Venujete príliš veľa času vybavovaniu požiadaviek zákazníkov namiesto inej dôležitej práce? Nie ste sami!
Zníženie zaťaženia tiketov je náročná úloha, avšak so správnymi nástrojmi môžete usporiadať chaos, prideliť zodpovednosť a zostať na vrchole všetkých prichádzajúcich požiadaviek od vašich zákazníkov.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Softvér technickej podpory môže znížiť načítanie tiketov pomocou pokročilých funkcií, ako napríklad:
Báza znalostí
Live chat
Vstavané call centrum
Vďaka zníženiu načítania tiketov sa vaši agenti budú môcť sústrediť na zložitejšie úlohy. Ich práca bude efektívnejšia a produktívnejšia.
Keď sa načítanie tiketov zníži, vaši agenti budú schopní odpovedať na prichádzajúce podnety oveľa rýchlejšie. Vďaka tomu budú môcť odpovedať na viac tiketov ako doteraz.
Zákazníci sú netrpezliví a chcú odpovede na ich otázky čo najskôr. S poklesom času vyriešenia tiketu stúpa spokojnosť zákazníka.
Keď agenti riešia nekonečný cyklus prichádzajúcich dotazov bez svetla na konci tunela, môžu vyhorieť.
Ponúkame služby migrácie z väčšiny populárnych riešení technickej podpory.
Robustný tiketovací systém LiveAgent zjednodušuje všetky podnety od e-mailov, live chatov, sociálnych sieti, vášho call centra a bázy znalostí do jednej univerzálnej doručenej pošty, ku ktorej majú prístup všetci agenti súčasne.
Znížte načítanie tiketov pomocou pokročilého softvéru LiveAgent. Dajte svojim zákazníkom a návštevníkom možnosť získať odpovede na ich otázky chatovaním v reálnom čase.
Vybudujte si virtuálne call centrum ako súčasť svojho viackanálového help desk riešenia. LiveAgent centralizuje hovory z vášho webu alebo pevnej linky na jedno miesto. Vytvárajte zložité IVR stromy na správne presmerovanie hovorov a zníženie zaťaženia tiketov.
Integrujte svoje profily sociálnych sieti do služby LiveAgent a odpovedzte na komentáre z Facebooku a Instagramu, súkromné správy v službe Facebook Messenger alebo na tweety priamo z hlavného panela služby LiveAgent.
Vybudujte si bázu znalostí doplnenú o často kladené otázky, fóra, články s postupmi a návrhové polia ako súčasť vášho samoobslužného riešenia. Báza znalostí znižuje zaťaženie tiketov, pretože zákazníkom umožňuje nájsť odpovede na ich otázky.
Využite pokročilé automatizačné funkcie, ako sú predvolené odpovede alebo automatizačné pravidlá, aby ste ušetrili čas a dosiahli vyššiu efektivitu. Keď zvýšite produktivitu svojho agenta, zníži sa tiež čas riešenia tiketu a následne sa zníži zaťaženie tiketov.
Funkcia gamifikácie, ktorá je priamo vstavaná do nášho softvéru, podporuje zdravú konkurenciu medzi agentmi a zvyšuje produktivitu. Agenti budú motivovaní dosahovaním úrovní a získavaním odmien, vďaka čomu sa množstvo vyriešených tiketov výrazne zvýši.
Znížte zaťaženie tiketov analýzou kanálov, ktoré generujú najviac tiketov. Podľa potreby priraďte k príslušným oddeleniam viac agentov. LiveAgent vám poskytne kompletný prehľad vášho úsilia, aby ste mohli prekonať priepasť medzi očakávaním a realitou.
“LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert
“Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik
“Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron
“My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam
“Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad
“Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga
“Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal
“Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
Vďaka viac ako 180 funkciám, 40 integráciám a nekonečným úpravám sa nástroj ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
Získajte naše profesionálne help desk riešenie za pevnú mesačnú cenu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Prihláste sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste získali prístup ku všetkým dostupným funkciám.
Na čo čakáte? Začnite znižovať zaťaženie tiketov už dnes!
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch