Polia tiketu sú voliteľné a prispôsobiteľné polia, ktoré sú zväčša používané na získavanie viacerých informácií o vašich tiketoch. LiveAgent vám umožňuje vytvárať neobmedzené množstvo vlastných polí tiketu.
Príklad
Zákazník vás osloví s nejakou otázkou alebo problémom ohľadom objednávky vášho produktu. Uložením ID objednávky do vlastného poľa tiketu môžete ušetriť množstvo času tým, že ho budete mať k dispozícii priamo v prehľade tiketu.
Pri odpovedaní alebo úprave tiketu do neho môžete pridať ďalšie informácie pridaním nových polí tiketu s vlastným textom.
Báza znalostí
Softvérová spoločnosť ponúka rôzne typy softvéru pre call centrá, správu sťažností a e-mailov, ako aj helpdesk softvér pre podniky. Užívatelia môžu získať informácie o aktuálnych aktualizáciách a akciách prostredníctvom sociálnych sietí alebo prihlásením sa k odberu noviniek. Spoločnosť zdôrazňuje svoju dôveru a ponúka využitie cookies na webovej stránke.
Text pochádza z webovej stránky spoločnosti Quality Unit, ktorá ponúka softvér na zákaznícku podporu. Na stránke sa nachádza viacero informácií o produktoch spoločnosti, ako aj možnostiach podpory. Okrem toho sa tu nachádza aj blog, šablóny, slovník, webináre a kalkulačka nákladov. Stránku oživuje aj kontaktný formulár a možnosti sledovania spoločnosti na sociálnych sieťach. Ďalej je tu možnosť získania najnovších informácií a zliav zaslaných do emailovej schránky. Text taktiež obsahuje informáciu o tom, že je vytváraný účet do softvéru LiveAgent.