Partner
Magenta je komplexný poskytovateľ telekomunikačných služieb v Rakúsku. Spoločnosť funguje od roku 1996 a každým dňom sa zdokonaľuje s jediným cieľom, spokojnými zákazníkmi. Pretože spoločnosť Magenta poskytuje aj služby VoIP, LiveAgent uzavrel partnerstvo so spoločnosťou, aby zabezpečil ľahkú integráciu VoIP.

Koľko stojí integrácia Magenta s LiveAgentom?
LiveAgent poskytuje bezplatnú integráciu s Magenta VoIP. Berte však na zreteľ, že Magenta si za svoje služby účtuje individuálne poplatky.
Ako môžete integrovať Magenta do LiveAgent?
1. Získajte číslo Magenta VoIP
2. Prejdite na Konfiguráci > Hovor > Čísla

3. Vyplňte požadované informácie
Aké sú výhody Magenta?
- zlepšená skúsenosť zákazníkov
- cenovo efektívne riešenie
- vysoko spoľahlivé riešenie
Chcete sa dozvedieť viac? Pozrite si video o softvéri call centra nižšie.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently asked questions
Čo je Magenta?
Magenta je poskytovateľom VoIP od roku 1996.
Ako môžete prepojiť Magentu a LiveAgent?
Prihláste sa do LiveAgentu > Prejdite na hovory > Čísla. Vyberte Všeobecné > Pridať požadované informácie.
Koľko stojí integrácia Magenty?
Ak by ste chceli prepojiť Magentu VoIP s LiveAgentom, nebudú vám účtované žiadne ďalšie poplatky.
Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta
The article outlines steps to improve conversion rates on a website, starting with reassessing the current offerings to ensure they are valuable to the target audience. It also suggests optimizing the website by trying new elements through A/B testing and using strong call-to-action elements. Checking the placement of headers and buttons/forms and ensuring proper display on mobile devices is also important. Additional tips include lowering prices, improving functionality, and offering free shipping to create an irresistible offer.
LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom s excelentným live chatom, tiketovacím systémom a automatizáciou. Analyzujú sa rôzne metriky ako čas odpovede, riešenia a hodnotenie zákazníkov prostredníctvom analytickej prehľadu. Podpora je viditeľná iba pre administrátorov a môže byť filtrovaná podľa rôznych časových období. LiveAgent umožňuje viacero možností prezentácie údajov vrátane grafov a exportu do formátu CSV. GDPR je všeobecnou smernicou o ochrane osobných údajov v EÚ s cieľom zvýšiť ich ochranu. Eon poskytuje odporúčania. LiveAgent je hlboko prepojený s portálom zákazníckej podpory a ďalšími softvérami. Podpora je poskytovaná pre rôzne softvéry zákazníckej podpory začínajúcich podnikov.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
Podnikom sa odporúča investovať do vhodného help desk softvéru na zlepšenie marketingovej stratégie a plnohodnotnej zákazníckej podpory prostredníctvom sociálnych sietí. LiveAgent je osvedčeným softvérom s neobmedzeným počtom účtov na rôznych platformách sociálnych médií. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta.