Prílohy v článkoch

Vizuálne návody, snímky obrazovky a ďalšie výukové materiály sú najlepšími nástrojmi pre bázu znalostí, ktoré môžete využiť. Pomáhajú čitateľom nadviazať kontakt s obsahom bázy znalostí. Okrem toho vizualizácia umožňuje mnohým čitateľom rýchlo pochopiť zložitejšie problémy. Tým, že bezplatný softvér LiveAgent pre bázu znalostí umožňujete zákazníkom nezávislý prístup k informáciám, pomáha znižovať zbytočné otázky zákazníkov a zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi. To môže pomôcť pri mnohých prevádzkových činnostiach od riešenia tiketov až po adaptáciu nových zamestnancov.

Zdroje bázy znalostí

Zistite viac informácií

Create your very own online community

Provide your customers with an online community space for expression. Empower users to help one another, provide suggestions, and more. Try it today for free.

Webináre zákazníckych služieb LiveAgenta sa zameriavajú na viackanálové riešenie technickej podpory. Zahrnutý je live chat, tiketovací softvér, zabudované call centrum a oveľa viac. Bbezplatná skúšobná verzia LiveAgenta je dostupná na 14 dní.

Webináre - LiveAgent

Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér na zlepšenie zákazníckej podpory. Okrem tohto softvéru ponúka aj rôzne ďalšie možnosti, ako napríklad telefónne systémy a samoobslužný softvér. LiveAgent má aj partnerský program a je to vyhľadávaný dodávateľ softvéru pre začínajúce podniky. Spoločnosť dostáva rôzne ocenenia a certifikáty a má aj oddelenie predaja v rôznych krajinách. LiveAgent ponúka odpoveď na žiadosť o predloženie návrhu.

Získate detailný prehľad o vašej zákazníckej podpore s našou funkciou analytického prehľadu v softvéri LiveAgent a zlepšie svoj biznis okamžite.

Analytický prehľad

LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.

Rozbehnite svoj projektový manažment s pomocou schopností a integrácií pre riadenie projektu od LiveAgenta. Plánujte úlohy a spravujte agentov a oddelenia.

Riadenie projektu

Quality Unit, LLC offers customer support software, VoIP telephone systems, and other products, with a partner program, templates, blog, academy, and cost calculator included. LiveAgent is customer support software that can also be used as self-service software for managing emails and help desk software for startup companies. The website also features an information board for creating a LiveAgent account. LiveAgent is considered a reliable and cost-effective tool for customer support, communication, and increasing customer satisfaction, with many useful overview functions. The company is currently creating a LiveAgent account for the user after registration and the website utilizes cookies.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru