Skupiny kontaktov

Triedenie kontaktov do rôznych skupín môže byť veľmi prínosné pre váš manažment času. Skupiny kontaktov môžu byť vytvorené a prispôsobiteľné podľa vašich predstáv. Môžete vytvárať rôzne kategórie zákazníkov s rôznymi záujmami či používajúcimi rôzne produkty a podobne. Vytvorte si skupiny kontaktov na základe vašich potrieb a manažujte vašu zákaznícku podporu efektívnejšie.

Skupiny kontaktov vám pomôžu manažovať a triediť vaše pracovné kontakty veľmi jednoducho. Môžu to byť jednoduché slová alebo kombinácie rôznych slov, ktoré môžete pridať do vašich kontaktov alebo spoločností. Skupinu kontaktov vám poskytujú spôsob, akým si môžete uložiť viac údajov o každom kontakte a potom ich použiť.

Skupiny kontaktovSkupiny kontaktov

Skupiny kontaktov vám umožnia:

  • Triediť vaše pracovné kontakty
  • Pridať viaceré kontakty do jednej skupiny
  • Priradiť viaceré skupiny kontaktov do jedného kontaktu
  • Priradiť špecifické pravidlá
  • Priradiť špecifické časové pravidlá
  • Priradiť špecifické SLA pravidlá
  • Prehliadať si tikety, kontakty a spoločnosti podľa skupín kontaktov

Báza znalostí

Zistite viac

Naše webové stránky používajú cookies. Pokračovaním na webe súhlasíte s používaním súborov cookies, ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov a súborov cookies.