Tiketing systém je nástroj alebo softvér, ktorý zachytáva, organizuje a spravuje požiadavky na služby zákazníkom. Vo svojom jadre systém umožňuje podnikom rýchlejšie a efektívnejšie riešiť požiadavky (tikety) zákazníkov.
Aké sú výhody používania tiketing systému?
- Bezproblémové omnikanálové interakcie
- Efektívne rozlíšenie tiketov
- Uprednostňovanie tiketov
- Zlepšená produktivita agentov
- SLA monitorovanie a podávanie správ
- Skutočné informácie o údajoch
- Vylepšená kvalita podpory a vyššia miera udržania zákazníkov
- Možnosti samoobsluhy
- Významné úspory (odstránenie potreby aplikácií a softvéru tretích strán ukladaním všetkých správ a informácií o zákazníkoch na jednom centralizovanom mieste)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Aké výnimočné funkcie má tiketing softvér od LiveAgenta?
Univerzálna schránka
Univerzálna schránka doručenej pošty od LiveAgenta zjednocuje e-maily, telefonáty, správy zo sociálnych médií, tikety z databázy znalostí a správy live chatu do jednej zdieľanej doručenej pošty. Umožňuje tiež používateľom odpovedať na všetky prichádzajúce správy priamo z doručenej pošty bez toho, aby museli sledovať alebo sa prihlasovať na každú príslušnú platformu.
Hybridný tok tiketov
Jednou z najvýznamnejších funkcií LiveAgenta je hybridný tok tiketov, ktorý umožňuje agentom sledovať cestu zákazníka k vyriešeniu tiketu naprieč rôznymi kanálmi v rovnakom vlákne tiketu. To znamená, že ak zákazník začne konverzáciu na živom chate, ale neskôr na ňu nadviaže e-mailom alebo telefonicky, všetky tri interakcie budú prístupné v rámci jedného vlákna tiketu.
Kliknutelné ID tiketu
LiveAgent každému tiketu automaticky priradí jedinečný identifikátor tiketu (ID). Pokiaľ sa jeden z vašich agentov zasekne a potrebuje pomôcť, môže jednoducho zdieľať kliknuteľné ID tiketu so svojimi kolegami, ktorí sú automaticky presmerovaní na samotný tiket.
CRM
LiveAgent sa môže pochváliť vstavaným CRM, ktorý používateľom umožňuje vytvárať vlastné pole CRM. Uložíte do nich všetky potrebné informácie o svojich zákazníkoch, vrátane predchádzajúcich nákupov, tiketov a jedinečných poznatkov.
Detekcia kolízie agentov
Tiketovací systém LiveAgenta vás upozorní, kedykoľvek vstúpite na územie iného agenta. Pokiaľ sa napríklad chystáte začať odpovedať na tiket, na ktorom pracuje iný agent, systém vás automaticky upozorní.
Automatizovaná distribúcia tiketov
S tiketovacím softvérom LiveAgenta budú všetky prichádzajúce správy od zákazníkov automaticky priradené príslušnému agentovi podpory, čím sa eliminuje zmätok alebo otáľanie medzi vašimi zamestnancami. Každý agent bude presne vedieť, na ktoré tikety má odpovedať, čo povedie k vyššej produktivite a efektivite.
Správa SLA
Tiketovací systém LiveAgenat bude monitorovať všetky vaše tikety z hľadiska SLA a upozorní vás, kedykoľvek obdržíte tiket od VIP klienta alebo kedykoľvek sa blíži koniec lehoty na vybavenie tiketu od VIP klienta.
Značky a filtrovanie
Tiketovací systém LiveAgenta automaticky organizuje všetky prichádzajúce tikety podľa kanálu, priority a dátumu prijatia. Užívatelia môžu tiež ku každému tiketu pridávať značky, ktoré uľahčujú filtrovanie a umožňujú získať prehľad o obsahu každého tiketu.
Súkromé poznámk
Agenti môžu vo vnútri vlákien tiketov vytvárať súkromné poznámky, ktoré sú viditeľné iba pre agentov. Súkromné poznámky môžu slúžiť ako pripomenutie alebo pomôcť ostatným agentom, aby sa s tiketom alebo požiadavkou zákazníka zoznámili.
Rozdeľovanie a zlučovanie tiketov
Táto funkcia môže výrazne urýchliť dobu riešenia tiketov. Ak dostanete viac tiketov týkajúcich sa rovnakého problému od rovnakej osoby, môžete ich ľahko zlúčiť do jedného. Prípadne pokiaľ obdržíte jeden tiket, ktorý vyžaduje pozornosť dvoch oddelení (napríklad obchodného aj IT), môžete ho rozdeliť na dve časti a zaistiť tak maximálnu efektivitu.
Interný chat a volanie
Rovnako ako v Gmaile vám tiketovací softvér LiveAgenta umožňuje chatovať s vašimi online kolegami priamo z riadiaceho panelu LiveAgenta. K dispozícii sú samozrejme aj /features/internal-calls/.
Pravidlá automatizácie
Pravidlá automatizácie tiketov môžu vašich agentov oslobodiť od všedných a opakujúcich sa úloh. Vytvorením špecifických pravidiel automatizácie, založených na čase a spúšťačoch bude váš tiketovací systém schopný vykonávať úlohy, ako je sledovanie e-mailov alebo označovanie tiketov ako spamu.
Hlásenia
Tiketovací softvér LiveAgenta je vybavený robustnými nástrojmi na hlásenie a analýzu dát. Vytvárajte prehľady o výkone a prehľady o dodržiavaní SLA.
Gamifikácia
Zákaznícky servis môže byť opakujúca sa a nevďačná práca. Urobte si ju zábavnejšiu pomocou herných odznakov, úrovní a odmien. Vaši agenti sa budú mať každý deň na čo tešiť a zdravá miera súťaživosti zvýši ich pracovnú efektivitu.
Ktoré komunikačné kanály môžete pripojiť do tiketovacieho systému LiveAgenta?
- Live chat
- Telefón (možno pripojiť neobmedzený počet VoIP telefónnych čísel)
- Viber
- Kontaktné formuláre
- Zákaznícky portál
Ako funguje tiketovací systém?
Nech už vaši zákazníci kontaktujú vašu spoločnosť cez ktorýkoľvek kanál, ktorý ste pripojili do LiveAgenta, systém automaticky vytvorí nový tiket.
Ako to vyzerá v praxi?
Ak vás zaujíma, či vaši zákazníci spoznajú, že používate tiketovací softvér na odpovedanie na ich telefónne hovory, live chat, Viber správy, Tweety alebo e-maily, odpoveď znie: Nie. V tomto podrobnom video návode sa pozrite, ako to funguje.

Sprevádzkovanie vášho tiketovacieho systému
Aby ste zaistili, že váš tiketovací systém naplno využijete, budete ho musieť prepojiť so všetkými vašimi e-mailami, profilmi na sociálnych sieťach a telefónnymi číslami. Tiež budete musieť umiestniť náš live chat widget na svoj web a vytvoriť portál podpory LiveAgent. Nie ste si istí ako? Pozri sa na túto príručku “Začíname” .
Zdroje bázy znalostí
- Ako pridať agentov a užívateľov
- Nastavení e-mailových účtov
- Vytvorenie tlačidiel chatu
- Pripojenie Twitteru
- Pripojenie Instagramu
- Pripojenie Viberu
- Pripojenie Facebooku
- Nastavenie call centra
- Vytvorenie zákazníckeho portálu
Pozrite sa na kompletný zoznam funkcií tiketovacieho systému.
Pripravení vyskúšať náš preslávený tiketovací systém?
Zistite, aké ľahké je poskytovať personalizovanú, včasnú a informovanú podporu pomocou LiveAgenta. Začnite bezplatnú 14 dennú skúšobnú verziu ešte dnes. Nevyžadujeme kreditné karty.
Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta
Optimalizácia ponuky a webu môže zvýšiť konverzný pomer. Skúste zlepšiť cenu, funkcionalitu a pridať výhody, ako napríklad dopravu zdarma.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
Podnikom sa odporúča investovať do vhodného help desk softvéru na zlepšenie marketingovej stratégie a plnohodnotnej zákazníckej podpory prostredníctvom sociálnych sietí. LiveAgent je osvedčeným softvérom s neobmedzeným počtom účtov na rôznych platformách sociálnych médií. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta.