Branding

Branding

Naším poslaním v LiveAgentovi je vytvárať užitočný softvér, ktorý je prehľadný, funkčný, ľahko použiteľný a inovatívny. Tento cieľ sa týka aj nášho obsahu, vizuálnych prvkov, reklamných textov či sloganov. Dúfame, že náš sprievodca vám pomôže pochopiť náš osobnostný profil kupujúceho, farebnú paletu, estetiku, princípy budovania značky a sprievodcu redakčným štýlom – vďaka čomu bude naša budúca spolupráca rýchla a plodná.

Paleta farieb

Symbolickou farbou LiveAgenta je sýta, jasná „Kalifornská oranžová“.

Ako používať farebnú paletu:

  • Oranžový gradient – farba tlačidiel (chatové tlačidlá, odkazovacie tlačidlo, atď.)
  • Oranžová – farba loga a webových prvkov (napríklad CTA – Call To Action – widgety)
  • Sivá – farba textov
  • Čierna – farba ikon, nadpisov a tlačidiel
  • Krémové oranžové pozadie – farba pozadia pre rôzne webové prvky, obrázky atď.
  • Biela – farba pozadia webovej stránky (bielych miest), webových prvkov

Oranžový gradient RGB: 255,189,57 to 250149,49 CMYK: 0,28,88,0 to 0,49,90,0 HEX: #FFBD39 to #FA9531

Čierna RGB: 5,5,5 CMYK: 75,68,67,88 HEX: #050505

Oranžová RGB: 250,149,49 CMYK: 0,40,90,0 HEX: #FA9531

Krémovo oranžový podklad RGB: 254,239,224 CMYK: 0,6,10,0 HEX: #FEEFE0

Sivá RGB: 101,103,107 CMYK: 61,52,38,18 HEX: #65676B

Biela RGB: 255,255,255 CMYK: 0,0,0,0 HEX: #FFFFFF

Používanie loga

Naše logá sú flexibilné. Môžete si vybrať z dvoch variácií.

Čo robiť:

  • Zachovajte pôvodné proporcie
  • Používajte originálne súbory lôg
  • Používajte správny formát fotografie
  • Používajte správne farby

Čo nerobiť:

  • Logo nerozťahujte ani nenaťahujte
  • Logo znova nenakresľujte ani nevytvárajte vlastné variácie
  • Nepoužívajte iné farby
  • Nepoužívajte verziu určenú pre web pri tlačení a naopak

Ilustrácie, obrázky a produktové snímky

Naše obrázky, ilustrácie a modely sú minimalistické a zreteľné. Vždy používajte kvalitné obrázky produktov. Ak na našom webe nenájdete, čo hľadáte, pošlite nám žiadosť a my vám radi poskytneme potrebné snímky.

Videá

Ak chcete ukázať, ako fungujú naše produkty v reálnom čase, môžete do svojich článkov, blogov alebo recenzií vložiť ktorékoľvek z našich produktových videí.

Oficiálny YouTube kanál

Sprievodca redakčným štýlom

Osobnostný profil kupujúceho

Aby sme vám pomohli lepšie pochopiť naše cieľové publikum a pomohli vám pri písaní, vytvorili sme osobnostný profil kupujúceho.

Samuel Adamec
“Chcem zvýšiť produktivitu a vplyv môjho tímu.”
Vek: 32
Nachádza sa v: Bratislave
Pracovná pozícia: Líder oddelenia zákazníckej starostlivosti
Popis: Samuel pracuje v úspešnej eCommerce spoločnosti, ktorá zamestnáva viac ako 100 ľudí. Po práci má však problém určiť si hranice a odpovedá na e-maily a Slack správy v momente, ako prídu. Cíti sa zodpovedný za úspech firmy a snaží sa nájsť hacky a inovatívne riešenia existujúcich problémov.

Túžby a potreby

  • Poskytnúť podporu svoju tímu zákazníckej starostlivosti a robiť rozhodnutia nezávisle
  • Vylepšiť CSAT, NPS, CES bez potreby znovu objavovať koleso
  • Technológia, ktorá dokáže zefektívniť správu zákazníckych podnetov a má bezkonkurenčný pomer ceny a hodnoty
  • Technológia, ktorá dokáže automatizovať podnety zákazníkov a šetrí čas jeho zamestnancov

Frustrácie

  • Nechce prekračovať rozpočet
  • Nechce zamestnávať ďalších agentov zákazníckej podpory
  • Nechce pomalé a zložité nástroje, ktoré si za každú funkciu účtujú extra príplatok

Sprievodca štýlom písania

Pri písaní a upravovaní obsahu sa uistite, že:

  • LiveAgent píšete vždy spolu. Nepíšte Live Agent či Live agent, pretože tieto variácie sú nesprávne
  • Optimalizujte obsah pre konkrétne kľúčové slovo (-á)
  • Píšte obsah, ktorý obsahuje kľúčové slovo LSI http://lsigraph.com/
  • Používajte fakty (a odkazujte na zdroje)
  • Uistite sa, že nie ste zaujatí a nepoužívajte superlatívy
  • Nikdy nepoužívajte negatívne konotácie o našich konkurentoch
  • Nikdy nevytvárajte priame porovnania medzi LiveAgentom a našimi konkurentmi
  • Píšte krátke vety a odseky, ktoré sú ľahko zrozumiteľné (bez slovnej vaty!)
  • Používajte tabuľky a grafy na porovnanie rôznych produktov / funkcií
  • Používajte rôzne možnosti formátovania: nadpisy (h1, h2, h3 atď.), kurzíva / tučný text, odrážky, očíslovaný text atď.
  • Vytvorte obsah, ktorý odkazuje na každú sekciu / nadpis článku
  • Napíšte užitočné tipy, štatistiky alebo akékoľvek ďalšie zaujímavé fakty, ktoré budú pre čitateľa prínosom

Kontrola napísaného textu

Pred tým, že nám pošlete svoj text sa uistite, že:

  • Text obsahuje meta názov a popis
  • Skontrolovali a zmapovali kľúčové slová / synonymá / LSI, ktoré majú určitý objem vyhľadávania
  • Poskytli alt tagy, popisy a názvy vhodné pre SEO pre všetky použité obrázky
  • Skontrolovali gramatiku pomocou nástroja Grammarly
  • Skontrolovali či je váš text ľahko čitateľný pomocou aplikácie Hemingway
  • Skontrolovali celkové formátovanie a dĺžku odsekov (nepíšte žiadne dlhé litánie!)
  • Skontrolovali všetky odkazy (prosíme, žiadne 404-ky!)

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..