LiveAgent je multifunkčný softvér zákazníckej podpory, ktorý zhromažďuje všetku vašu komunikáciu so zákazníkmi z viacerých sociálnych sietí a logicky ich spravuje na jednom mieste. Používanie softvéru LiveAgent vám umožní primárne sa zameriavať na najdôležitejšie podnikateľské ciele bez obáv o zákazníkov a zároveň vám umožní udržať si ich spokojnosť na vysokej úrovni. Zákaznícka podpora na sociálnych sieťach prostredníctvom softvéru LiveAgent je rýchla, efektívna a nákladovo hospodárna. Vyskúšajte náš softvér ešte dnes.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Často vás rozptyľujú správy zo sociálnych sietí od vašich potenciálnych a existujúcich zákazníkov? Tomu je koniec. Prepojte všetky svoje kanály sociálnych sietí s LiveAgentom a ťažte z pokročilej automatizácie. Vďaka neobmedzenej histórii a zjednoteným správam získate úplný obraz o každej osobe, s ktorou ste kedy hovorili.
Naša integrácia s Facebookom eliminuje potrebu neustále monitorovať množstvo profilov, prepínať sa medzi účtami a zdieľať prihlasovacie údaje medzi viacerými agentami. Všetci agenti môžu odpovedať na tikety z jednej univerzálnej schránky, čím sa eliminuje aj ich závislosť od správcu stránky na Facebooku.
Integrácia služby Facebook Messenger so softvérom LiveAgent vám umožní chatovať so zákazníkmi v reálnom čase. V prípade, že vám zákazník priamo napíše správu na vašej stránke na Facebooku, okamžite sa táto správa skonvertuje na tiket a vloží sa na vašu informačnú tabuľu v softvéri LiveAgent. Tento proces vám umožní jednoducho odpovedať na správy zo sociálnych sietí, odosielať prílohy či dokonca stlačiť tlačidlo „Páči sa mi to“.
Integrácia softvéru LiveAgent s Twitterom vám umožní monitorovať všetky @zmienky o vašej stránke či ľubovoľné #hashtagy podľa vášho výberu. Jednoducho prepojte svoj účet na Twitteri so softvérom LiveAgent a vyberte si, o ktoré hashtagy a zmienky budete mať záujem. Všetky sledované hashtagy a zmienky budú pri ich vzniku automaticky pretransformované na tikety a budú automaticky priradené oddeleniu, ktoré si vyberiete. LiveAgent automaticky spravuje všetky Tweety obsahujúce vami sledované kľúčové slová, teda môžete na ne jednoducho odpovedať z jedného miesta.
Integrácia Instagramu so softvérom LiveAgent vám umožní prezerať si a odpovedať na príspevky, v ktorých ste boli označený alebo spomenutý, ako aj odpovedať na všetky komentáre zákazníkov k vašim príspevkom. Vďaka univerzálnej schránke LiveAgent budete mať všetky svoje tikety pod jednou strechou, takže už viac nebudete musieť sledovať viacero zariadení či účtov. LiveAgent šetrí vašim agentom čas, zlepšuje ich rýchlosť odozvy na otázky a súčasne zvyšuje ich produktivitu. Vyskúšajte si to.
Integrácia aplikácie Viber so softvérom LiveAgent bude spustená už čoskoro. Umožní vám prijímať a odpovedať na správy priamo z vašej univerzálnej schránky. Toto prijímanie a odosielanie správ je vynikajúcim nástrojom pre spoločnosti, ktoré majú záujem segmentovať svojich zákazníkov do skupín a posielať im cielené marketingové správy.
Nemusíte tráviť hodiny nad sociálnymi sieťami, aby ste svojim zákazníkom odpovedali včas.
Každá správa zo sociálnych sietí sa dostane do rovnakej schránky ako e-maily, chaty a hovory.
Vyberte si zo stoviek pravidiel a podmienok pre zautomatizovanie vašich pracovných procesov.
Požívajte značky a priraďujte tikety konkrétnym oddeleniam pre jednoduchšiu správu zákazníckej podpory na sociálnych sieťach.
Zvýšte vašu produktivitu prostredníctvom používania prednastavených správ, priloh a poznámok.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
K našim zákazníkom a k nášmu produktu pristupujeme iným spôsobom ako ostatné softvérové spoločnosti na trhu. Určité časti nášho softvéru ponúkame ako doplnky k základnému plánu. Tieto doplnky vám dokážu ušetriť veľa času a financií, najmä ak zamestnávate veľkú skupinu agentov zákazníckej podpory. Plaťte iba za to, čo používate, vďaka našim transparentným cenám.
Zefektívnením vašej zákazníckej podpory na sociálnych sieťach prostredníctvom nášho softvéru získate obrovskú výhodu oproti konkurentom. Vaši zákazníci majú záujem sa s vami skontaktovať bez potreby bádania po tom, ktorý spôsob interakcie s vami je najrýchlejší a najspoľahlivejší. Nezabúdajte na to, že staré dobré e-maily sú nahrádzané chatom v reálnom čase, call centrom a komunikáciou so zákazníkmi na sociálnych sieťach. So softvérom LiveAgent budete môcť poskytovať okamžité odpovede na otázky vašich zákazníkov prostredníctvom akéhokoľvek kanála. Investícia do softvéru tohto typu vám pomôže poskytovať rýchlu, pohodlnú a bezproblémovú podporu zákazníkov.
Pozrite si úspešné príbehy spoločností používajúcich LiveAgent a odporúčania našich spokojných zákazníkov. Zistite, ako môže LiveAgent posunúť vašu zákaznícku podporu na vyšší level a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.
LiveAgent sa prispôsobí veľkosti a odvetviu vašej spoločnosti. Pomáhame organizáciám všetkých typov a veľkostí. Pozrite sa na to, čo povedali o našom softvéri naši zákazníci.
Startupy & Korporácie
Veľké podniky
Vládne inštitúcie
Vzdelávacie & neziskové organizácie
Elektronický obchod a služby
Cestovanie a ubytovanie
Marketing a telekomunikácie
Zábava
Zaujímalo vás niekedy, prečo iné spoločnosti začali komunikovať so svojimi zákazníkmi prostredníctvom softvéru zákazníckej podpory na sociálnych sieťach namiesto priamej interakcie na týchto sieťach? Je to preto, že ich už unavovalo neprestajne sledovať rôzne médiá, zdieľať si prihlasovacie údaje medzi agentami a prepínať sa medzi účtami. Aj vy sa s týmito nepríjemnosťami stotožňujete?
Strácate prehľad vo vašej predchádzajúcej komunikácií so zákazníkmi? Neustále sa prepínate medzi viacerými účtami? LiveAgent zhromažďuje všetku túto komunikáciu na jednom mieste.
Trávite často čas prepínaním sa medzi rôznymi druhmi softvérov aj hardvérov? Umožnite softvéru LiveAgent vám jednoducho pomôcť.
Spoliehate sa na spomalené oznámenia o zmienkach či komentároch vašich zákazníkov na vašich stránkach sociálnych sietí? LiveAgent vás o takýchto akciách upozorní okamžite.
Spravujete viacero profilov na rôznych sociálnych sieťach? S LiveAgentom ich môžete spravovať z jedného miesta.
Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach je relatívne novou záležitosťou. Jej hlavným cieľom je zhromaždiť každú správu a každú zmienku o vašej spoločnosti z rôznych sociálnych sietí do jedného systému, z ktorého môžete jednoducho komunikovať s vašim publikom. Hlavnou výhodou tohto typu softvéru je, že je súčasťou multifunkčného help desku. Tento systém vám umožní vidieť interakcie zákazníkov z rôznych kanálov na jednom mieste. Okrem toho sa každá správa ukladá do jednej univerzálnej schránky a transformuje na tiket.
Ak ste sa rozhodli začať poskytovať podporu zákazníkov na sociálnych sieťach, avšak mimo priameho prihlasovania sa do konkrétnych účtov, mali by ste si spísať všetky požiadavky na nový systém. V prvom rade by ste si mali určiť, či chcete prijímať vašu e-mailovú komunikáciu do rovnakej schránky, do ktorej budete prijímať správy zo sociálnych sietí. Po tomto kroku, by ste sa mali rozhodnúť, či chcete poskytovať podporu prostredníctvom live chatu, call centra či poskytovania samoobslužného portálu pre zákazníkov prostredníctvom bázy znalostí. V neposlednom rade by ste sa mali rozhodnúť, či chcete vlastniť platformu, ako napríklad zákaznícky portál, kam budú mať používatelia príležitosť poslať svoje návrhy, žiadosti, spýtať sa na rôzne problémy prostredníctvom fóra či navrhnúť vylepšenia a poskytnúť spätnú väzbu.
LiveAgent je najrecenzovanejší, najodporúčanejší a najobľúbenejší help desk softvér pre malé a stredné podniky za rok 2020. Existuje viacero dôvodov, prečo je tomu tak. Poskytujeme špičkový softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje bezproblémový zážitok vašim zákazníkom a aj vášmu tímu zákazníckej podpory. Vyskúšajte si softvér LiveAgent už dnes prostredníctvom našej bezplatnej 14-dňovej skúšobnej verzie alebo si vyskúšajte náš bezplatný plán LiveAgent. Radi vás prijmeme medzi nás.
Ak hľadáte ten najlepší systém zákazníckej podpory vrátane možnosti poskytovať podporu na sociálnych sieťach, je nevyhnutné si porovnať rôzne alternatívy medzi sebou. Viackanálová zákaznícka podpora v sebe zahŕňa oveľa viac ako len integrácie so sociálnymi sieťami. Aj keď možno nebudete potrebovať všetky funkcie, je dôležité, aby ste počas rozširovania svojej spoločnosti mali možnosť si ich dodatočne pridať.
65% ľudí vo veku 18-34 rokov verí, že sociálne siete sú efektívnym spôsobom komunikácie so spoločnosťami. Microsoft
48% spotrebiteľov očakáva odpovede na svoje otázky a sťažnosti na sociálnych sieťach do 24 hodín. Statista
Viac než 50% spoločností označilo za najkritickejší problém so zákazníkmi práve „poskytovanie bezproblémového zážitku zákazníkov na viacerých kanáloch naraz.” Incite Group
57% zákazníkov by radšej kontaktovali spoločnosti prostredníctvom digitálnych médií, akými sú e-maily či sociálne siete, než aby využili hlasovú zákaznícku podporu. Ameyo
Priateľskí zamestnanci spoločnosti či milí a ústretoví agenti zákazníckej podpory dokážu poskytovať zákazníkom nezabudnuteľné zážitky, ktoré dokážu zvýšiť ich lojalitu voči značke až v 73% prípadoch. Poskytovanie takýchto skúseností môže byť jednoduché, ak viete, ako na to. Podľa Shepa Hykena, odborníka na služby zákazníkom, by agenti zákazníckej podpory mali odpovedať včas, personalizovane a nikdy sa nezabudnúť pýtať ďalšie otázky. Napríklad, ak vás zákazník požiada, aby ste rýchlo vyriešili jeho problém, opýtajte sa ho, ako rýchlo by mal byť jeho problém vyriešený, teda či sa reálne dajú jeho očakávania splniť alebo je ich potrebné znížiť. Pamätajte, že lojálni zákazníci zvyšujú vaše ROI, pretože majú tendenciu viac nakupovať.
LiveAgent, softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach, môžete integrovať s viacerými komunikačnými kanálmi a využiť takmer 200 funkcií.
Zákaznícka podpora môže byť poskytovaná potenciálnym alebo existujúcim zákazníkom aj na sociálnych sieťach, ako napríklad na Facebooku, Instagramu alebo Twitteri. Takáto zákaznícka podpora zahŕňa odpovedanie na priame správy, komentáre či zmienky do 24 hodín.
Najlepším spôsobom používania sociálnych sietí na poskytovanie zákazníckej podpory je brať tento komunikačný kanál vážne a prijať ho za svoj oficiálny nástroj. Poskytujte rýchle, úprimné, príjemné a inteligentné odpovede na akékoľvek otázky, komentáre či zmienky.
Sociálne siete sú pre zákaznícky servis nevyhnutné pre ich poskytovanú možnosť spoločnostiam skontaktovať sa so svojimi zákazníkmi. Spoločnostiam dávajú taktiež možnosť veľmi jednoducho aktualizovať ich stav či oznámiť zákazníkov nové informácie alebo zmeny. Rovnakým spôsobom môžu zákazníci kontaktovať spoločnosti s otázkami, komentármi či problémami. Ak však otázky zákazníkov zostanú nezodpovedané, existuje veľká pravdepodobnosť, že prejdu ku konkurenčnej spoločnosti.
Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha či O2? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch