Hľadáte alternatívu k Outlooku?

LiveAgent je skvelá voľba. Aj keď má Outlook mnoho užitočných funkcií pre správu jednotlivých e-mailov, pri správe viacerých e-mailových adries a spolupráci s kolegami však existujú určité obmedzenia.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent zjednodušuje viac kanálov zákazníckych služieb do jedného softvéru

Stručný prehľad porovnania Outlooku vs LiveAgent

Neobmedzené úložisko
LiveAgent
Outlook
Šifrovanie e-mailov
LiveAgent
Outlook
Možnosti prispôsobenia
LiveAgent
Outlook
Prístup viacerých užívateľov
LiveAgent
Outlook
Oddelené zobrazenie e-mailov v kartách
LiveAgent
Outlook
Zážitok bez reklám
LiveAgent
Outlook
Automatizácia & pravidlá
LiveAgent
Outlook
Prispôsobiteľné šablóny e-mailov
LiveAgent
Outlook
Bezplatná verzia
LiveAgent
Outlook
Bezplatná verzia
LiveAgent
Outlook
Značky
LiveAgent
Outlook
Rozdelenie / zlúčenie e-mailov
LiveAgent
Outlook
Súkromné poznámky
LiveAgent
Outlook
CRM
LiveAgent
Outlook
Integrácie
LiveAgent
Outlook
Funkcie
LiveAgent
Outlook
Neobmedzené úložisko
Šifrovanie e-mailov
Možnosti prispôsobenia
Prístup viacerých užívateľov
Oddelené zobrazenie e-mailov v kartách
Zážitok bez reklám
Automatizácia & pravidlá
Prispôsobiteľné šablóny e-mailov
Bezplatná verzia
Značky
Rozdelenie / zlúčenie e-mailov
Súkromné poznámky
CRM
Integrácie

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Predstavujeme univerzálnu schránku

Chytrejšia verzia vášho Outlooku, ktorá podporuje prístup viacerých používateľov a zjednodušuje e-maily z viacerých e-mailových adries a komunikačných kanálov do jednej univerzálnej schránky.

Ste navyknutí na používanie viacerých kariet?

Naša alternatíva k Outlooku ponúka možnosť práce s viacerými kartami tiketov pre rýchlejšie riešenie problémov.

Viacero kariet tiketov - LiveAgent
Šablóny help desku

Prispôsobiteľné e-mailové šablóny

Alternatívy Outlooku ako napríklad LiveAgent ponúkajú nespočetné možnosti prispôsobenia vrátane tvorby e-mailových šablón.

Vytvorte si svoje šablóny pomocou jednoduchého editora WYSIWYG alebo napíšte vlastný kód HTML.

Robte prácu rýchlejšie a kvalitnejšie

Dostali ste tiket s viacerými požiadavkami? Rozdelením tiketu na dve časti zabezpečíte rýchlejšie riešenie problému.

Prípadne zlúčte dva alebo viac tiketov do jedného, aby ste zaistili, že nebudete zbytočné strácať čas riešením tej istej žiadosti viackrát.

Rozdelenie-tiketov-LiveAgent
Softvér pre prichádzajúce a odchádzajúce call centrá

Neviete ako ďalej?

Naša alternatíva k Outlooku ponúka bezplatné interné chaty a hovory priamo v aplikácii.

Pre ešte väčšie pohodlie zdieľajte ID tiketu so svojimi kolegami, aby nemuseli hľadať komunikáciu, na ktorú odkazujete.

Pohodlnejší než kedykoľvek v minulosti

Ušetrite svojim agentom viac ako 15 hodín práce týždenne vytváraním preddefinovaných odpovedí na často kladené otázky vo forme ťahákov.

Ťaháky
LiveAgent helpdesk tour

Bohaté možnosti integrácií

Naša alternatíva k Outlooku ponúka bohatú integráciu s viac ako 130 systémami tretích strán.

Zjednodušte efektivitu svojich procesov pripojením svojho účtu LiveAgent k Twitteru, Facebooku alebo Instagramu, nespočetným počtom poskytovateľov VoIP, sprostredkovateľom platieb alebo softvérom na správu vzťahov so zákazníkmi (CRM), ako je PipeDrive.

Neustále zlepšovanie

Alternatívy Outlooku ako LiveAgent poskytujú hlboký analytický prehľad o výkone vášho zákazníckeho servisu.

Dozviete sa, koľko e-mailov dostanete každý mesiac, koľko odpovedí bolo odoslaných včas, ktoré SLA neboli splnené a kto za ne bol zodpovedný.

Report výkonu - LiveAgent

Iba niekoľko ďalších dôvodov, prečo sme najlepšou alternatívou k Outlooku

Šablóny tiketovania

Dajte alternatívam k Outlook šancu vylepšiť svoju zákaznícku podporu prostredníctvom funkcie sledovania času. Zistite, ktoré úlohy sú najkomplexnejšie alebo ktorí agenti potrebujú viac školení. Všetko z jediného rozhrania.

Šablóny bázy znalostí

Naša alternatíva k Outlooku ponúka praktický hybridný tok tiketov, ktorý vám zaručí, že sa nestratíte v spleti zákazníckej komunikácie. Dokonca ani v prípadoch, kedy prichádza z rôznych kanálov.

Šablóny marketingových emailov

LiveAgent, dokonalá alternatíva Outlooku, zaisťuje, že viacerí agenti podpory môžu spolupracovať bez toho, aby si navzájom mazali vykonanú prácu. Agenti sú upozornení, keď si prezerajú tikety, na ktorých sa už pracuje.

Šablóny zákazníckeho servisu

LiveAgent sa môže pochváliť aj bohatými pravidlami automatizácie, čo z neho robí dokonalú alternatívu k Outlooku. Zefektívnite procesy automatizáciou všedných úloh, ako sú prideľovanie značiek a zodpovednosti alebo sledovanie e-mailov.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Alternatívy programu Outlook automaticky priraďujú značky každému prichádzajúcemu e-mailu tak, aby ste si mohli okamžite pozrieť jeho obsah bez toho, aby ste ho museli otvárať. Vďaka tomu je vyhľadávanie e-mailov rýchlejšie a pohodlnejšie než kedykoľvek predtým.

Šablóny call centra

Vytvorte priečinky a podpriečinky vo forme oddelení. Zaistite, aby bol každý e-mail automaticky smerovaný do správneho oddelenia pomocou pravidiel automatizácie alebo manuálnym priradením.

Šablóny live chatu

Priraďte jasnú zodpovednosť viacerým oddeleniam a agentom. Zaistite, aby sa žiadny e-mail nestratil a vďaka novej alternatíve aplikácie Outlook zostal nezodpovedaný.

Prezerajte, upravujte a pridávajte informácie do nášho vstavaného CRMka pri odpovedaní na e-maily z jedného rozhrania. Pridajte vlastné polia, ako napríklad číslo objednávky alebo časové pásmo, aby ste poskytované služby zákazníkom ešte viac prispôsobili.

Šablóny obchodných emailov

Zverejnite viac informácií o danom e-maile, zákazníkovi alebo procese riešenia problému. Vaši kolegovia si môžu tieto poznámky kedykoľvek pozrieť, keď riešia konkrétny e-mail alebo požiadavku.

Pozrite sa, čo na LiveAgent hovoria ostatní zákazníci

Nechajte svoju frustráciu na pokoji a navždy sa rozlúčte s Outlookom

LiveAgent, najlepšia alternatíva k Outlooku na trhu, je najlepšie hodnoteným help desk softvérom pre MSP v roku 2021.

Pridajte sa do klubu spoločností ako Yamaha, BMW, Huawei, ktoré poskytujú špičkový zákaznícky servis užívateľom po celom svete. S LiveAgentom to je hračka.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 reviews

Unhappy man-illustration

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zdarma Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Súvisiace článkyOutlook alternatíva
Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

LiveAgent ponúka tlačidlo chatu pre vynikajúcu zákaznícku podporu prostredníctvom live chatu na webovej stránke. Ponúka rôzne designy a možnosti, ako aj 30-dennú skúšobnú verziu zadarmo.

Would you like to learn more about LiveAgent? Request a free demo to learn more about LiveAgent and how it can help you succeed.

Naplánujte si ukážku softvéru

The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.

Ak potrebujete priraďovať určité tikety iba agentom s príslušnou odbornosťou, môžete použiť funkciu oddelení. Tikety budú automaticky triedené a priradené znalým agentom, čo vám pomôže skrátiť čas riešenia tiketov.

Oddelenia

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory s množstvom funkcií, ako je portál zákazníckej podpory, migrácia dát, dostupnosť systému, produktové zmeny a partneri. Vytváranie oddelení umožňuje efektívne spravovať tikety a distribuovať prácu medzi agentov.

Zvýšte konverzný pomer vylepšením vybraných aspektov stratégie poskytovania podpory zákazníkom prostredníctvom implementácie live chatu a podpory v reálnom čase.

Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta

Pre zlepšenie konverzného pomeru je dôležité prehodnotiť ponuku a optimalizovať web. Poskytnutie dodatočných benefitov a zameranie na zákazníka môže zvýšiť hodnotu a lojalitu zákazníkov. Dôležitý je aj zákaznícky portál pre centralizáciu služieb a zlepšenie spätných väzieb.

LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja. Pridajte sa k tisícom spokojných zákazníkov.

Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent

Spoločnosti ako LiveAgent, Contrado a E.ON ponúkajú širokú škálu produktov a služieb, vrátane softvéru, kreatívnych produktov a energetických riešení. LiveAgent poskytuje ukážku softvéru, ktorá pomáha dosiahnuť obchodné ciele a zvýšiť spokojnosť zákazníkov.

Zistite, aké benefity poskytuje náš help desk softvér a naplánujte si online telefonát - ukážku LiveAgent softvéru s jedným z našich špecialistov už dnes.

Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát

Book a software demonstration over the phone and gain a competitive advantage by talking to one of our customer support agents. Experience firsthand the benefits of LiveAgent software and see how it works. Our product is popular with customers, and we offer various features, integrations, and alternatives. We also provide support, data migration, and portal access. Our company has won awards and certificates, and we have a blog, dictionary, academy, and webinars. Our affordable software solutions cover customer support, call center systems, complaint management, and more. Contact us for sales inquiries and subscribe to our newsletter for updates and discounts.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x