Agent

Kto je agent?

Agenti alebo zástupcovia sa definujú ako ľudia, ktorí konajú v mene ostatných. Sú neoddeliteľnou súčasťou každého podniku, pretože sa starajú o zákazníkov a poskytujú podpornú službu.

Odpovedajú na telefónne hovory, chaty alebo správy, aby vyriešili otázky zákazníkov týkajúce sa produktov alebo služieb spoločnosti. Nie je to však ich jediná zodpovednosť. Zamestnanci zákazníckej podpory sú zodpovední za zabezpečenie úžasného zážitku zákazníka pri každom kontakte.

Náhľad Agentov v LiveAgentovi

Na to, aby bola úspešná zákaznícka služba, musí úspešný agent mať určité zručnosti a vlastnosti:

  • Trpezlivosť – Riešenie sťažností zákazníkov môže byť niekedy frustrujúce. Preukazovanie trpezlivosti a nerozčuľovanie sa je veľmi dôležitou kvalitou, ktorú by mal mať zákaznícky servisný agent pod palcom.
  • Skvelé komunikačné schopnosti – Nesprávne pochopenia môžu viesť k vážnym problémom, preto je schopnosť efektívne komunikovať s klientmi pre úspech agentov nevyhnutná.

  • Zdrojovosť – Aby boli poskytnuté služby, ktoré zanechajú zákazníkovi pozitívnu spomienku, pracovník sa musí ukázať ako znalý a byť pri riešení problému ochotný ísť o krok ďalej.
  • Empatia – Je dôležité vedieť, ako sa postaviť do pozície zákazníka pri riešení ich otázok a sťažností.

  • Zručnosti správy času – Agenti musia riešiť mnoho rôznych sťažností, úloh a otázok naraz. Preto musia efektívne spravovať svoj čas.

  • Zameraný na cieľ – Aj keď je skvelé poskytovať osobný prístup, dodržiavanie obchodného plánu a práca s metrikami je požadovanou kvalitou pre agenta.

V mnohých organizáciách, podnikoch a dokonca aj riešeniach pre helpdesk softvér existuje zvyčajne veľa typov agentov s rôznymi úlohami, zodpovednosťami a právami.

Viac sa dozviete o agentoch v LiveAgentovi.

Ready to boost your customer service support?

LiveAgent's help desk is designed to make your agents' work easier and faster.

Najčastejšie kladené otázky

Aká je definícia pojmu agent?

Termín agent opisuje osobu, ktorej zodpovednosťou je konať v mene inej osoby, napríklad zákazníka. Agent je osoba, ktorá rieši problémy a podporuje klienta, vďaka čomu môže vaša značka dosiahnuť lepšie výsledky.

Aké sú kompetencie agenta v službe LiveAgenta?

Agent podporuje a rieši problémy a ak pôsobí ako administrátor, môže kontrolovať a nastavovať systém. Agent by mal mať dôkladné porozumenie záležitostí spoločnosti, ktoré môžu byť pre klienta zaujímavé (produkty, služby, predaj, marketing atď.).

Ako priradiť rolu agenta v LiveAgentovi?

Pre pridelenie niekomu úlohy agenta v LiveAgente choďte do sekcie 'Konfigurácia' a potom zvoľte kartu 'Agenti'. Potom kliknite na 'Vytvoriť agenta'. Vyplňte informácie agenta a priraďte mu rolu: Agent - prezerá tikety a odpovedá na ne, Administrátor - prezerá a odpovedá na tikety, riadi nastavenia systému, alebo Vlastník - pracuje s tiketmi, spravuje účet, fakturáciu a nastavenia systému. Keď skončíte, agentovi bude heslo k jeho účtu doručené e-mailom.

Späť na glosár Vytvorte si účet zdarma

Poznámka experta

Agent je kľúčovým prvkom každej zákazníckej podpory a musí mať trpezlivosť, skvelé komunikačné schopnosti, zdrojovosť a empatiu.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
V LiveAgente môžete vytvárať oddelenia. Agenti s rovnakými schopnosťami a v rovnakom obore budú zaradení do rovnakých skupín agentov. Zostaňte organizovaní!

Skupina agentov

Softvér LiveAgent poskytuje riešenia zákazníckej podpory pre začínajúce podniky. Obsahuje systémy správy sťažností a prichádzajúceho call centra. LiveAgent má viac funkcií s alternatívami a možnosťou ukážky. Zákaznícky portál a help desk softvér sú tiež súčasťou softvéru. LiveAgent poskytuje podporu a možnosti migrácie dát a má dostupnosť celého systému. Zahrnuté sú aj kontaktné informácie na oddelenie predaja a prihlásenie k odberu noviniek.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.

Začnite zlepšovať svoje produkty a služby pravidelným prezeraním správ o zákazníckej podpore. Vyskúšajte si naše správy počas bezplatného skúšobného obdobia.

Správa zákazníckej podpory

Správy zákazníckej podpory sú dôležité pre zlepšenie zákazníckeho servisu. LiveAgent ponúka 11 funkcií pre správu zákazníckej podpory, vrátane analytického prehľadu, správy o výkone, hodnotenia agentov a správy značiek. Správy o plnení SLA umožňujú zobraziť všetky dokončené a nesplnené dohody z určitého časového obdobia. Správa o SLA poskytuje podrobný prehľad o všetkých vynechaných a splnených dohodách zo špecifického obdobia.

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Agenti

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..