Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku

LiveAgent je multifunkčný softvér zákazníckej podpory, ktorý zhromažďuje všetku vašu komunikáciu so zákazníkmi z viacerých sociálnych sietí a logicky ich spravuje na jednom mieste. Používanie softvéru LiveAgent vám umožní primárne sa zameriavať na najdôležitejšie podnikateľské ciele bez obáv o zákazníkov a zároveň vám umožní udržať si ich spokojnosť na vysokej úrovni.

Zákaznícka podpora na sociálnych sieťach prostredníctvom softvéru LiveAgent je rýchla, efektívna a nákladovo hospodárna. Vyskúšajte náš softvér ešte dnes.

Dôvody, prečo by ste mali používať softvér pre podporu zákazníkov na sociálnych sieťach

Zaujímalo vás niekedy, prečo iné spoločnosti začali komunikovať so svojimi zákazníkmi prostredníctvom softvéru zákazníckej podpory na sociálnych sieťach namiesto priamej interakcie na týchto sieťach? Je to preto, že ich už unavovalo neprestajne sledovať rôzne médiá, zdieľať si prihlasovacie údaje medzi agentami a prepínať sa medzi účtami. Aj vy sa s týmito nepríjemnosťami stotožňujete?

008 otázka

Chýbajúci prehľad

Strácate prehľad vo vašej predchádzajúcej komunikácií so zákazníkmi? Neustále sa prepínate medzi viacerými účtami? LiveAgent zhromažďuje všetku túto komunikáciu na jednom mieste.

Stopwatch

Mrhanie drahocenným časom

Trávite často čas prepínaním sa medzi rôznymi druhmi softvérov aj hardvérov? Umožnite softvéru LiveAgent vám jednoducho pomôcť.

044 odpoveď

Neschopnosť rýchlej reakcie

Spoliehate sa na spomalené oznámenia o zmienkach či komentároch vašich zákazníkov na vašich stránkach sociálnych sietí? LiveAgent vás o takýchto akciách upozorní okamžite.

004 manažment

Ťažko spravovateľné

Spravujete viacero profilov na rôznych sociálnych sieťach? S LiveAgentom ich môžete spravovať z jedného miesta.

Čo takýto softvér zahŕňa?

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Facebook

Naša integrácia s Facebookom eliminuje potrebu neustále monitorovať množstvo profilov, prepínať sa medzi účtami a zdieľať prihlasovacie údaje medzi viacerými agentami. Všetci agenti môžu odpovedať na tikety z jednej univerzálnej schránky, čím sa eliminuje aj ich závislosť od správcu stránky na Facebooku.

Žena prechádzajúca sa, chatujúca na jej telefóne

Facebook Messenger

Integrácia služby Facebook Messenger so softvérom LiveAgent vám umožní chatovať so zákazníkmi v reálnom čase. V prípade, že vám zákazník priamo napíše správu na vašej stránke na Facebooku, okamžite sa táto správa skonvertuje na tiket a vloží sa na vašu informačnú tabuľu v softvéri LiveAgent. Tento proces vám umožní jednoducho odpovedať na správy zo sociálnych sietí, odosielať prílohy či dokonca stlačiť tlačidlo „Páči sa mi to“.

Twitter

Integrácia softvéru LiveAgent s Twitterom vám umožní monitorovať všetky @zmienky o vašej stránke či ľubovoľné #hashtagy podľa vášho výberu.

Jednoducho prepojte svoj účet na Twitteri so softvérom LiveAgent a vyberte si, o ktoré hashtagy a zmienky budete mať záujem. Všetky sledované hashtagy a zmienky budú pri ich vzniku automaticky pretransformované na tikety a budú automaticky priradené oddeleniu, ktoré si vyberiete. LiveAgent automaticky spravuje všetky Tweety obsahujúce vami sledované kľúčové slová, teda môžete na ne jednoducho odpovedať z jedného miesta.

Instagram

Integrácia Instagramu so softvérom LiveAgent vám umožní prezerať si a odpovedať na príspevky, v ktorých ste boli označený alebo spomenutý, ako aj odpovedať na všetky komentáre zákazníkov k vašim príspevkom. Vďaka univerzálnej schránke LiveAgent budete mať všetky svoje tikety pod jednou strechou, takže už viac nebudete musieť sledovať viacero zariadení či účtov. LiveAgent šetrí vašim agentom čas, zlepšuje ich rýchlosť odozvy na otázky a súčasne zvyšuje ich produktivitu. Vyskúšajte si to.

Viber

Integrácia aplikácie Viber so softvérom LiveAgent bude spustená už čoskoro. Umožní vám prijímať a odpovedať na správy priamo z vašej univerzálnej schránky. Toto prijímanie a odosielanie správ je vynikajúcim nástrojom pre spoločnosti, ktoré majú záujem segmentovať svojich zákazníkov do skupín a posielať im cielené marketingové správy.

žena používajúca aplikáciu pre správy

Užitočné funkcie na urýchlenie zákazníckej podpory na sociálnych médií

Nemusíte tráviť hodiny nad sociálnymi sieťami, aby ste svojim zákazníkom odpovedali včas.

Každá správa zo sociálnych sietí sa dostane do rovnakej schránky ako e-maily, chaty a hovory.

Vyberte si zo stoviek pravidiel a podmienok pre zautomatizovanie vašich pracovných procesov.

Požívajte značky a priraďujte tikety konkrétnym oddeleniam pre jednoduchšiu správu zákazníckej podpory na sociálnych sieťach.

Zvýšte vašu produktivitu prostredníctvom používania prednastavených správ, priloh a poznámok.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido cierne

Softvér za spravodlivé ceny

K našim zákazníkom a k nášmu produktu pristupujeme iným spôsobom ako ostatné softvérové spoločnosti na trhu. Určité časti nášho softvéru ponúkame ako doplnky k základnému plánu. Tieto doplnky vám dokážu ušetriť veľa času a financií, najmä ak zamestnávate veľkú skupinu agentov zákazníckej podpory. Plaťte iba za to, čo používate, vďaka našim transparentným cenám.

Doplnky

Plaťte len za to, čo potrebujete a používate.

$39 /mesiac

All-Inclusive

Každá jedna funkcia LiveAgent obsahuje podporu na sociálnych sieťach.

$39 /mesiac

Získajte konkurenčnú výhodu

Zefektívnením vašej zákazníckej podpory na sociálnych sieťach prostredníctvom nášho softvéru získate obrovskú výhodu oproti konkurentom. Vaši zákazníci majú záujem sa s vami skontaktovať bez potreby bádania po tom, ktorý spôsob interakcie s vami je najrýchlejší a najspoľahlivejší.

Nezabúdajte na to, že staré dobré e-maily sú nahrádzané chatom v reálnom čase, call centrom a komunikáciou so zákazníkmi na sociálnych sieťach. So softvérom LiveAgent budete môcť poskytovať okamžité odpovede na otázky vašich zákazníkov prostredníctvom akéhokoľvek kanála. Investícia do softvéru tohto typu vám pomôže poskytovať rýchlu, pohodlnú a bezproblémovú podporu zákazníkov.

Vlastnite konkurenčnú výhodu

Viac než 30 000 spoločností sa nemôže mýliť

Pozrite si úspešné príbehy spoločností používajúcich LiveAgent a odporúčania našich spokojných zákazníkov. Zistite, ako môže LiveAgent posunúť vašu zákaznícku podporu na vyšší level a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.

Používajte náš softvér akýmkoľvek spôsobom

LiveAgent sa prispôsobí veľkosti a odvetviu vašej spoločnosti. Pomáhame organizáciám všetkých typov a veľkostí. Pozrite sa na to, čo povedali o našom softvéri naši zákazníci.

Business pages

Riešenia pre rôzne typy podnikov

Startupy & Korporácie

Veľké podniky

Vládne inštitúcie

Vzdelávacie & neziskové organizácie

001 Fabrika

Riešenia pre rôzne odvetvia

Elektronický obchod a služby

Cestovanie a ubytovanie

Marketing a telekomunikácie

Zábava

Čo pre spoločnosť znamená poskytovať zákaznícku podporu na sociálnych sieťach?

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach je relatívne novou záležitosťou. Jej hlavným cieľom je zhromaždiť každú správu a každú zmienku o vašej spoločnosti z rôznych sociálnych sietí do jedného systému, z ktorého môžete jednoducho komunikovať s vašim publikom.

Hlavnou výhodou tohto typu softvéru je, že je súčasťou multifunkčného help desku. Tento systém vám umožní vidieť interakcie zákazníkov z rôznych kanálov na jednom mieste. Okrem toho sa každá správa ukladá do jednej univerzálnej schránky a transformuje na tiket.

Čo je to podpora na sociálnych sieťach
Ako si vybrať systém pre podporu na sociálnych sieťach

Ako si vybrať ten správny?

Ak ste sa rozhodli začať poskytovať podporu zákazníkov na sociálnych sieťach, avšak mimo priameho prihlasovania sa do konkrétnych účtov, mali by ste si spísať všetky požiadavky na nový systém. V prvom rade by ste si mali určiť, či chcete prijímať vašu e-mailovú komunikáciu do rovnakej schránky, do ktorej budete prijímať správy zo sociálnych sietí.

Po tomto kroku, by ste sa mali rozhodnúť, či chcete poskytovať podporu prostredníctvom live chatu, call centra či poskytovania samoobslužného portálu pre zákazníkov prostredníctvom bázy znalostí. V neposlednom rade by ste sa mali rozhodnúť, či chcete vlastniť platformu, ako napríklad zákaznícky portál, kam budú mať používatelia príležitosť poslať svoje návrhy, žiadosti, spýtať sa na rôzne problémy prostredníctvom fóra či navrhnúť vylepšenia a poskytnúť spätnú väzbu.

Neváhajte a vyskúšajte si LiveAgent už dnes

LiveAgent je najrecenzovanejší, najodporúčanejší a najobľúbenejší help desk softvér pre malé a stredné podniky za rok 2020. Existuje viacero dôvodov, prečo je tomu tak. Poskytujeme špičkový softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje bezproblémový zážitok vašim zákazníkom a aj vášmu tímu zákazníckej podpory. Vyskúšajte si softvér LiveAgent už dnes prostredníctvom našej bezplatnej 14-dňovej skúšobnej verzie alebo si vyskúšajte náš bezplatný plán LiveAgent. Radi vás prijmeme medzi nás.

Neváhajte a vyskúšajte si LiveAgent už dnes
Porovnanie podpory na sociálnych sieťach

Porovnajte softvéry zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Ak hľadáte ten najlepší systém zákazníckej podpory vrátane možnosti poskytovať podporu na sociálnych sieťach, je nevyhnutné si porovnať rôzne alternatívy medzi sebou. Viackanálová zákaznícka podpora v sebe zahŕňa oveľa viac ako len integrácie so sociálnymi sieťami. Aj keď možno nebudete potrebovať všetky funkcie, je dôležité, aby ste počas rozširovania svojej spoločnosti mali možnosť si ich dodatočne pridať.

Čo hovoria štatistiky o podpore na sociálnych sieťach?

tiketovanie email tiketovanie

Podpora na sociálnych sieťach

65% ľudí vo veku 18-34 rokov verí, že sociálne siete sú efektívnym spôsobom komunikácie so spoločnosťami. Microsoft

rýchly a presný kontakt

Čas odozvy

48% spotrebiteľov očakáva odpovede na svoje otázky a sťažnosti na sociálnych sieťach do 24 hodín. Statista

call centrum spojte sa s vašim obľúbeným voip poskytovateľom

Bezproblémové skúsenosti

Viac než 50% spoločností označilo za najkritickejší problém so zákazníkmi práve „poskytovanie bezproblémového zážitku zákazníkov na viacerých kanáloch naraz.” Incite Group​

call centrum cloudový call centrum softvér

Digitálna vs Hlasová

57% zákazníkov by radšej kontaktovali spoločnosti prostredníctvom digitálnych médií, akými sú e-maily či sociálne siete, než aby využili hlasovú zákaznícku podporu. Ameyo

Lojalita zákazníkov plynie z dobrého servisu

Vernosť značke pramení z dobrých služieb

Priateľskí zamestnanci spoločnosti či milí a ústretoví agenti zákazníckej podpory dokážu poskytovať zákazníkom nezabudnuteľné zážitky, ktoré dokážu zvýšiť ich lojalitu voči značke až v 73% prípadoch.

Poskytovanie takýchto skúseností môže byť jednoduché, ak viete, ako na to. PodľaShepa Hykena, odborníka na služby zákazníkom, by agenti zákazníckej podpory mali odpovedať včas, personalizovane a nikdy sa nezabudnúť pýtať ďalšie otázky. Napríklad, ak vás zákazník požiada, aby ste rýchlo vyriešili jeho problém, opýtajte sa ho, ako rýchlo by mal byť jeho problém vyriešený, teda či sa reálne dajú jeho očakávania splniť alebo je ich potrebné znížiť.

Pamätajte, že lojálni zákazníci zvyšujú vaše ROI, pretože majú tendenciu viac nakupovať.

FAQ

Aká je to zákaznícka podpora na sociálnych sieťach?

Zákaznícka podpora môže byť poskytovaná potenciálnym alebo existujúcim zákazníkom aj na sociálnych sieťach, ako napríklad na Facebooku, Instagramu alebo Twitteri. Takáto zákaznícka podpora zahŕňa odpovedanie na priame správy, komentáre či zmienky do 24 hodín.

Akým spôsobom je možné využívať sociálne siete na poskytovanie zákazníckej podpory?

Najlepším spôsobom používania sociálnych sietí na poskytovanie zákazníckej podpory je brať tento komunikačný kanál vážne a prijať ho za svoj oficiálny nástroj. Poskytujte rýchle, úprimné, príjemné a inteligentné odpovede na akékoľvek otázky, komentáre či zmienky.

Prečo sú sociálne siete tak dôležité pre podporu zákazníkov?

Sociálne siete sú pre zákaznícky servis nevyhnutné pre ich poskytovanú možnosť spoločnostiam skontaktovať sa so svojimi zákazníkmi. Spoločnostiam dávajú taktiež možnosť veľmi jednoducho aktualizovať ich stav či oznámiť zákazníkov nové informácie alebo zmeny. Rovnakým spôsobom môžu zákazníci kontaktovať spoločnosti s otázkami, komentármi či problémami. Ak však otázky zákazníkov zostanú nezodpovedané, existuje veľká pravdepodobnosť, že prejdu ku konkurenčnej spoločnosti.

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha, O2 či Univerzita Oxford? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!

Vyskúšať bezplatne Nevyžadujeme kreditné karty

Naše webové stránky používajú cookies. Pokračovaním na webe súhlasíte s používaním súborov cookies, ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov a súborov cookies.