Správny výber pre malé podniky

Plne škálovateľný a prispôsobiteľný vašim potrebám.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nie je potrebná žiadna platobná karta    
  • ✓ Možnosť kedykoľvek zrušiť
Používaný
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte viac príjmov

Vytvorte nezabudnuteľné zákaznícke skúsenosti, ktoré zvyšujú príjmy.

97%

Zlepšite spokojnosť

Potešte svojich zákazníkov bleskurýchlymi odpoveďami.

16×

Zvýšte hodnotu zákazníka

Zvyšujte predaje tým, že udržiavate vernosť zákazníkov voči svojej značke.

Business background

Help desk softvér pre malé firmy

Rozšírte váš biznis vďaka najlepšie hodnotenému help desk softvéru LiveAgent. Zostaňte v bližšom kontakte s vašimi zákazníkmi a pomôžte im vyriešiť ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám..

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Objavte softvér zákazníckych služieb pre malé firmy

Woman holding a smartphone in hand

Staňte sa prístupnými a dostupnými

Bez ohľadu na to, aký veľký je váš začínajúci podnik, zákazníci alebo potenciálni investori vás budú kontaktovať prostredníctvom bežného e-mailu, call centra alebo live chatu. Využite silu live chatu či univerzálnej doručenej pošty a využite každú príležitosť pre získanie spokojného zákazníka.

Optimalizujte tok každodenných úloh

Začínajúce malé a stredné podniky zvyčajne tvoria najväčšiu časť národného hospodárstva a majú najväčší podiel na HDP. Navzájom sa líšia formami alebo veľkosťami. Spoločné však majú to, že chcú mať verných a spokojných zákazníkov. Nasadenie viackanálového help desk softvéru pre malé podniky môže mať veľký vplyv na každodenné úlohy. Využite potenciál výkonných automatizačných funkcií ako sú časovanie, automatická distribúcia hovorov a mnoho ďalších. Investujte ušetrený čas do dôležitejších častí vášho podnikania.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Pomôžte svojim budúcim kolegom

Uchádzači o zamestnanie si niekedy nemusia byť istí svojím rozhodnutím uchádzať sa o danú pracovnú ponuku. Uverejniť voľné pracovné miesto s podrobným popisom niekedy jednoducho nestačí, pretože sa môže vyskytnúť množstvo ďalších otázok. Poskytnite svojim budúcim kolegom bezproblémovú a okamžitú pomoc prostredníctvom live chatu a pomôžte im urobiť správny krok!

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame prenos dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Aký prínos bude mať implementácia LiveAgent pre vaše malé a stredné podniky?

Zákaznícka podpora 24/7

Poskytujte podporu 24/7/365 vytvorením samoobslužných portálov plných relevantných informácií a odpovedí na často kladené otázky.

Dosiahnutie vysokej návratnosti investícií

Premieňajte kvalitné záujmy na platiacich zákazníkov a generujte viac ako 500 % príjmu z investície.

Podporujte vernosť

Starajte sa o trvalú vernosť značke tým, že poskytnete personalizované skúsenosti pri predaji, začlenení a podpore.

Customer providing review for service on mobile phone

Zvýšená spokojnosť zákazníkov

Ako môže váš malý podnik alebo startup zvýšiť efektivitu, znížiť náklady či zlepšiť spokojnosť zákazníkov – a to všetko súčasne? Využite natívny viackanálový prístup LiveAgent, poskytujte vynikajúci zákaznícky servis vo všetkých komunikačných kanáloch a vybavte vašich agentov najmodernejšími funkciami.

Zaplaťte menej za viac pokročilých funkcií

Existuje množstvo spôsobov, ako môžu startupy a malé podniky investovať svoj čas a peniaze. Tieto výdavky sa často kopia veľmi rýchlo. V LiveAgente veríme, že by ste mali mať možnosť zvoliť si tie najlepšie funkcie pre váš obchodný plán. Ponúkame vám neustále možnosti, nie obmedzenia.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Uzatvárajte viac ponúk v reálnom čase

Zabudnite na integráciu live chatu tretej strany s technickou podporou LiveAgenta. Live chat je natívnou súčasťou nášho softvéru. Disponuje pokročilou automatizáciou, formulármi pred chatom, prílohami, prieskumami spokojnosti a úplným prispôsobením.

Najlacnejšie ceny

Získajte našu profesionálnu helpdeskovú službu za fixnú mesačnú cenu, bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Prihláste sa na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a získajte plný prístup ku všetkým dostupným funkciam. Na čo čakáte? Začnite dnes zvyšovať rýchlosť odpovedí!

30 dňová skúšobná doba
Bez potreby kreditnej karty
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Ušetrite viac s LiveAgentom

Objavte, ako ušetriť viac financií s našim kalkulátorom cien a vyberte si správny systém helpdesku pre vašu zákaznícku podporu.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent

Vyskúšať zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Súvisiace článkyStartupy a MSP
Rozšírte vaše podnikanie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru roku 2020. Zostaňte v bližšom kontakte s vašimi zákazníkmi a pomôžte im vyriešiť ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám.

Help desk softvér pre podnikateľov

LiveAgent ponúka tiketing, live chat, vstavané call centrum, Facebook a Twitter doplnok, pravidlá a automatizáciu, pracovné hodiny a SLA, denník auditu, neobmedzenú históriu tiketov a voľný branding. Konkurenčné firmy majú rôzne cenové balíky a kombinácie funkcií. Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach umožňuje komunikovať s publikom a je súčasťou multifunkčného help desku. Pri výbere softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti a zhromaždiť správy zo sociálnych sietí. Po registrácii do LiveAgent budete mať prístup k svojmu účtu. Webová stránka používa cookies s vaším súhlasom.

LiveAgent je help desk softvér, ktorý sa prispôsobuje potrebám rôznych obchodných modelov. LiveAgent môže pomôcť vašej spoločnosti v oblasti poskytovania zákazníckej podpory. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu na 14 dní. Nevyžadujeme kreditné karty. Preskúmajte, ako sa LiveAgent prispôsobí a naplní potreby špecifických podnikov.

Komplexné riešenie pre rôzne typy podnikov

Spoločnosť LiveAgent poskytuje softvér zákazníckej podpory a telefónne systémy VoIP. Okrem toho ponúka rôzne služby a blog. LiveAgent vytvára účty pre svojich zákazníkov.

Would you like to learn more about LiveAgent? Request a free demo to learn more about LiveAgent and how it can help you succeed.

Naplánujte si ukážku softvéru

The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.

Zvýšte konverzný pomer vylepšením vybraných aspektov stratégie poskytovania podpory zákazníkom prostredníctvom implementácie live chatu a podpory v reálnom čase.

Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta

The article outlines steps to improve conversion rates on a website, starting with reassessing the current offerings to ensure they are valuable to the target audience. It also suggests optimizing the website by trying new elements through A/B testing and using strong call-to-action elements. Checking the placement of headers and buttons/forms and ensuring proper display on mobile devices is also important. Additional tips include lowering prices, improving functionality, and offering free shipping to create an irresistible offer.

Zistite, aké benefity poskytuje náš help desk softvér a naplánujte si online telefonát - ukážku LiveAgent softvéru s jedným z našich špecialistov už dnes.

Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát

Book a software demonstration over the phone and gain a competitive advantage by talking to one of our customer support agents. Experience firsthand the benefits of LiveAgent software and see how it works. Our product is popular with customers, and we offer various features, integrations, and alternatives. We also provide support, data migration, and portal access. Our company has won awards and certificates, and we have a blog, dictionary, academy, and webinars. Our affordable software solutions cover customer support, call center systems, complaint management, and more. Contact us for sales inquiries and subscribe to our newsletter for updates and discounts.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcie

LiveAgent ponúka viacero funkcií na zlepšenie služieb zákazníkom vrátane systému tiketov, detekcie kolízie agentov a hodnotenia zákazníckych zástupcov. Musíte sa tiež naučiť používať widgety, editovať články a používat appky na mobilných zariadeniach. LiveAgent zabezpečuje aj tú najvyššiu úroveň bezpečnosti. Ďalšími užitočnými funkciami sú integrácie s inými aplikáciami a nástroje na riadenie projektov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru