Ste unavení z vašich súčasných nástrojov zákazníckej podpory, pracovných postupov či procesov? Je čas na preskúmanie alternatív call centra! Objavte bohaté možnosti integrácie, automatizáciu, profesionálne funkcie a veľké úspory.
Naše dôkladné porovnanie si posvieti na najobľúbenejšie alternatívy call centra, ich funkcie a hodnotenie zákazníkov tak, aby vám pomohlo nájsť správne riešenie pre vaše podnikanie a odvetvie.
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
LiveAgent ako webové call centrum je nákladovo efektívne riešenie pre miestne a medzinárodné prichádzajúce a odchádzajúce hovory. Neexistujú žiadne skryté platby za použitie ani ďalšie poplatky.
Neustále pridávame nové funkcie a vylepšujeme náš softvér, takže vaše virtuálne call centrum bude vždy vybavené najnovšou technológiou – zadarmo.
Prejdite na našu alternatívu call centra ešte dnes. Začnite telefonovať a prijímať hovory v priebehu niekoľkých minút. Jednoducho si vyberte poskytovateľa VoIP, nastavte svoje zariadenia a ste pripravení. Také jednoduché!
Kto hovorí, že alternatívy call centra nemôžu byť profesionálne? LiveAgent ponúka bohaté možnosti integrácií, prvotriedne zabezpečenie a profesionálne funkcie, ako sú IVR, ACD, odovzdávanie hovorov a automatické spätné volania.
LiveAgent je dokonalou alternatívou call centra pre podnikateľov, začínajúce podniky, malé a stredné podniky alebo dokonca nadnárodné korporácie. Softvér je stopercentne prispôsobiteľný, škálovateľný a svižne sa adaptuje vašim potrebám, či už ho používate na domácu podporu alebo na vzdialený predaj.
Nebaví vás už platiť za každú jednu funkciu, ktorá navyše častokrát stojí celý majland? Plaťte iba za použitie v reálnom čase! Žiadne skryté platby, žiadne ďalšie poplatky za prevolané minúty a žiadne poplatky za uloženie. To je naša cesta, cesta LiveAgent!
Poskytnite svojim agentom plynulé prechody medzi odpovedaním na hovory a hľadaním dôležitých údajov o zákazníkoch. LiveAgent uľahčuje vyhľadanie všetkých kontextových informácií o ceste a skúsenosti zákazníka k vyriešeniu problému od začiatku do konca vďaka nášmu integrovanému CRM systému.
Najlepšie alternatívy call centra ponúkajú intuitívne používateľské rozhranie s jednoduchou plochou, ktorá prehľadne organizuje interakcie so zákazníkmi z viacerých komunikačných kanálov, ako sú live chat, sociálne médiá, e-mail a zákaznícke portály.
Chcete pre svojich zákazníkov urobiť krok navyše? Urobte z toho rande! Naša funkcia videohovoru vám umožňuje navigovať vašich zákazníkov zložitými problémami kombináciou live chatu, videa a online sledovania návštevníkov. Až teraz je to kompletný zákaznícky servis!
Naša alternatíva call centra ponúka bezplatné rozhovory a hovory priamo v aplikácii. Zavolajte kolegovi, kedykoľvek potrebujete pomocnú ruku alebo máte otázku.
LiveAgent ponúka natívne integrácie s Facebookom, Instagramom, Messengerom, Twitterom a Viberom.
Roman Bosch
Partly
Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
Matt Janaway
The Workplace Depot
LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
Catana Alexandru
Websignal
Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
Sissy Böttcher
Study Portals
Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
Peter Koning
TypoAssassin
Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
Aranzazu F
Factorchic
Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
Alexandra Danišová
Nay
LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
David Chandler
Volterman
Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
Viete čo majú spoločné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Let's put an end to bad service with help desk software
Poskytnite svojim agentom informácie a pomocné nástroje pre zabezpečenie dôkladnej a prispôsobenej zákazníckej služby. Analyzujte odpovede v jednom mieste.
Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Bezproblémovýhelp desk softvér
Bezproblémový help desk softvér s viac ako 130 funkciami a 200 integráciami. LiveAgent je ideálny pre všetky kanály a pomáha zvýšiť zárobky o 48%.
Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát
Zistite, aké benefity poskytuje náš help desk softvér a naplánujte si online telefonát - ukážku LiveAgent softvéru s jedným z našich špecialistov už dnes.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch