Plánujte, sledujte a spolupracujte online s integráciou riadenia projektu ProjectManager.com
Táto integrácia vám pomáha spravovať agentov, oddelenia a umožňuje vám vytvárať nové úlohy, projekty alebo časové zostavy z vášho používateľého panelu LiveAgent.
Collaboration made easy
Use LiveAgent to collaborate with your colleagues directly inside your help desk, or connect one of your favorite tools through our API. Try it today for free.
Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku
Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.
Spoločnosť Quality Unit ponúka viacero softvérových riešení pre zákaznícku podporu a help desk. Medzi nimi nájdete napríklad telefónne systémy VoIP, softvér prichádzajúceho call centra, klientský portál alebo systém správy sťažností. LiveAgent je jedným z ich produktov a ponúka možnosti integrácie a funkcie na mieru. Spoločnosť sa pyšní oceneniami a množstvom partnerov. Majú aj partnerský program a portál zákazníckej podpory. Na ich webe nájdete aj blog, slovník, šablóny či webináre.