LiveAgent ponúka možnosť pridať odkaz na online históriu tiketov do vašich odoslaných e-mailov.

Overenie prístupu do online histórie tiketov:
- Ak je zapnuté, na čítanie histórie tiketov bude potrebné prihlásenie.
- Ak je vypnuté, ktokoľvek môže čítať históriu tiketov.
Ako vyzerá online história tiketov:

Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.
Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s rôznymi funkciami ako telefónne systémy VoIP, call centrum, a help desk pre začínajúce podniky. Firma ponúka bezpečné a GDPR-kompatibilné riešenia pre ochranu osobných údajov a má viacero ocenení aj partnerov. Registrácia do softvéru je rýchla a účet je zaslaný do emailovej schránky, pričom práve sa vytvára informačná tabuľa LiveAgent. Live chatovanie sa stalo bežnou formou komunikácie s nižšou priemernou čakacou dobou, možnosťou multitaskingu a zníženým počtom tiketov.