Nespĺňa váš tiketovací softvér všetky vaše očakávania? Potrebujete alternatívu? Naše dôkladné porovnanie si posvieti na najpopulárnejšie tiketovacie systémy tak, aby ste vy mali čo najmenej práce.
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Funkcie | Liveagent
Vyskúšajte špičkový tiketing softvér zadarmo! Bez potreby kreditnej karty. | Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgentom. | SysAid
Porovnajte SysAid s LiveAgentom. | Helpdesk.com | Help Scout
Porovnajte Help Scout s LiveAgentom. |
---|---|---|---|---|---|
Hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov Capterry. | 4.7 LiveAgent získal celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených požívateľov Capterry. | 4.3 Zendesk získal celkové hodnotenie 4.3 z 5 od overených používateľov Capterry. | 4.5 SysAid získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených používateľov Capterry. | 4.6 Helpdesk.com získal celkové hodnotenie 4.6 z 5 od overených používateľov Capterry. | 4.7 Help Scout získal celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených používateľov Capterry. |
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti použitia od overených používateľov Capterry. | 4.6 LiveAgent získal 4.6 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry. | 4.3 Zendesk získal 4.3 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry. | 4.4 SysAid získal 4.4 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry. | 4.8 Helpdesk.com získal 4.8 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry. | 4.7 Help Scoutzískal 4.7 z 5 v jednoduchosti používania od overených užívateľov Capterry. |
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených používateľov Capterry. | 4.7 LiveAgent získal 4.7 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry. | 4.2 Zendesk získal 4.2 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry. | 4.5 SysAid získal 4.5 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry. | 4.8 Helpdesk.com získal 4.8 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry. | 4.8 Help Scout získal 4.8 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov Capterry. |
Cena
Cena softvéru v dolároch na agenta za mesiac. |
9$/mesiac/agent
Cena v dolároch za agenta na mesiac. |
5$/mesiac/agent
Cena v dolároch za agenta na mesiac. |
Neznáma
|
4$/mesiac/agent
Cena v dolároch za agenta na mesiac. |
15$/mesiac/agent
Cena v dolároch za agenta na mesiac. |
Upozornenia/eskalácie
Upozornenia a eskalácie pre tikety a zmluvy SLA na základe priority a vopred definovaných podmienok. | LiveAgent ponúka upozornenia a eskalácie. | Zendesk ponúka upozornenia a eskalácie. | SysAid ponúka upozornenia a eskalácie. | Helpdesk.com ponúka upozornenia a eskalácie. | Help Scout ponúka upozornenia a eskalácie. |
Automatizované smerovanie
Automatizované smerovanie diketov do konkrétnych oddelení a agentov na základe vopred definovaných podmienok. | LiveAgent ponúka automatické smerovanie. | Zendesk ponúka automatické smerovanie. | SysAid ponúka automatické smerovanie. | Helpdesk.com ponúka automatické smerovanie. | Help Scout ponúka automatické smerovanie. |
Správa call centra
Centralizovaný ovládací panel na uskutočňovanie, prijímanie a správu hovorov. | LiveAgent ponúka správu call centra. | Zendesk ponúka správu call centra. | SysAid neponúka správu call centra. | Helpdesk.com neponúka správu call centra. | Help Scout ponúka správu call centra. |
Prispôsobiteľné značky
Možnosť použiť biely štítok (bez značky). | LiveAgent ponúka prispôsobiteľné značky. | Zendesk ponúka prispôsobiteľné značky. | SysAidponúka prispôsobiteľné značky. | Helpdesk.com ponúka prispôsobiteľné značky. | Help Scout ponúka prispôsobiteľné značky. |
Integrácia e-mailu
Možnosť prepojiť tiketing softvér s viacerými e-mailovými adresami, aby ste mohli prijímať, odpovedať a písať e-maily priamo zo softvéru. | LiveAgent ponúka integráciu e-mailov. | Zendesk ponúka integráciu e-mailov. | SysAid ponúka integráciu e-mailov. | Helpdesk.com ponúka integráciu e-mailov. | Help Scout ponúka integráciu e-mailov. |
Sledovanie interakcie
Sledujte správanie návštevníka svojho webu. Zistite, ako dlho si prehliadajú vašu stránku alebo na ktorej stránke sú. | LiveAgent ponúka sledovanie interakcií. | Zendesk ponúka sledovanie interakcií. | SysAid ponúka sledovanie interakcií. | Helpdesk.com ponúka sledovanie interakcií. | Help Scout ponúka sledovanie interakcií. |
Manažment bázy znalostí
Funkcia, ktorá používateľom umožňuje vytvárať a spravovať komplexné úložiská znalostí. | LiveAgent ponúka správu bázy znalostí. | Zendesk ponúka správu bázy znalostí. | SysAid ponúka správu bázy znalostí. | Helpdesk.com neponúka správu bázy znalostí. | Help Scout ponúka správu bázy znalostí. |
Makrá/šablónové odpovede
Funkcia, ktorá umožňuje používateľom vytvárať preddefinované odpovede na často kladené otázky, ktoré možno nasadiť jediným kliknutím. | LiveAgent ponúka makrá/šablónové odpovede. | Zendesk ponúka makrá/šablónové odpovede. | SysAid ponúka makrá/šablónové odpovede. | Helpdesk.com ponúka makrá/šablónové odpovede. | Help Scout ponúka makrá/šablónové odpovede. |
Viackanálová komunikácia
Spája sa s viacerými komunikačnými linkami (ako je e-mail, live chat, call centrum alebo sociálne médiá), aby zefektívnil všetky správy a umožnil používateľom odpovedať na ne z tiketing softvéru. | LiveAgent ponúka viackanálovú komunikáciu. | Zendesk ponúka viackanálovú komunikáciu. | SysAid ponúka viackanálovú komunikáciu. | Helpdesk.com ponúka viackanálovú komunikáciu. | Help Scout neponúka viackanálovú komunikáciu. |
Monitorovanie siete
Monitorujte stav svojho systému/siete, aby ste zistili, či sú všetky systémy online a fungujú správne. | LiveAgent ponúka monitorovanie siete. | Zendesk ponúka monitorovanie siete. | SysAid neponúka monitorovanie siete. | Helpdesk.com neponúka monitorovanie siete. | Help Scout ponúka monitorovanie siete. |
Chat v reálnom čase
Natívna miniaplikácia live chatu, ktorú je možné nasadiť na vašu stránku a použiť na komunikáciu s návštevníkmi vašich webových stránok v reálnom čase. | LiveAgent ponúka chat v reálnom čase. | Zendesk ponúka chat v reálnom čase. | SysAid ponúka chat v reálnom čase. | Helpdesk.com neponúka chat v reálnom čase. | Help Scout ponúka chat v reálnom čase. |
Vzdialený prístup/ovládanie
Schopnosť vzdialene pristupovať a ovládať počítač zákazníka pre rýchlejšie riešenie problémov. | LiveAgent neponúka vzdialený prístup/ovládanie. | Zendesk neponúka vzdialený prístup/ovládanie. | SysAid ponúka vzdialený prístup/ovládanie. | Helpdesk.com neponúka vzdialený prístup/ovládanie. | Help Scout neponúka vzdialený prístup/ovládanie. |
Prehľady/analytika
Analytický panel, ktorý umožňuje používateľom vytvárať správy o výkonnosti. | LiveAgent ponúka prehľady/analýzy. | Zendesk ponúka prehľady/analýzy. | SysAid ponúka prehľady/analýzy. | Helpdesk.com ponúka prehľady/analýzy. | Help Scout neponúka prehľady/analýzy. |
Samoobslužný portál
Funkcia, ktorá vám umožňuje vytvoriť zákaznícky portál, do ktorého sa môžu vaši zákazníci zaregistrovať, aby mali prístup k svojim minulým tiketom a obsahu databázy znalostí. | LiveAgent ponúka samoobslužný portál. | Zendesk ponúka samoobslužný portál. | SysAid ponúka samoobslužný portál. | Helpdesk.com neponúka samoobslužný portál. | Help Scout ponúka samoobslužný portál. |
Správa dohody o úrovni služieb (SLA).
Funkcia, ktorá vám umožňuje spravovať a monitorovať protokoly SLA, dodržiavanie SLA a ďalšie. | LiveAgentponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA). | Zendesk ponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA). | SysAid ponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA). | Helpdesk.com neponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA). | Help Scout ponúka správu zmluvy o úrovni služieb (SLA). |
Integrácia sociálnych médií
Integrácia s populárnymi sociálnymi sieťami, ako je Facebook. | LiveAgent ponúka integráciu sociálnych médií. | Zendesk ponúka integráciu sociálnych médií. | SysAid neponúka integráciu sociálnych médií. | Helpdesk.com neponúka integráciu sociálnych médií. | Help Scout neponúka integráciu sociálnych médií. |
Správa tiketov
Spravujte tikety s prevodmi tiketov, zlučovaním tikketov, rozdeľovaním, označovaním ako spam, odložením a ďalšími. | LiveAgent ponúka správu tiketov. | Zendesk ponúka správu tiketov. | SysAid ponúka správu tiketov. | Helpdesk.com ponúka správu tiketov. | Help Scout ponúka správu tiketov. |
Nastavenie pracovného toku
Automatizačné pravidlá, ktoré možno implementovať na urýchlenie procesov zákazníckej podpory. | LiveAgent ponúka nastavenie pracovného toku. | Zendesk ponúka nastavenie pracovného toku. | SysAid ponúka nastavenie pracovného toku. | Helpdesk.com ponúka nastavenie pracovného toku. | Help Scout neponúka nastavenie pracovného toku. |
Náš tiketovací softvér podporuje prístup viacerých používateľov a zjednocuje všetky správy zo sociálnych médií, e-mailov, live chatu a telefónov do jednej univerzálnej schránky..
LiveAgent ponúka na rozdiel od mnohých konkurentov neobmedzené úložisko pre všetky tikety, dokumenty a nahrávky hovorov.
Ešte ďalší dôvod, prečo sme tou najlepšou alternatívou tiketovania.
LiveAgent sa môže pochváliť najbohatšími funkciami automatizácie, čo z neho robí dokonalú alternatívu tiketovania v porovnaní so súčasným poskytovateľom.
Zefektívnite procesy automatizáciou všedných úloh, ako sú prideľovanie značiek a zodpovednosti alebo sledovanie e-mailov.
Naša alternatíva tiketovania eliminuje potrebu externých nástrojov poskytovaním zabudovaných alternatív.
Napríklad náš vstavaný CRM systém umožňuje agentom prezerať informácie o zákazníkoch a odpovedať na tikety z jedného rozhrania.
Naša alternatíva tiketovania ponúka bezplatné interné chaty a hovory priamo v aplikácii.
Pre ešte väčšie pohodlie vám naša alternatíva tiketovania umožňuje zdieľať klikateľné ID tiketov so svojimi kolegami.
Ušetrite svojim agentom viac ako 15 hodín práce každý týždeň vytváraním preddefinovaných odpovedí na často kladené otázky vo forme preddefinovaných správ a predpripravenývh správ.
Dostali ste tiket s viacerými požiadavkami? Rozdelením tiketu na dve časti zabezpečíte rýchlejšie riešenie problému.
Prípadne zlúčte dva alebo viac tiketov do jedného, aby ste zaistili, že nebudete zbytočne strácať čas riešením tej istej žiadosti viackrát.
LiveAgent je 100% škálovateľný a prispôsobiteľný vašim obchodným potrebám, či už ste malým podnikom, ktorý funguje na sezónnom základe, alebo veľkým podnikom poskytujúcim podporu viacerým krajinám.
Najlepšia alternatíva tiketovania vám umožňuje získať komplexné prehľady.
Dozviete sa, koľko tiketov každý mesiac dostanete, koľko odpovedí posielate včas, ktoré SLA pravidlá boli či neboli splnené a kto bol za ne zodpovedný.
Zľahčuje vám súčasný tiketovací systém každodennú prácu?
Naša alternatíva tiketovania je jednou z najlepších, pretože umožňuje agentom gamifikovať bežné aktivity, čo v konečnom dôsledku podporuje zdravú konkurenciu a zvyšuje efektivitu.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Získajte najlepšiu hodnotu za svoje peniaze a zistite, ako si stojí tiketing softvér LiveAgent v porovnaní s tiketing riešeniami od konkurencie.
Roman Bosch
Partly
Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
Matt Janaway
The Workplace Depot
LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
Catana Alexandru
Websignal
Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
Sissy Böttcher
Study Portals
Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
Peter Koning
TypoAssassin
Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
Aranzazu F
Factorchic
Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
Alexandra Danišová
Nay
LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
David Chandler
Volterman
Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
Podnikom sa odporúča investovať do vhodného help desk softvéru na zlepšenie marketingovej stratégie a plnohodnotnej zákazníckej podpory prostredníctvom sociálnych sietí. LiveAgent je osvedčeným softvérom s neobmedzeným počtom účtov na rôznych platformách sociálnych médií. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta.
Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?
LiveAgent je populárna alternatíva k Zendesku pre riadenie zákazníckej podpory. Používatelia chvália jeho funkčnosť, podporu a cenu.
Hľadáte alternatívu k Birdeye?
LiveAgent ponúka tiketovací systém a viac ako 140 integrácií s aplikáciami na vytváranie zákazníckych skúseností. Momentálne sa pracuje na informačnej tabuli pre nových používateľov a stránka používa súbory cookies. LiveAgent ponúka aj personalizované ukážky softvéru a možnosti kontaktu.
Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!
Ponúkame služby migrácie technickej podpory a snažíme sa mať spokojných zákazníkov. LiveAgent má robostný systém tiketovania, ktorý zjednodušuje všetky podnety do jednej doručenej pošty pre agentov a umožňuje aj live chat.
Prechádzate z Birdseed na LiveAgent?
LiveAgent je softvér technickej podpory pre malé a stredné podniky, ktorý ponúka viac ako 175 funkcií a viac ako 40 integrácií. LiveAgent ponúka aj možnosť voľby z 43 rôznych prekladov a prispôsobiteľné jazykové widgety. S touto službou môžete zvýšiť objemy predaja a získať návratnosť investícií. LiveAgent je najlepšie hodnotený softvér technickej podpory za rok 2019 a 2020 a je používaný spoločnosťami ako Huawei, BMW, Yamaha, O2 a Oxford University. Cena pre malé firmy je $15/mesiac a pre malé/stredné podniky a veľké spoločnosti $29/mesiac.
Máte už dosť svojho softvéru na podporu sociálnych médií?
Naše alternatívne riešenie help desku pre sociálne médiá Vám umožní zachytiť každú správu, komentár alebo zmienku o Vašej značke. To povedie k pozitívnemu vnímaniu Vašej spoločnosti, vyššej spokojnosti zákazníkov a zvýšeným predajom. Začnite s bezplatnou skúšobnou verziou na 7 alebo 30 dní a získajte späť kontrolu nad svojimi sociálnymi médiami.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch