uKit

Ak chcete na svojej stránke uKit začať využívať tlačidlo live chatu LiveAgent, postupujte podľa nášho sprievodcu integráciou nižšie alebo si jednoducho pozrite integračné video.

Youtube video: How to add live chat into uKit website | www.liveagent.com
  • Otvorte program uKit builder a prejdite na Widgety > Kontakt
  • Vyberte LiveAgent a pretiahnite miniaplikáciu na web podržaním ľavého tlačidla myši.
  • Kliknite na tlačidlo live chatu a potom na ľavom bočnom paneli kliknite na položku Pripojiť účet.
  • Vyplňte adresu URL a API kľúč svojho účtu LiveAgent. Ak nemáte účet, môžete si vytvoriť nový kliknutím na Vytvoriť účet.

Kde nájdem API kľúč?

  • Vo svojom účte LiveAgent prejdite do časti Konfigurácia > Systém > API a skopírujte odtiaľ svoj kľúč API.
  • A hotovo! Predvolené tlačidlo live chatu sa zobrazuje na vašom webe.
  • Ak chcete zmeniť predvolené tlačidlo (farby, texty …), otvorte si LiveAgent, prejdite do časti Konfigurácia > Chat > Live chat tlačidllá a kliknutím na toto tlačidlo upravte jeho vzhľad.

Prečo uKit?

uKit je nástroj na tvorbu webových stránok je ľahký a efektívny spôsob, ako vytvoriť funkčný web. Produkt je určený pre tých, ktorí nie sú technicky príliš zdatní. Je ľahko ovládateľný, zábavný a moderný. uKit má elegantný drag-and-drop editor, ktorý vám umožní ľahko prispôsobiť vami zvolenú šablónu.

Ako to môžete použiť?

Integrácia LiveKatenta a uKit vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu.

Späť na integrácie Vytvorte si účet zdarma
LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.

Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent na tejto stránke.

Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent

Text na webovej stránke spoločnosti Quality Unit, LLC popisuje softvér LiveAgent a jeho funkcie na zákaznícku podporu. Stránka uvádza aj kontaktné údaje a odkaz na prihlásenie sa k odberu noviniek. Momentálne stránka pracuje na vytvorení informačnej tabule pre používateľov. Všetky práva sú vyhradené.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcie

LiveAgent ponúka široké spektrum funkcií a nástrojov pre zlepšenie a zjednodušenie zákazníckej podpory. Agenti sa môžu organizovať do oddelení, využívať filtre a hromadné akcie a sledovať čas strávený pracou na tiketo. Vďaka šablónam e-mailov a pravidlám môžete automtizovať pracovné postupy. Existuje tiež možnosť integrácie s rôznymi platformami, ako je Slack, Facebook, Viber a Instagram. LiveAgent je zameraný aj na podporu online fóra a komunity.

Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?

Monitoring sociálnych sietí môže byť skvelým nástrojom pre zistenie spokojnosti zákazníkov a poskytnutie celkového prehľadu o biznise online. Praktická komunikácia so zákazníkmi je tiež možná priamo z tohto nástroja, čím sa ušetrí čas a zbaví sa neustáleho prihlasovania do rôznych účtov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru