LiveAgent ponúka možnosť mať otvorených viacero tiketov súčasne. Ľahko prepínajte medzi jednotlivými tiketmi a vyriešte ich postupne všetky.

Ak chcete svojim agentom povoliť prácu iba na jednom tikete súčasne, môžete tak urobiť zapnutím algoritmu „Na riešenie“.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Tlačidlo “Na riešenie”
Kliknutím na tlačidlo „Na riešenie“ môžu agenti otvoriť tikety, ktoré sú im priradené, a ktoré je potrebné vyriešiť.
Existuje tiež možnosť nastaviť funkciu, pri ktorej budú môcť vaši agenti odpovedať na tikety iba pomocou tlačidla „Na riešenie“. V takom prípade agenti nebudú môcť odpovedať na tikety otvorené zo zoznamu tiketov. Zároveň budú môcť mať otvorený iba jeden tiket súčasne, takže možnosť viacerých kariet tiketov nebude dostupná a agenti budú musieť každý tiket riešiť postupne jeden po druhom.

Poskytujte skvelýzákaznícky servis.
Firma LiveAgent má veľa pozitívnych recenzií od rôznych zákazníkov, ktorí chvália jeho schopnosť integrovať sa so sociálnymi sieťami a telefónmi a pomôcť s rôznymi požiadavkami. Zákazníci tiež uvádzajú, že LiveAgent pomáha kategorizovať povahu tiketov a sledovať, čo zákazníci najviac potrebujú. LiveAgent zvyšuje produktivitu a zefektívňuje služby zákazníkom. Zákazníci odporúčajú LiveAgent pre rýchle online podnikanie.
Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!
Ponúkame migráciu technickej podpory a tiketovacieho systému LiveAgent. Zjednodušuje správu emailových požiadaviek a podporuje viacero kanálov komunikácie.