Prestávka

Každý si potrebuje dať raz za čas krátku prestávku počas pracovnej doby. Agenti tak môžu v softvéri LiveAgent urobiť prostredníctvom funkcie Prestávka. Môžu si skočiť na kávu alebo na pokec s kolegami a nik ich počas prestávky nebude obťažovať. Užite si chvíľku pokoja a vráťte sa ku svojej práci až keď sa na to budete cítiť.

LiveAgent ponúka unikátnu možnosť prejsť do módu “prestávky” pre agentov a administrátorov. Často sa používa na vypnutie prijímania tiketov, chatov a hovorov počas krátkej neprítomnosti v kancelárii (napríklad počas obednej prestávky alebo prestávky na kávu).

PrestávkaPrestávka

Príklad

Keď si agent odskočí na prestávku (napr. obed, káva), kliknutím na funkciu prestávky sa stane agent neaktívnym – žiadne tikety, žiadne chaty či hovory sa mu neobjavia na jeho paneli. Keď sa agent vráti späť, opätovným kliknutím sa stane znova aktívnym. Agent sa tak nemusí odhlasovať a prihlasovať do jeho účtu.

Čas agenta strávený prestávkou sa nezarátava do jeho pracovného reportu ako pracovný čas.

Báza znalostí

Zistite viac

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru