Tlačidlo live chatu je ikona umiestnená niekde na vašom webe, ktorá umožňuje zákazníkom komunikovať s podporným tímom v reálnom čase. Toto umožní vašim agentom rýchlo a efektívne vyriešiť požiadavky zákazníkov. Tlačidlo live chatu môže zvýšiť zisk spoločnosti, spokojnosť zákazníkov, udržanie zákazníkov, spokojnosť agentov a omnoho viac.
Svoje tlačidlo pre chat môžete prispôsobiť, aby sa lepšie hodilo na vašu stránku a celkovo k vašej značke. LiveAgent dokonca ponúka možnosť nastaviť animáciu tlačidla pre chat, ktorá priláka pozornosť návštevníkov vašej webovej stránky už na prvý pohľad. Live chat pre používateľov webových stránok ho môže čo najlepšie využiť prispôsobením tlačidla chatu.

Ak by ste chceli zistiť viac o ďalších funkciách na zlepšenie vašej zákazníckej služby, pozrite si náš článok o helpdesk softvéri.
Najčastejšie kladené otázky
Čo je tlačidlo chatu?
Tlačidlo live chatu je ikona, ktorá sa nachádza na vašej webovej stránke a umožňuje zákazníkom vašej spoločnosti kontaktovať zákaznícku podporu. Vzhľadom k tomu, že live chat umožňuje kontakt v reálnom čase, máme šancu rýchlo reagovať na našich klientov.
Kde by malo byť umiestnené tlačidlo na chat?
Tlačidlo na live chat by malo byť umiestnené na každej stránke vašej webovej stránky na viditeľnom mieste. Klient by s ním nemal mať žiadny problém ho nájsť. Vďaka tomu môže klient rýchlo získať odpoveď na otázku, ktorá ho trápi.
Môžete v LiveAgente personalizovať tlačidlo chatu?
Live chat vám umožní rýchlo zodpovedať otázky zákazníkov. Tlačidlo chatu, ktoré by malo byť na vašej stránke, by malo byť prispôsobené tomuto účelu. V LiveAgente máte možnosť tlačidlo personalizovať. Prejdite do sekcie Konfigurácie > Chat > Tlačidlá chatu a kliknite na vytvorenie, uvidíte možnosť vytvorenia tlačidla. Môžete si vybrať z dostupných štýlov: rečnícka bublina, bočný, rohový alebo integrovaný. Môžete tiež vytvoriť vlastné tlačidlo tým, že nahráte obrázok alebo napíšete vlastný kód. V nasledujúcom okne môžete zmeniť text, polohu a farby tlačidiel.
Funkcia príloh v LiveAgente umožňuje používateľom pripájať súbory, ako sú snímky obrazovky alebo dokumenty, ku tiketom, live chatom a kontaktným formulárom. Používatelia môžu tiež zdieľať súbory kliknutím na tlačidlo Priložiť. Podporované typy súborov sú JPG, PNG, PDF, Doc, Txt, Py, Mp4 a GIF. Limity veľkosti súborov sú obmedzené na 128 MB pre každú prílohu. Drag and drop funkcia je k dispozícii vo všetkých oblastiach. Keďže e-mailové klienty zvyčajne neprijímajú súbory väčšie ako 20 MB, odporúča sa používať menšie súbory. Obohatenie článkov bázy znalostí prílohami ich zlepší a zníži množstvo prijatých tiketov. LiveAgent ponúka ďalšie funkcie ako CRM a live chat.