Zvýšte angažovanosť s LiveAgentom

Vaši zákazníci sú bombardovaní výberom. Každý deň sa rozhodujú, kde si kúpia kávu, obed alebo potraviny. Pokiaľ ide o online nakupovanie, nie je to inak. Existujú tisíce obchodov, ktoré ponúkajú rovnaké alebo podobné výrobky za rôzne ceny. Ako sa teda spotrebitelia rozhodujú u koho nakupovať? Čo odlišuje úspešné podniky od tých menej úspešných?

Okrem ceny a kvality produktu zákazníci venujú pozornosť aj podpore zákazníkom, ktorú podniky poskytujú. Bola pútavá a personalizovaná? Zanechala u nich pozitívny pocit a dojem?

Zákazníci sa chcú zapojiť a sú dokonca ochotní zaplatiť viac za lepší zážitok z nakupovania. Ako teda môžete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Aké stratégie vám poskytnú konkurenčnú výhodu? Čítajte ďalej a dozviete sa.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of customer engagement

Čo je angažovanosť zákazníkov?

Angažovanosť zákazníkov spočíva v interakciách medzi vašou spoločnosťou a zákazníkmi. V podstate je angažovanosť zákazníka tým niečím extra, čo vašu značku robí výnimočnou, a kvôli čomu sa zákazníci radi vracajú.

Ako je možné kalkulovať angažovanosť?

Existuje niekoľko rôznych spôsobov výpočtu angažovanosti zákazníkov. Najdôležitejšie metriky, ktoré sa odporúča sledovať, sú miera uskutočnených platieb neregistrovanými užívateľmi, frekvencia nákupu, priemerná hodnota objednávky a miera opakovaného nákupu::

Money bag coin dollars Priemerná hodnota objednávky

Growing trend money Frekvencia nákupu

Dollar billMiera platieb neregistrovanými užívateľmi

Repeat purchase rate heart Miera opakovaného nákupu

How to calculate customer engagement

Výpočet angažovanosti zákazníka

Guest checkout rates

Miera platieb neregistrovanými užívateľmi je počet zákazníkov, ktorí dokončia nákup bez vytvorenia zákazníckeho účtu. Sledovanie týchto mier je dôležité, pretože zákazníci, ktorí si vytvoria účet, majú väčšiu šancu uskutočniť opakované nákupy.

Výpočet: počet objednávok neregistrovanými užívateľmi / celkový počet objednávok.

Purchase frequency

Táto metrika je dôležitá, pretože keď viete, ako dlho priemernému zákazníkovi trvá ďalší nákup, lepšie pochopíte, do akej miery je zapojený.

Výpočet: počet objednávok za posledných 365 dní / počet jedinečných zákazníkov za posledných 365 dní.

Average order value

Toto číslo vám povie, koľko priemerný zákazník utratí za nákup, keď u vás nakupuje. Všeobecne platí, že opakovaní zákazníci utratia zhruba 7-násobne viac ako zákazníci, ktorí robia objednávku prvýkrát.

Výpočet: celkový výnos za posledných 365 dní / celkový počet objednávok zadaných za posledných 365 dní.

Purchase repeat frequency

Miera opakovaného nákupu vám poskytne jasnejší prehľad o efektívnosti celej vašej stratégie. Informuje o tom, koľko zákazníkov je dostatočne angažovaných na to, aby vo vašom obchode vykonali viac ako jeden nákup.

Výpočet: počet zákazníkov, ktorí nakúpili viac ako raz / celkový počet zákazníkov.

Zamerajte sa na zákaznícku skúsenosť

42% spotrebiteľov uviedlo, že zaplatí viac za priateľskú a ústretovú skúsenosť, a 52% zaplatí viac za rýchlu a efektívnu zákaznícku skúsenosť.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Prispôsobte obsah a spôsob komunikácie

80% spotrebiteľov s väčšou pravdepodobnosťou uskutoční nákup u značky, ktorá poskytuje osobné zážitky.

Vytvorte užitočný a hodnotný obsah

48% používateľov smartfónov nakupuje s väčšou pravdepodobnosťou od spoločností, ktorých mobilné weby poskytujú video návody.

Create useful content

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby a asistenciu pri prenose dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Ako vám môže LiveAgent pomôcť zvýšiť angažovanosť zákazníkov?

Provide omnichannel support

Poskytujte viackanálovú podporu

Ponúkajte viackanálovú podporu s LiveAgentom. Zjednodušte svoju komunikáciu a spracujte všetky podnety zákazníkov z jedného prostredia.

Personalized services on real-time

Personalizované služby v reálnom čase

Ušetrite čas využitím automatizácie a sústreďte sa na to podstatné – prispôsobte svoje služby a ponúkajte unikátne zákaznícke skúsenosti.

Provide multiple self service options to customers

Ponúkajte viacero možností samoobsluhy

Vytvorte bázy znalostí, aby ste svojim používateľom poskytovali nepretržitú podporu. Pridajte často kladené otázky, videonávody, články s inštrukciami a mnohé iné.

Receive feedback and suggestions from customers

Dostávajte spätnú väzbu a návrhy

Vytvorte si políčka spätnej väzby a návrhov ako integrálnu súčasť svojho zákazníckeho portálu. Využite získané štatistiky na zlepšenie svojich služieb.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizácia a rýchlosť naprieč všetkými komunikačnými kanálmi

Potrebujete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Buďte k dispozícii kdekoľvek sú vaši zákazníci. Poskytnite podporu na všetkých platformách, ktoré používajú. Prečo by mali prepínať medzi aplikáciami, len aby vás kontaktovali?

Zvýšte angažovanosť zákazníkov zaujímaním sa

Dajte svojim zákazníkom pocit výnimočnosti. Oslovujte ich menom. Pamätajte si ich predchádzajúce otázky. Posielajte im prispôsobené ponuky. S LiveAgentom je to jednoduché.

Náš vstavaný systém CRM uľahčuje prezeranie všetkých dôležitých informácií o vašich zákazníkoch pri chatovaní alebo volaní s nimi v reálnom čase. Prezrite si minulé nákupy, letenky, kontaktné údaje a ostatné informácie, napríklad veľkosť topánok alebo geolokalizáciu, aby ste mohli poskytovať čo najosobnejšie služby.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Umožnite zákazníkom využívať samoobsluhu

Vaši zákazníci sú technicky a digitálne zdatní. Ak im poskytnete informácie, ktoré potrebujú na vašom webe, budú si môcť sami zodpovedať otázky týkajúce sa vašich produktov alebo služieb.

Zdostupnením týchto informácií môžete poskytovať zákaznícku podporu nepretržite. Vaši zákazníci nebudú musieť podniknúť ďalšie kroky a spoliehať sa na Google. Nastavte si svoju bázu znalostí a zlepšujte sa pomocou inteligentného softvéru na interakciu so zákazníkom už dnes.

Viac informácií

Požiadajte o spätnú väzbu, zvýšte angažovanosť

Dostávajte spätnú väzbu a návrhy od svojich zákazníkov prostredníctvom svojho zákazníckeho portálu. Zistite, čo sa im páči, čo nie a na čo sa tešia. Tento typ výskumu je neoceniteľný a pomôže vám získať praktické informácie, ktoré zvýšia spokojnosť vašich zákazníkov.

Vaši zákazníci sú radi, keď ich niekto počúva, tak prečo im nedať priestor a platformu?

Ask your customers for feedback

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Pomer cena / hodnota? Bezkonkurenčný

Vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré LiveAgent poskytuje, je naša ponuka bezprecedentná. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes so 14-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou. Nie je potrebná kreditná karta!

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Vhodný pre firmy všetkých veľkostí a veľké korporácie

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Súvisiace článkyZvýšte angažovanosť
Určite zručnosti vašich agentov pomocou úrovne agenta. Úrovne sú súčasťou gamifikácie a môžu motivovať vašich agentov k ešte väčším úspechom.

Úrovne

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka rôzne funkcie a integrácie. Systém je populárny a podporuje aj VoIP.

LiveAgent offers a variety of software for customer support, including VoIP phone systems, call center management software, and email management software. They also offer a helpdesk solution for startups. The company has won awards and certifications and offers support and a free trial. Their website includes a blog, dictionary, and academy. Social media accounts and a newsletter are available for customers to stay up to date. Quality Unit LLC owns all rights reserved.

Míľniky

LiveAgent offers a variety of software for customer support, including VoIP phone systems, call center management software, and email management software. They also offer a helpdesk solution for startups. The company has won awards and certifications and offers support and a free trial. Their website includes a blog, dictionary, and academy. Social media accounts and a newsletter are available for customers to stay up to date. Quality Unit LLC owns all rights reserved.

Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Článok sa zameriava na dôležitosť poskytovania vynikajúcich zákazníckych služieb so zameraním na digitálne kanály. Je tu predstavený softvér pre správu e-mailov a Help Desk, ako aj jeho výhody, a takisto je tu spomenuté množstvo iných alternatív. LiveAgent predstavuje populárnu službu poskytujúcu funkcie na technickú a zákaznícku podporu a je výhodná pre malé spoločnosti. Článok taktiež zdôrazňuje význam rýchlej a efektívnej odpovede na otázky zákazníkov s cieľom zvýšiť ich vernosť a spokojnosť.

Ak potrebujete priraďovať určité tikety iba agentom s príslušnou odbornosťou, môžete použiť funkciu oddelení. Tikety budú automaticky triedené a priradené znalým agentom, čo vám pomôže skrátiť čas riešenia tiketov.

Oddelenia

LiveAgent je softvér pre správu e-mailov s cenníkom, funkciami integrácie, alternatívami a podporou. Produkt ponúka aj portál zákazníckej podpory a systém správy sťažností. Spoločnosť získala ocenenia a certifikáty a má partnerský program. LiveAgent poskytuje osobné údaje GDPR a ponúka bezpečnostnú politiku.

LiveAgent je help desk softvér, ktorý sa prispôsobuje potrebám rôznych obchodných modelov. LiveAgent môže pomôcť vašej spoločnosti v oblasti poskytovania zákazníckej podpory. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu na 14 dní. Nevyžadujeme kreditné karty. Preskúmajte, ako sa LiveAgent prispôsobí a naplní potreby špecifických podnikov.

Komplexné riešenie pre rôzne typy podnikov

Spoločnosť LiveAgent poskytuje softvér zákazníckej podpory a telefónne systémy VoIP. Okrem toho ponúka rôzne služby a blog. LiveAgent vytvára účty pre svojich zákazníkov.

Zvýšte konverzný pomer vylepšením vybraných aspektov stratégie poskytovania podpory zákazníkom prostredníctvom implementácie live chatu a podpory v reálnom čase.

Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta

The article outlines steps to improve conversion rates on a website, starting with reassessing the current offerings to ensure they are valuable to the target audience. It also suggests optimizing the website by trying new elements through A/B testing and using strong call-to-action elements. Checking the placement of headers and buttons/forms and ensuring proper display on mobile devices is also important. Additional tips include lowering prices, improving functionality, and offering free shipping to create an irresistible offer.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru