Najlepšiealternatívy softvérusamoobslužnej podpory

Zistite, prečo je LiveAgent najlepšou alternatívou samoobslužnej podpory na trhu.
  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditné karty   
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek
Používa
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hľadáte alternatívu softvéru pre samoobslužnú podporu?

Zlepšite spokojnosť a zvýšte objem nákupu svojich zákazníkov poskytovaním špičkových možností samoobsluhy. Pokročilé alternatívy samoobslužnej podpory ponúkajú integrovanú bázu znalostí, zákaznícky portál a možnosti spolupráce. Všetko za zlomok ceny.

Pozrite si naše dôkladné porovnanie najlepších možností samoobslužnej podpory na základe hodnotení používateľov, funkcií a cien.

  • Hľadáte alternatívu softvéru pre samoobslužnú podporu? - Products - Liveagent - Reviews
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Hľadáte alternatívu softvéru pre samoobslužnú podporu? - Gorgias HelpDesk GrooveHQ Hiver Zoho Desk Teamwork Desk Help Scout Kayako Front LiveAgent DeskPro HelpCrunch Loop Email (We mention the hidden gems on top of our list, to give them more exposure)
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Funkcie Liveagent Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgentom.
HelpJuice Zoho Desk
Porovnajte Zoho Desk s LiveAgentom.
Document 360
Celkové hodnotenie
Celkové hodnotenie softvéru od overených uživateľov na portáli Capterra.
4.7
LiveAgent obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.7 z 5.
4.3
Zendesk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.3 z 5.
4.7
HelpJuice obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.7 z 5.
4.5
Zoho Desk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.5 z 5.
4.7
Document 360 obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.7 z 5.
Jednoduchosť použitia
Hodnotenie jednoduchosti použitia na základe recenzií overených používateľov na portáli Capterra.
4.6
LiveAgent obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.6 z 5.
4.3
Zendesk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.3 z 5.
4.6
HelpJuice obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.6 z 5.
4.4
Zoho Desk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.4 z 5.
4.7
Document 360 obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.7 z 5.
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory na základe recenzií overených používateľov na portáli Capterra.
4.7
LiveAgent obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.7 z 5.
4.2
Zendesk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.2 z 5.
4.8
HelpJuice obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.8 z 5.
4.3
Zoho Desk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.3 z 5.
4.9
Document 360 obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.9 z 5.
Hodnota za peniaze
Ohodnotenie hodnoty za peniaze na základe recenzií overených používateľov na portáli Capterra.
4.7
LiveAgent obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.7 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
4.1
Zendesk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.1 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
4.7
HelpJuice obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.7 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
4.5
Zoho Desk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.5 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
4.6
Document 360 obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.6 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
Cena
Cena softvéru v USD za agenta za mesiac.
$9-$49/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
$59-$199/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
$39/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
$120-$369/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
$49/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
Kategorizácia
Vytvorte štruktúrované archívy znalostí s kategóriami a podkategóriami.
LiveAgent ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
Zendesk ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
HelpJuice ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
Zoho Desk ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
Document 360 ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
Kolaborácia
Umožňuje agentom spolupracovať na riešení ticketov.
LiveAgent podporuje kolaboráciu agentov.
Zendesk podporuje kolaboráciu agentov.
HelpJuice podporuje kolaboráciu agentov.
Zoho Desk podporuje kolaboráciu agentov.
Document 360 podporuje kolaboráciu agentov.
Obsahový Management
Spravujte obsah bázy znalostí prostredníctvom backendových editorov WYSIWYG.
LiveAgent ponúka nástroje na správu obsahu.
Zendesk ponúka nástroje na správu obsahu.
HelpJuice ponúka nástroje na správu obsahu.
Zoho Desk ponúka nástroje na správu obsahu.
Document 360 ponúka nástroje na správu obsahu.
Rozhodovací strom
Vytvorte automatizované pracovné postupy pre bázu znalostí/zákaznícky portál založenú na unikátnych spúšťačoch.
LiveAgent poskytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
Zendesk poskytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
HelpJuice neposkytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
Zoho Desk poskytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
Document 360 neposkytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
Diskusné fóra
Umožňuje použivateľom viesť diskusie prostredníctvom fór.
LiveAgent ponúka diskusné fóra.
Zendesk ponúka diskusné fóra.
HelpJuice neponúka diskusné fóra.
Zoho Desk ponúka diskusné fóra.
Document 360 ponúka diskusné fóra.
Fulltextové vyhľadávanie
Fulltextové vyhľadávanie umožňuje nájsť všetky miesta výskytu vyhľadávaných slov v báze znalostí.
LiveAgent ponúka fulltextové vyhľadávanie.
Zendesk ponúka fulltextové vyhľadávanie.
HelpJuice ponúka fulltextové vyhľadávanie.
Zoho Desk ponúka fulltextové vyhľadávanie.
Document 360 ponúka fulltextové vyhľadávanie.
Management bázy znalostí
Opravujte, vytvárajte a monitorujte diskusie na fórach, feedbacky a odporúčania, často kladené otázky (FAQ) a návody.
LiveAgent ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
Zendesk ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
HelpJuice ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
Zoho Desk ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
Document 360 ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
Portál samoobsluhy
Funkcia, ktorá vám umožní vytvoriť zákaznícky portál, kde sa vaši zákazníci môžu zaregistrovať a získať tak prístup k svojim starým ticketom a k obsahu bázy znalostí.
LiveAgent ponúka portál samoobsluhy.
Zendesk ponúka portál samoobsluhy.
HelpJuice ponúka portál samoobsluhy.
Zoho Desk ponúka portál samoobsluhy.
Document 360 ponúka portál samoobsluhy.

Dôvera viac ako 30 000 spoločností po celom svete

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Dôvera viac ako 30 000 spoločností po celom svete
Slido green logo
Help desk templates

Riešenie stvorené pre všetky typy spoločností

Naša alternatíva samoobslužnej podpory je navrhnutá na mieru vášmu podnikaniu. Či už ste malým podnikom, ktorý funguje na sezónnom základe, alebo veľkým podnikom poskytujúcim podporu viacerým krajinám, LiveAgent sa dokáže dokonale prispôsobiť vašim potrebám.

Intuitívne rozhranie v ktorom sa nestratíte

Vytvorte si vlastnú bázu znalostí s jednoduchosťou a ľahkosťou. Naše intuitívne užívateľské rozhranie je moderné a elegantné a poskytuje vám priestor a flexibilitu na vytváranie krásnych a dobre premyslených bázy znalostí pomocou WYSIWYG editora.

WYSIWYG editor for articles by LiveAgent
Customer portal email templates

Neobmedzené úložisko, prístup a používatelia

Najlepšie alternatívy samoobslužnej podpory poskytujú neobmedzené úložisko a prístup k dokumentom všetkým zákazníkom a členom vašej organizácie. LiveAgent preto nevyžaduje žiadne ďalšie poplatky za využívanie úložiska, návštevy stránok či dodatočné bázy znalostí.

Podpora viacerých báz znalostí

Naša alternatíva samoobslužnej podpory zvládne neobmedzený počet interných a externých báz znalostí. Vytvárajte špecifické bázy znalostí pre rôzne produkty, značky či rozdielne plány náboru a zaúčania nových kolegov.

LiveAgent portal cliente
Free knowledge base customizer by LiveAgent

Zlaďte svoju dizajnovú estetiku

Naša alternatíva samoobslužnej podpory ponúka niekoľko vopred pripravených šablón bázy znalostí/zákazníckeho portálu, ktoré sú jednoducho prispôsobiteľné. Ak chcete, aby sa skutočne zhodovali s vašimi manuálmi používania značky, použite vlastné CSS/HTML.

Integrovaný live chat

Obohaťte svoj zákaznícky portál o náš integrovaný live chat. Umožnite svojim zákazníkom osloviť vás, ak nemôžu nájsť informácie, ktoré hľadajú. Náš chat je možné jednoducho integrovať do vašej bázy znalostí a vie poslúžiť ako jedna z možností ako ponúknuť návštevníkovi užitočné odkazy a články.

Integrovaný live chat
Integrovaný live chat

Sledovanie času

Pokiaľ ide o alternatívy samoobslužnej podpory, kľúčová je transparentnosť. Podajte vašim zákazníkom pomocnú ruku vo forme sledovania ich tiketov, možnosti zobrazenia aktuálneho stavu riešenia problému či prehľadu v minulosti odoslaných tiketov.

Naša alternatíva samoobslužnej podpory

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Pozor! To nie je všetko

LiveAgent je vybavený množstvom pokročilých funkcií, ktoré vám pomôžu zlepšiť vaše služby zákazníkom a predaj. Naša alternatíva samoobslužnej podpory ponúka vstavané call centrum, viackanálový tiketing, integráciu sociálnych médií a natívny live chat.

Customer service templates

Ušetrite až 15 hodín každý týždeň

Automatizujte pravidelne sa opakujúce úlohy pomocou pravidiel spúšťaných časom a udalosťami. Začnite zlepšovať vzťahy so zákazníkmi namiesto toho, aby ste sa sústredili na úlohy, ktoré je možné automatizovať zopár kliknutiami.

Zvýšte predaj pomocou skutočných údajov

Optimalizujte svoju stratégiu služieb podľa údajov v reálnom čase. Potešte zákazníkov bezproblémovými samoobslužnými možnosťami, pričom budete naďalej k dispozícii v reálnom čase na všetkých komunikačných kanáloch vrátane sociálnych sietí, live chatu či telefonických hovorov.

Reports feature by LiveAgent
LiveAgent CRM integrations

Získajte prístup k všetkým dôležitým údajom pomocou nášho systému CRM

Poskytujte rýchle a personalizované služby vďaka nášmu vstavanému CRMku. Získajte prístup ku všetkým dôležitým informáciám o zákazníkoch jediným kliknutím, vrátane minulých objednávok a minulých dotazov vo všetkých komunikačných kanáloch.

Naši zákazníci to dokážu povedať najlepšie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty

Aké samoobslužné funkcie ponúka LiveAgent?

LiveAgent ponúka množstvo samoobslužných funkcií, ako sú interné a verejné databázy znalostí, fórum, widgety na vyhľadávanie a ďalšie.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru