Bezplatná skúšobná verzia

Ste pripravení na nový tiketovací systém?

Nespĺňa váš tiketovací softvér všetky vaše očakávania? Potrebujete alternatívu? Naše dôkladné porovnanie si posvieti na najpopulárnejšie tiketovacie systémy tak, aby ste vy mali čo najmenej práce.

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené

Prečo je LiveAgent tou najlepšou alternatívou tiketovania?

Social customer service templates

130+ integrácií

Call center agent provind support via phone

Neobmedzené úložisko

Person drafting the integration flow

Viac funkcií

Person speaking multiple languages

Podpora 24/7

Celkové hodnotenie
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.6
Kayako
4.0
Jednoduchosť použitia
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.8
Kayako
4.5
Zákaznícka podpora
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Freshdesk
4.6
Helpdesk
4.8
Kayako
4.0
Cena
LiveAgent
15$/mesiac
Zendesk
5$/mesiac
Freshdesk
15$/mesiac
Helpdesk
4$/mesiac
Kayako
15$/mesiac
Upozornenia / eskalácie
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Automatizované smerovanie
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Len základné, pokročilé iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Správa call centra
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Prispôsobiteľný branding
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Ukladanie dokumentov
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
E-mailová integrácia
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Sledovanie interakcií
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Správa aktív IT
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Manažment bázy znalostí
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Pomocné správy/makrá
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Viackanálová komunikácia
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Monitorovanie siete
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Chat v reálnom čase
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Vzdialený prístup / ovládanie
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Reporting/analytika
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Len základné reporty, pokročilé iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Samoobslužný portál
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Manažment pravidiel Service Level Agreement (SLA)
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Iba v pláne za 60$/mesiac
Integrácia so sociálnymi sieťami
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Manažment tiketov
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Nastavenie toku práce
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Features
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Celkové hodnotenie
4.7
4.3
4.5
4.6
4.0
Jednoduchosť použitia
4.6
4.3
4.5
4.8
4.0
Zákaznícka podpora
4.7
4.2
4.6
4.8
4.0
Cena
15$/mesiac
5$/mesiac
15$/mesiac
4$/mesiac
15$/mesiac
Upozornenia / eskalácie
Unknown
Automatizované smerovanie
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Správa call centra
Prispôsobiteľný branding
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Ukladanie dokumentov
Unknown
E-mailová integrácia
Sledovanie interakcií
Unknown
Správa aktív IT
Unknown
Manažment bázy znalostí
Pomocné správy / makrá
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Viackanálová komunikácia
Monitorovanie siete
Chat v reálnom čase
Vzdialený prístup / ovládanie
Unknown
Reporting/analytika
Len základné reporty, pokročilé iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Samoobslužný portál
Manažment pravidiel Service Level Agreement (SLA)
Iba v pláne za 60$/mesiac
Integrácia so sociálnymi sieťami
Manažment tiketov
Nastavenie toku práce
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Všetko pod jednou strechou

Náš tiketovací softvér podporuje prístup viacerých používateľov a zjednocuje všetky správy zo sociálnych médií, e-mailov, live chatu a telefónov do jednej univerzálnej schránky.

Ušetrite na úložisku

LiveAgent ponúka na rozdiel od mnohých konkurentov neobmedzené úložisko pre všetky tikety, dokumenty a nahrávky hovorov.

Ešte ďalší dôvod, prečo sme tou najlepšou alternatívou tiketovania.

Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Vyhraďte si čas na predaj

LiveAgent sa môže pochváliť najbohatšími funkciami automatizácie, čo z neho robí dokonalú alternatívu tiketovania v porovnaní so súčasným poskytovateľom.

Zefektívnite procesy automatizáciou všedných úloh, ako sú prideľovanie značiek a zodpovednosti alebo sledovanie e-mailov.

Informácie na dosah ruky

Naša alternatíva tiketovania eliminuje potrebu externých nástrojov poskytovaním zabudovaných alternatív.

Napríklad náš vstavaný CRM systém umožňuje agentom prezerať informácie o zákazníkoch a odpovedať na tikety z jedného rozhrania.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software

Cítite sa zaseknutí?

Naša alternatíva tiketovania ponúka bezplatné interné chaty a hovory priamo v aplikácii.

Pre ešte väčšie pohodlie vám naša alternatíva tiketovania umožňuje zdieľať klikateľné ID tiketov so svojimi kolegami.

Udržte si náskok

Ušetrite svojim agentom viac ako 15 hodín práce každý týždeň vytváraním preddefinovaných odpovedí na často kladené otázky vo forme pripravených správ a ťahákov.

Canned messages Macros LiveAgent
Split-tickets-LiveAgent

Zlepšiť časy odozvy o 26%

Dostali ste tiket s viacerými požiadavkami? Rozdelením tiketu na dve časti zabezpečíte rýchlejšie riešenie problému.

Prípadne zlúčte dva alebo viac tiketov do jedného, aby ste zaistili, že nebudete zbytočne strácať čas riešením tej istej žiadosti viackrát.

Plne adaptovateľný

LiveAgent je 100% škálovateľný a prispôsobiteľný vašim obchodným potrebám, či už ste malým podnikom, ktorý funguje na sezónnom základe, alebo veľkým podnikom poskytujúcim podporu viacerým krajinám.

Help desk templates
Reports-Liveagent-feature

Dosiahnite viac

Najlepšia alternatíva tiketovania vám umožňuje získať komplexné prehľady.

Dozviete sa, koľko tiketov každý mesiac dostanete, koľko odpovedí posielate včas, ktoré SLA pravidlá boli či neboli splnené a kto bol za ne zodpovedný.

Spravte z toho hru

Zľahčuje vám súčasný tiketovací systém každodennú prácu?

Naša alternatíva tiketovania je jednou z najlepších, pretože umožňuje agentom gamifikovať bežné aktivity, čo v konečnom dôsledku podporuje zdravú konkurenciu a zvyšuje efektivitu.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pozrite sa, čo na LiveAgent hovoria ostatní zákazníci

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..