Nespočetné množstvo spôsobov na zlepšenie pomocou
jedného nástroja

Zvýšte angažovanosť pomocou LiveAgenta.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
Používaný
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zvýšte angažovanosť s LiveAgentom

Vaši zákazníci sú bombardovaní výberom. Každý deň sa rozhodujú, kde si kúpia kávu, obed alebo potraviny. Pokiaľ ide o online nakupovanie, nie je to inak. Existujú tisíce obchodov, ktoré ponúkajú rovnaké alebo podobné výrobky za rôzne ceny. Ako sa teda spotrebitelia rozhodujú u koho nakupovať? Čo odlišuje úspešné podniky od tých menej úspešných?

Okrem ceny a kvality produktu zákazníci venujú pozornosť aj podpore zákazníkom, ktorú podniky poskytujú. Bola pútavá a personalizovaná? Zanechala u nich pozitívny pocit a dojem?

Zákazníci sa chcú zapojiť a sú dokonca ochotní zaplatiť viac za lepší zážitok z nakupovania. Ako teda môžete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Aké stratégie vám poskytnú konkurenčnú výhodu? Čítajte ďalej a dozviete sa.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Definition of customer engagement

Čo je angažovanosť zákazníkov?

Angažovanosť zákazníkov spočíva v interakciách medzi vašou spoločnosťou a zákazníkmi. V podstate je angažovanosť zákazníka tým niečím extra, čo vašu značku robí výnimočnou, a kvôli čomu sa zákazníci radi vracajú.

Ako je možné kalkulovať angažovanosť?

Existuje niekoľko rôznych spôsobov výpočtu angažovanosti zákazníkov. Najdôležitejšie metriky, ktoré sa odporúča sledovať, sú miera uskutočnených platieb neregistrovanými užívateľmi, frekvencia nákupu, priemerná hodnota objednávky a miera opakovaného nákupu::

Money bag coin dollars Priemerná hodnota objednávky

Growing trend money Frekvencia nákupu

Dollar billMiera platieb neregistrovanými užívateľmi

Repeat purchase rate heart Miera opakovaného nákupu

How to calculate customer engagement

Výpočet angažovanosti zákazníka

Miera platieb neregistrovanými užívateľmi je počet zákazníkov, ktorí dokončia nákup bez vytvorenia zákazníckeho účtu. Sledovanie týchto mier je dôležité, pretože zákazníci, ktorí si vytvoria účet, majú väčšiu šancu uskutočniť opakované nákupy.

 

Výpočet: počet objednávok neregistrovanými užívateľmi / celkový počet objednávok.

Táto metrika je dôležitá, pretože keď viete, ako dlho priemernému zákazníkovi trvá ďalší nákup, lepšie pochopíte, do akej miery je zapojený.

 

Výpočet: počet objednávok za posledných 365 dní / počet jedinečných zákazníkov za posledných 365 dní.

Toto číslo vám povie, koľko priemerný zákazník utratí za nákup, keď u vás nakupuje. Všeobecne platí, že opakovaní zákazníci utratia zhruba 7-násobne viac ako zákazníci, ktorí robia objednávku prvýkrát.

 

Výpočet: celkový výnos za posledných 365 dní / celkový počet objednávok zadaných za posledných 365 dní.

Miera opakovaného nákupu vám poskytne jasnejší prehľad o efektívnosti celej vašej stratégie. Informuje o tom, koľko zákazníkov je dostatočne angažovaných na to, aby vo vašom obchode vykonali viac ako jeden nákup.

 

Výpočet: počet zákazníkov, ktorí nakúpili viac ako raz / celkový počet zákazníkov.

Zamerajte sa na zákaznícku skúsenosť

42% spotrebiteľov uviedlo, že zaplatí viac za priateľskú a ústretovú skúsenosť, a 52% zaplatí viac za rýchlu a efektívnu zákaznícku skúsenosť.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Prispôsobte obsah a spôsob komunikácie

80% spotrebiteľov s väčšou pravdepodobnosťou uskutoční nákup u značky, ktorá poskytuje osobné zážitky.

Vytvorte užitočný a hodnotný obsah

48% používateľov smartfónov nakupuje s väčšou pravdepodobnosťou od spoločností, ktorých mobilné weby poskytujú video návody.

Create useful content

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby a asistenciu pri prenose dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Ako vám môže LiveAgent pomôcť zvýšiť angažovanosť zákazníkov?

Poskytujte viackanálovú podporu

Ponúkajte viackanálovú podporu s LiveAgentom. Zjednodušte svoju komunikáciu a spracujte všetky podnety zákazníkov z jedného prostredia.

Personalizované služby v reálnom čase

Ušetrite čas využitím automatizácie a sústreďte sa na to podstatné – prispôsobte svoje služby a ponúkajte unikátne zákaznícke skúsenosti.

Ponúkajte viacero možností samoobsluhy

Vytvorte bázy znalostí, aby ste svojim používateľom poskytovali nepretržitú podporu. Pridajte často kladené otázky, videonávody, články s inštrukciami a mnohé iné.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizácia a rýchlosť naprieč všetkými komunikačnými kanálmi

Potrebujete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Buďte k dispozícii kdekoľvek sú vaši zákazníci. Poskytnite podporu na všetkých platformách, ktoré používajú. Prečo by mali prepínať medzi aplikáciami, len aby vás kontaktovali?

Zvýšte angažovanosť zákazníkov zaujímaním sa

Dajte svojim zákazníkom pocit výnimočnosti. Oslovujte ich menom. Pamätajte si ich predchádzajúce otázky. Posielajte im prispôsobené ponuky. S LiveAgentom je to jednoduché.

Náš vstavaný systém CRM uľahčuje prezeranie všetkých dôležitých informácií o vašich zákazníkoch pri chatovaní alebo volaní s nimi v reálnom čase. Prezrite si minulé nákupy, letenky, kontaktné údaje a ostatné informácie, napríklad veľkosť topánok alebo geolokalizáciu, aby ste mohli poskytovať čo najosobnejšie služby.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Umožnite zákazníkom využívať samoobsluhu

Vaši zákazníci sú technicky a digitálne zdatní. Ak im poskytnete informácie, ktoré potrebujú na vašom webe, budú si môcť sami zodpovedať otázky týkajúce sa vašich produktov alebo služieb.

Zdostupnením týchto informácií môžete poskytovať zákaznícku podporu nepretržite. Vaši zákazníci nebudú musieť podniknúť ďalšie kroky a spoliehať sa na Google. Nastavte si svoju bázu znalostí a zlepšujte sa pomocou inteligentného softvéru na interakciu so zákazníkom už dnes.

Viac informácií o softvéri databázy znalostí

Požiadajte o spätnú väzbu, zvýšte angažovanosť

Dostávajte spätnú väzbu a návrhy od svojich zákazníkov prostredníctvom svojho zákazníckeho portálu. Zistite, čo sa im páči, čo nie a na čo sa tešia. Tento typ výskumu je neoceniteľný a pomôže vám získať praktické informácie, ktoré zvýšia spokojnosť vašich zákazníkov.>

Vaši zákazníci sú radi, keď ich niekto počúva, tak prečo im nedať priestor a platformu?

Ask your customers for feedback

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Pomer cena/hodnota? Na druhom mieste

Vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré LiveAgent poskytuje, je naša ponuka podvodná. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta! 

30-dňová skúšobná verzia
Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta
a mnoho ďalších
$15 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár
Súvisiace článkyZvýšte angažovanosť
Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.

Archivujte vašu komunikáciu na Facebooku do tiketov, odpovedajte na komentáre, príspevky, správy a ušetrite množstvo svojho času a peňazí.

Facebook

Archivujte vašu komunikáciu na Facebooku do tiketov, odpovedajte na komentáre, príspevky, správy a ušetrite množstvo svojho času a peňazí.

Ak sa chcete vyhnúť zadávaniu rovnakej odpovede na opakujúci sa problém, využite preddefinované odpovede. Vytvorte si vlastné a používajte ich vždy, keď to potrebujete.

Predefinované odpovede

Ušetrite čas s preddefinovanými odpoveďami od LiveAgent. Vyskúšajte zdarma a efektívne riešte otázky zákazníkov!

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x