Bezplatná skúšobná verzia

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hľadáte lepší help desk softvér?

LiveAgent je najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v roku 2021. Zostaňte bližšie ku svojim zákazníkom a pomôžte im rýchlejšie so správnym softvérom.

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené

4 dôvody, prečo spoločnosti prechádzajú na LiveAgent

Zistite, v čom je podľa zákazníkov lepší softvér LiveAgent oproti svojej konkurencii.

Rastúci trend produktivity a objemu predajov

Zvýšená produktivita vo všetkých oddeleniach

Prechod na softvér LiveAgent bol pre nás veľmi významným krokom vpred. Od toho momentu sme boli schopní vyriešiť dvojnásobné množstvo tiketov a zároveň sa nám podarilo znížiť pracovný čas našich agentov.

Tri srdcia

Zvýšená miera spokojnosti zákazníkov vďaka softvéru LiveAgent

Vďaka implementácii služby v reálnom čase sme boli schopní zvýšiť mieru spokojnosti našich zákazníkov až o 29%. LiveAgent nám taktiež pomohol zvýšiť mieru konverzií a poskytol nám mnoho príležitostí na zlepšovanie sa.

Money bag coin dollars

LiveAgent je pre nás lacnejšou alternatívou

LiveAgent je v porovnaní s ostatnými softvérami oveľa rafinovanejší a premyslenejší. Vďaka nemu dokážem veľmi rýchlo odpovedať na tikety, chaty, dokážem vidieť, to čo mi ľudia píšu ešte skôr, než odošlú správu.

 

odpoveď

Znížený čas odpovede našich agentov

LiveAgent nám umožnil rýchlejšie odpovedať zákazníkom na ich otázky a zabezpečiť hladké a úspešné vyriešenie ich problému. Aj to je dôvodom, prečo sa v súčasnosti priemerný čas našej odpovede blíži k 30 minútam.

Kľúčové funkcie softvéru LiveAgent

Každá spoločnosť môže poskytovať skvelý zákaznícky servis. LiveAgent im v tom pomôže.

Vďaka softvéru sa všetka vaša komunikácia, vrátane emailov, chatov, hovorov, príspevkov či komentárov na sociálnych sieťach, bude zhromažďovať na jednom jedinom mieste – v univerzálnej schránke. Zistite viac… 

Podpora prostredníctvom live chatu je kľúčovou súčasťou úspešnej stratégie získavania si zákazníkov každej spoločnosti. Pomôže vám presvedčiť návštevníkov vašich webových stránok ku kúpe vášho produktu. Zistite viac…

Virtuálne call centrum je súčasťou vášho viac-kanálového help desk softvéru. LiveAgent centralizuje telefónne hovory z vašich webových stránok alebo pevných liniek zákazníkov na jednom miesto. Zistite viac…

Integrujte vaše profily na sociálnych sieťach do softvéru LiveAgent a odpovedajte na komentáre, súkromné správy alebo tweety priamo z vášho help desku. Zistite viac…

Funkcie, ktoré si obľúbite

LiveAgent ponúka tú správnu porciu funkcií help desk softvéru, vrátane výkonného tiketovacieho systému s automatizáciami, SLA, live chatom, monitorovaním sociálnych sietí a správ, call centra, IVR, kontaktných formulárov a centra podpory. Viac než 175+ help deskových funkcií a viac než 40 integrácií!

Pridajte sa k tým najlepším

Vstúpte do klubu tisícok spokojných spoločností, ktoré používajú LiveAgent. Poskytujte lepšie služby zákazníkom vďaka viac-kanálovému softvéru, zvýšte mieru vašich konverzií a zlepšite lojalitu vašich zákazníkov.

 

Šťastná osoba v nákupnom košíku so zdvihnutou rukou

Pozrite si, ako naši zákazníci používajú LiveAgent

LiveAgent je extrémne flexibilný, prispôsobiteľný a škálovateľný. Pozrite si, ako ostatné spoločnosti využívajú výhody, ktoré im softvér LiveAgent poskytuje.

Okamžite sa nám potvrdilo, že prechod na softvér LiveAgent bol tým správnym rozhodnutím. Distribúcia tiketov rapídne zvýšila výkon nášho oddelenia zákazníckej podpory. Pravidelné meranie spokojnosti zákazníkov by bolo pre nás bez softvéru LiveAgent nemožné.

Veľmi rýchlo sme si zvykli na jednoduchý spôsob monitorovania a odpovedania na otázky zákazníkov z rôznych profilov a komunikačných kanálov. Vďaka implementácii služieb v reálnom čase sme boli schopní zvýšiť spokojnosť zákazníkov až o 29%.

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú spoločnosti ako Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… LiveAgent!

Vyskúšajte si bezplatnú verziu Nevyžadujeme kreditné karty

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru