• Funkcie
  • Prehľad hodnotenia agentov

Prehľad hodnotenia agentov

Vyhnite sa poskytovaniu nedostatočnej zákazníckej podpory tým, že umožnite svojim zákazníkom hodnotiť odpovede a riešenia vašich agentov zákazníckej podpory. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a podľa toho konajte. Využite funkciu “Hodnotenie” od LiveAgent.

Hodnotenie agentov v online chate

Vaši zákazníci môžu poskytnúť spätnú väzbu o svojom zážitku s vašou zákazníckou podporou tým, že ohodnotia komunikáciu s predstaviteľom zákazníckej podpory. Umožnite svojim zákazníkom ohodnotiť chat a e-mailové odpovede agentov.

Prehľad hodnotenia agentov.

LiveAgent help desk softvér ponúka prehľad o ocenených a kritizovaných agentoch s komentármi zákazníkov. Správu môžete exportovať do súboru CSV.

Agent-ranking-overview

Keď sa o vašich agentoch dozviete viac, môžete odmeniť tých najlepších a podporovať tých, ktorí momentálne zaostávajú. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a primerane jednajte. Využite funkciu “Hodnotenia” v LiveAgente.

Generate tag reports for free

Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.

Zdroje bázy znalostí

Zistite viac podrobností

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Spoločnosť Quality Unit, LLC sa zaoberá softvérom pre zákaznícku podporu, telefónne systémy VoIP a iné. Poskytuje aj akadémiu a šablóny pre webstránky. Kontaktné informácie sú dostupné na stránke a klienti môžu získať prihlasovacie údaje k softvéru cez emailovú schránku.

Získate detailný prehľad o vašej zákazníckej podpore s našou funkciou analytického prehľadu v softvéri LiveAgent a zlepšie svoj biznis okamžite.

Analytický prehľad

LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.

Nechajte vašich zákazníkov hlasovať o tom, čo sú pre nich najdôležitejšie funkcie. Diskutujte s nimi každú myšlienku vo fóre spätnej väzby. Viac sa dočítate v článku.

Spätná väzba a návrhy

LiveAgent je softvér zameraný na zákaznícku podporu, ktorý ponúka integráciu a množstvo funkcií. Okrem toho poskytuje portál zákazníckej podpory, migráciu dát a podporu pre rôzne softvéry. Produktové zmeny a predloženie návrhu sú tiež súčasťou ponuky. LiveAgent má partnerov z oblasti VoIP a partnerský program. Venuje sa aj vzdelávaniu v akadémii a poskytuje testovanie písma a kalkulačku nákladov. Softvér je populárny pre svoju zákaznícku podporu, telefónne systémy a help desk softvér pre začínajúce podniky. LiveAgent ponúka aj sociálne siete a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek. Vlastníkovia majú k dispozícii kontakty na oddelenie predaja.

Akýkoľvek podnik, ktorý chce prosperovať, musí sa sústrediť na poskytovanie spokojnosti zákazníkov, pretože dôsledky zlého zákazníckeho servisu môžu byť skutočne škodlivé.

Zlé zákaznícke služby a ako im zabrániť

Spoločnosť Quality Unit ponúka softvér zákazníckej podpory LiveAgent, ktorý zahŕňa produkty ako VoIP, systém správy sťažností, klientský portál a helpdesk softvér. Okrem toho, spoločnosť poskytuje podporu a dostupnosť systému, migráciu dát a produktové zmeny, ako aj partnerský program a akademické školenia a webináre. Pre odber noviniek o LiveAgent aktualizáciách a zľavách je k dispozícii registrácia.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru