Je dôležité, aby vaša spoločnosť pôsobila profesionálne v mnohých aspektoch, medzi ktoré rozhodne patrí aj e-mailová komunikácia. Preposielanie e-mailov sa na prvý pohľad nemusí zdať ako TOP priorita v procese budovania značky a jej prezentácie zákazníkom, no v konečnom dôsledku môže priniesť veľké benefity. Verili by ste e-mailom, ktoré nevyzerajú profesionálne a oficiálne? Väčšina ľudí pravdepodobne nie, a to je práve jedným z dôvodov, prečo je preposielanie e-mailov dôležitým pilierom help desk softvéru.

Ako funguje preposielanie e-mailov?
Keď si vytvoríte váš LiveAgent účet (napríklad vasadomena.ladesk.com), e-mailová schránka, ktorá má tvar support@vasadomena.ladesk.com vám bude automaticky priradená. Akýkoľvek e-mail odoslaný do tejto e-mailovej schránky bude automaticky konvertovaný na tiket.
V skratke povedané vám funkcia preposielania e-mailov umožní odpovedať na e-maily okamžite (prostredníctvom mailového serveru, ktorý využíva meno vašej domény) namiesto toho, aby ste museli na každý e-mail čakať, kým bude fetchnutý a stiahnutý do schránky prichádzajúcej pošty. Toto všetko je možné dosiahnuť prostredníctvom správnych DNS nastavení, TXT SPF vstupov či využitím vlastného SMTP serveru.
Krátka príručka nastavenia preposielania e-mailov

Tu sa môžete dozvedieť, ako si nastaviť preposielanie e-mailov do LiveAgenta:
- Prihláste sa do LiveAgenta
- Kliknite na Nastavenia (ozubené koliesko na ľavom paneli)
- Kliknite na E-mail
- Kliknite na E-mailové účty
- Kliknite na Pridať e-mailový účet
- Vyberte Ostatné
- Kliknite na Nastaviť preposielanie e-mailov
- Zadajte e-mailovú adresu, z ktorej si chcete nastaviť preposielanie
- Prejdite do nastavení svojej e-mailovej schránky a nastavte si adresu preposielania na support@mail.vasadomena.ladesk.com. Ak neviete, ako presne na to, kontaktuje svojho server admina alebo hostingovú spoločnosť, aby vám nastavili preposielanie za vás.
- Vyberte si spôsob odosielania. V tomto kroku sa musíte rozhodnúť či chcete na odosielanie e-mailov využívať naše servre, alebo svoj vlastný SMTP protokol. Odporúčame však, aby ste si v procese nastavenia zvolili práve vlastný SMTP protokol, nakoľko naše servre môžu byť blokované niektorými poskytovateľmi služieb kvôli veľkému množstvu odosielaných e-mailov. Ak sa rozhodnete pre naše servre, budete si musieť dodatočne nastaviť SPF záznamy vo svojej mailovej doméne.
- Ak ste ukončili nastavenia, je dôležité kliknúť na tlačidlo Uložiť. Systém sa následne pokúsi odoslať testovací e-mail z novo pridanej mailovej adresy pomocou nastavení, ktoré ste si v procese vybrali. Hlavným zmyslom testu je potvrdiť správnosť fungovania preposielania e-mailov do LiveAgenta.
Články bázy znalostí
Pre viac informácií, riešenie problémov či inštrukcie ohľadom nastavenia SPF DNS, si pozrite náš článok v báze znalostí týkajúci sa preposielania e-mailov.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
LiveAgent je softvér pre správu e-mailov s cenníkom, funkciami integrácie, alternatívami a podporou. Produkt ponúka aj portál zákazníckej podpory a systém správy sťažností. Spoločnosť získala ocenenia a certifikáty a má partnerský program. LiveAgent poskytuje osobné údaje GDPR a ponúka bezpečnostnú politiku.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.