Ste pripravení na nový tiketovací systém?

Nespĺňa váš tiketovací softvér všetky vaše očakávania? Potrebujete alternatívu? Naše dôkladné porovnanie si posvieti na najpopulárnejšie tiketovacie systémy tak, aby ste vy mali čo najmenej práce.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Ste pripravení na nový tiketovací systém?
Slido green logo

Prečo je LiveAgent tou najlepšou alternatívou tiketovania?

Social customer service templates

130+ integrácií

Call center agent provides support via phone

Neobmedzené úložisko

Person drafting the integration flow

Viac funkcií

Person speaking multiple languages

Podpora 24/7

Celkové hodnotenie
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.6
Kayako
4.0
Jednoduchosť použitia
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.8
Kayako
4.5
Zákaznícka podpora
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Freshdesk
4.6
Helpdesk
4.8
Kayako
4.0
Cena
LiveAgent
15$/mesiac
Zendesk
5$/mesiac
Freshdesk
15$/mesiac
Helpdesk
4$/mesiac
Kayako
15$/mesiac
Upozornenia / eskalácie
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Automatizované smerovanie
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Len základné, pokročilé iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Správa call centra
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Prispôsobiteľný branding
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Ukladanie dokumentov
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
E-mailová integrácia
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Sledovanie interakcií
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Správa aktív IT
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Manažment bázy znalostí
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Pomocné správy/makrá
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Viackanálová komunikácia
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Monitorovanie siete
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Chat v reálnom čase
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Vzdialený prístup / ovládanie
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Reporting/analytika
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Len základné reporty, pokročilé iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Samoobslužný portál
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Manažment pravidiel Service Level Agreement (SLA)
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Iba v pláne za 60$/mesiac
Integrácia so sociálnymi sieťami
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Manažment tiketov
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Nastavenie toku práce
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Features
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Celkové hodnotenie
4.7
4.3
4.5
4.6
4.0
Jednoduchosť použitia
4.6
4.3
4.5
4.8
4.0
Zákaznícka podpora
4.7
4.2
4.6
4.8
4.0
Cena
15$/mesiac
5$/mesiac
15$/mesiac
4$/mesiac
15$/mesiac
Upozornenia / eskalácie
Unknown
Automatizované smerovanie
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Správa call centra
Prispôsobiteľný branding
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Ukladanie dokumentov
Unknown
E-mailová integrácia
Sledovanie interakcií
Unknown
Správa aktív IT
Unknown
Manažment bázy znalostí
Pomocné správy / makrá
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Viackanálová komunikácia
Monitorovanie siete
Chat v reálnom čase
Vzdialený prístup / ovládanie
Unknown
Reporting/analytika
Len základné reporty, pokročilé iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
Samoobslužný portál
Manažment pravidiel Service Level Agreement (SLA)
Iba v pláne za 60$/mesiac
Integrácia so sociálnymi sieťami
Manažment tiketov
Nastavenie toku práce
Iba v plánoch začínajúcich na 30$/mesiac a 60$/mesiac
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Všetko pod jednou strechou

Náš tiketovací softvér podporuje prístup viacerých používateľov a zjednocuje všetky správy zo sociálnych médií, e-mailov, live chatu a telefónov do jednej univerzálnej schránky.

Ušetrite na úložisku

LiveAgent ponúka na rozdiel od mnohých konkurentov neobmedzené úložisko pre všetky tikety, dokumenty a nahrávky hovorov.

Ešte ďalší dôvod, prečo sme tou najlepšou alternatívou tiketovania.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Vyhraďte si čas na predaj

LiveAgent sa môže pochváliť najbohatšími funkciami automatizácie, čo z neho robí dokonalú alternatívu tiketovania v porovnaní so súčasným poskytovateľom.

Zefektívnite procesy automatizáciou všedných úloh, ako sú prideľovanie značiek a zodpovednosti alebo sledovanie e-mailov.

Informácie na dosah ruky

Naša alternatíva tiketovania eliminuje potrebu externých nástrojov poskytovaním zabudovaných alternatív.

Napríklad náš vstavaný CRM systém umožňuje agentom prezerať informácie o zákazníkoch a odpovedať na tikety z jedného rozhrania.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Cítite sa zaseknutí?

Naša alternatíva tiketovania ponúka bezplatné interné chaty a hovory priamo v aplikácii.

Pre ešte väčšie pohodlie vám naša alternatíva tiketovania umožňuje zdieľať klikateľné ID tiketov so svojimi kolegami.

Udržte si náskok

Ušetrite svojim agentom viac ako 15 hodín práce každý týždeň vytváraním preddefinovaných odpovedí na často kladené otázky vo forme pripravených správ a ťahákov.

Canned messages (Macros) in LiveAgent
Split tickets feature by LiveAgent

Zlepšiť časy odozvy o 26%

Dostali ste tiket s viacerými požiadavkami? Rozdelením tiketu na dve časti zabezpečíte rýchlejšie riešenie problému.

Prípadne zlúčte dva alebo viac tiketov do jedného, aby ste zaistili, že nebudete zbytočne strácať čas riešením tej istej žiadosti viackrát.

Plne adaptovateľný

LiveAgent je 100% škálovateľný a prispôsobiteľný vašim obchodným potrebám, či už ste malým podnikom, ktorý funguje na sezónnom základe, alebo veľkým podnikom poskytujúcim podporu viacerým krajinám.

Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Dosiahnite viac

Najlepšia alternatíva tiketovania vám umožňuje získať komplexné prehľady.

Dozviete sa, koľko tiketov každý mesiac dostanete, koľko odpovedí posielate včas, ktoré SLA pravidlá boli či neboli splnené a kto bol za ne zodpovedný.

Spravte z toho hru

Zľahčuje vám súčasný tiketovací systém každodennú prácu?

Naša alternatíva tiketovania je jednou z najlepších, pretože umožňuje agentom gamifikovať bežné aktivity, čo v konečnom dôsledku podporuje zdravú konkurenciu a zvyšuje efektivitu.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Pozrite sa, čo na LiveAgent hovoria ostatní zákazníci

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru