Bezplatná skúšobná verzia

Doplnok

Čo je to doplnok?

Doplnok, nazývaný tiež plugin, je ďalší softvérový komponent, ktorý dodáva vášmu softvéru ďalšie funkcie. Pomocou doplnkov môžete svoj help desk softvér prispôsobiť tak, aby dosiahol vaše plány a ciele. Nastavte ich tak, aby vyhovovali požiadavkám vášho tímu zákazníckej podpory. Spravujte svoje doplnky a vylepšite svoje podnikanie.

Zistite, ktoré doplnky (pluginy) ponúka náš softvér zákazníckej podpory – LiveAgent. Doplnky ponúkajú rôzne úpravy s rôznymi funkciami a cenami. Pridajte k svojmu štandardnému help desk softvéru ďalšie doplnky a vyťažte z neho maximum.

Doplnok

FAQ

Čo je to doplnok?

Doplnok (plugin) je softvér (zvyčajne pomerne malej veľkosti), ktorý rozširuje funkčnosť pôvodného softvéru. To umožňuje používateľovi vybrať a používať iba tie moduly, ktoré potrebuje. Aby bolo možné vytvoriť doplnky, musí vývojár pre svoju aplikáciu poskytnúť a zdokumentovať API, t. j. programové rozhranie.

Čo sú doplnky pre LiveAgent?

Help desk softvér od LiveAgentu taktiež ponúka doplnky. Doplnky majú rôzne funkcie, ktoré po pridaní do štandardného softvéru umožňujú viac akcií a možností.

Ako pridať doplnok k svojmu účtu LiveAgent?

Pridávanie doplnkov do vášho softvéru cez LiveAgent je jednoduché. V paneli nájdete celý zoznam dostupných doplnkov. Všetko, čo musíte urobiť, je kliknúť na „Aktivácia“ a potom na „Konfigurácia“, a už máte nainštalovaný doplnok. Konkrétny doplnok môžete rovnako rýchlo odpojiť kliknutím iba na „Deaktivácia“.

Back to Glossary

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..