Polia kontaktu sú voliteľné a prispôsobiteľné polia, ktoré sú zväčša používané za zaznamenávanie dodatočných informácií o vašich zákazníkoch, kontaktoch alebo spoločnostiach. LiveAgent vám umožňuje vytvoriť si neobmedzené množstvo polí konktatov.
Príklad
Ak si chcete vytvoriť nový kontakt a okrem základných informácií uvedených vo formulári si potrebujete uložiť aj ďalšie informácie o zákazníkovi, môžete pridať ďalšie polia kontaktu, napríklad poštovú adresu, fakturačnú adresu atď.
Pri úprave alebo vytváraní nového kontaktu alebo spoločnosti môžete do preddefinovaných vlastných polí kontaktu pridať aj ďalšie informácie.
Polia kontaktu vám umožnia:
- Efektívne používať vlastný filter a vyhľadávanie
- Používať pravidlá pre pokročilú automatizáciu
- Vypĺňať vlastné hodnoty s API
Prehľad polí kontaktu
Agenti si môžu prezerať a upravovať vlastné polia v informačnom boxe tiketu.
Báza znalostí
Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta
Prehodnoťte svoju ponuku a optimalizujte svoj web, aby ste zvýšili konverzný pomer. Znížte ceny, zlepšite funkcionalitu a ponúknite dodatočné benefity. Skontrolujte mobilnú kompatibilitu obsahu.
Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.