Oddelenie v softvéri LiveAgent predstavuje konkrétnu časť vašej organizácie. Oddelenia si môžete vytvárať na základe rozdielnych produktov alebo služieb, rôznych oblastí, lokalít alebo zodpovedností.
Prehľad oddelení
Rozdelte agentov do viacerých oddelení a distribuujte im tikety na základe ich zaradenia. Vytvorte si rôzne filtre a pravidlá, aby sa vaše tikety vždy dostali do tých správnych rúk. Pre každé oddelenie si nastavte jedinečný podpis, telefónne čísla či pravidlá riešenia chatov. Vďaka tejto funkcii okamžite uvidíte, koľko nových, otvorených a vyriešených tiketov sa práve nachádza vo vašich oddeleniach.
Príklad
Vytvoríte si oddelenie s názvom “Obchodné oddelenie” a priradíte mu vhodné tikety podľa vašich predstáv.
Každé oddelenie bude mať svoj vlastný proces riešenia tiketov, pre ktorý budete môcť stanoviť konkrétnych agentov či emailové adresy, sledovať tikety, nastaviť rôzne pravidlá či a Prevádzkové hodiny.
Oddelenia vám umožnia:
- Obmedziť prístup agentom iba k tiketom patriacim do oddelenia, do ktorého sú daní agenti pridelení
- Prispôsobiť si vaše emailové šablóny pre konkrétne oddelenia
- Nakonfigurovať dostupnosť chatu, telefónu a správ pre konkrétne oddelenia
Pridávanie agentov do oddelenia
Ste živnostníkom? Chystáte sa poskytovať zákaznícku podporu sám?
Ak ste živnostníkom, nepotrebujte vo vašom softvéri využívať funkciu oddelení. Vo vašom prípade budú všetky tikety distribuované a spracované vami, bez ohľadu na ich druh a typ.
Výhody oddelení:
- Distribúcia práce, autority a zodpovedností
- Spájanie špecialistov do rôznych tímov
- Zvyšovanie efektivity a kvality riešenia tiketov
- Zníženie času riešenia a odosielania odpovede na tiket
Príklady použitia:
- Funkcia – Ľudské zdroje, IT, Účtovníctvo
- Produkt alebo služba – mestské bicykle, cestné bicykle alebo Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Zákazníci – Predajcovia, Partneri, VIP
- Lokalita – USA, Európa, Ázia
Report oddelenia
LiveAgent ponúka report vyriešených tiketov, chatov, hovorov, ohodnotení a ďalších ukazovateľov (prezrite si všetky možnosti nižšie) za konkrétne časové obdobie. Jednotlivé vstupy môžu byť zotriedené na základe času, oddelenia, kanálu či agentov. Tento report môže byť vyexportovaný do CSV súboru.
Report oddelenia
Možnosti zobrazenia reportu oddelenia (stĺpce):
- Značka
- Odpoveď
- Priemer. čas odpovede
- Priemer. čas otvorenej odpovede
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Prevolané minúty
- Chatové správy
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Priemer. čas prijatia chatu
- Priemer. čas chatovania
- Neohodnotený
- Neohodnotený %
- Odmeny
- Odmeny %
- Pokarhania
- Pokarhania %
- Prichádzajúce správy
- Prichádzajúce hovory
- Ukončené hovory
- Prichádzajúce chaty
- Ukončené chaty
- Vytvorené tikety
- Vyriešené tikety
Report oddelenia vám môže zobraziť údaje v nasledujúcich typoch grafov:
- Plošný graf
- Čiarový graf
- Stĺpcový graf
- Koláčový graf
Používajte reporty oddelenia s API
Use LiveAgent REST API používajte na vyvolanie hodnôt z reportov značiek.
Báza znalostí
Zlé zákaznícke služby a ako im zabrániť
Akýkoľvek podnik, ktorý chce prosperovať, musí sa sústrediť na poskytovanie spokojnosti zákazníkov, pretože dôsledky zlého zákazníckeho servisu môžu byť skutočne škodlivé.
Help desk softvér pre podnikateľov
LiveAgent poskytuje softvér pre zákaznícku podporu a riadenie. Ponúka ukážku softvéru, zvyšuje konverzný pomer a poskytuje bázu znalostí. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta. Softvér je vhodný pre začínajúce podniky a obsahuje live chat natívne. Zákazníci môžu využiť bezplatnú skúšobnú verziu a partnerský program.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.
The article discusses the benefits of adding attachments and visual aids to knowledge base articles, as well as the advantages of using LiveAgent software to provide customers with independent access to information. The article also suggests creating an online community to empower customers to help each other and provide suggestions. Interested users can start with a free 14-day trial and can book a software demo via phone.