Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku

LiveAgent je multifunkčný softvér zákazníckej podpory, ktorý zhromažďuje všetku vašu komunikáciu so zákazníkmi z viacerých sociálnych sietí a logicky ich spravuje na jednom mieste. Používanie softvéru LiveAgent vám umožní primárne sa zameriavať na najdôležitejšie podnikateľské ciele bez obáv o zákazníkov a zároveň vám umožní udržať si ich spokojnosť na vysokej úrovni. Zákaznícka podpora na sociálnych sieťach prostredníctvom softvéru LiveAgent je rýchla, efektívna a nákladovo hospodárna. Vyskúšajte náš softvér ešte dnes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Nechajte LiveAgent spracovávať vaše správy zo sociálnych sietí

Často vás rozptyľujú správy zo sociálnych sietí od vašich potenciálnych a existujúcich zákazníkov? Tomu je koniec. Prepojte všetky svoje kanály sociálnych sietí s LiveAgentom a ťažte z pokročilej automatizácie. Vďaka neobmedzenej histórii a zjednoteným správam získate úplný obraz o každej osobe, s ktorou ste kedy hovorili.

Čo takýto softvér zahŕňa?

Facebook

Naša integrácia s Facebookom eliminuje potrebu neustále monitorovať množstvo profilov, prepínať sa medzi účtami a zdieľať prihlasovacie údaje medzi viacerými agentami. Všetci agenti môžu odpovedať na tikety z jednej univerzálnej schránky, čím sa eliminuje aj ich závislosť od správcu stránky na Facebooku.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent
Facebook messenger aplikácia

Facebook Messenger

Integrácia služby Facebook Messenger so softvérom LiveAgent vám umožní chatovať so zákazníkmi v reálnom čase. V prípade, že vám zákazník priamo napíše správu na vašej stránke na Facebooku, okamžite sa táto správa skonvertuje na tiket a vloží sa na vašu informačnú tabuľu v softvéri LiveAgent. Tento proces vám umožní jednoducho odpovedať na správy zo sociálnych sietí, odosielať prílohy či dokonca stlačiť tlačidlo „Páči sa mi to“.

Twitter

Integrácia softvéru LiveAgent s Twitterom vám umožní monitorovať všetky @zmienky o vašej stránke či ľubovoľné #hashtagy podľa vášho výberu. Jednoducho prepojte svoj účet na Twitteri so softvérom LiveAgent a vyberte si, o ktoré hashtagy a zmienky budete mať záujem. Všetky sledované hashtagy a zmienky budú pri ich vzniku automaticky pretransformované na tikety a budú automaticky priradené oddeleniu, ktoré si vyberiete. LiveAgent automaticky spravuje všetky Tweety obsahujúce vami sledované kľúčové slová, teda môžete na ne jednoducho odpovedať z jedného miesta.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Instagram

Integrácia Instagramu so softvérom LiveAgent vám umožní prezerať si a odpovedať na príspevky, v ktorých ste boli označený alebo spomenutý, ako aj odpovedať na všetky komentáre zákazníkov k vašim príspevkom. Vďaka univerzálnej schránke LiveAgent budete mať všetky svoje tikety pod jednou strechou, takže už viac nebudete musieť sledovať viacero zariadení či účtov. LiveAgent šetrí vašim agentom čas, zlepšuje ich rýchlosť odozvy na otázky a súčasne zvyšuje ich produktivitu. Vyskúšajte si to.

Viber

Integrácia aplikácie Viber so softvérom LiveAgent bude spustená už čoskoro. Umožní vám prijímať a odpovedať na správy priamo z vašej univerzálnej schránky. Toto prijímanie a odosielanie správ je vynikajúcim nástrojom pre spoločnosti, ktoré majú záujem segmentovať svojich zákazníkov do skupín a posielať im cielené marketingové správy.

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Užitočné funkcie na urýchlenie zákazníckej podpory na sociálnych médií

Nemusíte tráviť hodiny nad sociálnymi sieťami, aby ste svojim zákazníkom odpovedali včas.

univerzálna schránka

Každá správa zo sociálnych sietí sa dostane do rovnakej schránky ako e-maily, chaty a hovory.

LiveAgent - Automation Rules

Vyberte si zo stoviek pravidiel a podmienok pre zautomatizovanie vašich pracovných procesov.

Departments and Tags

Požívajte značky a priraďujte tikety konkrétnym oddeleniam pre jednoduchšiu správu zákazníckej podpory na sociálnych sieťach.

LiveAgent - macros attachments and tags

Zvýšte vašu produktivitu prostredníctvom používania prednastavených správ, priloh a poznámok.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Softvér za spravodlivé ceny

K našim zákazníkom a k nášmu produktu pristupujeme iným spôsobom ako ostatné softvérové spoločnosti na trhu. Určité časti nášho softvéru ponúkame ako doplnky k základnému plánu. Tieto doplnky vám dokážu ušetriť veľa času a financií, najmä ak zamestnávate veľkú skupinu agentov zákazníckej podpory. Plaťte iba za to, čo používate, vďaka našim transparentným cenám.

Doplnky

Plaťte len za to, čo potrebujete a používate.

$39 /mesiac

All-Inclusive

Využite silu sociálnych sietí

$39 /mesiac

Získajte konkurenčnú výhodu

Zefektívnením vašej zákazníckej podpory na sociálnych sieťach prostredníctvom nášho softvéru získate obrovskú výhodu oproti konkurentom. Vaši zákazníci majú záujem sa s vami skontaktovať bez potreby bádania po tom, ktorý spôsob interakcie s vami je najrýchlejší a najspoľahlivejší. Nezabúdajte na to, že staré dobré e-maily sú nahrádzané chatom v reálnom čase, call centrom a komunikáciou so zákazníkmi na sociálnych sieťach. So softvérom LiveAgent budete môcť poskytovať okamžité odpovede na otázky vašich zákazníkov prostredníctvom akéhokoľvek kanála. Investícia do softvéru tohto typu vám pomôže poskytovať rýchlu, pohodlnú a bezproblémovú podporu zákazníkov.

Have a competitive advantage

Viac než 30 000 spoločností sa nemôže mýliť

Pozrite si úspešné príbehy spoločností používajúcich LiveAgent a odporúčania našich spokojných zákazníkov. Zistite, ako môže LiveAgent posunúť vašu zákaznícku podporu na vyšší level a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.

Používajte náš softvér akýmkoľvek spôsobom

LiveAgent sa prispôsobí veľkosti a odvetviu vašej spoločnosti. Pomáhame organizáciám všetkých typov a veľkostí. Pozrite sa na to, čo povedali o našom softvéri naši zákazníci.

Business pages

Riešenia pre rôzne typy podnikov

Startupy & Korporácie

Veľké podniky

Vládne inštitúcie

Vzdelávacie & neziskové organizácie

Priemyselné riešenia

Riešenia pre rôzne odvetvia

Elektronický obchod a služby

Cestovanie a ubytovanie

Marketing a telekomunikácie

Zábava

Dôvody, prečo by ste mali používať softvér pre podporu zákazníkov na sociálnych sieťach

Zaujímalo vás niekedy, prečo iné spoločnosti začali komunikovať so svojimi zákazníkmi prostredníctvom softvéru zákazníckej podpory na sociálnych sieťach namiesto priamej interakcie na týchto sieťach? Je to preto, že ich už unavovalo neprestajne sledovať rôzne médiá, zdieľať si prihlasovacie údaje medzi agentami a prepínať sa medzi účtami. Aj vy sa s týmito nepríjemnosťami stotožňujete?

question - icon

Chýbajúci prehľad

Strácate prehľad vo vašej predchádzajúcej komunikácií so zákazníkmi? Neustále sa prepínate medzi viacerými účtami? LiveAgent zhromažďuje všetku túto komunikáciu na jednom mieste.

Stopwatch

Mrhanie drahocenným časom

Trávite často čas prepínaním sa medzi rôznymi druhmi softvérov aj hardvérov? Umožnite softvéru LiveAgent vám jednoducho pomôcť.

odpoveď

Neschopnosť rýchlej reakcie

Spoliehate sa na spomalené oznámenia o zmienkach či komentároch vašich zákazníkov na vašich stránkach sociálnych sietí? LiveAgent vás o takýchto akciách upozorní okamžite.

management - icon

Ťažko spravovateľné

Spravujete viacero profilov na rôznych sociálnych sieťach? S LiveAgentom ich môžete spravovať z jedného miesta.

Čo pre spoločnosť znamená poskytovať zákaznícku podporu na sociálnych sieťach?

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach je relatívne novou záležitosťou. Jej hlavným cieľom je zhromaždiť každú správu a každú zmienku o vašej spoločnosti z rôznych sociálnych sietí do jedného systému, z ktorého môžete jednoducho komunikovať s vašim publikom. Hlavnou výhodou tohto typu softvéru je, že je súčasťou multifunkčného help desku. Tento systém vám umožní vidieť interakcie zákazníkov z rôznych kanálov na jednom mieste. Okrem toho sa každá správa ukladá do jednej univerzálnej schránky a transformuje na tiket.

Help desk softvér
What is social media customer service
How to choose social support system

Ako si vybrať ten správny?

Ak ste sa rozhodli začať poskytovať podporu zákazníkov na sociálnych sieťach, avšak mimo priameho prihlasovania sa do konkrétnych účtov, mali by ste si spísať všetky požiadavky na nový systém. V prvom rade by ste si mali určiť, či chcete prijímať vašu e-mailovú komunikáciu do rovnakej schránky, do ktorej budete prijímať správy zo sociálnych sietí. Po tomto kroku, by ste sa mali rozhodnúť, či chcete poskytovať podporu prostredníctvom live chatu, call centra či poskytovania samoobslužného portálu pre zákazníkov prostredníctvom bázy znalostí. V neposlednom rade by ste sa mali rozhodnúť, či chcete vlastniť platformu, ako napríklad zákaznícky portál, kam budú mať používatelia príležitosť poslať svoje návrhy, žiadosti, spýtať sa na rôzne problémy prostredníctvom fóra či navrhnúť vylepšenia a poskytnúť spätnú väzbu.

Neváhajte a vyskúšajte si LiveAgent už dnes

LiveAgent je najrecenzovanejší, najodporúčanejší a najobľúbenejší help desk softvér pre malé a stredné podniky za rok 2020. Existuje viacero dôvodov, prečo je tomu tak. Poskytujeme špičkový softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje bezproblémový zážitok vašim zákazníkom a aj vášmu tímu zákazníckej podpory. Vyskúšajte si softvér LiveAgent už dnes prostredníctvom našej bezplatnej 14-dňovej skúšobnej verzie alebo si vyskúšajte náš bezplatný plán LiveAgent. Radi vás prijmeme medzi nás.

Don't hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Porovnajte softvéry zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Ak hľadáte ten najlepší systém zákazníckej podpory vrátane možnosti poskytovať podporu na sociálnych sieťach, je nevyhnutné si porovnať rôzne alternatívy medzi sebou. Viackanálová zákaznícka podpora v sebe zahŕňa oveľa viac ako len integrácie so sociálnymi sieťami. Aj keď možno nebudete potrebovať všetky funkcie, je dôležité, aby ste počas rozširovania svojej spoločnosti mali možnosť si ich dodatočne pridať.

Čo hovoria štatistiky o podpore na sociálnych sieťach?

ticketing email ticketing - icon

Podpora na sociálnych sieťach

65% ľudí vo veku 18-34 rokov verí, že sociálne siete sú efektívnym spôsobom komunikácie so spoločnosťami. Microsoft

rýchly a presný kontakt

Čas odozvy

48% spotrebiteľov očakáva odpovede na svoje otázky a sťažnosti na sociálnych sieťach do 24 hodín. Statista

call-centrum-spojte-sa-s-vašim-obľúbeným-voip-poskytovateľom

Bezproblémové skúsenosti

Viac než 50% spoločností označilo za najkritickejší problém so zákazníkmi práve „poskytovanie bezproblémového zážitku zákazníkov na viacerých kanáloch naraz.” Incite Group​

call center cloud based call center software - icon

Digitálna vs hlasová

57% zákazníkov by radšej kontaktovali spoločnosti prostredníctvom digitálnych médií, akými sú e-maily či sociálne siete, než aby využili hlasovú zákaznícku podporu. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

Vernosť značke pramení z dobrých služieb

Priateľskí zamestnanci spoločnosti či milí a ústretoví agenti zákazníckej podpory dokážu poskytovať zákazníkom nezabudnuteľné zážitky, ktoré dokážu zvýšiť ich lojalitu voči značke až v 73% prípadoch. Poskytovanie takýchto skúseností môže byť jednoduché, ak viete, ako na to. Podľa Shepa Hykena, odborníka na služby zákazníkom, by agenti zákazníckej podpory mali odpovedať včas, personalizovane a nikdy sa nezabudnúť pýtať ďalšie otázky. Napríklad, ak vás zákazník požiada, aby ste rýchlo vyriešili jeho problém, opýtajte sa ho, ako rýchlo by mal byť jeho problém vyriešený, teda či sa reálne dajú jeho očakávania splniť alebo je ich potrebné znížiť. Pamätajte, že lojálni zákazníci zvyšujú vaše ROI, pretože majú tendenciu viac nakupovať.

Všetky komunikačné kanály pod jednou strechou

LiveAgent, softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach, môžete integrovať s viacerými komunikačnými kanálmi a využiť takmer 200 funkcií.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Aká je to zákaznícka podpora na sociálnych sieťach?

Zákaznícka podpora môže byť poskytovaná potenciálnym alebo existujúcim zákazníkom aj na sociálnych sieťach, ako napríklad na Facebooku, Instagramu alebo Twitteri. Takáto zákaznícka podpora zahŕňa odpovedanie na priame správy, komentáre či zmienky do 24 hodín.

Akým spôsobom je možné využívať sociálne siete na poskytovanie zákazníckej podpory?

Najlepším spôsobom používania sociálnych sietí na poskytovanie zákazníckej podpory je brať tento komunikačný kanál vážne a prijať ho za svoj oficiálny nástroj. Poskytujte rýchle, úprimné, príjemné a inteligentné odpovede na akékoľvek otázky, komentáre či zmienky.

Prečo sú sociálne siete tak dôležité pre podporu zákazníkov?

Sociálne siete sú pre zákaznícky servis nevyhnutné pre ich poskytovanú možnosť spoločnostiam skontaktovať sa so svojimi zákazníkmi. Spoločnostiam dávajú taktiež možnosť veľmi jednoducho aktualizovať ich stav či oznámiť zákazníkov nové informácie alebo zmeny. Rovnakým spôsobom môžu zákazníci kontaktovať spoločnosti s otázkami, komentármi či problémami. Ak však otázky zákazníkov zostanú nezodpovedané, existuje veľká pravdepodobnosť, že prejdu ku konkurenčnej spoločnosti.

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha či O2? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!

Vyskúšať bezplatne Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
GetApp
Capterra
Súvisiace článkySoftvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

Text obsahuje informácie o niekoľkých slovenských spoločnostiach a ich produktov a službách. Cestovná kancelária SATUR má viac ako 100-ročné skúsenosti v oblasti cestovania a je najväčšou slovenskou kanceláriou s viac ako 90 000 klientmi. FrëschKëscht sa začala ako školský projekt a teraz je skutočnou spoločnosťou s dobrou zákazníckou službou a úspechom. Post Affiliate Pro je popredný sledovací softvér pre affiliate marketing. ZľavaDňa je slovenský eshop s ponukou zľavov na produkty, služby a darčeky. Websupport je poskytovateľ webhostingu a registrácie domén na Slovensku a v Českej republike. SolidTrust Pay je poskytovateľom platobných služieb pre jednotlivcov a podnikateľov.

Preskúmajte výber najlepšieho live chat softvéru na trhu. Vyberte si ideálny live chat softvér pre svoj web a posuňte svoje služby zákazníkom na Mesiac.

Live chat softvér

Drift je softvér pre live chat, ktorý využívajú spoločnosti ako Tenable, Smartling a Zenefits. Jeho cenu musíte požiadať o cenový plán, ale ponúka bezplatnú skúšobnú dobu. Pri porovnaní s LiveAgentom, Zoho Desk, HubSpot Service Hub, Intercom a Zendeskom, LiveAgent ponúka najlepší pomer kvality a ceny, s najrýchlejšou prispôsobiteľnou miniaplikáciou chatu a jednoduchou škálovateľnosťou pre rast vašej firmy. Zoho Desk je skvelou voľbou pre stredné a veľké spoločnosti.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Bezstresový softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Vylepšite zákaznícku podporu prostredníctvom sociálnych médií s LiveAgent, ktorý vám pomôže spravovať komunikáciu a riešiť problémy zákazníkov efektívne a rýchlo. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu.

Zákaznícky samoobslužný softvér od LiveAgenta rozšíri vaše možnosti podpory. Umožnite vašim zákazníkom vyriešiť problémy samým 24/7.

Samoobslužný softvér

Prispôsobiteľné štítky a značky určujú prioritu pracovných postupov a automatizované tiketing systémy zjednodušujú sledovanie interakcií. Nevýhody zahŕňajú možné správy v priečinku spamu a obmedzené sledovanie e-mailov. Výhody zahŕňajú možnosť samoobsluhy pre zákazníkov. Ceny sa pohybujú od 9$ do 49$ mesačne na agenta. Zoho Desk je odporúčaný pre vysoké objemy požiadaviek a ponúka jednoduchú automatizáciu znalostných báz a správu komunikácie z viacerých kanálov. Cena sa pohybuje od bezplatnej verzie po 40$ mesačne na agenta. Intercom je odporúčaný pre stredné a veľké podniky a ponúka jednoduchú inštaláciu a možnosť chatovania s potenciálnymi zákazníkmi. Cena nie je uvedená.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x