LiveAgent je helpdesk softvér s viacerými schopnosťami, ktoré vám umožňujú robiť viac, ako si myslíte. Starajte sa o vašu fakturáciu, faktúry, autorizáciu platby a omnoho viac pomocou nástrojov na fakturáciu a integrácie LiveAgenta.
Softvér na správu fakturácie je tu na to, aby zvládal všetku fakturáciu, vystavovanie faktúr za služby a produkty a sledovanie. Majitelia firiem potrebujú sledovať svoje platby a faktúry, a preto je softvér na fakturáciu nevyhnutný pre úspešný podnik. Pomáha spravovať vaše prichádzajúce a odchádzajúce financie. Súčasťou tohto riešenia sú automatizácie, ktoré vám pomáhajú automatizovať množstvo nudných a opakujúcich sa úloh, ktoré by boli veľmi časovo náročné, ak by ich vykonávala osoba. To vám pomáha ušetriť čas a peniaze a umožňuje vám sa sústrediť na úlohy, ktoré vyžadujú vašu pozornosť.
Integrácie fakturácie

Ak chcete ísť ešte ďalej, môžete využiť naše integrácie. ChargeDesk alebo Braintree sa jednoducho spoja s vaším účtom na platforme LiveAgent a umožnia vám vykonávať pokročilé účtové operácie, ako sú vlastné faktúry, refundácie, autorizácia platieb a omnoho viac. Všetko môžete spravovať a kontrolovať z jediného miesta. To znamená, že nebudete prerušovať svoj pracovný postup tým, že budete prepínať medzi softvérom, a všetko bude pekne usporiadané v jednom ovládacom paneli.
Need a live chat widget?
LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution.
Email accounts configuration introduction
Connect your own email accounts and have your business emails stored in LiveAgent as tickets. Read more about connecting your own mail account with LiveAgent.
Text pochádza z webovej stránky spoločnosti Quality Unit, ktorá ponúka softvér na zákaznícku podporu. Na stránke sa nachádza viacero informácií o produktoch spoločnosti, ako aj možnostiach podpory. Okrem toho sa tu nachádza aj blog, šablóny, slovník, webináre a kalkulačka nákladov. Stránku oživuje aj kontaktný formulár a možnosti sledovania spoločnosti na sociálnych sieťach. Ďalej je tu možnosť získania najnovších informácií a zliav zaslaných do emailovej schránky. Text taktiež obsahuje informáciu o tom, že je vytváraný účet do softvéru LiveAgent.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.