Čo je alias agenta?
Čo je alias agenta? Alias agenta je špeciálny typ funkcie v softvéri pre helpdesk. Táto funkcia umožňuje agentom komunikovať s celými zákazníkmi pod nepravým menom. Ich skutočné mená sú udržiavané v tajnosti zriadením aliasu agenta.
Upravovaním profilu agenta je možné nastaviť alias. Pri odpovedaní na hovory, chaty alebo e-maily vidia zákazníci len prezývku. Agenti z vášho tímu zákazníckej podpory vidia skutočné meno agenta.
Najčastejšie kladené otázky
Čo sú pseudonymy?
Alias je alternatívne meno pre vášho agenta. V bežnom živote sa s ním stretávame, keď niekto používa pseudonym. V technológii sa stretávame s týmto termínom, keď chceme niečo pomenovať jednoduchšie alebo zrozumiteľnejšie.
Ako si nastaviť alias pre váš účet LiveAgenta?
Alias agenta je jedna z funkcií podporného softvéru, ktorá umožňuje agentovi komunikovať so všetkými zákazníkmi anonymne namiesto použitia svojho vlastného mena. Každý agent si nastaví svoj vlastný alias v jeho osobnom účte.
Koľko aliasov môžem pripojiť k LiveAgentovi?
Každý agent si môže nastaviť len jednu prezývku.
Čo je alias agenta?
Alias agenta je funkcia platformy helpdesku od LiveAgenta, ktorá vám umožňuje vytvoriť jedinečné meno pre každého používateľa LiveAgenta.
Softvér LiveAgent poskytuje riešenia zákazníckej podpory pre začínajúce podniky. Obsahuje systémy správy sťažností a prichádzajúceho call centra. LiveAgent má viac funkcií s alternatívami a možnosťou ukážky. Zákaznícky portál a help desk softvér sú tiež súčasťou softvéru. LiveAgent poskytuje podporu a možnosti migrácie dát a má dostupnosť celého systému. Zahrnuté sú aj kontaktné informácie na oddelenie predaja a prihlásenie k odberu noviniek.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.
Validátor hesiel a revízny záznam
Softvér znalostnej bázy umožňuje zákazníkom jednoduchý prístup ku článkom databázy znalostí a poskytuje manažment znalostí v jednom riešení zákazníckej podpory. Obsahuje inteligentné funkcie, ako viacjazyčnú podporu, vyhľadávací nástroj a diskusné fóra. Tento softvér je vhodný pre začínajúce podniky aj pre väčšie firmy a posilní zákazníkov pomocou okamžitých odpovedí. LiveAgent je jednou z možností softvéru zákazníckej podpory. Populárne sú tiež telefónne systémy VoIP, Softvér prichádzajúceho call centra a Helpdesk softvér.