LiveAgent je helpdesk softvér s viacerými schopnosťami, ktoré vám umožňujú robiť viac, ako si myslíte. Starajte sa o vašu fakturáciu, faktúry, autorizáciu platby a omnoho viac pomocou nástrojov na fakturáciu a integrácie LiveAgenta.
Softvér na správu fakturácie je tu na to, aby zvládal všetku fakturáciu, vystavovanie faktúr za služby a produkty a sledovanie. Majitelia firiem potrebujú sledovať svoje platby a faktúry, a preto je softvér na fakturáciu nevyhnutný pre úspešný podnik. Pomáha spravovať vaše prichádzajúce a odchádzajúce financie. Súčasťou tohto riešenia sú automatizácie, ktoré vám pomáhajú automatizovať množstvo nudných a opakujúcich sa úloh, ktoré by boli veľmi časovo náročné, ak by ich vykonávala osoba. To vám pomáha ušetriť čas a peniaze a umožňuje vám sa sústrediť na úlohy, ktoré vyžadujú vašu pozornosť.
Integrácie fakturácie
Ak chcete ísť ešte ďalej, môžete využiť naše integrácie. ChargeDesk alebo Braintree sa jednoducho spoja s vaším účtom na platforme LiveAgent a umožnia vám vykonávať pokročilé účtové operácie, ako sú vlastné faktúry, refundácie, autorizácia platieb a omnoho viac. Všetko môžete spravovať a kontrolovať z jediného miesta. To znamená, že nebudete prerušovať svoj pracovný postup tým, že budete prepínať medzi softvérom, a všetko bude pekne usporiadané v jednom ovládacom paneli.
Need a live chat widget?
LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.
The article discusses the benefits of adding attachments and visual aids to knowledge base articles, as well as the advantages of using LiveAgent software to provide customers with independent access to information. The article also suggests creating an online community to empower customers to help each other and provide suggestions. Interested users can start with a free 14-day trial and can book a software demo via phone.