Pozrite si, aký je najobľúbenejší spôsob kontaktovania vašej firmy zákazníkmi. LiveAgent vám poskytuje podrobné informácie o každom komunikačnom kanáli: e-mail, live chat, call centrum, kontaktné formuláre, spätná väzba, správy z Facebooku, Tweety… Zabudnite na externé sledovacie aplikácie. Všetko je integrované!
Jednotlivé položky môžu byť triedené podľa oddelení, agentov, značiek a dátumu. Správy kanálov môžu byť exportované do CSV súboru.
Možnosti zobrazenia prehľadu kanálov (stĺpce):
- Kanál
- Odpovede
- Priemerný čas novej odpovede
- Priemerný čas otvorenej odpovede
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Minúty hovoru
- Chatové správy
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Priemerný čas prevzatia chatu
- Priemerný čas chatu
- Nezaradené
- Nezaradené %
- Odmeny
- Odmeny %
- Výčitky
- Výčitky %
- Prichádzajúce správy
- Prichádzajúce hovory
- Dokončené hovory
- Prichádzajúce chaty
- Dokončené chaty.
- Vytvorené tikety
- Vyriešené tikety
Správa kanálov môže zobraziť vaše údaje v týchto typoch grafov:
Použite správy knálov s API.
Použite LiveAgent REST API na získanie hodnôt zo správy kanálov.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Výhody live chatu a ako ho používať
Spoločnosť LiveAgent ponúka širokú škálu softvéru zákazníckej podpory a telefónnych systémov VoIP, ktoré pomáhajú rásť spoločnostiam prostredníctvom rýchlych a efektívnych riešení pre zákazníkov. Sú tiež k dispozícii s rôznymi komunikačnými kanálmi a poskytujú možnosť personalizovanej ukážky softvéru.
Recenzia IP telefónu rady Cisco 8800
Séria 6800, 7800 a 8800 Cisco IP telefónov ponúka širokú škálu funkcionalít pre zvýšenie produktivity a komunikáciu. Sú vhodné pre podniky rôznych veľkostí a poskytujú pokročilé bezpečnostné riešenia. LiveAgent tiež ponúka širokú škálu softvéru zákazníckej podpory a telefónnych systémov VoIP.