V softvéri LiveAgent si administrátori môžu vybrať či budú môcť agenti odpovedať na tikety prostredníctvom tlačidla “Na riešenie” alebo či budú môcť odpovedať na tikety zo sekcie “Všetky tikety”.
Tlačidlo “Na riešenie” vám zabezpečí, že vaši agenti už nikdy nezabudnú vyriešiť niektorý z tiketov. Na tikety budú môcť odpovedať na základe ich zoradenia podľa priority alebo SLA.
Agent v odeleniach
Riešenie tiketov, prijímanie chatov, hovorov
Administrátor alebo agent (ak je tak povolené) môže zapnúť/vypnúť riešenie/prijímanie:
- Tiketov
- Chatov
- Hovorov
- Riešenie chatov
- Riešenie tiketov
Ak je riešenie tiketov zapnuté, automaticky sa zobrazí tlačidlo „Na riešenie“ (vedľa vášho profilového mena a fotky) spolu s počtom tiketov, ktoré čakajú na odpoveď od agenta.
Tlačidlo “Na riešenie”
Okrem toho môže administrátor definovať tlačidlo „Na riešenie“ a zobraziť tie najdôležitejšie tikety, ktoré je potrebné vyriešiť čo najskôr. Môžu byť usporiadané v poradí podľa priorít tiketov, času, SLA.
Algoritmus “Na riešenie”
Definuje poradie tiketov čakajúcich v poradí „Na riešenie“.
- Uprednostňujte čakajúce tikety podľa času
- Uprednostnite posledného agenta (tlačidlom „Na riešenie“ pridelia tikety agentom, ktorí na nich ako prví odpovedali)
Báza znalostí
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
ZľavaDňa je slovenský eshop so zľavami až 90%. Websupport je najväčší poskytovateľ webhostingu na Slovensku. Post Affiliate Pro je affiliate sledovací softvér s viac ako 30 000 dôverujúcimi firmami. Satur je najväčšia slovenská cestovná kancelária s viac ako 100-ročnými skúsenosťami.
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
Slovenský eshop ZľavaDňa ponúka zľavy na produkty so zľavami až 90%. Websupport je poskytovateľ webhostingu a domén. Post Affiliate Pro je affiliate sledovací softvér s viac ako 30 000 dôverujúcimi firmami.
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
"The TEXT discusses the importance of effective marketing strategies in today's business environment, emphasizing the need for digital and social media platforms."
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.