• Funkcie
  • Validátor hesiel a revízny záznam

Validátor hesiel a revízny záznam

Čo je validátor hesiel?

Validátor hesiel určuje, či je navrhované heslo vhodné na použitie. Na určenie vhodného hesla validátor spustí sériu kontrol, ktoré zabezpečia splnenie minimálnej dĺžky, obsahu rôznych znakov, alebo zistí, či heslo nebolo použité v minulosti. Validátory hesiel môžu tiež určiť, či bolo navrhované heslo nájdené pri porušení a úniku údajov. Revízny záznam môže uchovať informácie o tom, kto a kedy sa prihlásil, aké heslo použil a či boli splnené bezpečnostné požiadavky.

Moodle validátor hesla
Moodle validátor hesla

Ako fungujú validátory hesiel?

Validátory hesiel majú vstavané nastavenie ochrany proti podvodu, pričom definuje minimálnu úroveň, ktorú heslo musí splniť pred jeho prijatím. Táto úroveň môže byť minimálny počet znakov, rôznorodosť znakov alebo kombinácia oboch faktorov.

Všeobecne platí, že validátory hesiel vizualizujú predpokladanú silu hesla, keď užívateľ píše svoje heslo. Všetky heslá začínajú ako slabé (červená farba) a keď používateľ pridáva viac rozličných znakov, heslo sa nakoniec stane silným (zeleným).

Validátor sily hesla

Čo robí validátor hesiel LiveAgent?

Validátor hesla LiveAgent vám nedovolí zvoliť slabé heslo. Bude vás nútiť použiť heslo, ktoré je silné a nebolo použité predtým. Ak zvolíte slabé heslo, zobrazí sa vám chybová správa, ktorá vás vyzve na zlepšenie kvality vášho hesla a poskytne vám návrhy, ako to urobiť.

Validátor hesla LiveAgent vám tiež oznámi, či vaše navrhované heslo uniklo alebo bolo spojené s akýmkoľvek porušením údajov.

LiveAgent validátor hesiel
LiveAgent validátor hesiel

Čo je silné heslo?

Pre vytvorenie silného hesla sa uistite, že vaše navrhnuté heslo:

  • Má medzi 8-15 znakmi.
  • Obsahuje aspoň jedno veľké a jedno malé písmeno.
  • Obsahuje aspoň jednu číselnú cifru.
  • Obsahuje aspoň jeden špeciálny znak (napríklad: @ !?=[]

Ako je prospešný validátor hesiel?

Validátor hesiel je užitočný, pretože zaručuje, že vaše heslá sú silné a je menej pravdepodobné, že budú uhádnuté alebo kompromitované. Pamätajte si, že silné heslo udržuje vaše údaje v bezpečí a zabráni hacknutiu a krádeži citlivých informácií. Jedinečné a silné heslá súčasne s ochranou informácií na všetkých webových stránkach zaručujú, že:

  • Hackeri neukradnú vašu identitu.
  • Vaše kreditné karty a bankové informácie sú bezpečné.
  • Vaše iné účty nebudú ohrozené.
  • Hackeri vás nebudú vydierať.
  • Nepostavíte svoju rodinu, zamestnávateľa ani klientov do nebezpečenstva.

Ako si môžem zapamätať zložité heslá?

Silné heslá sú často náhodné reťazce znakov a čísel, čo ich robí ťažko zapamätateľné. Mohlo by byť lákavé zapísať si svoje heslá na papier alebo do poznámok v telefóne. Avšak, toto nie je vhodné. Napríklad, papier ľahko stratíte, alebo si ho môže niekto náhodne prečítať. Rovnaké platí aj pre zapísanie hesiel do vášho telefónu. Podobne ako počítače, aj telefóny môžu byť hacknuté. Ak bude váš telefón v nesprávnych rukách, váš účet a vaša identita môže byť v ohrození.

Najlepší spôsob, ako ukladať zložité heslá, je vnútri správcov hesiel. Správcovia hesiel sú platené softvérové aplikácie, ktoré dokážu ukladať heslá, čísla kreditných kariet a iné citlivé informácie. Sú chránené hlavným heslom, ktoré musí byť silné, jedinečné a ktoré si musíte vedieť zapamätať.

Enpass správca hesiel.
Enpass manažér hesiel

Niekoľko príkladov aplikácií na správu hesiel:

  • LastPass
  • Keeper
  • Dashlane
  • 1Password
  • PasswordBoss
  • NordPass by NordVPN

Google taktiež ponúka bezplatného správcu hesiel, ktorý ukazuje, či sa niektoré z vašich hesiel sa nachádza v existujúcich únikoch dát.

Want a secure help desk for you and your customers? Look no further!

Čo môžem urobiť, ak mám podozrenie na škodlivú aktivitu alebo ak mám podozrenie, že bol skompromitovaný môj účet LiveAgent?

Ak máte podozrenie, že váš účet v LiveAgente bol kompromitovaný, najlepším spôsobom, ako postupovať, je skontrolovať zabezpečenie svojho účtu, čo môžete urobiť v revíznom zázname hesiel v LiveAgente. Potom môžete zistiť, či hacker zablokoval niektorého z vašich agentov z jeho účtu. Ďalším krokom je požiadať všetkých používateľov, aby zmenili svoje heslá a zaistiť, aby mal každý zapnutú dvojfaktorovú autentifikáciu.

Čo je revízny záznam hesla?

Revízny záznam hesla LiveAgenta zaznamenáva každú zmenu hesla vytvorenú vašimi používateľmi. Správcovia a majitelia účtu môžu vidieť dátum a čas aktualizácie hesla každého agenta.

Kde môžem nájsť revízny záznam hesiel LiveAgenta?

  1. Prihláste sa do LiveAgenta.
  2. Kliknite na konfiguráciu.
  3. Kliknite na agentov.
  4. Nájdite 6. stĺpec nazvaný “Aktualizované heslo”

Zdroje bázy znalostí

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Ste pripravení zabezpečiť svoju help desk podporu?

Zabezpečte dáta svojich klientov pomocou validátora hesiel, dvojfaktorovej autentifikácie a nášho revízneho záznamu o kontrole hesiel. Vyskúšajte LiveAgenta dnes s bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou. Nie je potrebná platobná karta.

Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes​

Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.

Viac než 3.000 recenzií Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Čo je validátor hesiel?

Validátor hesiel zisťuje, aby bolo navrhované heslo prijateľné na používanie. Na určenie prijateľného hesla vykonáva validačný program sériu kontrol, ktoré zabezpečujú splnenie minimálnych požiadaviek na dĺžku, obsah a rôzny druh znakov. Validátory hesiel môžu tiež zistiť, či bolo navrhované heslo nájdené v predchádzajúcich únikoch dát.

Ako fungujú validátory hesiel?

Validátory hesiel majú zabudované nastavenie ochrany pred podvodmi. Definuje minimálnu úroveň ochrany, ktorú musí heslo splniť, aby bolo akceptované. Táto úroveň môže byť minimálny počet znakov, rôznorodosť znakov alebo kombinácia oboch parametrov.

Čo je revízny záznam hesla?

Revízny záznam hesla LiveAgent zaznamenáva každú zmenu hesla, ktorú vykonajú vaši používatelia. Administrátori a vlastníci účtu môžu vidieť dátum a čas, kedy každý agent aktualizoval svoje heslo.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.

Získate detailný prehľad o vašej zákazníckej podpore s našou funkciou analytického prehľadu v softvéri LiveAgent a zlepšie svoj biznis okamžite.

Analytický prehľad

LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.

Ukladajte údaje o zákazníkoch a uchovávajte informácie vo svojich tiketoch s Prehľadmi tiketov/zákazníkov (CRM). Takto môžete byť vždy pripraviť a informovaní.

Prehľady tiketov/zákazníkov (CRM)

Ukladajte údaje o zákazníkoch a uchovávajte informácie vo svojich tiketoch s Prehľadmi tiketov/zákazníkov (CRM). Takto môžete byť vždy pripraviť a informovaní.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru