Nespočet možností zlepšiť sa s jediným nástrojom

Monitorujte sociálne siete pomocou LiveAgent.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
Využívané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?

Ak stále nepoužívate nástroj na monitoring sociálnych sietí, je čas si ho zaobstarať.

Monitorovanie sociálnych sietí je o tom, čo sa online hovorí o vašom biznise. Sledujte, čo si vaši zákazníci myslia, získajte prehľad nad konkurenciou alebo zodpovedajte otázky od potencionálnych zákazníkov.

Monitorovanie sociálnych sietí je potrebné!

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Definition of social listening tools

Čo je monitorovanie sociálnych sietí?

Monitorovanie sociálnych sietí je proces prehliadania digitálnych konverzácií alebo zmienok o vašej značke.

Ide o efektívnu stratégiu, ktorá vám zaručí pravdivé recenzie o tom, čo si zákazníci skutočne myslia o vašej značke, biznise, produktoch alebo službách.

LiveAgent a monitorovanie sociálnych sietí

LiveAgent spája všetky vaše sociálne siete, komentáre, správy a zmienky o vašom biznise priamo do našej služby.

LiveAgent suitable tool for social listening

Prečo je monitorovanie sociálnych sietí dôležité?

Woman on phone in shopping cart

Proaktívne riešenie problémov

Nástroje na monitoring sociálnych sietí sú skvelé na proaktívne riešenie problémov. Vyriešte podnety nespokojných zákazníkov skôr, ako sa stanú virálnymi a poškodia vám dobré meno.

Feedback & suggestions

Používajte pozitívne zmienky ako referencie

Monitorovanie sociálnych sietí nie je len o zlých skúsenostiach. Prezentujte pozitíva, ktoré by mali zákazníci vedieť o vašom biznise.

Learn from customer analytics and insights

Získajte prehľad o spokojnosti zákazníkov

Monitoring sociálnych sietí je skvelým nástrojom, ktorý vám poskytne celkový prehľad o tom, čo sa o vašom biznise hovorí online. Zistíte, čo hovoria nielen vaši zákazníci, ale aj vaša konkurencia.

Real-time customer support

Jednoduchá komunikácia so zákazníkmi

Odpovedajte na Tweety, správy z Facebooku či Instagram komentáre priamo z vášho nástroja na monitoring sociálnych sietí. Nestrácajte čas zbytočným prihlasovaním sa do niekoľkých účtov.

Monitorovanie Facebooku

Nástroj na monitoring sociálnych sietí zjednodušuje prístup ku všetkým správam a komentárom z Facebooku. Všetko uvidíte v hlavnom paneli LiveAgenta, odkiaľ môžete jednoducho odpovedať, lajkovať alebo vytvárať nové posty.

Monitorovanie Twitteru

Sledujte kľúčové slová a reagujte na tweety, v ktorých je spomenutý váš účet. Vďaka nášmu monitoringu Twitteru vám neunikne žiadna zmienka o vašej spoločnosti.

Jednoducho si nastavíte kľúčové slová pre sledovanie a všetky tweety obsahujúce dané slová sa automatický uložia do služby LiveAgent vo forme tiketov.

Monitorovanie Instagramu

Všetky komentáre vytvorené pod vašimi príspevkami a zmienky vášho účtu budú automatický preposlané do systému LiveAgent. Reagujte priamo z LiveAgenta bez neustáleho sledovania notifikácií.

LiveAgent zoradí všetky podnety podľa dôležitosti a času.

Viac ako len monitorovací systém

Tiketovanie

Prijímajte všetky podnety z viacerých komunikačných kanálov do jednej zdieľanej pošty.

Live chat

Komunikujte s vašimi zákazníkmi v reálnom čase prostredníctvom live chatu. Využite proaktívne pozvánky a omnoho viac.

Portál podpory

Vytvorte jedinečný portál podpory a bázu znalostí ako samoobslužné riešenie pre všetkých zákazníkov.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje live chat, tiketovanie a automatizáciu, vďaka čomu poskytujeme zákazníkom tú najlepšiu podporu.

black Slido logo

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Prečo je LiveAgent tým pravým nástrojom pre vás?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v 2023.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

S viac ako 180 funkcionalitami100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentný cenník a dostupné ceny

Získajte náš profesionálny nástroj na monitorovanie sociálnych sietí za fixnú mesačnú cenu, bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Zaregistrujte sa na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a získajte plný prístup ku všetkým dostupným funkciám.

Na čo čakáte? Začnite monitorovať svoje sociálne siete ešte dnes!

30-dňová skúšobná verzia
Nie je potrebná kreditná karta
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
Súvisiace článkyMonitorujte sociálne siete
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi

LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Recenzie zákazníkov, partnerský program a populárne softvér pre zákaznícku podporu. LiveAgent je služba, ktorá prináša komunikačné kanály a riešenia pre podniky.

Výhody live chatu a ako ho používať

Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

TypoAssassin

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Vytvorte často kladené otázky a články pre zákaznícku podporu na webovej stránke a získajte Live chat tlačidlo zadarmo, ako aj 30-dňovú skúšobnú verziu od LiveAgent.

Nechajte vašich zákazníkov hlasovať o tom, čo sú pre nich najdôležitejšie funkcie. Diskutujte s nimi každú myšlienku vo fóre spätnej väzby. Viac sa dočítate v článku.

Spätná väzba a návrhy

Komunikujte s vašimi zákazníkmi jednoduchšie a získajte dôležitú spätnú väzbu a návrhy pre budúci vývoj pomocou softvéru s prispôsobiteľnými tlačidlami.

Pripojte súbory k článkom vo vašej báze znalostí. Vyskúšajte funkciu prikladania súborov v článkoch LiveAgenta. Viac sa dočítate v tomto článku.

Prílohy v článkoch

Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru