Vyhnite sa poskytovaniu nedostatočnej zákazníckej podpory tým, že umožnite svojim zákazníkom hodnotiť odpovede a riešenia vašich agentov zákazníckej podpory. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a podľa toho konajte. Využite funkciu “Hodnotenie” od LiveAgent.
![Hodnotenie agentov v online chate](https://www.liveagent.sk/wp/urlslab-download/4f6abb4fc48fba4d61a59d3ea7c76179/Agent-rating-reward-or-rebuke.jpg)
Vaši zákazníci môžu poskytnúť spätnú väzbu o svojom zážitku s vašou zákazníckou podporou tým, že ohodnotia komunikáciu s predstaviteľom zákazníckej podpory. Umožnite svojim zákazníkom ohodnotiť chat a e-mailové odpovede agentov.
Prehľad hodnotenia agentov.
LiveAgent help desk softvér ponúka prehľad o ocenených a kritizovaných agentoch s komentármi zákazníkov. Správu môžete exportovať do súboru CSV.
![Agent-ranking-overview](https://www.liveagent.sk/wp/urlslab-download/6138fbe3dc511894baa5fbe24d170ae4/Agent-ranking-overview.png)
Keď sa o vašich agentoch dozviete viac, môžete odmeniť tých najlepších a podporovať tých, ktorí momentálne zaostávajú. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a primerane jednajte. Využite funkciu “Hodnotenia” v LiveAgente.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Zdroje bázy znalostí
LiveAgent je softvér zameraný na zákaznícku podporu, ktorý ponúka rôzne funkcie ako napríklad podpora na webe, portaľ zákazníckej podpory, helpdesk softvér a mnoho ďalších. Okrem toho, LiveAgent má aj integračné možnosti, poskytuje ukážky a bezplatné skúšobné verzie. Na stránke sú uverejnené aj informácie o spoločnosti, partnerskom programe a rôzne blogy, ako aj kontaktné údaje a informácie o zabezpečení dát.