Bezplatná skúšobná verzia

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hľadáte alternatívu k Outlooku?

LiveAgent je skvelá voľba. Aj keď má Outlook mnoho užitočných funkcií pre správu jednotlivých e-mailov, pri správe viacerých e-mailových adries a spolupráci s kolegami však existujú určité obmedzenia.

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené
LiveAgent zjednodušuje viac kanálov zákazníckych služieb do jedného softvéru

Stručný prehľad porovnania Outlooku vs LiveAgent

Neobmedzené úložisko
LiveAgent
Outlook
Šifrovanie e-mailov
LiveAgent
Outlook
Možnosti prispôsobenia
LiveAgent
Outlook
Prístup viacerých užívateľov
LiveAgent
Outlook
Oddelené zobrazenie e-mailov v kartách
LiveAgent
Outlook
Zážitok bez reklám
LiveAgent
Outlook
Automatizácia & pravidlá
LiveAgent
Outlook
Prispôsobiteľné šablóny e-mailov
LiveAgent
Outlook
Bezplatná verzia
LiveAgent
Outlook
Bezplatná verzia
LiveAgent
Outlook
Značky
LiveAgent
Outlook
Rozdelenie / zlúčenie e-mailov
LiveAgent
Outlook
Súkromné poznámky
LiveAgent
Outlook
CRM
LiveAgent
Outlook
Integrácie
LiveAgent
Outlook
Funkcie
LiveAgent
Outlook
Neobmedzené úložisko
Šifrovanie e-mailov
Možnosti prispôsobenia
Prístup viacerých užívateľov
Oddelené zobrazenie e-mailov v kartách
Zážitok bez reklám
Automatizácia & pravidlá
Prispôsobiteľné šablóny e-mailov
Bezplatná verzia
Značky
Rozdelenie / zlúčenie e-mailov
Súkromné poznámky
CRM
Integrácie

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené

Predstavujeme univerzálnu schránku

Chytrejšia verzia vášho Outlooku, ktorá podporuje prístup viacerých používateľov a zjednodušuje e-maily z viacerých e-mailových adries a komunikačných kanálov do jednej univerzálnej schránky.

Ste navyknutí na používanie viacerých kariet?

Naša alternatíva k Outlooku ponúka možnosť práce s viacerými kartami tiketov pre rýchlejšie riešenie problémov.

Viacero kariet tiketov - LiveAgent
Šablóny help desku

Prispôsobiteľné e-mailové šablóny

Alternatívy Outlooku ako napríklad LiveAgent ponúkajú nespočetné možnosti prispôsobenia vrátane tvorby e-mailových šablón.

Vytvorte si svoje šablóny pomocou jednoduchého editora WYSIWYG alebo napíšte vlastný kód HTML.

Robte prácu rýchlejšie a kvalitnejšie

Dostali ste tiket s viacerými požiadavkami? Rozdelením tiketu na dve časti zabezpečíte rýchlejšie riešenie problému.

Prípadne zlúčte dva alebo viac tiketov do jedného, aby ste zaistili, že nebudete zbytočné strácať čas riešením tej istej žiadosti viackrát.

Rozdelenie-tiketov-LiveAgent
Softvér pre prichádzajúce a odchádzajúce call centrá

Neviete ako ďalej?

Naša alternatíva k Outlooku ponúka bezplatné interné chaty a hovory priamo v aplikácii.

Pre ešte väčšie pohodlie zdieľajte ID tiketu so svojimi kolegami, aby nemuseli hľadať komunikáciu, na ktorú odkazujete.

Pohodlnejší než kedykoľvek v minulosti

Ušetrite svojim agentom viac ako 15 hodín práce týždenne vytváraním preddefinovaných odpovedí na často kladené otázky vo forme ťahákov.

Ťaháky
tour 01

Bohaté možnosti integrácií

Naša alternatíva k Outlooku ponúka bohatú integráciu s viac ako 130 systémami tretích strán.

Zjednodušte efektivitu svojich procesov pripojením svojho účtu LiveAgent k Twitteru, Facebooku alebo Instagramu, nespočetným počtom poskytovateľov VoIP, sprostredkovateľom platieb alebo softvérom na správu vzťahov so zákazníkmi (CRM), ako je PipeDrive.

Neustále zlepšovanie

Alternatívy Outlooku ako LiveAgent poskytujú hlboký analytický prehľad o výkone vášho zákazníckeho servisu.

Dozviete sa, koľko e-mailov dostanete každý mesiac, koľko odpovedí bolo odoslaných včas, ktoré SLA neboli splnené a kto za ne bol zodpovedný.

Report výkonu - LiveAgent

Iba niekoľko ďalších dôvodov, prečo sme najlepšou alternatívou k Outlooku

Šablóny tiketovania

Dajte alternatívam k Outlook šancu vylepšiť svoju zákaznícku podporu prostredníctvom funkcie sledovania času. Zistite, ktoré úlohy sú najkomplexnejšie alebo ktorí agenti potrebujú viac školení. Všetko z jediného rozhrania.

Šablóny bázy znalostí

Naša alternatíva k Outlooku ponúka praktický hybridný tok tiketov, ktorý vám zaručí, že sa nestratíte v spleti zákazníckej komunikácie. Dokonca ani v prípadoch, kedy prichádza z rôznych kanálov.

Šablóny marketingových emailov

LiveAgent, dokonalá alternatíva Outlooku, zaisťuje, že viacerí agenti podpory môžu spolupracovať bez toho, aby si navzájom mazali vykonanú prácu. Agenti sú upozornení, keď si prezerajú tikety, na ktorých sa už pracuje.

Šablóny zákazníckeho servisu

LiveAgent sa môže pochváliť aj bohatými pravidlami automatizácie, čo z neho robí dokonalú alternatívu k Outlooku. Zefektívnite procesy automatizáciou všedných úloh, ako sú prideľovanie značiek a zodpovednosti alebo sledovanie e-mailov.

Výkonný WYSIWYG Editor

Alternatívy programu Outlook automaticky priraďujú značky každému prichádzajúcemu e-mailu tak, aby ste si mohli okamžite pozrieť jeho obsah bez toho, aby ste ho museli otvárať. Vďaka tomu je vyhľadávanie e-mailov rýchlejšie a pohodlnejšie než kedykoľvek predtým.

Šablóny call centra

Vytvorte priečinky a podpriečinky vo forme oddelení. Zaistite, aby bol každý e-mail automaticky smerovaný do správneho oddelenia pomocou pravidiel automatizácie alebo manuálnym priradením.

Šablóny live chatu

Priraďte jasnú zodpovednosť viacerým oddeleniam a agentom. Zaistite, aby sa žiadny e-mail nestratil a vďaka novej alternatíve aplikácie Outlook zostal nezodpovedaný.

emailové šablóny

Prezerajte, upravujte a pridávajte informácie do nášho vstavaného CRMka pri odpovedaní na e-maily z jedného rozhrania. Pridajte vlastné polia, ako napríklad číslo objednávky alebo časové pásmo, aby ste poskytované služby zákazníkom ešte viac prispôsobili.

Šablóny obchodných emailov

Zverejnite viac informácií o danom e-maile, zákazníkovi alebo procese riešenia problému. Vaši kolegovia si môžu tieto poznámky kedykoľvek pozrieť, keď riešia konkrétny e-mail alebo požiadavku.

Pozrite sa, čo na LiveAgent hovoria ostatní zákazníci

  • Používali sme Outlook na sledovanie a odpovedanie na e-maily a upozornenia na sociálnych sieťach od klientov a nových či potenciálnych zákazníkov. Denne sme čelili mnohým problémom a výzvam, napríklad náhodnému vymazaniu alebo neodpovedaniu na e-maily, nemožnosti vyhľadať e-maily, pretože nemali referenčné čísla, pomalé načítavanie alebo situáciám, kedy na rovnaké e-maily odpovedali rôzni členovia personálu. LiveAgent vyriešil všetky tieto problémy.

    Mike S. – Riaditeľ – 5/5

  • Vybavovanie podnetov zákazníkov pomocou Outlooku bolo veľmi ťažké s tímom ľudí zdieľajúcich jednu e-mailovú schránku. Používanie LiveAgenta zaisťuje efektivitu.

    Užívateľ v oblasti informačných technológií a služieb – 4.5/5

  • V porovnaní so zdieľanou e-mailovou schránkou nachádzajúcou sa v Outlooku môžeme e-mailovej komunikácií prideľovať značky, ktoré zvýrazňujú nielen to, pre koho je e-mail určený, čo sa ho týka, ale aj kľúčové slová, pomocou ktorých môžeme e-maily vyhľadávať. Tieto funkcionality nám pomohli vytvoriť viacero e-mailových schránok pre menšie oblasti nášho podnikania, čo nám v konečnom dôsledku zvýšilo produktivitu a efektivitu pri pomáhaní zákazníkom.

    Michael B – 4.5/5

  • Páči sa mi, ako si v LiveAgent môžem nastaviť kategorizovanie požiadaviek od zákazníkov, pridávať pravidlá a automatizovať mnoho činností, ktoré boli v minulosti v Outlooku časovo náročné.

    Anonymný recenzent – Logistika a dodávateľský reťazec – 5/5

  • Ľahko sa používa a nastavuje, má veľa užitočných funkcií – pre mňa osobne najmä značky a možnosti automatizácie (využitie pravidiel a časových pravidiel), ktoré pomáhajú manažovať tikety. Predtým som používal Outlook + ZOHO + Zoiper (na telefónne hovory), teraz však používam iba LiveAgent pre všetky 3 aktivity plus môžem pridávať poznámky a mať nahrávku hovoru priamo v tikete.

    Anonymný recenzent – Administrátor v oblasti ľudských zdrojov – 5/5

  • Začal som so systémom založeným na Outlooku a hľadanie e-mailov starých čo i len týždeň bolo skúškou agónie. Vďaka systému LiveAgent bolo automatické organizovanie našich e-mailov prostredníctvom značiek, priradených osôb, adresárov, vlastných filtrov, časovaných pravidiel atď. omnoho ľahšie. Málokedy musím hľadať viac ako minútu, aby som našiel to, čo chcem.

    Robert S. – Asistent vedúceho klientskych služieb – 4.5/5

Nechajte svoju frustráciu na pokoji a navždy sa rozlúčte s Outlookom

LiveAgent, najlepšia alternatíva k Outlooku na trhu, je najlepšie hodnoteným help desk softvérom pre MSP v roku 2021.

Pridajte sa do klubu spoločností ako Yamaha, BMW, Huawei, ktoré poskytujú špičkový zákaznícky servis užívateľom po celom svete. S LiveAgentom to je hračka.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 reviews

obrázok človek 3

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zdarma Nevyžadujeme kreditné karty

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru