Zlepšite spokojnosť a zvýšte objem nákupu svojich zákazníkov poskytovaním špičkových možností samoobsluhy. Pokročilé alternatívy samoobslužnej podpory ponúkajú integrovanú bázu znalostí, zákaznícky portál a možnosti spolupráce. Všetko za zlomok ceny.
Pozrite si naše dôkladné porovnanie najlepších možností samoobslužnej podpory na základe hodnotení používateľov, funkcií a cien.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Funkcie | Liveagent
Vyskúšajte najlepšiu alternatívu samoobslužnej podpory zadarmo! Platobná karta nie je potrebná.
|
Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgentom.
|
HelpJuice | Zoho Desk
Porovnajte Zoho Desk s LiveAgentom.
|
Document 360 |
---|---|---|---|---|---|
Celkové hodnotenie
Celkové hodnotenie softvéru od overených uživateľov na portáli Capterra.
|
4.7
LiveAgent obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.7 z 5.
|
4.3
Zendesk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.3 z 5.
|
4.7
HelpJuice obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.7 z 5.
|
4.5
Zoho Desk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.5 z 5.
|
4.7
Document 360 obdržal od overených používateľov na portáli Capterra celkové hodnotenie 4.7 z 5.
|
Jednoduchosť použitia
Hodnotenie jednoduchosti použitia na základe recenzií overených používateľov na portáli Capterra.
|
4.6
LiveAgent obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.6 z 5.
|
4.3
Zendesk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.3 z 5.
|
4.6
HelpJuice obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.6 z 5.
|
4.4
Zoho Desk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.4 z 5.
|
4.7
Document 360 obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie jednoduchosti použitia 4.7 z 5.
|
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory na základe recenzií overených používateľov na portáli Capterra.
|
4.7
LiveAgent obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.7 z 5.
|
4.2
Zendesk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.2 z 5.
|
4.8
HelpJuice obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.8 z 5.
|
4.3
Zoho Desk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.3 z 5.
|
4.9
Document 360 obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie zákazníckej podpory 4.9 z 5.
|
Hodnota za peniaze
Ohodnotenie hodnoty za peniaze na základe recenzií overených používateľov na portáli Capterra.
|
4.7
LiveAgent obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.7 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
|
4.1
Zendesk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.1 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
|
4.7
HelpJuice obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.7 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
|
4.5
Zoho Desk obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.5 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
|
4.6
Document 360 obdržal od overených používateľov na portáli Capterra hodnotenie 4.6 z 5 v kategórii hodnota za peniaze.
|
Cena
Cena softvéru v USD za agenta za mesiac.
|
$9-$49/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
|
$59-$199/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
|
$39/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
|
$120-$369/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
|
$49/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky plány sú faktúrované mesačne v USD. Zobrazená cena zodpovedá cene za jedného agenta za mesiac.
|
Kategorizácia
Vytvorte štruktúrované archívy znalostí s kategóriami a podkategóriami.
|
LiveAgent ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
|
Zendesk ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
|
HelpJuice ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
|
Zoho Desk ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
|
Document 360 ponúka katalogizáciu/kategorizáciu článkov.
|
Kolaborácia
Umožňuje agentom spolupracovať na riešení ticketov.
|
LiveAgent podporuje kolaboráciu agentov.
|
Zendesk podporuje kolaboráciu agentov.
|
HelpJuice podporuje kolaboráciu agentov.
|
Zoho Desk podporuje kolaboráciu agentov.
|
Document 360 podporuje kolaboráciu agentov.
|
Obsahový Management
Spravujte obsah bázy znalostí prostredníctvom backendových editorov WYSIWYG.
|
LiveAgent ponúka nástroje na správu obsahu.
|
Zendesk ponúka nástroje na správu obsahu.
|
HelpJuice ponúka nástroje na správu obsahu.
|
Zoho Desk ponúka nástroje na správu obsahu.
|
Document 360 ponúka nástroje na správu obsahu.
|
Rozhodovací strom
Vytvorte automatizované pracovné postupy pre bázu znalostí/zákaznícky portál založenú na unikátnych spúšťačoch.
|
LiveAgent poskytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
|
Zendesk poskytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
|
HelpJuice neposkytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
|
Zoho Desk poskytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
|
Document 360 neposkytuje funkcie rozhodovacieho stromu.
|
Diskusné fóra
Umožňuje použivateľom viesť diskusie prostredníctvom fór.
|
LiveAgent ponúka diskusné fóra.
|
Zendesk ponúka diskusné fóra.
|
HelpJuice neponúka diskusné fóra.
|
Zoho Desk ponúka diskusné fóra.
|
Document 360 ponúka diskusné fóra.
|
Fulltextové vyhľadávanie
Fulltextové vyhľadávanie umožňuje nájsť všetky miesta výskytu vyhľadávaných slov v báze znalostí.
|
LiveAgent ponúka fulltextové vyhľadávanie.
|
Zendesk ponúka fulltextové vyhľadávanie.
|
HelpJuice ponúka fulltextové vyhľadávanie.
|
Zoho Desk ponúka fulltextové vyhľadávanie.
|
Document 360 ponúka fulltextové vyhľadávanie.
|
Management bázy znalostí
Opravujte, vytvárajte a monitorujte diskusie na fórach, feedbacky a odporúčania, často kladené otázky (FAQ) a návody.
|
LiveAgent ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
|
Zendesk ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
|
HelpJuice ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
|
Zoho Desk ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
|
Document 360 ponúka funkcie managementu bázy znalostí.
|
Portál samoobsluhy
Funkcia, ktorá vám umožní vytvoriť zákaznícky portál, kde sa vaši zákazníci môžu zaregistrovať a získať tak prístup k svojim starým ticketom a k obsahu bázy znalostí.
|
LiveAgent ponúka portál samoobsluhy.
|
Zendesk ponúka portál samoobsluhy.
|
HelpJuice ponúka portál samoobsluhy.
|
Zoho Desk ponúka portál samoobsluhy.
|
Document 360 ponúka portál samoobsluhy.
|
Naša alternatíva samoobslužnej podpory je navrhnutá na mieru vášmu podnikaniu. Či už ste malým podnikom, ktorý funguje na sezónnom základe, alebo veľkým podnikom poskytujúcim podporu viacerým krajinám, LiveAgent sa dokáže dokonale prispôsobiť vašim potrebám.
Vytvorte si vlastnú bázu znalostí s jednoduchosťou a ľahkosťou. Naše intuitívne užívateľské rozhranie je moderné a elegantné a poskytuje vám priestor a flexibilitu na vytváranie krásnych a dobre premyslených bázy znalostí pomocou WYSIWYG editora.
Najlepšie alternatívy samoobslužnej podpory poskytujú neobmedzené úložisko a prístup k dokumentom všetkým zákazníkom a členom vašej organizácie. LiveAgent preto nevyžaduje žiadne ďalšie poplatky za využívanie úložiska, návštevy stránok či dodatočné bázy znalostí.
Naša alternatíva samoobslužnej podpory zvládne neobmedzený počet interných a externých báz znalostí. Vytvárajte špecifické bázy znalostí pre rôzne produkty, značky či rozdielne plány náboru a zaúčania nových kolegov.
Naša alternatíva samoobslužnej podpory ponúka niekoľko vopred pripravených šablón bázy znalostí/zákazníckeho portálu, ktoré sú jednoducho prispôsobiteľné. Ak chcete, aby sa skutočne zhodovali s vašimi manuálmi používania značky, použite vlastné CSS/HTML.
Pokiaľ ide o alternatívy samoobslužnej podpory, kľúčová je transparentnosť. Podajte vašim zákazníkom pomocnú ruku vo forme sledovania ich tiketov, možnosti zobrazenia aktuálneho stavu riešenia problému či prehľadu v minulosti odoslaných tiketov.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent je vybavený množstvom pokročilých funkcií, ktoré vám pomôžu zlepšiť vaše služby zákazníkom a predaj. Naša alternatíva samoobslužnej podpory ponúka vstavané call centrum, viackanálový tiketing, integráciu sociálnych médií a natívny live chat.
Automatizujte pravidelne sa opakujúce úlohy pomocou pravidiel spúšťaných časom a udalosťami. Začnite zlepšovať vzťahy so zákazníkmi namiesto toho, aby ste sa sústredili na úlohy, ktoré je možné automatizovať zopár kliknutiami.
Optimalizujte svoju stratégiu služieb podľa údajov v reálnom čase. Potešte zákazníkov bezproblémovými samoobslužnými možnosťami, pričom budete naďalej k dispozícii v reálnom čase na všetkých komunikačných kanáloch vrátane sociálnych sietí, live chatu či telefonických hovorov.
Poskytujte rýchle a personalizované služby vďaka nášmu vstavanému CRMku. Získajte prístup ku všetkým dôležitým informáciám o zákazníkoch jediným kliknutím, vrátane minulých objednávok a minulých dotazov vo všetkých komunikačných kanáloch.
Roman Bosch
Partly
Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
Matt Janaway
The Workplace Depot
LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
Catana Alexandru
Websignal
Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
Sissy Böttcher
Study Portals
Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
Peter Koning
TypoAssassin
Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
Aranzazu F
Factorchic
Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
Alexandra Danišová
Nay
LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
David Chandler
Volterman
Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
LiveAgent ponúka množstvo samoobslužných funkcií, ako sú interné a verejné databázy znalostí, fórum, widgety na vyhľadávanie a ďalšie.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch