Pozrite si, aký je najobľúbenejší spôsob kontaktovania vašej firmy zákazníkmi. LiveAgent vám poskytuje podrobné informácie o každom komunikačnom kanáli: e-mail, live chat, call centrum, kontaktné formuláre, spätná väzba, správy z Facebooku, Tweety… Zabudnite na externé sledovacie aplikácie. Všetko je integrované!
Jednotlivé položky môžu byť triedené podľa oddelení, agentov, značiek a dátumu. Správy kanálov môžu byť exportované do CSV súboru.

Možnosti zobrazenia prehľadu kanálov (stĺpce):
- Kanál
- Odpovede
- Priemerný čas novej odpovede
- Priemerný čas otvorenej odpovede
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Minúty hovoru
- Chatové správy
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Priemerný čas prevzatia chatu
- Priemerný čas chatu
- Nezaradené
- Nezaradené %
- Odmeny
- Odmeny %
- Výčitky
- Výčitky %
- Prichádzajúce správy
- Prichádzajúce hovory
- Dokončené hovory
- Prichádzajúce chaty
- Dokončené chaty.
- Vytvorené tikety
- Vyriešené tikety
Správa kanálov môže zobraziť vaše údaje v týchto typoch grafov:




Použite správy knálov s API.
Použite LiveAgent REST API na získanie hodnôt zo správy kanálov.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
LiveAgent je nástroj na live chat, ktorý nám pomáha zlepšiť služby pre zákazníkov. Mnohí zákazníci a firmy sú spokojní s jeho používaním a vylepšuje to ich produktivitu. LiveAgent podnecuje agentov, aby poskytovali lepšiu podporu zákazníkom a zvyšuje konverzný pomer predaja.