Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!

Venujete príliš veľa času vybavovaniu požiadaviek zákazníkov namiesto inej dôležitej práce? Nie ste sami!

Zníženie zaťaženia tiketov je náročná úloha, avšak so správnymi nástrojmi môžete usporiadať chaos, prideliť zodpovednosť a zostať na vrchole všetkých prichádzajúcich požiadaviek od vašich zákazníkov.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Help desk softvér na pomoc

Softvér technickej podpory môže znížiť načítanie tiketov pomocou pokročilých funkcií, ako napríklad:

Knowledge base Báza znalostí

Help desk softvér na pomoc Pluginy pre sociálne siete

Help desk softvér na pomoc Live chat

Call center Vstavané call centrum

Prečo je dôležité znížiť zaťaženie tiketov?

Increase productivity

Zvýšenie produktivity

Vďaka zníženiu načítania tiketov sa vaši agenti budú môcť sústrediť na zložitejšie úlohy. Ich práca bude efektívnejšia a produktívnejšia.

Decrease load times

Pokles čakania

Keď sa načítanie tiketov zníži, vaši agenti budú schopní odpovedať na prichádzajúce podnety oveľa rýchlejšie. Vďaka tomu budú môcť odpovedať na viac tiketov ako doteraz.

Ready to switch to LiveAgent

Zlepšenie spokojnosti

Zákazníci sú netrpezliví a chcú odpovede na ich otázky čo najskôr. S poklesom času vyriešenia tiketu stúpa spokojnosť zákazníka.

Prevent burnouts

Zabránenie vyhoreniu

Keď agenti riešia nekonečný cyklus prichádzajúcich dotazov bez svetla na konci tunela, môžu vyhorieť.

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby migrácie z väčšiny populárnych riešení technickej podpory.

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ako znížiť načítanie tiketov s LiveAgentom

Emailové tiketovanie

Robustný tiketovací systém LiveAgent zjednodušuje všetky podnety od e-mailov, live chatov, sociálnych sieti, vášho call centra a bázy znalostí do jednej univerzálnej doručenej pošty, ku ktorej majú prístup všetci agenti súčasne.

Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Live chat v reálnom čase

Znížte načítanie tiketov pomocou pokročilého softvéru LiveAgent. Dajte svojim zákazníkom a návštevníkom možnosť získať odpovede na ich otázky chatovaním v reálnom čase.

Hlasové hovory a videohovory

Vybudujte si virtuálne call centrum ako súčasť svojho viackanálového help desk riešenia. LiveAgent centralizuje hovory z vášho webu alebo pevnej linky na jedno miesto. Vytvárajte zložité IVR stromy na správne presmerovanie hovorov a zníženie zaťaženia tiketov.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Sociálne siete

Integrujte svoje profily sociálnych sieti do služby LiveAgent a odpovedzte na komentáre z Facebooku a Instagramu, súkromné správy v službe Facebook Messenger alebo na tweety priamo z hlavného panela služby LiveAgent.

Knowledge base - icon

Báza znalostí

Vybudujte si bázu znalostí doplnenú o často kladené otázky, fóra, články s postupmi a návrhové polia ako súčasť vášho samoobslužného riešenia. Báza znalostí znižuje zaťaženie tiketov, pretože zákazníkom umožňuje nájsť odpovede na ich otázky.

Gear - icon

Automatizácia

Využite pokročilé automatizačné funkcie, ako sú predvolené odpovede alebo automatizačné pravidlá, aby ste ušetrili čas a dosiahli vyššiu efektivitu. Keď zvýšite produktivitu svojho agenta, zníži sa tiež čas riešenia tiketu a následne sa zníži zaťaženie tiketov.

Controller

Gamifikácia

Funkcia gamifikácie, ktorá je priamo vstavaná do nášho softvéru,  podporuje zdravú konkurenciu medzi agentmi a zvyšuje produktivitu. Agenti budú motivovaní dosahovaním úrovní a získavaním odmien, vďaka čomu sa množstvo vyriešených tiketov výrazne zvýši.

 

 

report of finished tasks

Analýza údajov

Znížte zaťaženie tiketov analýzou kanálov, ktoré generujú najviac tiketov. Podľa potreby priraďte k príslušným oddeleniam viac agentov. LiveAgent vám poskytne kompletný prehľad vášho úsilia, aby ste mohli prekonať priepasť medzi očakávaním a realitou.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

  • Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

    “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

    “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

    “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

    “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

    “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

    “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

    “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

    “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Čo robí z LiveAgenta správny nástroj pre zníženie zaťaženia tiketov?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

Vďaka viac ako 180 funkciám, 40 integráciám a nekonečným úpravám sa nástroj ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

 

Transparentné a dostupné ceny

Získajte naše profesionálne help desk riešenie za pevnú mesačnú cenu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Prihláste sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste získali prístup ku všetkým dostupným funkciám.

Na čo čakáte? Začnite znižovať zaťaženie tiketov už dnes!

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Ideálne pre všetky podniky a veľké korporáty

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Vyskúšať zadarmo Nie je potrebná kreditná karta

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru