Multi báza znalostí* vám umožňuje vytvárať neobmedzené množstvo samostatných portálov pre zákazníkov, kde každý z nich môže mať vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Toto je veľmi užitočné pre firmy, ktoré chcú odlíšiť svoje portály zákazníckej podpory a dodržiavať zásady budovania svojej značky.

Ako povoliť multi bázu znalostí
Uistite sa, že prepínač je zelený – to vám dáva na javo, že je aktívny. Druhým krokom je vytvorenie ďalšej bázy znalostí. Keď prejdete na “Portál zákazníkov” vo svojom admin paneli, uvidíte nové tlačidlo – “Vytvoriť”. Kliknutím naň sa spustí celý proces. Postupujte podľa nášho sprievodcu krok za krokom, aby ste mali čo najlepší prehľad.
Každá báza znalostí obsahuje rovnaké typy dostupného obsahu: články, fóra, nástenky so spätnou väzbou, widgety.
*Každá ďalšia báza znalostí je ohodnotená v predpredajovej cene, $19.
Zdroje znalostnej bázy
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
Poskytujte výnimočnú zákaznícku podporu s LiveAgent! Viackanálový softvér, 130+ funkcií, 30 dní zdarma, 24/7 podpora. Začnite teraz!