Tiketovanie

Tiketing systém je nástroj alebo softvér, ktorý zachytáva, organizuje a spravuje požiadavky na služby zákazníkom. Vo svojom jadre systém umožňuje podnikom rýchlejšie a efektívnejšie riešiť požiadavky (tikety) zákazníkov.

Aké sú výhody používania tiketing systému?

  • Bezproblémové omnikanálové interakcie
  • Efektívne rozlíšenie tiketov
  • Uprednostňovanie tiketov
  • Zlepšená produktivita agentov
  • SLA monitorovanie a podávanie správ
  • Skutočné informácie o údajoch
  • Vylepšená kvalita podpory a vyššia miera udržania zákazníkov
  • Možnosti samoobsluhy
  • Významné úspory (odstránenie potreby aplikácií a softvéru tretích strán ukladaním všetkých správ a informácií o zákazníkoch na jednom centralizovanom mieste)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Aké výnimočné funkcie má tiketing softvér od LiveAgenta?

Univerzálna schránka

Univerzálna schránka doručenej pošty od LiveAgenta zjednocuje e-maily, telefonáty, správy zo sociálnych médií, tikety z databázy znalostí a správy live chatu do jednej zdieľanej doručenej pošty. Umožňuje tiež používateľom odpovedať na všetky prichádzajúce správy priamo z doručenej pošty bez toho, aby museli sledovať alebo sa prihlasovať na každú príslušnú platformu.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Riadiaci panel tiketingu LiveAgenta

Hybridný tok tiketov

Jednou z najvýznamnejších funkcií LiveAgenta je hybridný tok tiketov, ktorý umožňuje agentom sledovať cestu zákazníka k vyriešeniu tiketu naprieč rôznymi kanálmi v rovnakom vlákne tiketu. To znamená, že ak zákazník začne konverzáciu na živom chate, ale neskôr na ňu nadviaže e-mailom alebo telefonicky, všetky tri interakcie budú prístupné v rámci jedného vlákna tiketu.

Kliknutelné ID tiketu

LiveAgent každému tiketu automaticky priradí jedinečný identifikátor tiketu (ID). Pokiaľ sa jeden z vašich agentov zasekne a potrebuje pomôcť, môže jednoducho zdieľať kliknuteľné ID tiketu so svojimi kolegami, ktorí sú automaticky presmerovaní na samotný tiket.

CRM

LiveAgent sa môže pochváliť vstavaným CRM, ktorý používateľom umožňuje vytvárať vlastné pole CRM. Uložíte do nich všetky potrebné informácie o svojich zákazníkoch, vrátane predchádzajúcich nákupov, tiketov a jedinečných poznatkov.

Ticket_Customer-insights-CRM

Detekcia kolízie agentov

Tiketovací systém LiveAgenta vás upozorní, kedykoľvek vstúpite na územie iného agenta. Pokiaľ sa napríklad chystáte začať odpovedať na tiket, na ktorom pracuje iný agent, systém vás automaticky upozorní.

Detekcia kolízie agentov

Automatizovaná distribúcia tiketov

S tiketovacím softvérom LiveAgenta budú všetky prichádzajúce správy od zákazníkov automaticky priradené príslušnému agentovi podpory, čím sa eliminuje zmätok alebo otáľanie medzi vašimi zamestnancami. Každý agent bude presne vedieť, na ktoré tikety má odpovedať, čo povedie k vyššej produktivite a efektivite.

Správa SLA

Tiketovací systém LiveAgenat bude monitorovať všetky vaše tikety z hľadiska SLA a upozorní vás, kedykoľvek obdržíte tiket od VIP klienta alebo kedykoľvek sa blíži koniec lehoty na vybavenie tiketu od VIP klienta.

SLA-level-LiveAgent
Nastavenie SLA

Značky a filtrovanie

Tiketovací systém LiveAgenta automaticky organizuje všetky prichádzajúce tikety podľa kanálu, priority a dátumu prijatia. Užívatelia môžu tiež ku každému tiketu pridávať značky, ktoré uľahčujú filtrovanie a umožňujú získať prehľad o obsahu každého tiketu.

Súkromé poznámk

Agenti môžu vo vnútri vlákien tiketov vytvárať súkromné ​​poznámky, ktoré sú viditeľné iba pre agentov. Súkromné ​​poznámky môžu slúžiť ako pripomenutie alebo pomôcť ostatným agentom, aby sa s tiketom alebo požiadavkou zákazníka zoznámili.

Rozdeľovanie a zlučovanie tiketov

Táto funkcia môže výrazne urýchliť dobu riešenia tiketov. Ak dostanete viac tiketov týkajúcich sa rovnakého problému od rovnakej osoby, môžete ich ľahko zlúčiť do jedného. Prípadne pokiaľ obdržíte jeden tiket, ktorý vyžaduje pozornosť dvoch oddelení (napríklad obchodného aj IT), môžete ho rozdeliť na dve časti a zaistiť tak maximálnu efektivitu.

Interný chat a volanie

Rovnako ako v Gmaile vám tiketovací softvér LiveAgenta umožňuje chatovať s vašimi online kolegami priamo z riadiaceho panelu LiveAgenta. K dispozícii sú samozrejme aj /features/internal-calls/.

Interné hovory

Pravidlá automatizácie

Pravidlá automatizácie tiketov môžu vašich agentov oslobodiť od všedných a opakujúcich sa úloh. Vytvorením špecifických pravidiel automatizácie, založených na čase a spúšťačoch bude váš tiketovací systém schopný vykonávať úlohy, ako je sledovanie e-mailov alebo označovanie tiketov ako spamu.

Hlásenia

Tiketovací softvér LiveAgenta je vybavený robustnými nástrojmi na hlásenie a analýzu dát. Vytvárajte prehľady o výkone a prehľady o dodržiavaní SLA.

Gamifikácia

Zákaznícky servis môže byť opakujúca sa a nevďačná práca. Urobte si ju zábavnejšiu pomocou herných odznakov, úrovní a odmien. Vaši agenti sa budú mať každý deň na čo tešiť a zdravá miera súťaživosti zvýši ich pracovnú efektivitu.

Ktoré komunikačné kanály môžete pripojiť do tiketovacieho systému LiveAgenta?

  • E-mail
  • Live chat
  • Telefón (možno pripojiť neobmedzený počet VoIP telefónnych čísel)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Kontaktné formuláre
  • Zákaznícky portál
Ocenenia

Štastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.

View more

Odznaky

Ako funguje tiketovací systém?

Nech už vaši zákazníci kontaktujú vašu spoločnosť cez ktorýkoľvek kanál, ktorý ste pripojili do LiveAgenta, systém automaticky vytvorí nový tiket.

Ako to vyzerá v praxi?

Ak vás zaujíma, či vaši zákazníci spoznajú, že používate tiketovací softvér na odpovedanie na ich telefónne hovory, live chat, Viber správy, Tweety alebo e-maily, odpoveď znie: Nie. V tomto podrobnom video návode sa pozrite, ako to funguje.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Sprevádzkovanie vášho tiketovacieho systému

Aby ste zaistili, že váš tiketovací systém naplno využijete, budete ho musieť prepojiť so všetkými vašimi e-mailami, profilmi na sociálnych sieťach a telefónnymi číslami. Tiež budete musieť umiestniť náš live chat widget na svoj web a vytvoriť portál podpory LiveAgent. Nie ste si istí ako? Pozri sa na túto príručku “Začíname” .

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Zdroje bázy znalostí

Pozrite sa na kompletný zoznam funkcií tiketovacieho systému.

Pripravení vyskúšať náš preslávený tiketovací systém?

Zistite, aké ľahké je poskytovať personalizovanú, včasnú a informovanú podporu pomocou LiveAgenta. Začnite bezplatnú 14 dennú skúšobnú verziu ešte dnes. Nevyžadujeme kreditné karty.

Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes​

Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.

Viac než 3.000 recenzií Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Čo je tiketing?

Tiketing je nástroj alebo softvér, ktorý zachytáva, organizuje a spravuje požiadavky zákazníckych služieb. Systém vo svojom jadre umožňuje podnikom riešiť požiadavky (tikety) zákazníkov rýchlejšie a efektívnejšie.

Aké sú výhody používania tiketového systému?

Bezproblémové omnikanálové interakcie, efektívne riešenie tiketov, uprednostňovanie tiketov, zlepšená produktivita agentov, SLA monitorovanie a podávanie správ, štatistiky skutočných dát, zlepšená kvalita podpory a vyššie udržanie zákazníkov.

Je tiketing užitočný?

Tiketing je užitočný, pretože ovplyvňuje automatizáciu práce zákazníckych služieb, jednoduché použitie a zníženie nákladov na služby. Navyše to má vplyv na zvýšenie lojality zákazníkov, vyššie výnosy a efektivitu sprostredkovateľov.

Ako funguje tiketingový systém?

Kedykoľvek vaši zákazníci oslovia vašu spoločnosť prostredníctvom kanála, ktorý ste prepojili so svojim tiketingovým systémom, systém automaticky prevedie správu na tiket podpory.

Jednoducho zautomatizujte a zorganizujte vaše pracovné postupy vďaka pravidlám v softvéri LiveAgent. Práve tie vám vďaka nášmu systému umožnia zmanažovať vaše tikety, posielať automatické odpovede a viac.

Pravidlá

Jednoducho zautomatizujte a zorganizujte vaše pracovné postupy vďaka pravidlám v softvéri LiveAgent. Práve tie vám vďaka nášmu systému umožnia zmanažovať vaše tikety, posielať automatické odpovede a viac.

Získate detailný prehľad o vašej zákazníckej podpore s našou funkciou analytického prehľadu v softvéri LiveAgent a zlepšie svoj biznis okamžite.

Analytický prehľad

LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.

Zistite, ako môžete znížiť nápor nových tiketov pomocou softvéru LiveAgent, ktorý ponúka viac ako 180 funkcií a integrácií technickej podpory.

Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!

LiveAgent je populárna služba poskytujúca funkcie na technickú podporu a zákaznícku podporu, ktorá je výhodná pre malé spoločnosti. Zákazníci chvália ceny, funkcie, mobilnú podporu a pomoc pri implementácii. LiveAgent je tiež užitočný pre svoje integrácie so sociálnymi sieťami a jednoduché použitie. Mnoho spoločností prechádza zo Zendesku na LiveAgent kvôli jeho organizácii toku e-mailov, chatovaniu, pokročilej automatizácii a možnosti priložiť súbory k e-mailom. Overall, LiveAgent is a reliable and efficient tool for customer support.

Vytvárajte interné poznámky s odkazmi pre vašich kolegov pomocou funkcie Interné tikety. Tiket takéhoto typu bude preradený určenému agentovi a bude ho možné použiť ako poznámky.

Interné tikety

Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory, telefonické systémy, samoobslužný softvér, systém správy sťažností a help desk softvéry pre začínajúce podniky. Okrem toho ponúkajú tiež ViOP, partnerský program, akademické vzdelávanie a blog. Spoločnosť je zameraná aj na ochranu osobných údajov svojích zákazníkov. Možno si nainštalovať softvér po registrácii a s tým súvisiaci e-mail príde do e-mailovej schránky.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru