Používateľská chyba

Čo je používateľská chyba?

Problémy, ktoré vznikajú na strane používateľa, sa nazývajú používateľské chyby. Ak softvér funguje správne bez chyby v systémových nastaveniach alebo iných chýb v počítačovom programe, je tu možnosť, že používateľ nepracuje so softvérom tak, ako bol zamýšľaný.

Ak narazíte na používateľskú chybu na vašej strane, pokúste sa vyriešiť problém alebo môžete priamo kontaktovať profesionálov zákazníckej podpory. Ak máte podozrenie, že váš kód môže byť chybný, mali by ste ho znova otestovať a skontrolovať, aby ste našli zdroj vašich problémov.

Najčastejšie kladené otázky

Čo je používateľská chyba?

Chyba používateľa je ľudská chyba v počítačovom systéme pri interakcii s počítačom.

Ako zistiť používateľskú chybu?

Chybu používateľa možno zistiť pomocou sledovacieho softvéru, ako aj analýzou vašich vedomostí o tom, čo používateľ urobil.

Aký je najlepší spôsob, ako pristupovať k chybám používateľov?

Najlepším prístupom k chybe používateľa je, že sa stala z konkrétneho dôvodu a problém môžete jednoducho vyriešiť analýzou toho, čo používateľ urobil.

Späť na glosár Vytvorte si účet zdarma

Poznámka experta

Používateľská chyba je problém na strane používateľa pri interakcii s počítačom. Najlepším spôsobom riešenia je analýza toho, čo používateľ urobil.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.

Presuňte súbory napr. obrázky, hudbu, video alebo dokumenty prostredníctvom drag & drop priamo do vašich tiketov v systéme LiveAgent. Je to také ľahké. Prečítajte si o tom viac.

Prílohy

Presuňte súbory napr. obrázky, hudbu, video alebo dokumenty prostredníctvom drag & drop priamo do vašich tiketov v systéme LiveAgent. Je to také ľahké. Prečítajte si o tom viac.

Presuňte súbory napr. obrázky, hudbu, video alebo dokumenty prostredníctvom drag & drop priamo do vašich tiketov v systéme LiveAgent. Je to také ľahké. Prečítajte si o tom viac.

Prílohy

Funkcia príloh v LiveAgente umožňuje používateľom pripájať súbory, ako sú snímky obrazovky alebo dokumenty, ku tiketom, live chatom a kontaktným formulárom. Používatelia môžu tiež zdieľať súbory kliknutím na tlačidlo Priložiť. Podporované typy súborov sú JPG, PNG, PDF, Doc, Txt, Py, Mp4 a GIF. Limity veľkosti súborov sú obmedzené na 128 MB pre každú prílohu. Drag and drop funkcia je k dispozícii vo všetkých oblastiach. Keďže e-mailové klienty zvyčajne neprijímajú súbory väčšie ako 20 MB, odporúča sa používať menšie súbory. Obohatenie článkov bázy znalostí prílohami ich zlepší a zníži množstvo prijatých tiketov. LiveAgent ponúka ďalšie funkcie ako CRM a live chat.

Ukladajte údaje o zákazníkoch a uchovávajte informácie vo svojich tiketoch s Prehľadmi tiketov/zákazníkov (CRM). Takto môžete byť vždy pripraviť a informovaní.

Prehľady tiketov/zákazníkov (CRM)

Ukladajte údaje o zákazníkoch a uchovávajte informácie vo svojich tiketoch s Prehľadmi tiketov/zákazníkov (CRM). Takto môžete byť vždy pripraviť a informovaní.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..