémoch VoIP a rôznych softvéroch pre podniky. Taktiež uvádza kontaktné informácie a možnosti registrácie pre záujemcov. V závere text upozorňuje na momentálny stav tvorby softvéru LiveAgent, ktorý bude poskytovať zákaznícku podporu.