Tlačidlo live chatu je ikona umiestnená niekde na vašom webe, ktorá umožňuje zákazníkom komunikovať s podporným tímom v reálnom čase. Toto umožní vašim agentom rýchlo a efektívne vyriešiť požiadavky zákazníkov. Tlačidlo live chatu môže zvýšiť zisk spoločnosti, spokojnosť zákazníkov, udržanie zákazníkov, spokojnosť agentov a omnoho viac.
Svoje tlačidlo pre chat môžete prispôsobiť, aby sa lepšie hodilo na vašu stránku a celkovo k vašej značke. LiveAgent dokonca ponúka možnosť nastaviť animáciu tlačidla pre chat, ktorá priláka pozornosť návštevníkov vašej webovej stránky už na prvý pohľad. Live chat pre používateľov webových stránok ho môže čo najlepšie využiť prispôsobením tlačidla chatu.

Ak by ste chceli zistiť viac o ďalších funkciách na zlepšenie vašej zákazníckej služby, pozrite si náš článok o helpdesk softvéri.
Frequently asked questions
Čo je tlačidlo chatu?
Tlačidlo live chatu je ikona, ktorá sa nachádza na vašej webovej stránke a umožňuje zákazníkom vašej spoločnosti kontaktovať zákaznícku podporu. Vzhľadom k tomu, že live chat umožňuje kontakt v reálnom čase, máme šancu rýchlo reagovať na našich klientov.
Kde by malo byť umiestnené tlačidlo na chat?
Tlačidlo na live chat by malo byť umiestnené na každej stránke vašej webovej stránky na viditeľnom mieste. Klient by s ním nemal mať žiadny problém ho nájsť. Vďaka tomu môže klient rýchlo získať odpoveď na otázku, ktorá ho trápi.
Môžete v LiveAgente personalizovať tlačidlo chatu?
Live chat vám umožní rýchlo zodpovedať otázky zákazníkov. Tlačidlo chatu, ktoré by malo byť na vašej stránke, by malo byť prispôsobené tomuto účelu. V LiveAgente máte možnosť tlačidlo personalizovať. Prejdite do sekcie Konfigurácie > Chat > Tlačidlá chatu a kliknite na vytvorenie, uvidíte možnosť vytvorenia tlačidla. Môžete si vybrať z dostupných štýlov: rečnícka bublina, bočný, rohový alebo integrovaný. Môžete tiež vytvoriť vlastné tlačidlo tým, že nahráte obrázok alebo napíšete vlastný kód. V nasledujúcom okne môžete zmeniť text, polohu a farby tlačidiel.
Poznámka experta
<p>Tlačidlo chatu je skvelým spôsobom interakcie so zákazníkmi. Poskytuje rýchlu a efektívnu zákaznícku podporu a môže zvýšiť spokojnosť a vernosť zákazníkov.</p>

Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.