Bezplatná skúšobná verzia

Prestávka

Každý si potrebuje dať raz za čas krátku prestávku počas pracovnej doby. Agenti tak môžu v softvéri LiveAgent urobiť prostredníctvom funkcie Prestávka. Môžu si skočiť na kávu alebo na pokec s kolegami a nik ich počas prestávky nebude obťažovať. Užite si chvíľku pokoja a vráťte sa ku svojej práci až keď sa na to budete cítiť.

LiveAgent ponúka unikátnu možnosť prejsť do módu "prestávky" pre agentov a administrátorov. Často sa používa na vypnutie prijímania tiketov, chatov a hovorov počas krátkej neprítomnosti v kancelárii (napríklad počas obednej prestávky alebo prestávky na kávu).

PrestávkaPrestávka

Príklad

Keď si agent odskočí na prestávku (napr. obed, káva), kliknutím na funkciu prestávky sa stane agent neaktívnym – žiadne tikety, žiadne chaty či hovory sa mu neobjavia na jeho paneli. Keď sa agent vráti späť, opätovným kliknutím sa stane znova aktívnym. Agent sa tak nemusí odhlasovať a prihlasovať do jeho účtu.

Čas agenta strávený prestávkou sa nezarátava do jeho pracovného reportu ako pracovný čas.

Báza znalostí

Zistite viac

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo