Alternatíva call centra pre predaj a podporu

Zistite, prečo je LiveAgent najlepšou alternatívou call centra na trhu.
  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
  • ✓ Nie je potrebná žiadna platobná karta
  • ✓ Možnosť kedykoľvek zrušiť
Používaný
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hľadáte porovnanie softvéru call centra?

Ste unavení z vašich súčasných nástrojov zákazníckej podpory, pracovných postupov či procesov? Je čas na preskúmanie alternatív call centra! Objavte bohaté možnosti integrácie, automatizáciu, profesionálne funkcie a veľké úspory.

Naše dôkladné porovnanie si posvieti na najobľúbenejšie alternatívy call centra, ich funkcie a hodnotenie zákazníkov tak, aby vám pomohlo nájsť správne riešenie pre vaše podnikanie a odvetvie.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Funkcie Liveagent
Vyskúšajte zadarmo najlepší call center softvér! Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta.
AirCall
Porovnajte AirCall Inc. s LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Porovnajte Zendesk Talk s LiveAgent.
Celkové hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,7 z 5.
4.2
AirCall získal celkové hodnotenie 4,2 z 5 overených používateľov na Capterre.
4.3
RingCentral získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,3 z 5.
4.5
TalkDesk získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
4.3
Zendesk Talk získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,3 z 5.
Jednoduchosť použitia
Hodnotenie jednoduchosti použitia od overených používateľov na Capterra.
4.6
LiveAgent má hodnotenie 4,6 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterre.
4.4
AirCall má hodnotenie 4,4 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterre.
4.3
RingCentral má hodnotenie 4,3 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterre.
4.7
TalkDesk má hodnotenie 4,7 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterra.
4.3
Zendesk Talk má hodnotenie 4,3 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterre.
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených používateľov na Capterra.
4.7
LiveAgent má hodnotenie 4,7 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterra.
4.2
AirCall má hodnotenie 4,2 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterre.
4.4
RingCentral má hodnotenie 4,4 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterra.
4.6
TalkDesk má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterra.
4.2
Zendesk Talk má hodnotenie 4,2 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterre.
Hodnota za peniaze
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.0
AirCall má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,0 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.0
RingCentral má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,0 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.5
TalkDesk má hodnotenie 4,5 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou od overených používateľov na Capterra.
4.1
Zendesk Talk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,1 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac
$39/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$30-$50/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$19.99-$49.99/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
Je potrebné požiadať o cenovú ponuku TalkDesk ponúka individuálne ceny pre každého zákazníka. Požiadajte o cenovú ponuku na ich webovej stránke.
$49-$99/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
Zmiešané call centrum
Call centrum, ktoré možno použiť na uskutočňovanie a prijímanie hovorov pomocou automatickej distribúcie hovorov.
LiveAgent ponúka zmiešané call centrum.
AirCall ponúka zmiešané call centrum.
RingCentral ponúka zmiešané call centrum.
TalkDesk ponúka zmiešané call centrum.
Zendesk Talk ponúka zmiešané call centrum.
Zapisovanie hovorov
Zbierajte a analyzujte objemy hovorov, informácie o volajúcich a výsledky hovorov.
LiveAgent ponúka zaznamenávanie hovorov.
AirCall ponúka zaznamenávanie hovorov.
RingCentral ponúka zaznamenávanie hovorov.
TalkDesk ponúka zaznamenávanie hovorov.
Zendesk Talk ponúka zaznamenávanie hovorov.
Nahrávanie hovorov
Nahrajte si každý uskutočnený alebo prijatý hovor a prehrajte si záznam kedykoľvek.
LiveAgent ponúka nahrávanie hovorov.
AirCall ponúka nahrávanie hovorov.
RingCentral ponúka nahrávanie hovorov.
TalkDesk ponúka nahrávanie hovorov.
Zendesk Talk ponúka nahrávanie hovorov.
Riadenie eskalácie
Upozornenia a eskalácie pre hovory s prioritou založenou na SLA.
LiveAgent má riadenie eskalácie.
AirCall nemá riadenie eskalácie.
RingCentral má riadenie eskalácie.
TalkDesk má riadenie eskalácie.
Zendesk Talk má riadenie eskalácie.
Prichádzajúce call centrum
Call centrum, ktoré je vybavené na prijímanie prichádzajúcich hovorov od zákazníkov.
LiveAgent má prichádzajúce call centrum.
AirCall má prichádzajúce call centrum.
RingCentral má prichádzajúce call centrum.
TalkDesk má prichádzajúce call centrum.
Zendesk Talk má prichádzajúce call centrum.
Interaktívna hlasová odozva (IVR)
Technológia, ktorá umožňuje prichádzajúcim volajúcim navigovať sa v telefónnom systéme predtým, ako sa rozprávajú s ľudským operátorom.
LiveAgent ponúka funkcie IVR.
AirCall ponúka funkcie IVR.
RingCentral ponúka funkcie IVR.
TalkDesk ponúka funkcie IVR.
Zendesk Talk ponúka funkcie IVR.
Manuálny číselník
Základný dialer, ktorý agenti používajú na manuálne vytáčanie čísel zákazníkov jedno po druhom.
LiveAgent ponúka manuálny číselník.
AirCall ponúka manuálny číselník.
RingCentral ponúka manuálny číselník.
TalkDesk ponúka manuálny číselník.
Zendesk Talk ponúka manuálny číselník.
Odchádzajúce call centrum
Call centrum, ktoré je vybavené na uskutočňovanie odchádzajúcich hovorov (od agenta k zákazníkovi).
LiveAgent ponúka odchádzajúce call centrum.
AirCall ponúka odchádzajúce call centrum.
RingCentral ponúka odchádzajúce call centrum.
TalkDesk ponúka odchádzajúce call centrum.
Zendesk Talk ponúka odchádzajúce call centrum.
Prediktívne vytáčanie
Prediktívne vytáčanie automaticky volá čísla, kým nezistí spojenie a potom hovor presmeruje na agenta.
LiveAgent neponúka prediktívne vytáčanie.
AirCall does neponúka prediktívne vytáčanie.
RingCentral ponúka prediktívne vytáčanie.
TalkDesk ponúka prediktívne vytáčanie.
Zendesk Talk ponúka prediktívne vytáčanie.
Progresívne vytáčanie
Progresívny dialer je automatizovaný vytáčací systém, ktorý pred vytáčaním telefónneho čísla prezentuje kontaktné informácie zákazníka agentovi.
LiveAgent neponúka progresívne vytáčanie.
AirCall neponúka progresívne vytáčanie.
RingCentral ponúka progresívne vytáčanie.
TalkDesk ponúka progresívne vytáčanie.
Zendesk Talk ponúka progresívne vytáčanie.
Správa frontu
Systém, ktorý sa používa na správu frontov hovorov.
LiveAgent ponúka správu frontu hovorov.
AirCall ponúka správu frontu hovorov.
RingCentral ponúka správu frontu hovorov.
TalkDesk ponúka správu frontu hovorov.
Zendesk Talk ponúka správu frontu hovorov.
Chat v reálnom čase
Natívna miniaplikácia živého chatu, ktorú je možné nasadiť na vašu stránku a použiť na komunikáciu s návštevníkmi vašich webových stránok v reálnom čase.
LiveAgent ponúka chat v reálnom čase.
AirCall neponúka chat v reálnom čase.
RingCentral ponúka chat v reálnom čase.
TalkDesk ponúka chat v reálnom čase.
Zendesk Talk ponúka chat v reálnom čase.
Prehľady/analytika
Analytický panel, ktorý vám umožňuje vytvárať prehľady výkonnosti.
LiveAgent ponúka prehľady a analýzy.
AirCall ponúka prehľady a analýzy.
RingCentral ponúka prehľady a analýzy.
TalkDesk ponúka prehľady a analýzy.
Zendesk Talk ponúka prehľady a analýzy.

Aj vaši obľúbenci používajú našu alternatívu call centra

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Bezkonkurenčná úspora na hardvére a medzinárodných hovorov

LiveAgent ako webové call centrum je nákladovo efektívne riešenie pre miestne a medzinárodné prichádzajúce a odchádzajúce hovory.Neexistujú žiadne skryté platby za použitie ani ďalšie poplatky.

Neustále pridávame nové funkcie a vylepšujeme náš softvér, takže vaše virtuálne call centrum bude vždy vybavené najnovšou technológiou – zadarmo.

Cenovo dostupné, spoľahlivé a ľahko použiteľné riešenie

Prejdite na našu alternatívu call centra ešte dnes. Začnite telefonovať a prijímať hovory v priebehu niekoľkých minút. Jednoducho si vyberte poskytovateľa VoIP, nastavte svoje zariadenia a ste pripravení. Také jednoduché!

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesionálna alternatíva call centra

Kto hovorí, že alternatívy call centra nemôžu byť profesionálne? LiveAgent ponúka bohaté možnosti integrácií, prvotriedne zabezpečenie a profesionálne funkcie, ako sú IVR, ACD, odovzdávanie hovorovautomatické spätné volania.

Stvorený pre malé aj veľké podniky

LiveAgent je dokonalou alternatívou call centra pre podnikateľov, začínajúce podniky, malé a stredné podniky alebo dokonca nadnárodné korporácie. Softvér je stopercentne prispôsobiteľný, škálovateľný a svižne sa adaptuje vašim potrebám, či už ho používate na domácu podporu alebo na vzdialený predaj.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Žiadne ďalšie poplatky za prevolané minúty

Nebaví vás už platiť za každú jednu funkciu, ktorá navyše častokrát stojí celý majland? Plaťte iba za použitie v reálnom čase! Žiadne skryté platby, žiadne ďalšie poplatky za prevolané minúty a žiadne poplatky za uloženie. To je naša cesta, cesta LiveAgent!

Kontextovo bohatý

Poskytnite svojim agentom plynulé prechody medzi odpovedaním na hovory a hľadaním dôležitých údajov o zákazníkoch. LiveAgent uľahčuje vyhľadanie všetkých kontextových informácií o ceste a skúsenosti zákazníka k vyriešeniu problému od začiatku do konca vďaka nášmu .

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Všetky komunikačné kanály pod jednou strechou

Najlepšie alternatívy call centra ponúkajú intuitívne používateľské rozhranie s jednoduchou plochou, ktorá prehľadne organizuje interakcie so zákazníkmi z viacerých komunikačných kanálov, ako sú live chat, sociálne médiá, e-mail a zákaznícke portály.

Perfektný na vytváranie nezabudnuteľných zážitkov

Chcete pre svojich zákazníkov urobiť krok navyše? Urobte z toho rande! Naša funkcia vám umožňuje navigovať vašich zákazníkov zložitými problémami kombináciou live chatu, videa a online sledovania návštevníkov. Až teraz je to kompletný zákaznícky servis!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Cítite sa zaseknutý?

Naša alternatíva call centra ponúka bezplatné rozhovory a hovory priamo v aplikácii. Zavolajte kolegovi, kedykoľvek potrebujete pomocnú ruku alebo máte otázku.

Len niekoľko ďalších dôvodov, prečo je LiveAgent najlepšou alternatívou call centra

Ušetrite viac s LiveAgentom

Pozrite sa, ako sa softvéru call centra LiveAgenta darí v porovnaní s konkurenciou, a získajte to správne riešenie volania pre vašu firmu

Naši zákazníci to dokážu povedať najlepšie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Súvisiace článkyCall centrum alternatívy
Sledujte, koľko času vaši agenti trávia pri riešení problémov a komunikácii s klientmi. Správa o čase sa generuje automaticky a je vždy aktívna.

Časový prehľad

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centra s rôznymi funkciami vrátane live chatu a analytiky. Poskytuje aj možnosti zvýšenia rýchlosti odpovedania a alternatívne možnosti. Vytvorte si bez záväzkov 30-dňovú skúšobnú verziu.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Naplánujte si ukážku softvéru

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Naplánujte si ukážku softvéru
Start Free Trial x