Bezplatná skúšobná verzia

Najlepšie alternatívy samoobslužnej podpory

Zlepšite spokojnosť a zvýšte objem nákupu svojich zákazníkov poskytovaním špičkových možností samoobsluhy. Pokročilé alternatívy samoobslužnej podpory ponúkajú integrovanú bázu znalostí, zákaznícky portál a možnosti spolupráce. Všetko za zlomok ceny.

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené
Celkové hodnotenie
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.7
Jednochosť použitia
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.6
ZohoDesk
4.4
Document 360
4.7
Zákaznícka podpora
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
HelpJuice
4.8
ZohoDesk
4.3
Document 360
4.9
Hodnota za peniaze
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.6
Cena
LiveAgent
15$-39$/mesiac
Zendesk
59$-199$/mesiac
HelpJuice
120$-369$/mesiac
ZohoDesk
18$-45$/mesiac
Document 360
49$/mesiac
Kategorizácia
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Možnosti spolupráce
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Správa obsahu
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Rozhodovací strom
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Diskusné fóra
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Fulltextové vyhľadávanie
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Manažment bázy znalostí
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Portál samoobsluhy
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Funkcie
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Celkové hodnotenie
4.7
4.3
4.7
4.5
4.7
Jednoduchosť použitia
4.6
4.3
4.6
4.4
4.7
Zákaznícka podpora
4.7
4.2
4.8
4.3
4.9
Hodnota za peniaze
4.7
4.1
4.7
4.5
4.6
Cena
15$-39$/mesiac
59$-199$/mesiac
120$-369$/mesiac
18$-45$/mesiac
49$/mesiac
Kategorizácia
Možnosti spolupráce
Správa obsahu
Rozhodovací strom
Diskusné fóra
Fulltextové vyhľadávanie
Manažment bázy znalostí
Samoobslužný portál

Dôvera viac ako 30 000 spoločností po celom svete

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené
Šablóny help desku

Riešenie stvorené pre všetky typy spoločností

Naša alternatíva samoobslužnej podpory je navrhnutá na mieru vášmu podnikaniu. Či už ste malým podnikom, ktorý funguje na sezónnom základe, alebo veľkým podnikom poskytujúcim podporu viacerým krajinám, LiveAgent sa dokáže dokonale prispôsobiť vašim potrebám.

Intuitívne rozhranie v ktorom sa nestratíte

Vytvorte si vlastnú bázu znalostí s jednoduchosťou a ľahkosťou. Naše intuitívne užívateľské rozhranie je moderné a elegantné a poskytuje vám priestor a flexibilitu na vytváranie krásnych a dobre premyslených bázy znalostí pomocou WYSIWYG editora.

WYSIWYG editor clankov
Sablony zakaznickeho portalu

Neobmedzené úložisko, prístup a používatelia

Najlepšie alternatívy samoobslužnej podpory poskytujú neobmedzené úložisko a prístup k dokumentom všetkým zákazníkom a členom vašej organizácie. LiveAgent preto nevyžaduje žiadne ďalšie poplatky za využívanie úložiska, návštevy stránok či dodatočné bázy znalostí.

Podpora viacerých báz znalostí

Naša alternatíva samoobslužnej podpory zvládne neobmedzený počet interných a externých báz znalostí. Vytvárajte špecifické bázy znalostí pre rôzne produkty, značky či rozdielne plány náboru a zaúčania nových kolegov.

portal cliente liveagent
Jednoducha uprava bazy znalosti

Zlaďte svoju dizajnovú estetiku

Naša alternatíva samoobslužnej podpory ponúka niekoľko vopred pripravených šablón bázy znalostí / zákazníckeho portálu, ktoré sú jednoducho prispôsobiteľné. Ak chcete, aby sa skutočne zhodovali s vašimi manuálmi používania značky, použite vlastné CSS / HTML.

Integrovaný live chat

Obohaťte svoj zákaznícky portál o náš integrovaný live chat. Umožnite svojim zákazníkom osloviť vás, ak nemôžu nájsť informácie, ktoré hľadajú. Náš chat je možné jednoducho integrovať do vašej bázy znalostí a vie poslúžiť ako jedna z možností ako ponúknuť návštevníkovi užitočné odkazy a články.

integrovana baza znalosti
Baza znalosti   moznost upravy tiketov

Sledovanie času

Pokiaľ ide o alternatívy samoobslužnej podpory, kľúčová je transparentnosť. Podajte vašim zákazníkom pomocnú ruku vo forme sledovania ich tiketov, možnosti zobrazenia aktuálneho stavu riešenia problému či prehľadu v minulosti odoslaných tiketov.

Naša alternatíva samoobslužnej podpory

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido cierne

Pozor! To nie je všetko

LiveAgent je vybavený množstvom pokročilých funkcií, ktoré vám pomôžu zlepšiť vaše služby zákazníkom a predaj. Naša alternatíva samoobslužnej podpory ponúka vstavané call centrum, viackanálový tiketing, integráciu sociálnych médií a natívny live chat.

Šablóny zákazníckeho servisu

Ušetrite až 15 hodín každý týždeň

Automatizujte pravidelne sa opakujúce úlohy pomocou pravidiel spúšťaných časom a udalosťami. Začnite zlepšovať vzťahy so zákazníkmi namiesto toho, aby ste sa sústredili na úlohy, ktoré je možné automatizovať zopár kliknutiami.

Zvýšte predaj pomocou skutočných údajov

Optimalizujte svoju stratégiu služieb podľa údajov v reálnom čase. Potešte zákazníkov bezproblémovými samoobslužnými možnosťami, pričom budete naďalej k dispozícii v reálnom čase na všetkých komunikačných kanáloch vrátane sociálnych sietí, live chatu či telefonických hovorov.

Funkcia reportov v LiveAgente
crm integracie

Získajte prístup k všetkým dôležitým údajom pomocou nášho systému CRM

Poskytujte rýchle a personalizované služby vďaka nášmu vstavanému CRMku. Získajte prístup ku všetkým dôležitým informáciám o zákazníkoch jediným kliknutím, vrátane minulých objednávok a minulých dotazov vo všetkých komunikačných kanáloch.

Naši zákazníci to dokážu povedať najlepšie

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Začnite 14-dňovú skúšobnú verziu Nevyžadujeme kreditné karty

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..