Funkcia zlúčenia tiketov je užitočná v prípadoch, ak ste dostali viac podnetov od jedného zákazníka týkajúcich sa rovnakého problému. Práve táto funkcia vám umožní ich spojiť do jedného tiketu a šetrí tak čas.
V prípade, že ste dostali viac tiketov ohľadom rovnakého problému a chcete ich skombinovať alebo potrebujete nejakým spôsobom spojiť rôzne tikety, môžete tak urobiť pomocou funkcie zlúčenia tiketov.
Funkcia zlúčenia umožňuje zlúčiť tikety tak, aby ste uľahčili prácu svojim agentom. Táto funkcia nielenže zlučuje text, ale aj značky spojené s tiketom. Použitím funkcie zlúčenia sa pôvodný tiket odstráni. Tento postup je nezvratný, takže tikety zlúčte, iba ak je to nevyhnutne potrebné.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Články bázy znalostí
Tento text obsahuje informácie o softvéru zákazníckej podpory, telefónnych systémoch VoIP a rôznych softvéroch pre podniky. Taktiež uvádza kontaktné informácie a možnosti registrácie pre záujemcov. V závere text upozorňuje na momentálny stav tvorby softvéru LiveAgent, ktorý bude poskytovať zákaznícku podporu.
Poskytujte skvelýzákaznícky servis.
Firma LiveAgent má veľa pozitívnych recenzií od rôznych zákazníkov, ktorí chvália jeho schopnosť integrovať sa so sociálnymi sieťami a telefónmi a pomôcť s rôznymi požiadavkami. Zákazníci tiež uvádzajú, že LiveAgent pomáha kategorizovať povahu tiketov a sledovať, čo zákazníci najviac potrebujú. LiveAgent zvyšuje produktivitu a zefektívňuje služby zákazníkom. Zákazníci odporúčajú LiveAgent pre rýchle online podnikanie.
Automatická distribúcia tiketov
Maximalizujte objem tiketov pre chatových agentov, nechajte ostatných pracovať offline. Testujte 14-dňové skúšobné verzie pre lepšiu zákaznícku podporu.
Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!
Ponúkame migráciu technickej podpory a tiketovacieho systému LiveAgent. Zjednodušuje správu emailových požiadaviek a podporuje viacero kanálov komunikácie.