Tiketing systém je nástroj alebo softvér, ktorý zachytáva, organizuje a spravuje požiadavky na služby zákazníkom. Vo svojom jadre systém umožňuje podnikom rýchlejšie a efektívnejšie riešiť požiadavky (tikety) zákazníkov.
Aké sú výhody používania tiketing systému?
- Bezproblémové omnikanálové interakcie
- Efektívne rozlíšenie tiketov
- Uprednostňovanie tiketov
- Zlepšená produktivita agentov
- SLA monitorovanie a podávanie správ
- Skutočné informácie o údajoch
- Vylepšená kvalita podpory a vyššia miera udržania zákazníkov
- Možnosti samoobsluhy
- Významné úspory (odstránenie potreby aplikácií a softvéru tretích strán ukladaním všetkých správ a informácií o zákazníkoch na jednom centralizovanom mieste)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Aké výnimočné funkcie má tiketing softvér od LiveAgenta?
Univerzálna schránka
Univerzálna schránka doručenej pošty od LiveAgenta zjednocuje e-maily, telefonáty, správy zo sociálnych médií, tikety z databázy znalostí a správy live chatu do jednej zdieľanej doručenej pošty. Umožňuje tiež používateľom odpovedať na všetky prichádzajúce správy priamo z doručenej pošty bez toho, aby museli sledovať alebo sa prihlasovať na každú príslušnú platformu.
Hybridný tok tiketov
Jednou z najvýznamnejších funkcií LiveAgenta je hybridný tok tiketov, ktorý umožňuje agentom sledovať cestu zákazníka k vyriešeniu tiketu naprieč rôznymi kanálmi v rovnakom vlákne tiketu. To znamená, že ak zákazník začne konverzáciu na živom chate, ale neskôr na ňu nadviaže e-mailom alebo telefonicky, všetky tri interakcie budú prístupné v rámci jedného vlákna tiketu.
Kliknutelné ID tiketu
LiveAgent každému tiketu automaticky priradí jedinečný identifikátor tiketu (ID). Pokiaľ sa jeden z vašich agentov zasekne a potrebuje pomôcť, môže jednoducho zdieľať kliknuteľné ID tiketu so svojimi kolegami, ktorí sú automaticky presmerovaní na samotný tiket.
CRM
LiveAgent sa môže pochváliť vstavaným CRM, ktorý používateľom umožňuje vytvárať vlastné pole CRM. Uložíte do nich všetky potrebné informácie o svojich zákazníkoch, vrátane predchádzajúcich nákupov, tiketov a jedinečných poznatkov.
Detekcia kolízie agentov
Tiketovací systém LiveAgenta vás upozorní, kedykoľvek vstúpite na územie iného agenta. Pokiaľ sa napríklad chystáte začať odpovedať na tiket, na ktorom pracuje iný agent, systém vás automaticky upozorní.
Automatizovaná distribúcia tiketov
S tiketovacím softvérom LiveAgenta budú všetky prichádzajúce správy od zákazníkov automaticky priradené príslušnému agentovi podpory, čím sa eliminuje zmätok alebo otáľanie medzi vašimi zamestnancami. Každý agent bude presne vedieť, na ktoré tikety má odpovedať, čo povedie k vyššej produktivite a efektivite.
Správa SLA
Tiketovací systém LiveAgenat bude monitorovať všetky vaše tikety z hľadiska SLA a upozorní vás, kedykoľvek obdržíte tiket od VIP klienta alebo kedykoľvek sa blíži koniec lehoty na vybavenie tiketu od VIP klienta.
Značky a filtrovanie
Tiketovací systém LiveAgenta automaticky organizuje všetky prichádzajúce tikety podľa kanálu, priority a dátumu prijatia. Užívatelia môžu tiež ku každému tiketu pridávať značky, ktoré uľahčujú filtrovanie a umožňujú získať prehľad o obsahu každého tiketu.
Súkromé poznámk
Agenti môžu vo vnútri vlákien tiketov vytvárať súkromné poznámky, ktoré sú viditeľné iba pre agentov. Súkromné poznámky môžu slúžiť ako pripomenutie alebo pomôcť ostatným agentom, aby sa s tiketom alebo požiadavkou zákazníka zoznámili.
Rozdeľovanie a zlučovanie tiketov
Táto funkcia môže výrazne urýchliť dobu riešenia tiketov. Ak dostanete viac tiketov týkajúcich sa rovnakého problému od rovnakej osoby, môžete ich ľahko zlúčiť do jedného. Prípadne pokiaľ obdržíte jeden tiket, ktorý vyžaduje pozornosť dvoch oddelení (napríklad obchodného aj IT), môžete ho rozdeliť na dve časti a zaistiť tak maximálnu efektivitu.
Interný chat a volanie
Rovnako ako v Gmaile vám tiketovací softvér LiveAgenta umožňuje chatovať s vašimi online kolegami priamo z riadiaceho panelu LiveAgenta. K dispozícii sú samozrejme aj /features/internal-calls/.
Pravidlá automatizácie
Pravidlá automatizácie tiketov môžu vašich agentov oslobodiť od všedných a opakujúcich sa úloh. Vytvorením špecifických pravidiel automatizácie, založených na čase a spúšťačoch bude váš tiketovací systém schopný vykonávať úlohy, ako je sledovanie e-mailov alebo označovanie tiketov ako spamu.
Hlásenia
Tiketovací softvér LiveAgenta je vybavený robustnými nástrojmi na hlásenie a analýzu dát. Vytvárajte prehľady o výkone a prehľady o dodržiavaní SLA.
Gamifikácia
Zákaznícky servis môže byť opakujúca sa a nevďačná práca. Urobte si ju zábavnejšiu pomocou herných odznakov, úrovní a odmien. Vaši agenti sa budú mať každý deň na čo tešiť a zdravá miera súťaživosti zvýši ich pracovnú efektivitu.
Ktoré komunikačné kanály môžete pripojiť do tiketovacieho systému LiveAgenta?
- Live chat
- Telefón (možno pripojiť neobmedzený počet VoIP telefónnych čísel)
- Viber
- Kontaktné formuláre
- Zákaznícky portál
Ako funguje tiketovací systém?
Nech už vaši zákazníci kontaktujú vašu spoločnosť cez ktorýkoľvek kanál, ktorý ste pripojili do LiveAgenta, systém automaticky vytvorí nový tiket.
Ako to vyzerá v praxi?
Ak vás zaujíma, či vaši zákazníci spoznajú, že používate tiketovací softvér na odpovedanie na ich telefónne hovory, live chat, Viber správy, Tweety alebo e-maily, odpoveď znie: Nie. V tomto podrobnom video návode sa pozrite, ako to funguje.

Sprevádzkovanie vášho tiketovacieho systému
Aby ste zaistili, že váš tiketovací systém naplno využijete, budete ho musieť prepojiť so všetkými vašimi e-mailami, profilmi na sociálnych sieťach a telefónnymi číslami. Tiež budete musieť umiestniť náš live chat widget na svoj web a vytvoriť portál podpory LiveAgent. Nie ste si istí ako? Pozri sa na túto príručku “Začíname” .
Zdroje bázy znalostí
- Ako pridať agentov a užívateľov
- Nastavení e-mailových účtov
- Vytvorenie tlačidiel chatu
- Pripojenie Twitteru
- Pripojenie Instagramu
- Pripojenie Viberu
- Pripojenie Facebooku
- Nastavenie call centra
- Vytvorenie zákazníckeho portálu
Pozrite sa na kompletný zoznam funkcií tiketovacieho systému.
Pripravení vyskúšať náš preslávený tiketovací systém?
Zistite, aké ľahké je poskytovať personalizovanú, včasnú a informovanú podporu pomocou LiveAgenta. Začnite bezplatnú 14 dennú skúšobnú verziu ešte dnes. Nevyžadujeme kreditné karty.
Frequently asked questions
Čo je tiketing?
Tiketing je nástroj alebo softvér, ktorý zachytáva, organizuje a spravuje požiadavky zákazníckych služieb. Systém vo svojom jadre umožňuje podnikom riešiť požiadavky (tikety) zákazníkov rýchlejšie a efektívnejšie.
Aké sú výhody používania tiketového systému?
Bezproblémové omnikanálové interakcie, efektívne riešenie tiketov, uprednostňovanie tiketov, zlepšená produktivita agentov, SLA monitorovanie a podávanie správ, štatistiky skutočných dát, zlepšená kvalita podpory a vyššie udržanie zákazníkov.
Je tiketing užitočný?
Tiketing je užitočný, pretože ovplyvňuje automatizáciu práce zákazníckych služieb, jednoduché použitie a zníženie nákladov na služby. Navyše to má vplyv na zvýšenie lojality zákazníkov, vyššie výnosy a efektivitu sprostredkovateľov.
Ako funguje tiketingový systém?
Kedykoľvek vaši zákazníci oslovia vašu spoločnosť prostredníctvom kanála, ktorý ste prepojili so svojim tiketingovým systémom, systém automaticky prevedie správu na tiket podpory.
LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.
Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!
LiveAgent je populárna služba poskytujúca funkcie na technickú podporu a zákaznícku podporu, ktorá je výhodná pre malé spoločnosti. Zákazníci chvália ceny, funkcie, mobilnú podporu a pomoc pri implementácii. LiveAgent je tiež užitočný pre svoje integrácie so sociálnymi sieťami a jednoduché použitie. Mnoho spoločností prechádza zo Zendesku na LiveAgent kvôli jeho organizácii toku e-mailov, chatovaniu, pokročilej automatizácii a možnosti priložiť súbory k e-mailom. Overall, LiveAgent is a reliable and efficient tool for customer support.
Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory, telefonické systémy, samoobslužný softvér, systém správy sťažností a help desk softvéry pre začínajúce podniky. Okrem toho ponúkajú tiež ViOP, partnerský program, akademické vzdelávanie a blog. Spoločnosť je zameraná aj na ochranu osobných údajov svojích zákazníkov. Možno si nainštalovať softvér po registrácii a s tým súvisiaci e-mail príde do e-mailovej schránky.