V dnešnej dobe zákazník komunikuje prostredníctvom mnohých rôznych platforiem, ale na ktorú by sa malo vaše podnikanie zamerať?
Stratiť zákazníka v prospech konkurencie je naozaj ľahké. Preto je dôležité poskytovaťu všetkým zákazníkom vynikajúcu zákaznícku podpor vždy a všade. Vedeli ste, že;
42% zákazníkov preferuje live chat, v porovnaní s tým iba 23% je za email a 16% je za sociálne médiá alebo fóra.
J. D. Power
Tlačidlo chatu od LiveAgenta je dokonalým nástrojom pre kvalitnú zákaznícku podporu. Tieto tlačidlá umožňujú klientom okamžite požiadať o chat s predstaviteľom zákazníckeho servisu. LiveAgent vám ponúka mnoho rôznych dizajnov tlačidiel. Môžete si ich prispôsobiť ale aj vytvoriť vlastné. Implementácia live chatu na webovú stránku nikdy nebola jednoduchšia.
Príklad zo života:
Funkcie tlačidla chatu:
Vyberte si jazyk
Ak ste spoločnosť, ktorá pôsobí vo viacerých krajinách, môžete využiť funkciu jazyka, kde si môžete vybrať preferovaný jazyk pre chatové okno. LiveAgent momentálne ponúka na výber 43 jazykov.
Nasmerujte zákazníkov na správne oddelenie
Okamžite presmerujte otázky zákazníkov na správne oddelenie pomocou povolenia pred-chatových formulárov. Pred-chatové formuláre sa zobrazia po kliknutí zákazníka na tlačidlo pre live chat. V rámci LiveAgenta môžete plne prispôsobiť pred-chatový formulár podľa potrieb vašej spoločnosti.
Povoľte zanechanie offline správ
Dovoľte svojim zákazníkom kontaktovať vás aj vtedy, keď nie je dostupný váš zákaznícky servis. Dajte im možnosť kontaktovať vás a vybavte ich dopyt hneď ako sú online vaši agenti alebo k dispozícii.
Ako ovplyvní LiveAgent rýchlosť vášho webu?
Mať tlačidlo pre chat na vašej webovej stránke by malo vašu stránku zlepšiť. No mnoho chat widgetov na trhu môže tiež vašu webovú stránku spomaliť. V dôsledku toho LiveAgent vytvoril tlačidlochatu, ktoré neovplyvňuje rýchlosť vašej webovej stránky. Takže z jeho použitia môžete len získať.
Ak by ste radi získali viac informácií, tu je skvelý článok/štúdia na tému: Ako rôzne chatovacie widgety ovplyvňujú výkonnosť stránky.
Ako vytvoriť tlačidlo chatu v LiveAgentovi?
1. Prihláste sa do LiveAgent účtu
2. Kliknite na Konfigurácia
3. Vyberte Chat > Tlačidlá chatu
4. Kliknite na tlačidlo Vytvoriť.
Poznámka: Ak by ste chceli mať personalizované tlačidlo chatu, kliknite na Prispôsobiť a vložte svoj kód HTML/obrázok.
Ako môžete pridať tlačidlo live chatu od LiveAgenta na svoju webovú stránku?
V sekcii Integrácia, nájdete kód, ktorý je potrebné implementovať na Vašej webovej stránke. Dôrazne odporúčame, aby ste požiadali správcu webu vo Vašej spoločnosti o vloženie chatu. Po vložení chatu budú všetky zmeny automaticky uložené bez potreby opätovnej zmeny kódu.
Pre podrobný video návod, prejdite na Ako vytvoriť tlačidlá chatu v LiveAgentovi v našej databáze znalostí.
Obchodné výhody:
- Udržanie zákazníka
- Spokojnosť zákazníka
- Šetrí čas zákazníkovi a agentovi
- Šetrí peniaze
- Zvyšuje predajnosť
- Rieši problémy rýchlejšie
- Výhoda proti konkurencii
Integrate a chat button for free!
LiveAgent offers a 30-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.
Aké typy tlačidiel chatu sú k dispozícii v LiveAgentovi?
1. Nastaviteľné tlačidlá ako; Bublina, Kĺzavé, Rohové, V rade
2. Vlastná tlačidlo s obrázkom
3. Vlastné HTML tlačidlo
Možnosti navrhnutia tlačidla live chatu:
Online tlačidlo:
V tejto časti môžete vytvoriť váš preferovaný dizajn tlačidla.
Tu môžete ľahko rozhodnúť:
- Pozícia
- Farby
- Animácia
- Efekt vznášania
- Možnosť prispôsobenia pre mobilné zariadenia
- Z-index: Pomôže vám nastaviť tlačidlo na preferovanú polohu na vašej webovej stránke. Príklad: Ak by ste chceli mať tlačidlo pred pätičkou, nastavíte ho tu.
Okno chatu:
Po prispôsobení online tlačidla môžete tiež navrhnúť okno svojho chatu.
Tu sú veci, ktoré môžete zmeniť:
- Farby
- Názov
- Úvodnú správu / skryť úvodnú správu
- Štýl
- Veľkosť okna chatu
- Skryť tlačidlo pre opätovné spustenie chatu
- Povoliť zanechanie offline správy
- Z-index
- Pozícia
- Vlastné CSS
Ak by ste si radi prečítali viac, prejdite na ukotvenie okna chatu.
Tlačidlo offline:
Tlačidlo sa aktivuje v prípade, ak nie je na rozhovor so zákazníkom nikto k dispozícii. Opäť môžete plne prispôsobiť toto tlačidlo pre potreby vašej spoločnosti.
Funkcie, ktoré môžete prispôsobiť:
- Animácia
- Pozícia
- Z-index
- Vzhľad na mobilných telefónoch
- Farby
Kontaktný formulár:
Prispôsobenie vášho kontaktného formulára umožňuje zákazníkom kontaktovať vás prostredníctvom vašej webovej stránky. Vytvorili sme rozsiahleho sprievodcu so všetkými funkciami špecificky pre kontaktné formuláre.
Ak by ste chceli vedieť viac, prečítajte si kontaktné formuláre.
Bonusové tipy na efektívne použitie live chat tlačidla na vašej webovej stránke:
Zákaznícka podpora prijíma každý deň mnoho dotazov od zákazníkov. Mnoho z týchto dotazov sú opakujúce sa otázky alebo požiadavky. Aby sa vytvoril efektívny pracovný tok zákazníckej podpory a poskytla sa najlepšia zákaznícka skúsenosť, môžete;
Využiť predpripravené správy
Ak sa rozhodnete pre LiveAgenta, určite využite predpripravené správy. Predpripravené správy sú skvelou voľbou pre opakujúce sa problémy. Je to skvelý nástroj, ktorý je efektívny a umožňuje vášmu tímu vždy vystupovať profesionálne tým, že poskytuje rýchle a úhľadné odpovede. Napríklad, ak potrebujete vrátiť peniaze, nemusíte premýšľať o správnom spôsobe napísania niektorých všeobecných informácií. Môžete použiť šablónu (predpripravenú správu), ktorá vám môže ušetriť čas na sústredenie sa na úlohu/vrátenie peňazí.
Vytvorte často kladené otázky / články z databázy znalostí z opakujúcich sa otázok
Výhody a funkcie chatboxu pre webové stránky sme už vyjadrili. Náš druhý tip je premeniť nevýhodu opakujúcich sa otázok na výhodu. Ako? Jednoducho napísaním podrobného článku o Znalostnej báze alebo sekcie FAQ. Výsledkom je, že zákazník môže použiť túto svojpomocnú možnosť namiesto čakania v rade na odpoveď. Okrem toho môže váš zákaznícky servis poskytnúť rýchlu a efektívnu podporu.
Get a Live chat button for FREE
LiveAgent offers a 30-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!
Zdroje databáze znalostí:
Ak by ste chceli vedieť viac, prejdite na LiveAgent – Live Chat.
Ak chcete integrovať chat pre zákaznícku podporu na vašu webovú stránku, postupujte podľa tohto návodu.
Oxatis je riešenie elektronického obchodu s bohatými funkciami a technickou podporou. Integrácia LiveAgenta do Oxatis pomáha zvýšiť predaj a spokojnosť zákazníkov. Vytvorenie účtu LiveAgenta umožňuje prispôsobiť tlačidlo live chatu a integrovať ho do obchodu Oxatis, čo môže zvýšiť predaj a spokojnosť zákazníkov.