Správa o výkone je prehľad o výkonnosti organizácie, skupiny alebo jednotlivca. Výkonnostné správy sa pravidelne vytvárajú na identifikáciu oblastí zlepšenia v rámci organizácie alebo podnikania.
Prečo by ste mali vytvárať pravidelné správy o výkone?
Keď hľadáte spoľahlivý help desk softvér, vždy by ste mali skontrolovať jeho schopnosti vytvárania správ o výkone. Výkonnostné správy vám môžu pomôcť identifikovať presné oblasti vášho podnikania, ktoré potrebujú zlepšenie. Nájdenie “zaostávajúcich” oblastí, ktoré možno optimalizovať, je vždy skvelé, pretože poskytuje možnosť:
- Zlepšena výkonov vašich agentov
- Poskytnutia dodatočných školení tým, ktorí to potrebujú
- Zlepšena spokojnosti zákazníkov, zručností a predaja
- Pridelenia zdrojov
- Posilnenia podporných kanálov
- Hľadania cenovo efektívnych spôsobov, ako riešiť problémy
Okrem toho môže správa o výkone ukázať oblasti vásho podnikania, ktorým sa darí. Je to dôležité, pretože:
- Nebudete musieť prehodnotiť celú svoju obchodnú stratégiu/podporu
- Budete schopní odmeniť nadpriemerné výkony
- Agenti, ktorý dosahuju horších výsledkov sa budú môcť učiť od tých úspešnejších
Čo robí funkcia správa o výkone LiveAgent?
Správa o výkone ukazuje výkon vašich agentov. Každá správa obsahuje celkový počet otvorených rozhovorov, vyriešených žiadostí, volaní a ďalších položiek (viď nižšie). Správy o výkone môžu byť zobrazované vo forme grafov alebo tabuliek a triedené podľa dňa, týždňa, mesiaca, roka alebo dokonca vlastného dátumu.
Zistite, kto je najvýkonnejší, kto preferuje odpovedať na e-maily namiesto živých chatov a kto dosahuje konzistentné výsledky v čase.
Možnosti zobrazenia správy o výkone
Môžete filtrovať výsledky správy podľa:
- Času
- Oddelenia
- Agenta
- Značky
Každá správa o výkone môže byť tiež upravená na zobrazenie ďalších údajov, vrátane:
- Dátum
- Odpovede
- Priemerný čas novej odpovede
- Priemerný čas otvorenej odpovede.
- Hovory
- Odchádzajúce hovory
- Zmeškané hovory
- Hovorové minúty
- Chatové správy
- Chaty
- Zmeškané chaty.
- Priemerný čas prevzatia chatu
- Priemerný čas chatu
- Neohodnotené
- Neohodnotené %
- Pozitívne hodnotenia
- Pozitívne hodnotenie %
- Negatívne hodnotenia
- Negatívne hodnotenie %
- Prichádzajúce správy
- Prichádzajúce hovory
- Dokončené hovory
- Prichádzajúce chaty
- Dokončené chaty.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Výber spôsobu zobrazenia dát v správe o výkone
LiveAgent môže zobraziť všetky vyššie uvedené údaje v rôznych formátoch, vrátane plošných grafov, čiarových grafov, stĺpcových grafov a koláčových diagramov. Okrem toho je možné všetky údaje exportovať do súborov CSV, čo uľahčuje ich zdieľanie s ostatnými.




Ako nájsť správy o výkone v LiveAgente.
Správy o výkone sú viditeľné iba pre administrátorov. Ak máte administrátorskú rolu, správy o výkone môžete nájsť kliknutím na položku Prehľady (ikona kruhu), ktorá je v ľavom menu (priamo medzi položkami Hovory a Zákazníci), a výberom správ o výkone zo zoznamu prehľadov.
Všimnite si, že agenti môžu vidieť svoju osobnú štatistiku/správy o výkone po prihlásení do LiveAgenta.
Použitie správ o výkone s rozhraním API
Použite LiveAgent REST API, aby ste spravovali hodnoty hovorov v správach o výkone.
Zdroje bázy znalostí.
Ak chcete zistiť viac o rôznych typoch správ, ktoré sú k dispozícii v našom analytickom paneli, prečítajte si prosím naše články v báze znalostí:
Ste pripravení objaviť viac o svojom podnikaní?
Zlepšite svoj výkon podpory, predajov a spokojnosti zákazníkov už dnes s našou bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou. Nie je potrebná platobná karta.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.