Správa kanálov

Pozrite si, aký je najobľúbenejší spôsob kontaktovania vašej firmy zákazníkmi. LiveAgent vám poskytuje podrobné informácie o každom komunikačnom kanáli: e-mail, live chat, call centrum, kontaktné formuláre, spätná väzba, správy z Facebooku, Tweety… Zabudnite na externé sledovacie aplikácie. Všetko je integrované!

Jednotlivé položky môžu byť triedené podľa oddeleníagentovznačiek a dátumu. Správy kanálov môžu byť exportované do CSV súboru.

Channel-report-LiveAgent
Správa kanálov

Možnosti zobrazenia prehľadu kanálov (stĺpce):

  • Kanál
  • Odpovede
  • Priemerný čas novej odpovede
  • Priemerný čas otvorenej odpovede
  • Hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minúty hovoru
  • Chatové správy
  • Chaty
  • Zmeškané chaty
  • Priemerný čas prevzatia chatu
  • Priemerný čas chatu
  • Nezaradené
  • Nezaradené %
  • Odmeny
  • Odmeny %
  • Výčitky
  • Výčitky %
  • Prichádzajúce správy
  • Prichádzajúce hovory
  • Dokončené hovory
  • Prichádzajúce chaty
  • Dokončené chaty.
  • Vytvorené tikety
  • Vyriešené tikety

Správa kanálov môže zobraziť vaše údaje v týchto typoch grafov:

Použite správy knálov s API.

Použite LiveAgent REST API na získanie hodnôt zo správy kanálov.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja. Pridajte sa k tisícom spokojných zákazníkov.

Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent

LiveAgent je nástroj na live chat, ktorý nám pomáha zlepšiť služby pre zákazníkov. Mnohí zákazníci a firmy sú spokojní s jeho používaním a vylepšuje to ich produktivitu. LiveAgent podnecuje agentov, aby poskytovali lepšiu podporu zákazníkom a zvyšuje konverzný pomer predaja.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Spoločnosť Quality Unit, LLC sa zaoberá softvérom pre zákaznícku podporu, telefónne systémy VoIP a iné. Poskytuje aj akadémiu a šablóny pre webstránky. Kontaktné informácie sú dostupné na stránke a klienti môžu získať prihlasovacie údaje k softvéru cez emailovú schránku.

Vyplňte polia vlastnými hodnotami pomocou rozhrania API, efektívne používajte vlastný filter či vyhľadávanie alebo používajte pravidlá pre pokročilú automatizáciu pomocou LiveAgent funkcie - Polia kontaktu.

Polia kontaktu

LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory vrátane systémov pre telefónne systémy VoIP, klientských portálov pre správu e-mailov a viac. Môžete si objednať ukážku softvéru, odoberať novinky a získať informácie o všeobecných obchodných podmienkach a zásadách ochrany osobných údajov.

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

VIPTel

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru