Vizuálne návody, snímky obrazovky a ďalšie výukové materiály sú najlepšími nástrojmi pre bázu znalostí, ktoré môžete využiť. Pomáhajú čitateľom nadviazať kontakt s obsahom bázy znalostí. Okrem toho vizualizácia umožňuje mnohým čitateľom rýchlo pochopiť zložitejšie problémy. Tým, že bezplatný softvér LiveAgent pre bázu znalostí umožňujete zákazníkom nezávislý prístup k informáciám, pomáha znižovať zbytočné otázky zákazníkov a zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi. To môže pomôcť pri mnohých prevádzkových činnostiach od riešenia tiketov až po adaptáciu nových zamestnancov.
Zdroje bázy znalostí
Create your very own online community
Provide your customers with an online community space for expression. Empower users to help one another, provide suggestions, and more. Try it today for free.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.
Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta
Pre zlepšenie konverzného pomeru je dôležité prehodnotiť ponuku a optimalizovať web. Poskytnutie dodatočných benefitov a zameranie na zákazníka môže zvýšiť hodnotu a lojalitu zákazníkov. Dôležitý je aj zákaznícky portál pre centralizáciu služieb a zlepšenie spätných väzieb.
The article discusses the benefits of adding attachments and visual aids to knowledge base articles, as well as the advantages of using LiveAgent software to provide customers with independent access to information. The article also suggests creating an online community to empower customers to help each other and provide suggestions. Interested users can start with a free 14-day trial and can book a software demo via phone.