Bezplatná skúšobná verzia
Nespočet možností zlepšiť sa s jediným nástrojom

Monitorujte sociálne siete pomocou LiveAgent.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
Využívané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?

Ak stále nepoužívate nástroj na monitoring sociálnych sietí, je čas si ho zaobstarať.

Monitorovanie sociálnych sietí je o tom, čo sa online hovorí o vašom biznise. Sledujte, čo si vaši zákazníci myslia, získajte prehľad nad konkurenciou alebo zodpovedajte otázky od potencionálnych zákazníkov.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido zelené
Definition of social listening tools

Čo je monitorovanie sociálnych sietí?

Monitorovanie sociálnych sietí je proces prehliadania digitálnych konverzácií alebo zmienok o vašej značke.

Ide o efektívnu stratégiu, ktorá vám zaručí pravdivé recenzie o tom, čo si zákazníci skutočne myslia o vašej značke, biznise, produktoch alebo službách.

LiveAgent a monitorovanie sociálnych sietí

LiveAgent spája všetky vaše sociálne siete, komentáre, správy a zmienky o vašom biznise priamo do našej služby.

LiveAgent suitable tool for social listening

Prečo je monitorovanie sociálnych sietí dôležité?

Implementation without issues

Proaktívne riešenie problémov

Nástroje na monitoring sociálnych sietí sú skvelé na proaktívne riešenie problémov. Vyriešte podnety nespokojných zákazníkov skôr, ako sa stanú virálnymi a poškodia vám dobré meno.

Feedback & suggestions

Používajte pozitívne zmienky ako referencie

Monitorovanie sociálnych sietí nie je len o zlých skúsenostiach. Prezentujte pozitíva, ktoré by mali zákazníci vedieť o vašom biznise.

Learn from customer analytics and insights

Získajte prehľad o spokojnosti zákazníkov

Monitoring sociálnych sietí je skvelým nástrojom, ktorý vám poskytne celkový prehľad o tom, čo sa o vašom biznise hovorí online. Zistíte, čo hovoria nielen vaši zákazníci, ale aj vaša konkurencia.

Real-time customer support

Jednoduchá komunikácia so zákazníkmi

Odpovedajte na Tweety, správy z Facebooku či Instagram komentáre priamo z vášho nástroja na monitoring sociálnych sietí. Nestrácajte čas zbytočným prihlasovaním sa do niekoľkých účtov.

Monitorovanie Facebooku

Nástroj na monitoring sociálnych sietí zjednodušuje prístup ku všetkým správam a komentárom z Facebooku. Všetko uvidíte v hlavnom paneli LiveAgenta, odkiaľ môžete jednoducho odpovedať, lajkovať alebo vytvárať nové posty.

Monitorovanie Twitteru

Sledujte kľúčové slová a reagujte na tweety, v ktorých je spomenutý váš účet. Vďaka nášmu monitoringu Twitteru vám neunikne žiadna zmienka o vašej spoločnosti.

Jednoducho si nastavíte kľúčové slová pre sledovanie a všetky tweety obsahujúce dané slová sa automatický uložia do služby LiveAgent vo forme tiketov.

Monitorovanie Instagramu

Všetky komentáre vytvorené pod vašimi príspevkami a zmienky vášho účtu budú automatický preposlané do systému LiveAgent. Reagujte priamo z LiveAgenta bez neustáleho sledovania notifikácií.

LiveAgent zoradí všetky podnety podľa dôležitosti a času.

Viac ako len monitorovací systém

Email icon

Tiketovanie

Prijímajte všetky podnety z viacerých komunikačných kanálov do jednej zdieľanej pošty.

Message icon

Live chat

Komunikujte s vašimi zákazníkmi v reálnom čase prostredníctvom live chatu. Využite proaktívne pozvánky a omnoho viac.

Group 370 icon

Portál podpory

Vytvorte jedinečný portál podpory a bázu znalostí ako samoobslužné riešenie pre všetkých zákazníkov.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje live chat, tiketovanie a automatizáciu, vďaka čomu poskytujeme zákazníkom tú najlepšiu podporu.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

  • "LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu." Albert

  • "Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút." Erik

  • "Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries.." Aaron

  • "My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny." Adam

  • "Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako "tikety" a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory." Vlad

  • "Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus)." Olga

  • "Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť." Michal

  • "Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám." Harrison

Prečo je LiveAgent tým pravým nástrojom pre vás?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

S viac ako 180 funkcionalitami100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentný cenník a dostupné ceny

Získajte náš profesionálny nástroj na monitorovanie sociálnych sietí za fixnú mesačnú cenu, bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Zaregistrujte sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a získajte plný prístup ku všetkým dostupným funkciám.

Na čo čakáte? Začnite monitorovať svoje sociálne siete ešte dnes!

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideálne pre malé až stredné podniky

24€/mes
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideálne pre podniky všetkých veľkostí a veľké korporáty

32€/mes

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty

FAQ

Čo sú to nástroje monitorovania sociálnych sietí?

Nástroje monitorovania sociálnych sietí sledujú online konverzácie ohľadom vašej značky a kľúčov‎ch slov spojen‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ých s druhom vášho podnikania a následne vám zašlú upozornenie akonáhle ich niekto spomenie v príspevkoch.

Je LiveAgent nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?

LiveAgent monitoruje a zbiera komentáre, zmienky a správy na viacer‎ch platformách ako napríklad Facebook, Instagram, Twitter a Viber. V‎ýsledkom toho je majú vaši agenti aktuálny prehľad a môžu pohotovo reagovať pomocou jediného nástroja.

Prečo by ste mali používať nástroje na monitorovanie sociálnych sietí?

Monitorovanie online prítomnosti vašej značky a konverzácií, ktoré vaši potenciálni alebo zákazníci vedú na kanáloch sociálnych médií, je skvelý spôsob, ako rýchlo identifikovať a vyriešiť problémy.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru