Preposielanie e-mailov

Je dôležité, aby vaša spoločnosť pôsobila profesionálne v mnohých aspektoch, medzi ktoré rozhodne patrí aj e-mailová komunikácia. Preposielanie e-mailov sa na prvý pohľad nemusí zdať ako TOP priorita v procese budovania značky a jej prezentácie zákazníkom, no v konečnom dôsledku môže priniesť veľké benefity. Verili by ste e-mailom, ktoré nevyzerajú profesionálne a oficiálne? Väčšina ľudí pravdepodobne nie, a to je práve jedným z dôvodov, prečo je preposielanie e-mailov dôležitým pilierom help desk softvéru.

Preposielajte si e-maily do vášho LiveAgent účtu
Preposielajte si e-maily do vášho LiveAgent účtu

Ako funguje preposielanie e-mailov?

Keď si vytvoríte váš LiveAgent účet (napríklad vasadomena.ladesk.com), e-mailová schránka, ktorá má tvar support@vasadomena.ladesk.com vám bude automaticky priradená. Akýkoľvek e-mail odoslaný do tejto e-mailovej schránky bude automaticky konvertovaný na tiket.

V skratke povedané vám funkcia preposielania e-mailov umožní odpovedať na e-maily okamžite (prostredníctvom mailového serveru, ktorý využíva meno vašej domény) namiesto toho, aby ste museli na každý e-mail čakať, kým bude fetchnutý a stiahnutý do schránky prichádzajúcej pošty. Toto všetko je možné dosiahnuť prostredníctvom správnych DNS nastavení, TXT SPF vstupov či využitím vlastného SMTP serveru.

Pridanie e-mailového účtu
Preposielanie e-mailov

Krátka príručka nastavenia preposielania e-mailov

Pripojenie e-mailových účtov

Tu sa môžete dozvedieť, ako si nastaviť preposielanie e-mailov do LiveAgenta:

  1. Prihláste sa do LiveAgenta
  2. Kliknite na Nastavenia (ozubené koliesko na ľavom paneli)
  3. Kliknite na E-mail
  4. Kliknite na E-mailové účty
  5. Kliknite na Pridať e-mailový účet
  6. Vyberte Ostatné
  7. Kliknite na Nastaviť preposielanie e-mailov
  8. Zadajte e-mailovú adresu, z ktorej si chcete nastaviť preposielanie
  9. Prejdite do nastavení svojej e-mailovej schránky a nastavte si adresu preposielania na support@mail.vasadomena.ladesk.com. Ak neviete, ako presne na to, kontaktuje svojho server admina alebo hostingovú spoločnosť, aby vám nastavili preposielanie za vás.
  10. Vyberte si spôsob odosielania. V tomto kroku sa musíte rozhodnúť či chcete na odosielanie e-mailov využívať naše servre, alebo svoj vlastný SMTP protokol. Odporúčame však, aby ste si v procese nastavenia zvolili práve vlastný SMTP protokol, nakoľko naše servre môžu byť blokované niektorými poskytovateľmi služieb kvôli veľkému množstvu odosielaných e-mailov. Ak sa rozhodnete pre naše servre, budete si musieť dodatočne nastaviť SPF záznamy vo svojej mailovej doméne.
  11. Ak ste ukončili nastavenia, je dôležité kliknúť na tlačidlo Uložiť. Systém sa následne pokúsi odoslať testovací e-mail z novo pridanej mailovej adresy pomocou nastavení, ktoré ste si v procese vybrali. Hlavným zmyslom testu je potvrdiť správnosť fungovania preposielania e-mailov do LiveAgenta.
Preposielanie-funkcia-LiveAgent
Nastavenie preposielania

Články bázy znalostí

Pre viac informácií, riešenie problémov či inštrukcie ohľadom nastavenia SPF DNS, si pozrite náš článok v báze znalostí týkajúci sa preposielania e-mailov.

Forward emails at light speed

Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru