Nespočetné množstvo spôsobov na zlepšenie pomocou
jedného nástroja

Zvýšte angažovanosť pomocou LiveAgenta.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
Používaný
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zvýšte angažovanosť s LiveAgentom

Vaši zákazníci sú bombardovaní výberom. Každý deň sa rozhodujú, kde si kúpia kávu, obed alebo potraviny. Pokiaľ ide o online nakupovanie, nie je to inak. Existujú tisíce obchodov, ktoré ponúkajú rovnaké alebo podobné výrobky za rôzne ceny. Ako sa teda spotrebitelia rozhodujú u koho nakupovať? Čo odlišuje úspešné podniky od tých menej úspešných?

Okrem ceny a kvality produktu zákazníci venujú pozornosť aj podpore zákazníkom, ktorú podniky poskytujú. Bola pútavá a personalizovaná? Zanechala u nich pozitívny pocit a dojem?

Zákazníci sa chcú zapojiť a sú dokonca ochotní zaplatiť viac za lepší zážitok z nakupovania. Ako teda môžete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Aké stratégie vám poskytnú konkurenčnú výhodu? Čítajte ďalej a dozviete sa.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Definition of customer engagement

Čo je angažovanosť zákazníkov?

Angažovanosť zákazníkov spočíva v interakciách medzi vašou spoločnosťou a zákazníkmi. V podstate je angažovanosť zákazníka tým niečím extra, čo vašu značku robí výnimočnou, a kvôli čomu sa zákazníci radi vracajú.

Ako je možné kalkulovať angažovanosť?

Existuje niekoľko rôznych spôsobov výpočtu angažovanosti zákazníkov. Najdôležitejšie metriky, ktoré sa odporúča sledovať, sú miera uskutočnených platieb neregistrovanými užívateľmi, frekvencia nákupu, priemerná hodnota objednávky a miera opakovaného nákupu::

Money bag coin dollars Priemerná hodnota objednávky

Growing trend money Frekvencia nákupu

Dollar billMiera platieb neregistrovanými užívateľmi

Repeat purchase rate heart Miera opakovaného nákupu

How to calculate customer engagement

Výpočet angažovanosti zákazníka

Guest checkout rates

Miera platieb neregistrovanými užívateľmi je počet zákazníkov, ktorí dokončia nákup bez vytvorenia zákazníckeho účtu. Sledovanie týchto mier je dôležité, pretože zákazníci, ktorí si vytvoria účet, majú väčšiu šancu uskutočniť opakované nákupy.

 

Výpočet: počet objednávok neregistrovanými užívateľmi / celkový počet objednávok.

Purchase frequency

Táto metrika je dôležitá, pretože keď viete, ako dlho priemernému zákazníkovi trvá ďalší nákup, lepšie pochopíte, do akej miery je zapojený.

 

Výpočet: počet objednávok za posledných 365 dní / počet jedinečných zákazníkov za posledných 365 dní.

Average order value

Toto číslo vám povie, koľko priemerný zákazník utratí za nákup, keď u vás nakupuje. Všeobecne platí, že opakovaní zákazníci utratia zhruba 7-násobne viac ako zákazníci, ktorí robia objednávku prvýkrát.

 

Výpočet: celkový výnos za posledných 365 dní / celkový počet objednávok zadaných za posledných 365 dní.

Purchase repeat frequency

Miera opakovaného nákupu vám poskytne jasnejší prehľad o efektívnosti celej vašej stratégie. Informuje o tom, koľko zákazníkov je dostatočne angažovaných na to, aby vo vašom obchode vykonali viac ako jeden nákup.

 

Výpočet: počet zákazníkov, ktorí nakúpili viac ako raz / celkový počet zákazníkov.

Zamerajte sa na zákaznícku skúsenosť

42% spotrebiteľov uviedlo, že zaplatí viac za priateľskú a ústretovú skúsenosť, a 52% zaplatí viac za rýchlu a efektívnu zákaznícku skúsenosť.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Prispôsobte obsah a spôsob komunikácie

80% spotrebiteľov s väčšou pravdepodobnosťou uskutoční nákup u značky, ktorá poskytuje osobné zážitky.

Vytvorte užitočný a hodnotný obsah

48% používateľov smartfónov nakupuje s väčšou pravdepodobnosťou od spoločností, ktorých mobilné weby poskytujú video návody.

Create useful content

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby a asistenciu pri prenose dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Ako vám môže LiveAgent pomôcť zvýšiť angažovanosť zákazníkov?

Poskytujte viackanálovú podporu

Ponúkajte viackanálovú podporu s LiveAgentom. Zjednodušte svoju komunikáciu a spracujte všetky podnety zákazníkov z jedného prostredia.

Personalizované služby v reálnom čase

Ušetrite čas využitím automatizácie a sústreďte sa na to podstatné – prispôsobte svoje služby a ponúkajte unikátne zákaznícke skúsenosti.

Ponúkajte viacero možností samoobsluhy

Vytvorte bázy znalostí, aby ste svojim používateľom poskytovali nepretržitú podporu. Pridajte často kladené otázky, videonávody, články s inštrukciami a mnohé iné.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizácia a rýchlosť naprieč všetkými komunikačnými kanálmi

Potrebujete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Buďte k dispozícii kdekoľvek sú vaši zákazníci. Poskytnite podporu na všetkých platformách, ktoré používajú. Prečo by mali prepínať medzi aplikáciami, len aby vás kontaktovali?

Zvýšte angažovanosť zákazníkov zaujímaním sa

Dajte svojim zákazníkom pocit výnimočnosti. Oslovujte ich menom. Pamätajte si ich predchádzajúce otázky. Posielajte im prispôsobené ponuky. S LiveAgentom je to jednoduché.

Náš vstavaný systém CRM uľahčuje prezeranie všetkých dôležitých informácií o vašich zákazníkoch pri chatovaní alebo volaní s nimi v reálnom čase. Prezrite si minulé nákupy, letenky, kontaktné údaje a ostatné informácie, napríklad veľkosť topánok alebo geolokalizáciu, aby ste mohli poskytovať čo najosobnejšie služby.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Umožnite zákazníkom využívať samoobsluhu

Vaši zákazníci sú technicky a digitálne zdatní. Ak im poskytnete informácie, ktoré potrebujú na vašom webe, budú si môcť sami zodpovedať otázky týkajúce sa vašich produktov alebo služieb.

Zdostupnením týchto informácií môžete poskytovať zákaznícku podporu nepretržite. Vaši zákazníci nebudú musieť podniknúť ďalšie kroky a spoliehať sa na Google. Nastavte si svoju bázu znalostí a zlepšujte sa pomocou inteligentného softvéru na interakciu so zákazníkom už dnes.

Požiadajte o spätnú väzbu, zvýšte angažovanosť

Dostávajte spätnú väzbu a návrhy od svojich zákazníkov prostredníctvom svojho zákazníckeho portálu. Zistite, čo sa im páči, čo nie a na čo sa tešia. Tento typ výskumu je neoceniteľný a pomôže vám získať praktické informácie, ktoré zvýšia spokojnosť vašich zákazníkov.>

Vaši zákazníci sú radi, keď ich niekto počúva, tak prečo im nedať priestor a platformu?

Ask your customers for feedback

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Pomer cena/hodnota? Na druhom mieste

Vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré LiveAgent poskytuje, je naša ponuka podvodná. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta! 

30-dňová skúšobná verzia
Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta
a mnoho ďalších
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár
Súvisiace článkyZvýšte angažovanosť
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

Text obsahuje informácie o niekoľkých slovenských spoločnostiach a ich produktov a službách. Cestovná kancelária SATUR má viac ako 100-ročné skúsenosti v oblasti cestovania a je najväčšou slovenskou kanceláriou s viac ako 90 000 klientmi. FrëschKëscht sa začala ako školský projekt a teraz je skutočnou spoločnosťou s dobrou zákazníckou službou a úspechom. Post Affiliate Pro je popredný sledovací softvér pre affiliate marketing. ZľavaDňa je slovenský eshop s ponukou zľavov na produkty, služby a darčeky. Websupport je poskytovateľ webhostingu a registrácie domén na Slovensku a v Českej republike. SolidTrust Pay je poskytovateľom platobných služieb pre jednotlivcov a podnikateľov.

Would you like to learn more about LiveAgent? Request a free demo to learn more about LiveAgent and how it can help you succeed.

Naplánujte si ukážku softvéru

The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.

Vytvárajte úžasné zákaznícke portály, bázy znalostí a zložité stromy IVR. Filtrujte tikety podľa značiek, oddelení, problémov alebo komunikačných kanálov. Priraďte a automaticky preneste zodpovednosť za konkrétne tikety na daných agentov alebo oddelenia. Usporiadajte, preneste a vyriešte podnety zákazníkov z centralizovaného panela. Všetko s LiveAgentom.

Let's elevate customer care together

LiveAgent je komplexným softvérom pre zákaznícku podporu, ktorý pomáha rýchlo a efektívne komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom chatu, e-mailov a sociálnych médií. Ponúka tiež možnosť vytvárať bázy znalostí a poskytovať nepretržitú podporu. Mnohí spokojní klienti odporúčajú LiveAgent pre jeho spoľahlivosť a jednoduché používanie.

LiveAgent spája vynikajúci live chat, tiketovanie a automatizáciu. Zlepšite svoj marketing so správnym help desk softvérom od LiveAgenta.

Potrebujete zlepšiť svoju marketingovú stratégiu?

Zlepšite marketingovú stratégiu odpovedaním a spracúvaním zákazníckych podnetov na sociálnych sieťach a pomocou help desk softvéru, ktorý vám pomôže udržať prehľad. Snažte sa vytvoriť dobrý prvý dojem a zlepšiť svoje predajné taktiky.

LiveAgent v sebe spája skvelý live chat, tiketovanie a automatizáciu, vďaka čomu zákazníkom poskytujeme nadpriemernú zákaznícku podporu. Zvýšte svoje predaje s LiveAgentom už dnes.

Zvýšte vaše predaje vďaka softvéru LiveAgent!

Najlepšie stratégie na zvýšenie predaja zahŕňajú poskytovanie hodnoty zákazníkom, znižovanie ich úsilia a poskytovanie rýchlych a profesionálnych služieb. LiveAgent je preferovaným help desk softvérom s viac ako 180 funkcionalitami a 40 integráciami, ktorý pomáha zvyšovať predaje.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Bezstresový softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Vylepšite zákaznícku podporu prostredníctvom sociálnych médií s LiveAgent, ktorý vám pomôže spravovať komunikáciu a riešiť problémy zákazníkov efektívne a rýchlo. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x