SIP trnk je formou internetovej telefónie a digitálnou náhradou za telefónnu linku. Umožňuje vám uskutočňovať neobmedzené telefonáty a video konferencie po internete, ale nie je to to isté ako VoIP. Nákladové úspory zahŕňajú elimináciu mesačných poplatkov za viacero oddelených telefónnych línií a drahých taríf na väčšie vzdialenosti.
Čo je SIP trunk?
SIP trunk je termín používaný v rámci technológie VoIP na opísanie spojenia medzi dvoma telefónnymi koncovkami.
SIP trunkovanie je metóda poskytovania hlasových služieb cez Internet Protocol (IP), pričom zákazník používa jedno telefónne číslo na prístup k viacerým rozšíreniam v rámci svojho vlastnej ústredne.
Aby sme boli presnejší, je to typ virtuálneho obvodu, ktorý používate na priamu prepojenie svojho podnikového telefónneho systému do verejnej telefónnej siete (PSTN), obchádzajúcho poskytovateľa internetových služieb (ISP); pripája sa ku službe poskytovateľa internetovej telefónie (ITSP). Technológia IP SIP trunking poskytuje užívateľom možnosť uskutočňovať hovory cez jedno verejné číslo v privátnej ústredni (PBX), preskakujúc primárny rozhranie (PRI). V podstate namiesto samostatných telefónnych liniek infraštruktúra SIP trunkových telekomunikácií umožňuje viacnásobné pripojenie telefónnych zariadení na jednu linku.
Aké sú výhody prepojenia SIP?
SIP trunking umožňuje firmám ušetriť náklady na komunikáciu cez rôzne siete, telefonovať alebo video konferencovať, pretože služby SIP trunking nahradia samostatné telefónne linky.
Okrem toho, služby SIP trunkingu poskytujú jednoduchý spôsob, ako spojiť viacero zariadení do jednej siete. Tento zjednotený systém komunikácie je obzvlášť užitočný napríklad v call centrách. Firmy môžu vykonávať súbežné hovory alebo používať video konferencie medzi mobilnými telefónmi, stolovými počítačmi, tabletmi a ďalšou VoIP výbavou.
Preto firmy často používajú SIP trunky pre zákaznícku podporu, kvôli vysoko-kvalitnej zvukovej a video schopnosti, ktoré ich robia ideálnymi pre spracovanie okamžitej komunikácie a živých rozhovorov so zákazníkmi.
Výhody SIP trunking pre služby zákazníkom
- Úspora nákladov – eliminujte náklady na údržbu viacerých telefónnych liniek, ušetrite peniaze pri pridávaní alebo odstraňovaní agentov zákazníckych služieb a pridajte ďalšie čísla k existujúcim zväzkom SIP (pretože poplatky sa neplatia za pripojenie).
- Vyššia spoľahlivosť – Skráťte prestoje v dôsledku zlyhania zariadenia.
- Škálovateľnosť – Pridajte nové rozšírenia do komunikačnej siete bez potreby inovácie existujúceho hardvéru.
- Flexibilita – podľa potreby upravte počet zástupcov služieb zákazníkom.
- Mobilita – Presuňte svoju kanceláriu a zjednotený komunikačný systém spolu s ňou bez toho, aby si klienti všimli, že ste sa presťahovali, čím zaistíte stabilný obchodný tok .
Ako môže LiveAgent s SIP užitočný v zákazníckej službe?
SIP trunky sú obzvlášť užitočné v prostredí call centier, pretože umožňujú mať viacerých zákazníckych agentov na rovnakej linke a umožňujú kedykoľvek pridávať a odoberať agentov.
Ale mať spoľahlivé internetové telefónovanie je len jeden kúsok skladačky efektívnej komunikácie s zákazníkmi. Ak chcete zaručiť kvalitu služieb, musíte ostať vo spojení so zákazníkmi na ich preferovanom kanáli, porozprávať sa s nimi prostredníctvom chatu, mať prístup k ich dátam v CRM a keď je to potrebné, s nimi aj hovoriť.
Napríklad, ak je vaše zvýšené objem volaní a potrebujete viac ako jedného zástupcu zákazníckej služby na zodpovedanie volaní, SIP trúbenie môže pomôcť s týmto a ušetriť náklady, zatiaľ čo LiveAgent vám umožňuje zjednodušiť vašu komunikáciu na jednej platforme, čo zvyšuje efektivitu poskytovania služieb.
Taktiež môžete použiť technológiu SIP trunkingu na vytvorenie rôznych línií pre každé oddelenie alebo úrad v rámci vašej organizácie. Týmto spôsobom môžete oddeliť prichádzajúce hovory podľa oddelenia bez toho, aby ste museli pridávať ďalšie telefónne čísla; navyše, môžete automatizovať tento proces.
Cena SIP Trunkov
Poskytovatelia SIP zvyčajne ponúkajú tri cenové modely: mesačne, na zariadenie a na minútu hovoru. Každý model ponúka rôzne výhody aj nevýhody.
Typický balík SIP trunkingu obsahuje neobmedzené prichádzajúce a odchádzajúce minúty a miestne a medzimestské telefonovanie. Tento plán zvyčajne stojí 10 až 20 dolárov mesačne, v závislosti na počte línií, ktoré pridáte do svojho účtu. Avšak nemusí obsahovať funkcie ako hlasová schránka, presmerovanie hovoru, identifikácia volajúceho alebo medzinárodné volanie.
Najdrahšou možnosťou je poplatok za zariadenie. V takomto prípade sa zariadenie účtuje samostatne. Platíte za každý riadok na zariadení, bez ohľadu na jeho použitie. Ak by ste chceli použiť 10 zariadení, stále by ste platili 100 dolárov mesačne.
Okrem ceny existuje mnoho ďalších faktorov, ktoré treba zvážiť pri výbere poskytovateľa SIP trunking. Môžete chcieť testovať schopnosti siete pred investovaním a zistiť, či vyhovuje vašim potrebám. Niektorí poskytovatelia ponúkajú bezplatné plány, zatiaľ čo iní vám umožnia vyskúšať si ich produkt počas 30 dní. Okrem toho niektorí ponúkajú zľavy na nákupy vysokých objemov.
Start calling efficiently with LiveAgent
Get started with our free 30-day trial today and explore how our call center features can help you effectively handle customer calls.
Pozrite si video o SIP trunku
SIP Trunking a LiveAgent Helpdesk Softvér môžu byť integrované, aby poskytli efektívne riešenie pre podniky. Táto integrácia poskytuje automatizované pripojenie softvérových riešení zákazníckych služieb, čo umožňuje zákazníkom efektívnejšie prepojenie s podnikmi a ich zástupcami služieb zákazníkom. Integrácia medzi týmito dvoma softvérovými riešeniami vytvára robustnú komunikačnú sieť, ktorá umožňuje organizáciám zvýšiť efektivitu zákazníckych služieb a zlepšiť spokojnosť zákazníkov. Kombináciu SIP trunkingu a helpdesk softvéru LiveAgent možno použiť na vytvorenie efektívneho a nákladovo efektívneho riešenia zákazníckych služieb v akomkoľvek podnikovom prostredí.
Frequently Asked Questions
How does SIP Trunking Work?
SIP trunking uses voice over internet protocol and IP infrastructure. Setting up a SIP trunk involves creating a virtual circuit between your PBX and the ITSP. You purchase a dedicated IP address from the ITSP and assign it to your PBX. Your PBX uses this IP address to communicate with the ITSP.
How do I add a SIP trunk to my LiveAgent account?
Various third party apps, including VoIP providers, can be integrated with LiveAgent call center software. If you want to connect Twilio, go to elastic SIP trunking, follow the instructions and enjoy service that automatically scales up or down to meet your traffic needs.
How to set up a SIP trunk?
The first step in using SIP trunking is setting up an account with a provider. Once you have signed up, you'll be assigned a unique number that identifies your business. The next step is configuring your device(s), so they can accept incoming calls. Most SIP trunking services offer free trials, which means you can try them out risk-free.
Ak ste sa dozvedeli, čo je SIP prepojenie, možno vás bude zaujímať, aké sú jeho hlavné výhody. Prečítajte si viac o tom, ako môže LiveAgent s SIP užitočný v zákazníckej službe, aby ste zlepšili podporu svojich zákazníkov. Ak vás zaujíma, koľko to môže stáť, pozrite si informácie o cene SIP Trunkov. Nezabudnite si pozrieť aj video o SIP trunku, ktoré ponúka užitočné vizuálne zhrnutie a odpovede na často kladené otázky.
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Značky v LiveAgente umožňujú efektívne organizovať a manažovať pracovné postupy pomocou krátkych slov na označovanie tiketov. Pridávajte ich manuálne alebo automaticky, vyhľadávajte tikety podľa značiek a využívajte ich pri pravidlách. Zjednodušte si procesy s prehľadmi a reportmi podľa značiek. Prispôsobte si značky podľa vlastných potrieb a začnite zdarma bez záväzkov!
Archivácia v LiveAgent pomáha optimalizovať helpdesk softvér tým, že automaticky archivuje vyriešené tikety, e-maily a komunikáciu na sociálnych sieťach. Umožňuje oddeliť aktívne a archivované požiadavky, čím uvoľňuje pamäť. Vyskúšajte túto funkciu zdarma a zlepšite efektivitu vašej zákazníckej podpory.