Nespočet možností zlepšiť sa s jediným nástrojom

Monitorujte sociálne siete pomocou LiveAgent.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
Využívané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?

Ak stále nepoužívate nástroj na monitoring sociálnych sietí, je čas si ho zaobstarať.

Monitorovanie sociálnych sietí je o tom, čo sa online hovorí o vašom biznise. Sledujte, čo si vaši zákazníci myslia, získajte prehľad nad konkurenciou alebo zodpovedajte otázky od potencionálnych zákazníkov.

Monitorovanie sociálnych sietí je potrebné!

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Definition of social listening tools

Čo je monitorovanie sociálnych sietí?

Monitorovanie sociálnych sietí je proces prehliadania digitálnych konverzácií alebo zmienok o vašej značke.

Ide o efektívnu stratégiu, ktorá vám zaručí pravdivé recenzie o tom, čo si zákazníci skutočne myslia o vašej značke, biznise, produktoch alebo službách.

LiveAgent a monitorovanie sociálnych sietí

LiveAgent spája všetky vaše sociálne siete, komentáre, správy a zmienky o vašom biznise priamo do našej služby.

LiveAgent suitable tool for social listening

Prečo je monitorovanie sociálnych sietí dôležité?

Woman on phone in shopping cart

Proaktívne riešenie problémov

Nástroje na monitoring sociálnych sietí sú skvelé na proaktívne riešenie problémov. Vyriešte podnety nespokojných zákazníkov skôr, ako sa stanú virálnymi a poškodia vám dobré meno.

Feedback & suggestions

Používajte pozitívne zmienky ako referencie

Monitorovanie sociálnych sietí nie je len o zlých skúsenostiach. Prezentujte pozitíva, ktoré by mali zákazníci vedieť o vašom biznise.

Learn from customer analytics and insights

Získajte prehľad o spokojnosti zákazníkov

Monitoring sociálnych sietí je skvelým nástrojom, ktorý vám poskytne celkový prehľad o tom, čo sa o vašom biznise hovorí online. Zistíte, čo hovoria nielen vaši zákazníci, ale aj vaša konkurencia.

Real-time customer support

Jednoduchá komunikácia so zákazníkmi

Odpovedajte na Tweety, správy z Facebooku či Instagram komentáre priamo z vášho nástroja na monitoring sociálnych sietí. Nestrácajte čas zbytočným prihlasovaním sa do niekoľkých účtov.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Monitorovanie Facebooku

Nástroj na monitoring sociálnych sietí zjednodušuje prístup ku všetkým správam a komentárom z Facebooku. Všetko uvidíte v hlavnom paneli LiveAgenta, odkiaľ môžete jednoducho odpovedať, lajkovať alebo vytvárať nové posty.

Monitorovanie Twitteru

Sledujte kľúčové slová a reagujte na tweety, v ktorých je spomenutý váš účet. Vďaka nášmu monitoringu Twitteru vám neunikne žiadna zmienka o vašej spoločnosti.

Jednoducho si nastavíte kľúčové slová pre sledovanie a všetky tweety obsahujúce dané slová sa automatický uložia do služby LiveAgent vo forme tiketov.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Monitorovanie Instagramu

Všetky komentáre vytvorené pod vašimi príspevkami a zmienky vášho účtu budú automatický preposlané do systému LiveAgent. Reagujte priamo z LiveAgenta bez neustáleho sledovania notifikácií.

LiveAgent zoradí všetky podnety podľa dôležitosti a času.

Viac ako len monitorovací systém

Tiketovanie

Prijímajte všetky podnety z viacerých komunikačných kanálov do jednej zdieľanej pošty.

Live chat

Komunikujte s vašimi zákazníkmi v reálnom čase prostredníctvom live chatu. Využite proaktívne pozvánky a omnoho viac.

Portál podpory

Vytvorte jedinečný portál podpory a bázu znalostí ako samoobslužné riešenie pre všetkých zákazníkov.

Zistiť viac o portáli podpory
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje live chat, tiketovanie a automatizáciu, vďaka čomu poskytujeme zákazníkom tú najlepšiu podporu.

black Slido logo

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

Prečo je LiveAgent tým pravým nástrojom pre vás?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v 2023.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

S viac ako 180 funkcionalitami100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentný cenník a dostupné ceny

Získajte náš profesionálny nástroj na monitorovanie sociálnych sietí za fixnú mesačnú cenu, bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Zaregistrujte sa na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a získajte plný prístup ku všetkým dostupným funkciám.

Na čo čakáte? Začnite monitorovať svoje sociálne siete ešte dnes!

30-dňová skúšobná verzia
Nie je potrebná kreditná karta
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár
Súvisiace článkyMonitorujte sociálne siete
Starajte sa o vašu fakturáciu, faktúry, autorizáciu platby a omnoho viac pomocou nástrojov na fakturáciu a integrácie LiveAgenta.

Správa fakturácie

Starajte sa o vašu fakturáciu, faktúry, autorizáciu platby a omnoho viac pomocou nástrojov na fakturáciu a integrácie LiveAgenta.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ohúrte zákazníkov s okamžitými odpoveďami.

Vytvorte viacjazyčnú podporu a zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom vedomostnej bázy LiveAgenta. Znížte zaťaženie zákazníckej podpory a získajte lojálnych zákazníkov.

Podnik - Velke Podniky

Help desk softvér pre veľké podniky

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.

Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Poskytnite rýchlu a pohodlnú podporu zákazníkom pomocou softvéru, ktorý umožňuje live chat, call centrum a automatizáciu. Analyzujte spätnú väzbu od zákazníkov a vytvárajte personalizovaný zákaznícky servis.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Softvér bázy znalostí

Softvér LiveAgent ponúka vytváranie a správu znalostnej bázy a samoobslužného zákazníckeho portálu, čo zlepšuje zákaznícku skúsenosť a šetrí náklady. Začnite teraz a vydajte sa s nami na cestu k efektívnejšiemu a spokojnejšiemu zákazníctvu.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x