Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) sa zaoberá informáciami a údajmi o vašich klientoch a zákazníkoch. Tieto sa potom používajú na poskytovanie lepšej pomoci, lepšej podpory a lepšej služby vašim zákazníkom, keď je to potrebné.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je kritickou súčasťou každého úspešného podniku, najmä v dnešnom svete, kde sa konkurencia neustále zvyšuje. Spoločnosti po celom svete začali používať softvér na riadenie vzťahov s zákazníkmi, aby lepšie riešili problémy s pracovným postupom a poskytovali lepšiu službu svojim zákazníkom.
CRM umožňuje užívateľom udržiavať prehľad o všetkom, čo vedia o svojich zákazníkoch, ako sú ich kontakty, objednávky a záujmy. Môže sa tiež použiť na sledovanie príležitostí, zmlúv, zákazníckej podpory alebo na správu aktív a zdrojov.
LiveAgent v tomto ohľade nie je výnimkou a preto nie je len jednoduchým softvérom na podporu zákazníckeho servisu, ale tiež skvelým nástrojom na riadenie vzťahov so zákazníkmi.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
So softvérom pre úspech zákazníkov LiveAgent môžete ukladať, organizovať a ľahko získať všetky informácie, záznamy alebo údaje týkajúce sa vašich zákazníkov. Či už ide o kontakty, objednávky, záujmy, osobné hodnotenia, ktoré sa vám páčia alebo nepáčia, môžete tieto informácie získať kedykoľvek to potrebujete. Okrem toho vám môže pomôcť so sledovaním potenciálnych zákazníkov, zmlúv, spravovaním aktív a zdrojov, pričom vám pomôže poskytnúť najlepšiu zákaznícku podporu s najlepšími nástrojmi.
Možnosti CRM LiveAgenta môžete ďalej zvýšiť pomocou integrácií, ako sú PipeDrive, SharpSpring alebo Highrise, aby ste boli pokročilejší v riadení vzťahov so zákazníkmi.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšenie zákazníckeho servisu je kľúčom v dnešnom elektronickom svete. Automatizácia a chatboti môžu ušetriť veľa času, ale ľudské spojenie je nevyhnutné. Vyskúšajte naše tipy na zlepšenie služieb zákazníkom.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.