Bezplatná skúšobná verzia

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Help desk tiketovací softvér od LiveAgenta

Ste už unavený zo svojho súčasného tiketovacieho softvéru? Máme pre vás riešenie. Vďaka službe LiveAgent skončia vaše e-maily, chaty, hovory, zmienky na sociálnych sieťach a ďalšie komunikačné kanály v jednej univerzálnej schránke a pomocou pokročilej automatizácie, pravidiel a integrácií sa vaša nočná mora služieb zákazníkom skončí jednoduchým kliknutím na „Bezplatná skúšobná verzia”.

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené

Všetky komunikačné kanály pod jednou strechou

LiveAgent, cloudový tiketovací softvér, môžete integrovať s viacerými komunikačnými kanálmi a využiť takmer 200 funkcií.

Every communication channel under one place by help desk software LiveAget
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido cierne

LiveAgent ide nad rámec bežného IT tiketovacieho softvéru

LiveAgent je IT tiketovací softvér, ktorý kombinuje rôzne kanály, ako sú e-maily, chaty, hovory a sociálne médiá do jednej univerzálnej schránky, a poskytuje vašim zákazníkom holistický zákaznícky servis. Tým to však nekončí. LiveAgent ponúka zákaznícky portál s podporou viacerých báz znalostí, fórom, spätnou väzbou a návrhmi. Objavte, čo pre vašu organizáciu ponúka najpokročilejší tiketovací systém.

Zoznámte sa s tiketovacím softvérom LiveAgent

Tiketovací softvér je len časťou oveľa komplexnejšieho riešenia.

Spojte všetky svoje komunikačné kanály do jednej univerzálnej schránky, inteligentnejšej verzie bežného e-mailu. E-maily, chaty, hovory, príspevky na sociálnych sieťach a ďalšie sú prístupné z jedného miesta.

Bez ohľadu na to, kde sa komunikácia začala, všetky tikety vyzerajú vždy rovnako. Začnite chatovať so zákazníkom na live chate, pokračujte v nadväzovaní kontaktov prostredníctvom e-mailu a dokončite to prostredníctvom hovoru. Všetko z rovnakého rozhrania a tiketu.

Zrýchlite proces odpovedania zákazníkom prípravou odpovedí na bežné požiadavky a otázky. Uložte krátku odpoveď a prekvapte svojich zákazníkov bleskovou rýchlosťou odpovede.

Vytvorte tikety viditeľné iba pre vašich kolegov a priraďte ich konkrétnej osobe. Používajte ich ako pripomienky, na vytváranie úloh alebo na vytváranie poznámok pre vás a vašich spolupracovníkov.

Tiketovací softvér s intuitívnym užívateľským rozhraním

Tiketovací softvér LiveAgent automaticky sleduje a premení všetky vaše problémy so zákazníkmi na tikety. Každá prichádzajúca forma komunikácie sa zmení na tikety pre lepšie pohodlie a správu. Užívateľské rozhranie je prispôsobiteľné, intuitívne a používateľom sa jednoducho páči.

Ticketing-software-Customer portal-LiveAgent

Báza znalostí ako súčasť tiketovacieho softvéru

70% zákazníkov radšej hľadá odpovede vo vlastnej réžií pred kontaktovaním zákazníckeho servisu. Okrem tradičných funkcií tiketovacieho softvéru ponúka LiveAgent v rovnakom balíku aj plne prispôsobiteľný zákaznícky portál s bázou znalostí, často kladenými otázkami a fórom. Umožnite zákazníkom pomôcť si poskytnutím odpovedí, aj keď sú vaši agenti offline.

Transparentné a spravodlivé ceny

Žiadne zmluvy, žiadne skryté poplatky, iba mesačná fakturácia. Plne transparentná cena, ktorá vám každý mesiac fakturuje len skutočné využitie služieb. Vyberte si správny plán a poskytnite najlepšiu zákaznícku podporu.

Package Name

Tiket

Pre malé firmy a podnikateľov

$15 /mo
Package Name

Tiket+Chat

Pre stredné podniky a profesionálne agentúry

$29 /mo

Automatická distribúcia tiketov

Zaistite, aby mali vaši agenti vždy optimálne zaťaženie. Definujte, koľko tiketov, chatov a telefónnych hovorov zvládnu za vymedzené časové obdobie. Automaticky nastavte zmeny, nastavte časy pauzy a nechajte ich odpočívať, keď to potrebujú. Priraďte tikety v ktorejkoľvek fáze ich cyklu jednotlivým agentom alebo oddeleniam. Nastavte si svoje vlastné pravidlá a kritériá pre distribúciu tiketov na základe parametrov, udalostí alebo časových podmienok tiketu.

Ticketing-system-LiveAgent-Automated-ticketing-distribution

Viac ako 21 000 spoločností sa nemôže mýliť

Pozrite si príbehy úspešných a referencie a zistite, ako môže LiveAgent podporiť vašu zákaznícku podporu a zvýšiť šťastie vašich obchodných partnerov a zákazníkov.

Prečo tiketovací softvér?

Inteligentný tiketovací softvér umožňuje ľahko pokryť všetky vaše potreby v oblasti služieb zákazníkom. Ľahko prijímajte, spracúvajte a reagujte na žiadosti a podnety, aby ste zlepšili vzťahy so svojimi zákazníkmi.

007 briefcase

Výhody pre spoločnosti

Zjednodušte svoje kanály
Automatizujte svoje bežné úlohy
Majte jasné zodpovednosti
Buďte organizovaný

051 checked

Pozitívny vplyv

Profesionálny prístup
18% zvýšenie konverzií
Podrobné informácie a správy
Znížené náklady

Komplexný tiketovací softvér

Doručený email v schránke

Emailové tiketovanie

Vďaka inteligentnému tiketovaciemu softvéru a distribúcii e-mailov nikdy nenastane situácia, že by sa nejaký e-mail stratil alebo bolo naň odpovedané dvakrát.

ticketing software clever ticket routing

Chytré smerovanie tiketov

LiveAgent automaticky vyberie najvhodnejšieho agenta na základe priorít a pravidiel SLA.

ticketing software powerful collaboration

Výkonná spolupráca

Nechajte svojich agentov, aby si navzájom pomáhali a rýchlejšie odpovedali na tikety pomocou funkcií spolupráce.

ticketing-software-increased-satisfaction

Zvýšená spokojnosť

Podľa marketingového prieskumu majú spokojní zákazníci tendenciu utrácať viac za produkty či služby.

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Riadenie zodpovednosti

Pomocou softvéru LiveAgent môžete ľahko spravovať zodpovednosť za tikety a vytvoriť tak organizáciu tiketov pre svoj IT tím alebo zákaznícky servis. Zmeňte vlastníctvo tiketov na iné oddelenie alebo dokonca na konkrétneho agenta. Vždy vedzte, kto je zodpovedný za riešenie toho-ktorého tiketu. Už nikdy nebude počuť frázy ako „nevedel som, že je to moja zodpovednosť“.

Často kladené otázky

Na čo slúži tiketovací softvér?

Tiketovací softvér umožňuje tímom zákazníckej podpory spravovať podnety zákazníkov. Softvér vytvára tiket z každej interakcie so zákazníkom a zhromažďuje príslušné informácie, ktoré agentom pomôžu vyriešiť konkrétnu otázku zákazníka.

Aký je najlepší tiketovací softvér?

Ak hľadáte najlepší tiketovací softvér, zvážte hodnotenie používateľov, funkčnosť a cenu. Najlepší tiketovací softvér by mal mať funkcie, ako je podpora viacerých komunikačných kanálov, priradenie tiketov, automatizácia pracovných postupov, reporting a analýza, bázy znalostí, a gamifikačné funkcie.

Aké sú typy tiketovacích nástrojov?

Pri zvažovaní, ktorý tiketovací softvér použijete, preskúmajte jeho cenu, funkčnosť a recenzie používateľov. Niektoré tiketovacie systémy ponúkajú viac funkcií help desku ako iné. Napríklad LiveAgent je tiketovací softvér, ktorý poskytuje aj virtuálne call centrum, popri podpore viackanálovej komunikácie, priradenia tiketov, automatizácií pracovných tokov, reportingu a analýzy, tvorby viacerých báz znalostí a funkcií gamifikácie.

Čo je tiketovací softvér?

Tiketovací softvér je súčasťou komplexného balíka help desk softvéru, ktorý vašej spoločnosti umožňuje mať všetky interakcie so zákazníkmi na jednom mieste. Preto sa všetka komunikácia z viacerých kanálov zhromažďuje na jednom mieste, čo uľahčuje a zefektívňuje komunikáciu s návštevníkmi / zákazníkmi vašich webových stránok.

Ako si nastavíte tiketovací softvér v službe LiveAgent?

LiveAgent poskytuje zákazníkom bezplatnú 14-dňovú skúšobnú verziu a nepretržitú podporu 24/7/365, takže nastavenie softvéru je rýchle a ľahké. Prvým krokom je však vytvorenie účtu a výber preferovaného plánu. Potom vás systém prevedie procesom nastavenia prostredníctvom príručky pre začiatočníkov, takže nakonci budete mať všetko nastavené na základe vašich preferencií.

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha či O2? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zdarma Nevyžadujeme kreditné karty

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru