Spoločnosti predstavujú kolekcie vašich kontaktov. Každý kontakt môže byť zaradený iba do jednej spoločnosti. Používanie tejto funkcie je voliteľné, avšak usporiadanie vašich zákazníkov podľa spoločnosti, z ktorej prichádzajú, vám môže uľahčiť prácu a pomôcť s prehľadom o dopytovaných oblastiach a problémoch týchto spoločností.
Aj napriek tomu, že ešte nemáte potrebu zoskupovať vaše kontakty do spoločností, môže vám to extrémne pomôcť pri manažovaní vašich pracovných postupov.
Informácie o spoločnosti
- Názov spoločnosti
- Profilová fotka spoločnosti
- Emailové adresy
- Telefónne čísla
- Skupiny kontaktov
- Časová zóna
- Jazyk
- Poznámka
- Voliteľné polia kontaktu
Báza znalostí
Funkcie helpdesku na sociálnych sieťach
Integrácia s WhatsAppom a ďalšie funkcie LiveAgentu vám umožňujú poskytovať efektívnu zákaznícku službu pomocou univerzálnej schránky, hybridného toku tiketov, CRM a automatizácie.
Komplexné riešenie pre rôzne typy podnikov
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.