Je dôležité, aby vaša spoločnosť pôsobila profesionálne v mnohých aspektoch, medzi ktoré rozhodne patrí aj e-mailová komunikácia. Preposielanie e-mailov sa na prvý pohľad nemusí zdať ako TOP priorita v procese budovania značky a jej prezentácie zákazníkom, no v konečnom dôsledku môže priniesť veľké benefity. Verili by ste e-mailom, ktoré nevyzerajú profesionálne a oficiálne? Väčšina ľudí pravdepodobne nie, a to je práve jedným z dôvodov, prečo je preposielanie e-mailov dôležitým pilierom help desk softvéru.

Ako funguje preposielanie e-mailov?
Keď si vytvoríte váš LiveAgent účet (napríklad vasadomena.ladesk.com), e-mailová schránka, ktorá má tvar support@vasadomena.ladesk.com vám bude automaticky priradená. Akýkoľvek e-mail odoslaný do tejto e-mailovej schránky bude automaticky konvertovaný na tiket.
V skratke povedané vám funkcia preposielania e-mailov umožní odpovedať na e-maily okamžite (prostredníctvom mailového serveru, ktorý využíva meno vašej domény) namiesto toho, aby ste museli na každý e-mail čakať, kým bude fetchnutý a stiahnutý do schránky prichádzajúcej pošty. Toto všetko je možné dosiahnuť prostredníctvom správnych DNS nastavení, TXT SPF vstupov či využitím vlastného SMTP serveru.
Krátka príručka nastavenia preposielania e-mailov

Tu sa môžete dozvedieť, ako si nastaviť preposielanie e-mailov do LiveAgenta:
- Prihláste sa do LiveAgenta
- Kliknite na Nastavenia (ozubené koliesko na ľavom paneli)
- Kliknite na E-mail
- Kliknite na E-mailové účty
- Kliknite na Pridať e-mailový účet
- Vyberte Ostatné
- Kliknite na Nastaviť preposielanie e-mailov
- Zadajte e-mailovú adresu, z ktorej si chcete nastaviť preposielanie
- Prejdite do nastavení svojej e-mailovej schránky a nastavte si adresu preposielania na support@mail.vasadomena.ladesk.com. Ak neviete, ako presne na to, kontaktuje svojho server admina alebo hostingovú spoločnosť, aby vám nastavili preposielanie za vás.
- Vyberte si spôsob odosielania. V tomto kroku sa musíte rozhodnúť či chcete na odosielanie e-mailov využívať naše servre, alebo svoj vlastný SMTP protokol. Odporúčame však, aby ste si v procese nastavenia zvolili práve vlastný SMTP protokol, nakoľko naše servre môžu byť blokované niektorými poskytovateľmi služieb kvôli veľkému množstvu odosielaných e-mailov. Ak sa rozhodnete pre naše servre, budete si musieť dodatočne nastaviť SPF záznamy vo svojej mailovej doméne.
- Ak ste ukončili nastavenia, je dôležité kliknúť na tlačidlo Uložiť. Systém sa následne pokúsi odoslať testovací e-mail z novo pridanej mailovej adresy pomocou nastavení, ktoré ste si v procese vybrali. Hlavným zmyslom testu je potvrdiť správnosť fungovania preposielania e-mailov do LiveAgenta.
Články bázy znalostí
Pre viac informácií, riešenie problémov či inštrukcie ohľadom nastavenia SPF DNS, si pozrite náš článok v báze znalostí týkajúci sa preposielania e-mailov.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.