LiveAgent sa zaväzuje k ochrane súkromia, bezpečnosti, splneniu zákonov a transparentnosti. Tento prístup zahŕňa podporu nášho zákazníka v súlade s požiadavkami ochrany dát EÚ, ktoré sú ustanovené všeobecným nariadením o ochrane osobných údajov (“GDPR”), ktoré nadobudne účinnosť 25. mája 2018.
Čítajte viac o dodržaní GDPR LiveAgentom.
Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku
Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.
Spoločnosť Quality Unit ponúka viacero softvérových riešení pre zákaznícku podporu a help desk. Medzi nimi nájdete napríklad telefónne systémy VoIP, softvér prichádzajúceho call centra, klientský portál alebo systém správy sťažností. LiveAgent je jedným z ich produktov a ponúka možnosti integrácie a funkcie na mieru. Spoločnosť sa pyšní oceneniami a množstvom partnerov. Majú aj partnerský program a portál zákazníckej podpory. Na ich webe nájdete aj blog, slovník, šablóny či webináre.