Multi báza znalostí* vám umožňuje vytvárať neobmedzené množstvo samostatných portálov pre zákazníkov, kde každý z nich môže mať vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Toto je veľmi užitočné pre firmy, ktoré chcú odlíšiť svoje portály zákazníckej podpory a dodržiavať zásady budovania svojej značky.

Ako povoliť multi bázu znalostí
Uistite sa, že prepínač je zelený – to vám dáva na javo, že je aktívny. Druhým krokom je vytvorenie ďalšej bázy znalostí. Keď prejdete na “Portál zákazníkov” vo svojom admin paneli, uvidíte nové tlačidlo – “Vytvoriť”. Kliknutím naň sa spustí celý proces. Postupujte podľa nášho sprievodcu krok za krokom, aby ste mali čo najlepší prehľad.
Každá báza znalostí obsahuje rovnaké typy dostupného obsahu: články, fóra, nástenky so spätnou väzbou, widgety.
*Každá ďalšia báza znalostí je ohodnotená v predpredajovej cene, $19.
Zdroje znalostnej bázy
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent ponúka bezplatný účet pre zákaznícku podporu s funkciami live chatu a sledovaním výkonnosti. Umožňuje rýchle a efektívne riešenie otázok zákazníkov a zlepšuje spokojnosť.
5 jednoduchých krokov na vybudovanie nového podnikania s AI
Vytvorte si prospešný obchod pomocou umelé inteligencie v 5 jednoduchých krokoch: 1) Vyberte meno a slogan pre podnikanie. 2) Definujte hlavné služby. 3) Vytvorte základnú marketingovú stratégiu. 4) Vytvorte obsah pre webovú stránku. 5) Napíšte príspevky na sociálnych sieťach.
LiveAgent je populárny softvér pre zákaznícku podporu a riadenie zákazníckeho servisu. Ponúka analytické informácie a štatistiky pre zlepšenie výkonu agentov a spokojnosti zákazníkov. Spolu s ďalšími softvérami ako Sendinblue, Olark, Chaport, Intercom a Freshchat, je LiveAgent účinným nástrojom pre marketingovú podporu a komunikáciu s zákazníkmi.