Ste pripravení na nový tiketing systém?

Zistite, prečo je LiveAgent najlepšou tiketing alternatívou na trhu.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nie je potrebná žiadna platobná karta    
  • ✓ Možnosť kedykoľvek zrušiť
Používaný
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hľadáte tiketovaciu alternatívu?

Nespĺňa váš tiketovací softvér všetky vaše očakávania? Potrebujete alternatívu? Naše dôkladné porovnanie si posvieti na najpopulárnejšie tiketovacie systémy tak, aby ste vy mali čo najmenej práce.

 

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Prečo je LiveAgent tou najlepšou alternatívou tiketovania?

Social customer service templates

130+ integrácií

Call center agent provides support via phone

Neobmedzené úložisko

Person drafting the integration flow

Viac funkcií

Person speaking multiple languages

Podpora 24/7

Funkcie Liveagent Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgentom.
SysAid
Porovnajte SysAid s LiveAgentom.
Helpdesk.com Help Scout
Porovnajte Help Scout s LiveAgentom.
Hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov Capterry.
4.7
LiveAgent získal celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených požívateľov Capterry.
4.3
Zendesk získal celkové hodnotenie 4.3 z 5 od overených používateľov Capterry.
4.5
SysAid získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených používateľov Capterry.
4.6
Helpdesk.com získal celkové hodnotenie 4.6 z 5 od overených používateľov Capterry.
4.7
Help Scout získal celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených používateľov Capterry.
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti použitia od overených používateľov Capterry.
4.6
LiveAgent získal 4.6 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry.
4.3
Zendesk získal 4.3 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry.
4.4
SysAid získal 4.4 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry.
4.8
Helpdesk.com získal 4.8 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry.
4.7
Help Scoutzískal 4.7 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry.
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených používateľov Capterry.
4.7
LiveAgent získal 4.7 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry.
4.2
Zendesk získal 4.2 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry.
4.5
SysAid získal 4.5 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry.
4.8
Helpdesk.com získal 4.8 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry.
4.8
Help Scout získal 4.8 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry.
Cena
Cena softvéru v dolároch na agenta za mesiac.
9$/mesiac/agent Cena v dolároch za agenta na mesiac.
5$/mesiac/agent Cena v dolároch za agenta na mesiac.
Neznáma
4$/mesiac/agent Cena v dolároch za agenta na mesiac.
15$/mesiac/agent Cena v dolároch za agenta na mesiac.
Upozornenia/eskalácie
Upozornenia a eskalácie pre tikety a zmluvy SLA na základe priority a vopred definovaných podmienok.
LiveAgent ponúka upozornenia a eskalácie.
Zendesk ponúka upozornenia a eskalácie.
SysAid ponúka upozornenia a eskalácie.
Helpdesk.com ponúka upozornenia a eskalácie.
Help Scout ponúka upozornenia a eskalácie.
Automatizované smerovanie
Automatizované smerovanie diketov do konkrétnych oddelení a agentov na základe vopred definovaných podmienok.
LiveAgent ponúka automatické smerovanie.
Zendesk ponúka automatické smerovanie.
SysAid ponúka automatické smerovanie.
Helpdesk.com ponúka automatické smerovanie.
Help Scout ponúka automatické smerovanie.
Správa call centra
Centralizovaný ovládací panel na uskutočňovanie, prijímanie a správu hovorov.
LiveAgent ponúka správu call centra.
Zendesk ponúka správu call centra.
SysAid neponúka správu call centra.
Helpdesk.com neponúka správu call centra.
Help Scout ponúka správu call centra.
Prispôsobiteľné značky
Možnosť použiť biely štítok (bez značky).
LiveAgent ponúka prispôsobiteľné značky.
Zendesk ponúka prispôsobiteľné značky.
SysAidponúka prispôsobiteľné značky.
Helpdesk.com ponúka prispôsobiteľné značky.
Help Scout ponúka prispôsobiteľné značky.
Integrácia e-mailu
Možnosť prepojiť tiketing softvér s viacerými e-mailovými adresami, aby ste mohli prijímať, odpovedať a písať e-maily priamo zo softvéru.
LiveAgent ponúka integráciu e-mailov.
Zendesk ponúka integráciu e-mailov.
SysAid ponúka integráciu e-mailov.
Helpdesk.com ponúka integráciu e-mailov.
Help Scout ponúka integráciu e-mailov.
Sledovanie interakcie
Sledujte správanie návštevníka svojho webu. Zistite, ako dlho si prehliadajú vašu stránku alebo na ktorej stránke sú.
LiveAgent ponúka sledovanie interakcií.
Zendesk ponúka sledovanie interakcií.
SysAid ponúka sledovanie interakcií.
Helpdesk.com ponúka sledovanie interakcií.
Help Scout ponúka sledovanie interakcií.
Manažment bázy znalostí
Funkcia, ktorá používateľom umožňuje vytvárať a spravovať komplexné úložiská znalostí.
LiveAgent ponúka správu bázy znalostí.
Zendesk ponúka správu bázy znalostí.
SysAid ponúka správu bázy znalostí.
Helpdesk.com neponúka správu bázy znalostí.
Help Scout ponúka správu bázy znalostí.
Makrá/šablónové odpovede
Funkcia, ktorá umožňuje používateľom vytvárať preddefinované odpovede na často kladené otázky, ktoré možno nasadiť jediným kliknutím.
LiveAgent ponúka makrá/šablónové odpovede.
Zendesk ponúka makrá/šablónové odpovede.
SysAid ponúka makrá/šablónové odpovede.
Helpdesk.com ponúka makrá/šablónové odpovede.
Help Scout ponúka makrá/šablónové odpovede.
Viackanálová komunikácia
Spája sa s viacerými komunikačnými linkami (ako je e-mail, live chat, call centrum alebo sociálne médiá), aby zefektívnil všetky správy a umožnil používateľom odpovedať na ne z tiketing softvéru.
LiveAgent ponúka viackanálovú komunikáciu.
Zendesk ponúka viackanálovú komunikáciu.
SysAid ponúka viackanálovú komunikáciu.
Helpdesk.com ponúka viackanálovú komunikáciu.
Help Scout neponúka viackanálovú komunikáciu.
Monitorovanie siete
Monitorujte stav svojho systému/siete, aby ste zistili, či sú všetky systémy online a fungujú správne.
LiveAgent ponúka monitorovanie siete.
Zendesk ponúka monitorovanie siete.
SysAid neponúka monitorovanie siete.
Helpdesk.com neponúka monitorovanie siete.
Help Scout ponúka monitorovanie siete.
Chat v reálnom čase
Natívna miniaplikácia live chatu, ktorú je možné nasadiť na vašu stránku a použiť na komunikáciu s návštevníkmi vašich webových stránok v reálnom čase.
LiveAgent ponúka chat v reálnom čase.
Zendesk ponúka chat v reálnom čase.
SysAid ponúka chat v reálnom čase.
Helpdesk.com neponúka chat v reálnom čase.
Help Scout ponúka chat v reálnom čase.
Vzdialený prístup/ovládanie
Schopnosť vzdialene pristupovať a ovládať počítač zákazníka pre rýchlejšie riešenie problémov.
LiveAgent neponúka vzdialený prístup/ovládanie.
Zendesk neponúka vzdialený prístup/ovládanie.
SysAid ponúka vzdialený prístup/ovládanie.
Helpdesk.com neponúka vzdialený prístup/ovládanie.
Help Scout neponúka vzdialený prístup/ovládanie.
Prehľady/analytika
Analytický panel, ktorý umožňuje používateľom vytvárať správy o výkonnosti.
LiveAgent ponúka prehľady/analýzy.
Zendesk ponúka prehľady/analýzy.
SysAid ponúka prehľady/analýzy.
Helpdesk.com ponúka prehľady/analýzy.
Help Scout neponúka prehľady/analýzy.
Samoobslužný portál
Funkcia, ktorá vám umožňuje vytvoriť zákaznícky portál, do ktorého sa môžu vaši zákazníci zaregistrovať, aby mali prístup k svojim minulým tiketom a obsahu databázy znalostí.
LiveAgent ponúka samoobslužný portál.
Zendesk ponúka samoobslužný portál.
SysAid ponúka samoobslužný portál.
Helpdesk.com neponúka samoobslužný portál.
Help Scout ponúka samoobslužný portál.
Správa dohody o úrovni služieb (SLA).
Funkcia, ktorá vám umožňuje spravovať a monitorovať protokoly SLA, dodržiavanie SLA a ďalšie.
LiveAgentponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA).
Zendesk ponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA).
SysAid ponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA).
Helpdesk.com neponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA).
Help Scout ponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA).
Integrácia sociálnych médií
Integrácia s populárnymi sociálnymi sieťami, ako je Facebook.
LiveAgent ponúka integráciu sociálnych médií.
Zendesk ponúka integráciu sociálnych médií.
SysAid neponúka integráciu sociálnych médií.
Helpdesk.com neponúka integráciu sociálnych médií.
Help Scout neponúka integráciu sociálnych médií.
Správa tiketov
Spravujte tikety s prevodmi tiketov, zlučovaním tikketov, rozdeľovaním, označovaním ako spam, odložením a ďalšími.
LiveAgent ponúka správu tiketov.
Zendesk ponúka správu tiketov.
SysAid ponúka správu tiketov.
Helpdesk.com ponúka správu tiketov.
Help Scout ponúka správu tiketov.
Nastavenie pracovného toku
Automatizačné pravidlá, ktoré možno implementovať na urýchlenie procesov zákazníckej podpory.
LiveAgent ponúka nastavenie pracovného toku.
Zendesk ponúka nastavenie pracovného toku.
SysAid ponúka nastavenie pracovného toku.
Helpdesk.com ponúka nastavenie pracovného toku.
Help Scout neponúka nastavenie pracovného toku.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Všetko pod jednou strechou

Náš tiketovací softvér podporuje prístup viacerých používateľov a zjednocuje všetky správy zo sociálnych médií, e-mailov, live chatu a telefónov do jednej univerzálnej schránky..

Ušetrite na úložisku

LiveAgent ponúka na rozdiel od mnohých konkurentov neobmedzené úložisko pre všetky tikety, dokumenty a nahrávky hovorov.

Ešte ďalší dôvod, prečo sme tou najlepšou alternatívou tiketovania.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Vyhraďte si čas na predaj

LiveAgent sa môže pochváliť najbohatšími funkciami automatizácie, čo z neho robí dokonalú alternatívu tiketovania v porovnaní so súčasným poskytovateľom.

Zefektívnite procesy automatizáciou všedných úloh, ako sú prideľovanie značiek a zodpovednosti alebo sledovanie e-mailov.

Informácie na dosah ruky

Naša alternatíva tiketovania eliminuje potrebu externých nástrojov poskytovaním zabudovaných alternatív.

Napríklad náš vstavaný CRM systém umožňuje agentom prezerať informácie o zákazníkoch a odpovedať na tikety z jedného rozhrania.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Cítite sa zaseknutí?

Naša alternatíva tiketovania ponúka bezplatné interné chaty a hovory priamo v aplikácii.

Pre ešte väčšie pohodlie vám naša alternatíva tiketovania umožňuje zdieľať klikateľné ID tiketov so svojimi kolegami.

Udržte si náskok

Ušetrite svojim agentom viac ako 15 hodín práce každý týždeň vytváraním preddefinovaných odpovedí na často kladené otázky vo forme preddefinovaných správ a predpripravenývh správ.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Zlepšiť časy odozvy o 26%

Dostali ste tiket s viacerými požiadavkami? Rozdelením tiketu na dve časti zabezpečíte rýchlejšie riešenie problému.

Prípadne zlúčte dva alebo viac tiketov do jedného, aby ste zaistili, že nebudete zbytočne strácať čas riešením tej istej žiadosti viackrát.

Plne adaptovateľný

LiveAgent je 100% škálovateľný a prispôsobiteľný vašim obchodným potrebám, či už ste malým podnikom, ktorý funguje na sezónnom základe, alebo veľkým podnikom poskytujúcim podporu viacerým krajinám.

Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Dosiahnite viac

Najlepšia alternatíva tiketovania vám umožňuje získať komplexné prehľady.

Dozviete sa, koľko tiketov každý mesiac dostanete, koľko odpovedí posielate včas, ktoré SLA pravidlá boli či neboli splnené a kto bol za ne zodpovedný.

Spravte z toho hru

Zľahčuje vám súčasný tiketovací systém každodennú prácu?

Naša alternatíva tiketovania je jednou z najlepších, pretože umožňuje agentom gamifikovať bežné aktivity, čo v konečnom dôsledku podporuje zdravú konkurenciu a zvyšuje efektivitu.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Ušetrite viac s LiveAgentom

Získajte najlepšiu hodnotu za svoje peniaze a zistite, ako si stojí tiketing softvér LiveAgent v porovnaní s tiketing riešeniami od konkurencie.

Pozrite sa, čo na LiveAgent hovoria ostatní zákazníci

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Súvisiace článkyAlternatívy tiketovania
LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja. Pridajte sa k tisícom spokojných zákazníkov.

Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent

Podnikom sa odporúča investovať do vhodného help desk softvéru na zlepšenie marketingovej stratégie a plnohodnotnej zákazníckej podpory prostredníctvom sociálnych sietí. LiveAgent je osvedčeným softvérom s neobmedzeným počtom účtov na rôznych platformách sociálnych médií. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta.

Monitorovanie sociálnych sietí je skvelým nástrojom na proaktívne riešenie problémov. Získajte kompletný prehľad o tom, čo sa dnes hovorí o vašom biznise.

Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?

LiveAgent je populárna alternatíva k Zendesku pre riadenie zákazníckej podpory. Používatelia chvália jeho funkčnosť, podporu a cenu.

Prejdite na dedikovaný softvér zákazníckej podpory. LiveAgent je ideálnou alternatívou k Birdeye vďaka skvelému tiketovaciemu systému.

Hľadáte alternatívu k Birdeye?

LiveAgent ponúka tiketovací systém a viac ako 140 integrácií s aplikáciami na vytváranie zákazníckych skúseností. Momentálne sa pracuje na informačnej tabuli pre nových používateľov a stránka používa súbory cookies. LiveAgent ponúka aj personalizované ukážky softvéru a možnosti kontaktu.

Zistite, ako môžete znížiť nápor nových tiketov pomocou softvéru LiveAgent, ktorý ponúka viac ako 180 funkcií a integrácií technickej podpory.

Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!

Ponúkame služby migrácie technickej podpory a snažíme sa mať spokojných zákazníkov. LiveAgent má robostný systém tiketovania, ktorý zjednodušuje všetky podnety do jednej doručenej pošty pre agentov a umožňuje aj live chat.

LiveAgent ponúka migráciu dát zadarmo. LiveAgent je najlepšie hodnotený softvér technickej podpory pre malé a stredné podniky za rok 2019 a 2020. Pridajte sa k spoločnostiam ako Huawei, BMW, Yamaha, O2 a Oxford University a poskytujte podporu na celosvetovej úrovni.

Prechádzate z Birdseed na LiveAgent?

LiveAgent je softvér technickej podpory pre malé a stredné podniky, ktorý ponúka viac ako 175 funkcií a viac ako 40 integrácií. LiveAgent ponúka aj možnosť voľby z 43 rôznych prekladov a prispôsobiteľné jazykové widgety. S touto službou môžete zvýšiť objemy predaja a získať návratnosť investícií. LiveAgent je najlepšie hodnotený softvér technickej podpory za rok 2019 a 2020 a je používaný spoločnosťami ako Huawei, BMW, Yamaha, O2 a Oxford University. Cena pre malé firmy je $15/mesiac a pre malé/stredné podniky a veľké spoločnosti $29/mesiac.

Objavte najlepšie alternatívy help desku sociálnych médií pre sledovanie a správu podnetov. Porovnajte hodnotenia, funkcie a ďalšie.

Máte už dosť svojho softvéru na podporu sociálnych médií?

Naše alternatívne riešenie help desku pre sociálne médiá Vám umožní zachytiť každú správu, komentár alebo zmienku o Vašej značke. To povedie k pozitívnemu vnímaniu Vašej spoločnosti, vyššej spokojnosti zákazníkov a zvýšeným predajom. Začnite s bezplatnou skúšobnou verziou na 7 alebo 30 dní a získajte späť kontrolu nad svojimi sociálnymi médiami.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru