Bezplatná skúšobná verzia

Doplnok

Čo je to doplnok?

Doplnok, nazývaný tiež plugin, je ďalší softvérový komponent, ktorý dodáva vášmu softvéru ďalšie funkcie. Pomocou doplnkov môžete svoj help desk softvér prispôsobiť tak, aby dosiahol vaše plány a ciele. Nastavte ich tak, aby vyhovovali požiadavkám vášho tímu zákazníckej podpory. Spravujte svoje doplnky a vylepšite svoje podnikanie.

Zistite, ktoré doplnky (pluginy) ponúka náš softvér zákazníckej podpory – LiveAgent. Doplnky ponúkajú rôzne úpravy s rôznymi funkciami a cenami. Pridajte k svojmu štandardnému help desk softvéru ďalšie doplnky a vyťažte z neho maximum.

Doplnok

FAQ

What does add tab mean?

An add-on (plug-in) is a piece of software (usually fairly small) that extends the functionality of the software. This allows the user to select and use only the modules that he needs. In order for plugins to be created, the developer must provide and document an API for his application, i.e. a programming interface.

What are add-ons for LiveAgent?

Add-ons also offers the LiveAgent help desk. Add-ons have different functions that when added to the standard software allow for more actions and possibilities.

How to add an add-on to your LiveAgent account?

Adding add-ons to your software through LiveAgent is easy. In the panel you can find the entire list of available plugins for your software. All you need to do is click “activation” and then “configuration” and you already have the plug installed. You can disconnect a specific plug-in just as quickly by clicking only “deactivations”.

Späť na glosár Vytvorte si účet zdarma

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..