Vyhnite sa poskytovaniu nedostatočnej zákazníckej podpory tým, že umožnite svojim zákazníkom hodnotiť odpovede a riešenia vašich agentov zákazníckej podpory. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a podľa toho konajte. Využite funkciu “Hodnotenie” od LiveAgent.
Vaši zákazníci môžu poskytnúť spätnú väzbu o svojom zážitku s vašou zákazníckou podporou tým, že ohodnotia komunikáciu s predstaviteľom zákazníckej podpory. Umožnite svojim zákazníkom ohodnotiť chat a e-mailové odpovede agentov.
Prehľad hodnotenia agentov.
LiveAgent help desk softvér ponúka prehľad o ocenených a kritizovaných agentoch s komentármi zákazníkov. Správu môžete exportovať do súboru CSV.
Keď sa o vašich agentoch dozviete viac, môžete odmeniť tých najlepších a podporovať tých, ktorí momentálne zaostávajú. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a primerane jednajte. Využite funkciu “Hodnotenia” v LiveAgente.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Zdroje bázy znalostí
LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.
LiveAgent je softvér zameraný na zákaznícku podporu, ktorý ponúka integráciu a množstvo funkcií. Okrem toho poskytuje portál zákazníckej podpory, migráciu dát a podporu pre rôzne softvéry. Produktové zmeny a predloženie návrhu sú tiež súčasťou ponuky. LiveAgent má partnerov z oblasti VoIP a partnerský program. Venuje sa aj vzdelávaniu v akadémii a poskytuje testovanie písma a kalkulačku nákladov. Softvér je populárny pre svoju zákaznícku podporu, telefónne systémy a help desk softvér pre začínajúce podniky. LiveAgent ponúka aj sociálne siete a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek. Vlastníkovia majú k dispozícii kontakty na oddelenie predaja.
Zlé zákaznícke služby a ako im zabrániť
Spoločnosť Quality Unit ponúka softvér zákazníckej podpory LiveAgent, ktorý zahŕňa produkty ako VoIP, systém správy sťažností, klientský portál a helpdesk softvér. Okrem toho, spoločnosť poskytuje podporu a dostupnosť systému, migráciu dát a produktové zmeny, ako aj partnerský program a akademické školenia a webináre. Pre odber noviniek o LiveAgent aktualizáciách a zľavách je k dispozícii registrácia.