Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.
Potrebujete zlepšiť svoju marketingovú stratégiu?
Pred zakúpením produktov si zákazníci prezerajú váš web, sociálne siete a recenzie. Odpovedajte na zákaznícke podnety a používajte help desk softvér na správu interakcií a zlepšenie reputácie.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch