Partner
Ak chcete na svojej stránke uKit začať využívať tlačidlo live chatu LiveAgent, postupujte podľa nášho sprievodcu integráciou nižšie alebo si jednoducho pozrite integračné video.
- Otvorte program uKit builder a prejdite na Widgety > Kontakt
- Vyberte LiveAgent a pretiahnite miniaplikáciu na web podržaním ľavého tlačidla myši.
- Kliknite na tlačidlo live chatu a potom na ľavom bočnom paneli kliknite na položku Pripojiť účet.
- Vyplňte adresu URL a API kľúč svojho účtu LiveAgent. Ak nemáte účet, môžete si vytvoriť nový kliknutím na Vytvoriť účet.
Kde nájdem API kľúč?
- Vo svojom účte LiveAgent prejdite do časti Konfigurácia > Systém > API a skopírujte odtiaľ svoj kľúč API.

- A hotovo! Predvolené tlačidlo live chatu sa zobrazuje na vašom webe.
- Ak chcete zmeniť predvolené tlačidlo (farby, texty …), otvorte si LiveAgent, prejdite do časti Konfigurácia > Chat > Live chat tlačidllá a kliknutím na toto tlačidlo upravte jeho vzhľad.

Prečo uKit?
uKit je nástroj na tvorbu webových stránok je ľahký a efektívny spôsob, ako vytvoriť funkčný web. Produkt je určený pre tých, ktorí nie sú technicky príliš zdatní. Je ľahko ovládateľný, zábavný a moderný. uKit má elegantný drag-and-drop editor, ktorý vám umožní ľahko prispôsobiť vami zvolenú šablónu.
Ako to môžete použiť?
Integrácia LiveKatenta a uKit vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.