Potrebujete poskytnúť podporu v rôznych jazykoch? Nastavte si svoj Chat, Kontakty alebo widgety pre spätnú väzbu v jazyku, ktorým hovoria vaši zákazníci a agenti.

Príklad podpory pre viaceré jazyky
Ak poskytujete podporu zákazníkom v rôznych jazykoch a chcete smerovať komunikáciu k Agentom, ktorí hovoria konkrétnym jazykom, môžete to urobiť vytvorením kontaktných widgetov v danom jazyku. Následne môžete smerovať komunikáciu z týchto widgetov k oddeleniam ako “Angličtina”, “Nemčina”, “Španielčina” alebo akémukoľvek inému podporovanému jazyku.
Nastavenie chatovacieho widgetu.
Ak chcete nastaviť jazyky vašich chatovacích widgetov, môžete to urobiť v rozšírených nastaveniach widgetu.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka viacero alternatív a funkcií pre integráciu. Okrem toho poskytuje podporu, portál zákazníckej podpory a možnosť migrácie dát. Spoločnosť získala ocenenia a certifikáty a má viacero partnerov a programov. V rámci softvéru ponúka telefónne systémy a systémy správy sťažností. Na kontakte s oddelením predaja je možné využiť niekoľko čísel a taktiež sa dá získať informácie o aktualizáciách a zliavach prostredníctvom prihlásenia sa k odberu noviniek.