Polia kontaktu sú voliteľné a prispôsobiteľné polia, ktoré sú zväčša používané za zaznamenávanie dodatočných informácií o vašich zákazníkoch, kontaktoch alebo spoločnostiach. LiveAgent vám umožňuje vytvoriť si neobmedzené množstvo polí konktatov.
Polia kontaktu
Príklad
Ak si chcete vytvoriť nový kontakt a okrem základných informácií uvedených vo formulári si potrebujete uložiť aj ďalšie informácie o zákazníkovi, môžete pridať ďalšie polia kontaktu, napríklad poštovú adresu, fakturačnú adresu atď.
Pri úprave alebo vytváraní nového kontaktu alebo spoločnosti môžete do preddefinovaných vlastných polí kontaktu pridať aj ďalšie informácie.
Pridanie polí kontaktu
Polia kontaktu vám umožnia:
- Efektívne používať vlastný filter a vyhľadávanie
- Používať pravidlá pre pokročilú automatizáciu
- Vypĺňať vlastné hodnoty s API
Prehľad polí kontaktu
Agenti si môžu prezerať a upravovať vlastné polia v informačnom boxe tiketu.
Prehľad polí kontaktu
Báza znalostí
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.