Nespočetné spôsoby, ako sa zlepšovať s
jedným nástrojom

Znížte nápor tiketov s pomocou LiveAgenta.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
Použivaný
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!

Venujete príliš veľa času vybavovaniu požiadaviek zákazníkov namiesto inej dôležitej práce? Nie ste sami!

Zníženie zaťaženia tiketov je náročná úloha, avšak so správnymi nástrojmi môžete usporiadať chaos, prideliť zodpovednosť a zostať na vrchole všetkých prichádzajúcich požiadaviek od vašich zákazníkov.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Ultimate omni-channel help desk software experience

Help desk softvér na pomoc

Softvér technickej podpory môže znížiť načítanie tiketov pomocou pokročilých funkcií, ako napríklad:

Knowledge base Báza znalostí

Pluginy pre sociálne siete

Live chat

Call center Vstavané call centrum

Prečo je dôležité znížiť zaťaženie tiketov?

Increase productivity

Zvýšenie produktivity

Vďaka zníženiu načítania tiketov sa vaši agenti budú môcť sústrediť na zložitejšie úlohy. Ich práca bude efektívnejšia a produktívnejšia.

Decrease load times

Pokles čakania

Keď sa načítanie tiketov zníži, vaši agenti budú schopní odpovedať na prichádzajúce podnety oveľa rýchlejšie. Vďaka tomu budú môcť odpovedať na viac tiketov ako doteraz.

Prevent burnouts

Zabránenie vyhoreniu

Keď agenti riešia nekonečný cyklus prichádzajúcich dotazov bez svetla na konci tunela, môžu vyhorieť.

Ready to switch to LiveAgent

Zlepšenie spokojnosti

Zákazníci sú netrpezliví a chcú odpovede na ich otázky čo najskôr. S poklesom času vyriešenia tiketu stúpa spokojnosť zákazníka.

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby migrácie z väčšiny populárnych riešení technickej podpory.

Ako znížiť načítanie tiketov s LiveAgentom

Emailové tiketovanie

Robustný tiketovací systém LiveAgent zjednodušuje všetky podnety od e-mailov, live chatov, sociálnych sieti, vášho call centra a bázy znalostí do jednej univerzálnej doručenej pošty, ku ktorej majú prístup všetci agenti súčasne. Náš systém pre emailové tikety vám pomôže spravovať všetky prichádzajúce emailové požiadavky a automaticky ich premení na tikety.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Live chat v reálnom čase

Znížte načítanie tiketov pomocou pokročilého softvéru LiveAgent. Dajte svojim zákazníkom a návštevníkom možnosť získať odpovede na ich otázky chatovaním v reálnom čase.

Hlasové hovory a videohovory

Vybudujte si virtuálne call centrum ako súčasť svojho viackanálového help desk riešenia. LiveAgent centralizuje hovory z vášho webu alebo pevnej linky na jedno miesto. Vytvárajte zložité IVR stromy na správne presmerovanie hovorov a zníženie zaťaženia tiketov.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sociálne siete

Integrujte svoje profily sociálnych sieti do služby LiveAgent a odpovedzte na komentáre z Facebooku a Instagramu, súkromné správy v službe Facebook Messenger alebo na tweety priamo z hlavného panela služby LiveAgent.

Web icon

Automatizácia

Využite pokročilé automatizačné funkcie, ako sú predvolené odpovede alebo automatizačné pravidlá, aby ste ušetrili čas a dosiahli vyššiu efektivitu. Keď zvýšite produktivitu svojho agenta, zníži sa tiež čas riešenia tiketu a následne sa zníži zaťaženie tiketov.

Gamifikácia

Funkcia gamifikácie, ktorá je priamo vstavaná do nášho softvéru,  podporuje zdravú konkurenciu medzi agentmi a zvyšuje produktivitu. Agenti budú motivovaní dosahovaním úrovní a získavaním odmien, vďaka čomu sa množstvo vyriešených tiketov výrazne zvýši.

 

 

Analýza údajov

Znížte zaťaženie tiketov analýzou kanálov, ktoré generujú najviac tiketov. Podľa potreby priraďte k príslušným oddeleniam viac agentov. LiveAgent vám poskytne kompletný prehľad vášho úsilia, aby ste mohli prekonať priepasť medzi očakávaním a realitou.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Čo robí z LiveAgenta správny nástroj pre zníženie zaťaženia tiketov?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2019-2023.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

Vďaka viac ako 180 funkciám, 40 integráciám a nekonečným úpravám sa nástroj ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Prehľadné a cenovo dostupné ceny

Získajte naše profesionálne riešenie helpdesku za pevnú mesačnú cenu, bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Prihláste sa na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste získali plný prístup ku všetkým dostupným funkciám.

Na čo čakáte? Začnite dnes znižovať počet tiketov!

30 dňová skúšobná verzia
Bez potreby kreditnej karty
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Súvisiace článkyZnížte nápor nových tiketov
Recenzie zákazníkov, partnerský program a populárne softvér pre zákaznícku podporu. LiveAgent je služba, ktorá prináša komunikačné kanály a riešenia pre podniky.

Výhody live chatu a ako ho používať

Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.

LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi

LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

TypoAssassin

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

Urobte zo svojej komunikácie bezrizikové úsilie a vyberte si výkonný komunikačný nástroj pre svoje podnikanie – live chat od LiveAgenta.

Live chat pre veľké podninky

Live chat softvér umožňuje lepšie poskytovanie zákazníckej podpory a personalizáciu správ. Agenti by mali dodržiavať pravidlá chatovej etiky a využívať proaktívne funkcie chatu.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je obľúbený softvér pre zákaznícku podporu. Ponúka analytické informácie a štatistiky, CRM integráciu a podporu mobilných zariadení.

LiveAgent spája vynikajúci live chat, tiketovanie a automatizáciu. Zlepšite svoj marketing so správnym help desk softvérom od LiveAgenta.

Potrebujete zlepšiť svoju marketingovú stratégiu?

Pred zakúpením produktov si zákazníci prezerajú váš web, sociálne siete a recenzie. Odpovedajte na zákaznícke podnety a používajte help desk softvér na správu interakcií a zlepšenie reputácie.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru