Hľadáte alternatívu k Aircall?

Očakávate hovory, avšak už nie ste spokojní so systémom Aircall? LiveAgent vám ponúka skvelú alternatívu pre vytvorenie virtuálneho call centra a jednoduché a efektívne poskytovanie zákazníckej podpory.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

LiveAgent nie je len obyčajné call centrum

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two alternatives

Výkonná alternatíva k Aircall

LiveAgent vám ponúka oveľa viac než len virtuálne call centrum. Najrýchlejší widget pre live chat, integrácia e-mailov či sociálnych médií a prehľadný tiketovací systém vám poskytnú presne to, čo potrebujete, aby ste svojim zákazníkom poskytli tie najlepšie služby. A to všetko za skutočne atraktívnu cenu. LiveAgent ponúka tri cenové modely plné užitočných funkcií pre akýkoľvek druh a typ podnikania.

Ak hľadáte schopnú a spoľahlivú alternatívu k Aircall, zvážte vyskúšanie služby LiveAgent. Zaslúžite si totižto oveľa viac ako call centrum. Všetko za rozumnú cenu.

Profesionálne call centrum

LiveAgent vám ponúka možnosť zriadiť si vlastné virtuálne call centrum. Proces nastavenia je jednoduchý a je hotové len za pár minút. Potom môžete uskutočňovať a prijímať hovory prostredníctvom prehľadávača, telefónu alebo iného zariadenia podľa vášho výberu.

Nie je vôbec potrebné spoliehať sa na poskytovateľov tretích strán, LiveAgent sa o všetko postará za vás, takže sa môžete sústrediť na to dôležité.

Professional built-in call center software

4 dôvody, prečo spoločnosti prechádzajú na LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Zvýšená spokojnosť

LiveAgent zvyšuje spokojnosť zákazníkov a v priebehu času postupne zlepšuje váš konverzný pomer.

Growing trend of increased productivity

Zvýšená produktivita

Skráťte pracovný čas svojich agentov a riešte podnety zákazníkov rýchlejšie vďaka našej univerzálnej schránke.

Money bag and a coin

Cenovo dostupnejší

Ušetrite peniaze! LiveAgent je efektívnejší a cenovo dostupnejší v porovnaní s inými riešeniami helpdesku.

Feature rich solution

Riešenie bohaté na funkcie

S balíkom viac ako 175 funkcií sa zákaznícky servis stane malinou.

Review shown on phone screen

Získajte viac za menej

Už sa ďalej nemusíte uspokojovať so softvérom, ktorý je oklieštený a nespĺňa vaše očakávania. LiveAgent vám ponúka všetko to, čo potrebujete. Call centrum, e-mail, live chat, integrácia so sociálnymi sieťami, báza znalostí či množstvo funkcií a integrácií. To všetko máte k dispozícii za rozumnú a atraktívnu cenu. Môžete si dokonca vybrať jednotlivé funkcie v prípade, že si chcete prispôsobiť plán svojim predstavám.

Takto sa môžete sústrediť na to, na čom záleží najviac – na starostlivosť o vašich zákazníkov a ich spokojnosť. O zvyšok sa postará LiveAgent bez toho, aby vám to zničilo rozpočet.

Ste pripravení na zmenu?

Spoločnosti prechádzajú na LiveAgent a to z rozumného dôvodu. LiveAgent vám prináša len to najlepšie pre poskytovanie zákazníckej podpory v jednom spoľahlivom balíku, takže môžete ušetriť nielen čas, ale aj finančné prostriedky. Zamerajte sa na dôležité.

LiveAgent je najlepšie hodnotený softvér zákazníckej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2020. Buďte bližšie ku svojim zákazníkom a pomôžte im vyriešiť ich podnety rýchlejšie so systémom LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zistite, prečo spoločnosti prechádzajú na LiveAgent

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipovali ste správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty
Súvisiace článkyAircall alternatíva
LiveAgent poskytuje helpdesk pre sociálne siete. Vylepšite svoju službu s integráciami Instagramu, Facebooku Twitteru a Viberu v LiveAgente.

Funkcie helpdesku na sociálnych sieťach

Integrácia s WhatsAppom a ďalšie funkcie LiveAgentu vám umožňujú poskytovať efektívnu zákaznícku službu pomocou univerzálnej schránky, hybridného toku tiketov, CRM a automatizácie.

Zvýšte konverzný pomer vylepšením vybraných aspektov stratégie poskytovania podpory zákazníkom prostredníctvom implementácie live chatu a podpory v reálnom čase.

Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta

Optimalizácia ponuky a webu môže zvýšiť konverzný pomer. Skúste zlepšiť cenu, funkcionalitu a pridať výhody, ako napríklad dopravu zdarma.

LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja. Pridajte sa k tisícom spokojných zákazníkov.

Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent

Podnikom sa odporúča investovať do vhodného help desk softvéru na zlepšenie marketingovej stratégie a plnohodnotnej zákazníckej podpory prostredníctvom sociálnych sietí. LiveAgent je osvedčeným softvérom s neobmedzeným počtom účtov na rôznych platformách sociálnych médií. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta.

LiveAgent pomáha zlepšovať zákaznícke služby v rôznych druhoch firiem. Prečítajte si, ako spoločnosť Satur využíva LiveAgenta na komunikáciu so zákazníkmi.

Satur

LiveAgent je softvér zameraný na zákaznícku podporu, ktorý ponúka rôzne funkcie ako napríklad podpora na webe, portaľ zákazníckej podpory, helpdesk softvér a mnoho ďalších. Okrem toho, LiveAgent má aj integračné možnosti, poskytuje ukážky a bezplatné skúšobné verzie. Na stránke sú uverejnené aj informácie o spoločnosti, partnerskom programe a rôzne blogy, ako aj kontaktné údaje a informácie o zabezpečení dát.

Tlačidlo na live chat je ikona umiestnená na vašej webovej stránke, ktorá umožňuje zákazníkom komunikovať s podporou zákazníkov v reálnom čase.

Tlačidlo chatu

Tlačidlo chatu je efektívne nástroj na webových stránkach, ktorý umožňuje zákazníkom komunikáciu s podporným tímom v reálnom čase. Pomáha zvýšiť spokojnosť a udržanie zákazníkov a je prispôsobiteľné k značke. Tlačidlom chatu môžete personalizovať a prilákať pozornosť návštevníkov.

Magenta je komplexný poskytovateľ telekomunikačných služieb v Rakúsku. Získajte viac informácií o integrácii Magenta a LiveAgent.

Magenta

Zákaznícke podporné riešenia, telefónne systémy VoIP a softvér pre správu sťažností sú len niektoré z funkcií ponúkaných softvérom LiveAgent.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru