LiveAgent je skvelá voľba. Aj keď má Outlook mnoho užitočných funkcií pre správu jednotlivých e-mailov, pri správe viacerých e-mailových adries a spolupráci s kolegami však existujú určité obmedzenia.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Chytrejšia verzia vášho Outlooku, ktorá podporuje prístup viacerých používateľov a zjednodušuje e-maily z viacerých e-mailových adries a komunikačných kanálov do jednej univerzálnej schránky.
Naša alternatíva k Outlooku ponúka možnosť práce s viacerými kartami tiketov pre rýchlejšie riešenie problémov.
Alternatívy Outlooku ako napríklad LiveAgent ponúkajú nespočetné možnosti prispôsobenia vrátane tvorby e-mailových šablón.
Vytvorte si svoje šablóny pomocou jednoduchého editora WYSIWYG alebo napíšte vlastný kód HTML.
Dostali ste tiket s viacerými požiadavkami? Rozdelením tiketu na dve časti zabezpečíte rýchlejšie riešenie problému.
Prípadne zlúčte dva alebo viac tiketov do jedného, aby ste zaistili, že nebudete zbytočné strácať čas riešením tej istej žiadosti viackrát.
Naša alternatíva k Outlooku ponúka bezplatné interné chaty a hovory priamo v aplikácii.
Pre ešte väčšie pohodlie zdieľajte ID tiketu so svojimi kolegami, aby nemuseli hľadať komunikáciu, na ktorú odkazujete.
Ušetrite svojim agentom viac ako 15 hodín práce týždenne vytváraním preddefinovaných odpovedí na často kladené otázky vo forme ťahákov.
Naša alternatíva k Outlooku ponúka bohatú integráciu s viac ako 130 systémami tretích strán.
Zjednodušte efektivitu svojich procesov pripojením svojho účtu LiveAgent k Twitteru, Facebooku alebo Instagramu, nespočetným počtom poskytovateľov VoIP, sprostredkovateľom platieb alebo softvérom na správu vzťahov so zákazníkmi (CRM), ako je PipeDrive.
Alternatívy Outlooku ako LiveAgent poskytujú hlboký analytický prehľad o výkone vášho zákazníckeho servisu.
Dozviete sa, koľko e-mailov dostanete každý mesiac, koľko odpovedí bolo odoslaných včas, ktoré SLA neboli splnené a kto za ne bol zodpovedný.
Dajte alternatívam k Outlook šancu vylepšiť svoju zákaznícku podporu prostredníctvom funkcie sledovania času. Zistite, ktoré úlohy sú najkomplexnejšie alebo ktorí agenti potrebujú viac školení. Všetko z jediného rozhrania.
Naša alternatíva k Outlooku ponúka praktický hybridný tok tiketov, ktorý vám zaručí, že sa nestratíte v spleti zákazníckej komunikácie. Dokonca ani v prípadoch, kedy prichádza z rôznych kanálov.
LiveAgent, dokonalá alternatíva Outlooku, zaisťuje, že viacerí agenti podpory môžu spolupracovať bez toho, aby si navzájom mazali vykonanú prácu. Agenti sú upozornení, keď si prezerajú tikety, na ktorých sa už pracuje.
LiveAgent sa môže pochváliť aj bohatými pravidlami automatizácie, čo z neho robí dokonalú alternatívu k Outlooku. Zefektívnite procesy automatizáciou všedných úloh, ako sú prideľovanie značiek a zodpovednosti alebo sledovanie e-mailov.
Alternatívy programu Outlook automaticky priraďujú značky každému prichádzajúcemu e-mailu tak, aby ste si mohli okamžite pozrieť jeho obsah bez toho, aby ste ho museli otvárať. Vďaka tomu je vyhľadávanie e-mailov rýchlejšie a pohodlnejšie než kedykoľvek predtým.
Vytvorte priečinky a podpriečinky vo forme oddelení. Zaistite, aby bol každý e-mail automaticky smerovaný do správneho oddelenia pomocou pravidiel automatizácie alebo manuálnym priradením.
Priraďte jasnú zodpovednosť viacerým oddeleniam a agentom. Zaistite, aby sa žiadny e-mail nestratil a vďaka novej alternatíve aplikácie Outlook zostal nezodpovedaný.
Prezerajte, upravujte a pridávajte informácie do nášho vstavaného CRMka pri odpovedaní na e-maily z jedného rozhrania. Pridajte vlastné polia, ako napríklad číslo objednávky alebo časové pásmo, aby ste poskytované služby zákazníkom ešte viac prispôsobili.
Zverejnite viac informácií o danom e-maile, zákazníkovi alebo procese riešenia problému. Vaši kolegovia si môžu tieto poznámky kedykoľvek pozrieť, keď riešia konkrétny e-mail alebo požiadavku.
Používali sme Outlook na sledovanie a odpovedanie na e-maily a upozornenia na sociálnych sieťach od klientov a nových či potenciálnych zákazníkov. Denne sme čelili mnohým problémom a výzvam, napríklad náhodnému vymazaniu alebo neodpovedaniu na e-maily, nemožnosti vyhľadať e-maily, pretože nemali referenčné čísla, pomalé načítavanie alebo situáciám, kedy na rovnaké e-maily odpovedali rôzni členovia personálu. LiveAgent vyriešil všetky tieto problémy.
Mike S. – Riaditeľ – 5/5
Vybavovanie podnetov zákazníkov pomocou Outlooku bolo veľmi ťažké s tímom ľudí zdieľajúcich jednu e-mailovú schránku. Používanie LiveAgenta zaisťuje efektivitu.
Užívateľ v oblasti informačných technológií a služieb – 4.5/5
V porovnaní so zdieľanou e-mailovou schránkou nachádzajúcou sa v Outlooku môžeme e-mailovej komunikácií prideľovať značky, ktoré zvýrazňujú nielen to, pre koho je e-mail určený, čo sa ho týka, ale aj kľúčové slová, pomocou ktorých môžeme e-maily vyhľadávať. Tieto funkcionality nám pomohli vytvoriť viacero e-mailových schránok pre menšie oblasti nášho podnikania, čo nám v konečnom dôsledku zvýšilo produktivitu a efektivitu pri pomáhaní zákazníkom.
Michael B – 4.5/5
Páči sa mi, ako si v LiveAgent môžem nastaviť kategorizovanie požiadaviek od zákazníkov, pridávať pravidlá a automatizovať mnoho činností, ktoré boli v minulosti v Outlooku časovo náročné.
Anonymný recenzent – Logistika a dodávateľský reťazec – 5/5
Ľahko sa používa a nastavuje, má veľa užitočných funkcií – pre mňa osobne najmä značky a možnosti automatizácie (využitie pravidiel a časových pravidiel), ktoré pomáhajú manažovať tikety. Predtým som používal Outlook + ZOHO + Zoiper (na telefónne hovory), teraz však používam iba LiveAgent pre všetky 3 aktivity plus môžem pridávať poznámky a mať nahrávku hovoru priamo v tikete.
Anonymný recenzent – Administrátor v oblasti ľudských zdrojov – 5/5
Začal som so systémom založeným na Outlooku a hľadanie e-mailov starých čo i len týždeň bolo skúškou agónie. Vďaka systému LiveAgent bolo automatické organizovanie našich e-mailov prostredníctvom značiek, priradených osôb, adresárov, vlastných filtrov, časovaných pravidiel atď. omnoho ľahšie. Málokedy musím hľadať viac ako minútu, aby som našiel to, čo chcem.
Robert S. – Asistent vedúceho klientskych služieb – 4.5/5
LiveAgent, najlepšia alternatíva k Outlooku na trhu, je najlepšie hodnoteným help desk softvérom pre MSP v roku 2021.
Pridajte sa do klubu spoločností ako Yamaha, BMW, Huawei, ktoré poskytujú špičkový zákaznícky servis užívateľom po celom svete. S LiveAgentom to je hračka.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 reviews
Viete čo majú spoločné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch