Vaši zákazníci sú bombardovaní výberom. Každý deň sa rozhodujú, kde si kúpia kávu, obed alebo potraviny. Pokiaľ ide o online nakupovanie, nie je to inak. Existujú tisíce obchodov, ktoré ponúkajú rovnaké alebo podobné výrobky za rôzne ceny. Ako sa teda spotrebitelia rozhodujú u koho nakupovať? Čo odlišuje úspešné podniky od tých menej úspešných?
Okrem ceny a kvality produktu zákazníci venujú pozornosť aj podpore zákazníkom, ktorú podniky poskytujú. Bola pútavá a personalizovaná? Zanechala u nich pozitívny pocit a dojem?
Zákazníci sa chcú zapojiť a sú dokonca ochotní zaplatiť viac za lepší zážitok z nakupovania. Ako teda môžete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Aké stratégie vám poskytnú konkurenčnú výhodu? Čítajte ďalej a dozviete sa.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Angažovanosť zákazníkov spočíva v interakciách medzi vašou spoločnosťou a zákazníkmi. V podstate je angažovanosť zákazníka tým niečím extra, čo vašu značku robí výnimočnou, a kvôli čomu sa zákazníci radi vracajú.
Existuje niekoľko rôznych spôsobov výpočtu angažovanosti zákazníkov. Najdôležitejšie metriky, ktoré sa odporúča sledovať, sú miera uskutočnených platieb neregistrovanými užívateľmi, frekvencia nákupu, priemerná hodnota objednávky a miera opakovaného nákupu::
Priemerná hodnota objednávky
Frekvencia nákupu
Miera platieb neregistrovanými užívateľmi
Miera opakovaného nákupu
Miera platieb neregistrovanými užívateľmi je počet zákazníkov, ktorí dokončia nákup bez vytvorenia zákazníckeho účtu. Sledovanie týchto mier je dôležité, pretože zákazníci, ktorí si vytvoria účet, majú väčšiu šancu uskutočniť opakované nákupy.
Výpočet: počet objednávok neregistrovanými užívateľmi / celkový počet objednávok.
Táto metrika je dôležitá, pretože keď viete, ako dlho priemernému zákazníkovi trvá ďalší nákup, lepšie pochopíte, do akej miery je zapojený.
Výpočet: počet objednávok za posledných 365 dní / počet jedinečných zákazníkov za posledných 365 dní.
Toto číslo vám povie, koľko priemerný zákazník utratí za nákup, keď u vás nakupuje. Všeobecne platí, že opakovaní zákazníci utratia zhruba 7-násobne viac ako zákazníci, ktorí robia objednávku prvýkrát.
Výpočet: celkový výnos za posledných 365 dní / celkový počet objednávok zadaných za posledných 365 dní.
Miera opakovaného nákupu vám poskytne jasnejší prehľad o efektívnosti celej vašej stratégie. Informuje o tom, koľko zákazníkov je dostatočne angažovaných na to, aby vo vašom obchode vykonali viac ako jeden nákup.
Výpočet: počet zákazníkov, ktorí nakúpili viac ako raz / celkový počet zákazníkov.
42% spotrebiteľov uviedlo, že zaplatí viac za priateľskú a ústretovú skúsenosť, a 52% zaplatí viac za rýchlu a efektívnu zákaznícku skúsenosť.
80% spotrebiteľov s väčšou pravdepodobnosťou uskutoční nákup u značky, ktorá poskytuje osobné zážitky.
48% používateľov smartfónov nakupuje s väčšou pravdepodobnosťou od spoločností, ktorých mobilné weby poskytujú video návody.
Ponúkame služby a asistenciu pri prenose dát z väčšiny populárnych help desk riešení.
Ponúkajte viackanálovú podporu s LiveAgentom. Zjednodušte svoju komunikáciu a spracujte všetky podnety zákazníkov z jedného prostredia.
Ušetrite čas využitím automatizácie a sústreďte sa na to podstatné – prispôsobte svoje služby a ponúkajte unikátne zákaznícke skúsenosti.
Vytvorte bázy znalostí, aby ste svojim používateľom poskytovali nepretržitú podporu. Pridajte často kladené otázky, videonávody, články s inštrukciami a mnohé iné.
Vytvorte si políčka spätnej väzby a návrhov ako integrálnu súčasť svojho zákazníckeho portálu. Využite získané štatistiky na zlepšenie svojich služieb.
Potrebujete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Buďte k dispozícii kdekoľvek sú vaši zákazníci. Poskytnite podporu na všetkých platformách, ktoré používajú. Prečo by mali prepínať medzi aplikáciami, len aby vás kontaktovali?
Dajte svojim zákazníkom pocit výnimočnosti. Oslovujte ich menom. Pamätajte si ich predchádzajúce otázky. Posielajte im prispôsobené ponuky. S LiveAgentom je to jednoduché.
Náš vstavaný systém CRM uľahčuje prezeranie všetkých dôležitých informácií o vašich zákazníkoch pri chatovaní alebo volaní s nimi v reálnom čase. Prezrite si minulé nákupy, letenky, kontaktné údaje a ostatné informácie, napríklad veľkosť topánok alebo geolokalizáciu, aby ste mohli poskytovať čo najosobnejšie služby.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Vaši zákazníci sú technicky a digitálne zdatní. Ak im poskytnete informácie, ktoré potrebujú na vašom webe, budú si môcť sami zodpovedať otázky týkajúce sa vašich produktov alebo služieb.
Zdostupnením týchto informácií môžete poskytovať zákaznícku podporu nepretržite. Vaši zákazníci nebudú musieť podniknúť ďalšie kroky a spoliehať sa na Google. Nastavte si svoju bázu znalostí a zlepšujte sa pomocou inteligentného softvéru na interakciu so zákazníkom už dnes.
Dostávajte spätnú väzbu a návrhy od svojich zákazníkov prostredníctvom svojho zákazníckeho portálu. Zistite, čo sa im páči, čo nie a na čo sa tešia. Tento typ výskumu je neoceniteľný a pomôže vám získať praktické informácie, ktoré zvýšia spokojnosť vašich zákazníkov.
Vaši zákazníci sú radi, keď ich niekto počúva, tak prečo im nedať priestor a platformu?
“LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert
“Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik
“Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron
“My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam
“Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad
“Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga
“Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal
“Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
Vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré LiveAgent poskytuje, je naša ponuka bezprecedentná. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes so 14-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou. Nie je potrebná kreditná karta!
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch